Hallo Peter,quote:Op zondag 23 mei 2010 13:10 schreef Peter het volgende:
Als niet TTK-er, wat maakt jou zo bijzonder, dat ik jou om raad dien te vragen?
quote:Op zondag 23 mei 2010 13:10 schreef Peter het volgende:
Omdatquote:Op zondag 23 mei 2010 13:10 schreef Peter het volgende:
Ik kan in je geschiedenis zo gauw geen adviezen ontdekken, de laatste reacties zijn allemaal verwijzingen naar dit topic. Zou je een voorbeeld hier kunnen posten? (copy/paste vanuit een ander topic bijv.), dan weet ik of ik je advies op waarde kan schatten.quote:Op zondag 23 mei 2010 14:59 schreef wiggahlipz het volgende:
[..]
Hallo Peter,
Bedankt voor je reactie. Ik verwijs je graag even naar mijn verleden TTK-posts. Het antwoord komt altijd van binnen en hoeft niet voort te vloeien uit een externe bron zoals mijn kennis.
Groetjes en de wens van harmonie,
wiggahlipz
quote:Op zondag 23 mei 2010 19:33 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik kan in je geschiedenis zo gauw geen adviezen ontdekken, de laatste reacties zijn allemaal verwijzingen naar dit topic. Zou je een voorbeeld hier kunnen posten? (copy/paste vanuit een ander topic bijv.), dan weet ik of ik je advies op waarde kan schatten.
In alle redelijkheid en met behandeling van respect, graag deze mening klein belichten.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:18 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Omdat
"in een kroon vol diamanten valt de parel niet meer op " . . .
Hallo DO2. Zou je iets explicieter kunnen zijn qua vraagstelling?quote:
Geachte wiggahlipz,quote:Op zondag 23 mei 2010 22:56 schreef wiggahlipz het volgende:
[..]
In alle redelijkheid en met behandeling van respect, graag deze mening klein belichten.
Groetjes en de wens van harmonie,
wiggahlipz
je avatar toont een katquote:
Omdat IK wel eerst de gebruiker waarmee ik converseer toets. Op basis van jouw brieven in het TTK subtopicquote:
quote:Op maandag 24 mei 2010 19:28 schreef wiggahlipz het volgende:
[..]
Omdat IK wel eerst de gebruiker waarmee ik converseer toets. Op basis van jouw brieven in het TTK subtopic
heb ik vervolgens de conclusie weten te trekken dat aandacht besteden aan leken op TTK gebied met mijn kennis als het droog scheppen van een lege put is. Leeg, niet bij te vullen, en geen samensmelting mogelijk van kennis en onkunde om een karaatse werkelijkheid te scheppen. De rest heeft wellicht wel die potentie. Basta.
Hallo Jam,quote:Op woensdag 26 mei 2010 01:26 schreef JAM het volgende:
Beste wiggalhipz,
Sindskort ben ik bezig met het schrijven van een theaterstuk over een vrouw die met haar reet in de wasbak komt te zitten omdat ze door haar minnaar in de keuken op het aanrecht geneukt had willen worden. Op een gegeven moment komt haar echtgenoot thuis - die minnaar is dan natuurlijk allang weg - en hij vertelt, zoals altijd, bij thuiskomst een flauw jodenmopje. Ik zat zelf te denken aan dat mopje van die twee oude joden in het park waarvan één zijn broek laat zakken en twee vingers in zijn anus steekt, om geld te verdienen, natuurlijk. Nu wilde ik je vragen, is dat gepast voor een theaterstuk, of is dat toch wat te platvloers?
Bij voorbaat dank voor je reactie. Leuk dat je dit topic hebt geopend!
JAM.
Als ik een bescheiden opmerking mag maken. Dit is toch gewoon Madame Bovary in een modern jasje. Het moet wat plat zijn. Het verhaal gaat immers over boeren uit de provincie.quote:Op woensdag 26 mei 2010 01:26 schreef JAM het volgende:
Beste wiggalhipz,
Sindskort ben ik bezig met het schrijven van een theaterstuk over een vrouw die met haar reet in de wasbak komt te zitten omdat ze door haar minnaar in de keuken op het aanrecht geneukt had willen worden. Op een gegeven moment komt haar echtgenoot thuis - die minnaar is dan natuurlijk allang weg - en hij vertelt, zoals altijd, bij thuiskomst een flauw jodenmopje. Ik zat zelf te denken aan dat mopje van die twee oude joden in het park waarvan één zijn broek laat zakken en twee vingers in zijn anus steekt, om geld te verdienen, natuurlijk. Nu wilde ik je vragen, is dat gepast voor een theaterstuk, of is dat toch wat te platvloers?
Bij voorbaat dank voor je reactie. Leuk dat je dit topic hebt geopend!
JAM.
Wat pruts je toch zo met de Nederlandse taal.quote:Op maandag 24 mei 2010 19:28 schreef wiggahlipz het volgende:
[..]
Omdat IK wel eerst de gebruiker waarmee ik converseer toets. Op basis van jouw brieven in het TTK subtopic
heb ik vervolgens de conclusie weten te trekken dat aandacht besteden aan leken op TTK gebied met mijn kennis als het droog scheppen van een lege put is. Leeg, niet bij te vullen, en geen samensmelting mogelijk van kennis en onkunde om een karaatse werkelijkheid te scheppen. De rest heeft wellicht wel die potentie. Basta.
Beste Wiggahlipz,quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:37 schreef wiggahlipz het volgende:
[..]
Hallo Jam,
Hou me niet voor de maling. Dit is plat, ordinair en niet gepast, in welke setting dan ook.
Groetjes en wachtend op reactie,
Wiggahlipz
Beste wesp40.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:49 schreef wesp40 het volgende:
Wil je de Nederlandse taal beoefenen of zo?
snap ik niet
Beste JAM.quote:Op donderdag 27 mei 2010 02:00 schreef JAM het volgende:
[..]
Beste Wiggahlipz,
Dank voor je snelle reactie. Wat ik je dan zou willen vragen: heb je wellicht een ander mopje in gedachten,- en was dit mopje nu ongepast omdat het over joden ging, of omdat het over vingers in een anus ging?
Het beste,
JAM.
Hallo wesp40.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:53 schreef wesp40 het volgende:
[..]
Wat pruts je toch zo met de Nederlandse taal.
Nu is het mij blijkbaar waarom je dit opent.
En volgens mij stelt DO ook geen vraag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |