Dat dusquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:55 schreef Piles het volgende:
Nee, natuurlijk niet. Je moet eerst de leverancier de kans geven om te repareren.
Hoofdremcilinder ??quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:32 schreef sjoemie1985 het volgende:
ik heb een alfa romeo 166 2.0 twinspark.
en naar nu blijkt is de cilinder die de remvloeistof en dergelijk "verdeelt" lek.(ik weet zo niet de juiste benaming)
maar dat onderdeel zorgt er dus voor dat je voldoende druk hebt op je rem en koppeling en ik kon vorige week donderdag de koppeling niet meer gebruiken omdat die vloeistof helemaal op was en het koppelings pedaal ging ook niet meer terug naar de normale stand.
sommige auto's delen het reservoir van de rem voor koppeling en remquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:55 schreef babipangang het volgende:
cillinder voor remvloeistof lek, en dan de koppeling niet meer kunnen gebruiken?
Lees het boekje eens de volgende keer voor je op een zekere dag in een boom hangtquote:Op donderdag 27 mei 2010 16:16 schreef sjoemie1985 het volgende:
het lampje van de handrem brande wel constant tijdens het rijden (had de auto opdat moment wel van de handrem af) naar nu blijkt geeft dat lampje dus ook aan dat je rem vloeistof te laag is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |