Muahahaha.quote:
sorryquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:41 schreef kieskleurig het volgende:
Pfieuw...ik was al helemaal aan het worstelen met foto's, maar ik ben gered door een dubbel topic
En wéér dat schijtlied uit je ondertitel in mijn hoofd.......quote:
Waarom begin je erover, nu zit het ook in mijn hoofdquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:43 schreef Lindytje het volgende:
![]()
[..]
En wéér dat schijtlied uit je ondertitel in mijn hoofd.......![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waarom begin je erover, nu zit het ook in mijn hoofd
Hahaha, nu moet ik gaan worstelen met foto´s en daar ben zoooooooo slecht inquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:41 schreef kieskleurig het volgende:
Pfieuw...ik was al helemaal aan het worstelen met foto's, maar ik ben gered door een dubbel topic
gewoon kopieren/plakkenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:52 schreef mirannie het volgende:
[..]
Hahaha, nu moet ik gaan worstelen met foto´s en daar ben zoooooooo slecht inIemand die dat voor mij kan/wil doen??
You need sechequote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:56 schreef Ooi86 het volgende:
Ik heb net mijn nageltjes gelakt met CG Afterglow. Heerlijk kleurtje!
Echter.... Ik was er heilig van overtuigd dat ze droog waren. Wil ik mijn broek aantrekken, nagellak geruineerd!
volgens mij ben je de enige hagenees hier! Mir zit nog wel redelijk dichtbijquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:02 schreef MissJ het volgende:
joehoeoeeeee!
Is er iemand die gezellig met me mee wil naar de voorverkoop avond van het Prijzencircus bij V&D morgenavond in Den Haag?
OPI lakjes checken en hopelijk scoren (50% korting!!!)!
Nooit van gehoord. Zo te horen maar beter houden zoquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:48 schreef Stormqueen het volgende:
broek aan, laars! broek aan me laaaaaaars
Dat ken ik gelukkig niet anders zat het vast ook in m'n hoofd.Mijn man zingt telkens ik heb een zachte G......,wat een KL#TE nummer en het ergste is dus dat ik het dan ook weer in me hoofd hebquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:48 schreef Stormqueen het volgende:
broek aan, laars! broek aan me laaaaaaars
Niet doen!! NIET DOEN!!! Noooooit naar luisteren!!!!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:04 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. Zo te horen maar beter houden zo
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:04 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. Zo te horen maar beter houden zo
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:05 schreef Guess. het volgende:
[..]
Dat ken ik gelukkig niet anders zat het vast ook in m'n hoofd.Mijn man zingt telkens ik heb een zachte G......,wat een KL#TE nummer en het ergste is dus dat ik het dan ook weer in me hoofd heb![]()
Mijn Nfu.Oh's zijn binnen,gelijk even proberen
[ afbeelding ]
Ook watermarble geprobeerd maar das dus echt niet mijn ding![]()
[ afbeelding ]
Mooi!!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:05 schreef Guess. het volgende:
[..]
Dat ken ik gelukkig niet anders zat het vast ook in m'n hoofd.Mijn man zingt telkens ik heb een zachte G......,wat een KL#TE nummer en het ergste is dus dat ik het dan ook weer in me hoofd heb![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi die nfu-oh, en ik vind t marblen niet eens zo slecht gelukt hoor, t zijn net bijtjes zoquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:05 schreef Guess. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kliktequote:
Ben de enige jaquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
volgens mij ben je de enige hagenees hier! Mir zit nog wel redelijk dichtbij
my loony bun is fine benny lavaquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:13 schreef buzzwheedle het volgende:
wij zingen hier de hele dag over bennie lava. heeeel aanstekelijk
Ik zit niet heel ver bij je vandaan ;-)quote:
Mooi die nfu oh, en je marble doet ook mij inderdaad aan bijtjes denkenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:05 schreef Guess. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
toch geen zoeterrrmeerrrse he?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:17 schreef samsuus het volgende:
[..]
Ik zit niet heel ver bij je vandaan ;-)
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:17 schreef samsuus het volgende:
[..]
Ik zit niet heel ver bij je vandaan ;-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Potjandorrie trouwens zeg, die CG - Peachy kean chipt wel snel zeg! Gisteravond opgedaan en nu 2 nagels met flinke chips en 2 andere nagels met een klein chipje
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
tof, ik kom uit borft. Naja 6 jaar gewoond dan.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:19 schreef samsuus het volgende:
[..]
![]()
Gouda / Gorinchem afhankelijk van week of weekend
volgens mij helpt het al een hoop als je elke dag even een nieuw laagje aanbrengtquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:18 schreef samsuus het volgende:
Welke topcoat laat echt een mega glans achter?
Ik vind het zo jammer dat alles zo snel "dof" wordt.
Is Orly Glosser iets?
ah ok, Gouda is dan inderdaad best wel bij mij in de buurtquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:19 schreef samsuus het volgende:
Gouda / Gorinchem afhankelijk van week of weekend
Leuk die marble hoor!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:05 schreef Guess. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hmm. Iemand bekend met de V&D in Rotterdam dan?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:54 schreef Reska het volgende:
[..]
De V&D's met een Sephora wel, de rest verkoopt geen OPI.
Heel mooi kleurtjequote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:41 schreef Daph_ het volgende:
Weet niet of ik 'm al gepost had, anders gewoon nog een keer:
[ afbeelding ]
OPI Yoga-ta Get This Blue!
Volgens mij wel, daar had ik een uitnodiging voor. Overigens is het OOK Vero Moda 20% korting vanaf half 6.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:11 schreef PeRi het volgende:
Maar morgen mag je toch alleen met VIP-pasje naar de V&D koopavond toch?
Mooie shimmer zegquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:41 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
supermooie blauw!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:41 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb ook maanden zo gegild.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:28 schreef Mss het volgende:
Ik haat mijn nagels, ze zijn dun, slap, verkleurd, niet schoon te krijgen. Ik heb kapotte nagelriemen en ik kan niet mooi lakken
Sorry, dat moest er even uit
Dat kan ik gewoon echt niet betalen. Tweede studie, weinig geld enzoquote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:29 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb ook maanden zo gegild.
en toen nam ik acryl
als je goed zoekt heb je voor 27 euro al een nieuwe set, en opvullen kost je dan 2 tientjes eens in de 3/4 wekenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:33 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat kan ik gewoon echt niet betalen. Tweede studie, weinig geld enzo
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:31 schreef Daph_ het volgende:
Thanks all
Zie net op MUA een nieuwe OPI collectie voor zomer 2010 (?):
http://www.temptalia.com/(...)tion-for-summer-2010
De promopic is wel weer lekker uitgevaagd, gelukkig staat er een display bij
maar dan loop je ook weer een behoorlijk risico dat je een prutser treft die je nagels alleen maar lillijker maaktquote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:33 schreef Mirjam het volgende:
[..]
als je goed zoekt heb je voor 27 euro al een nieuwe set, en opvullen kost je dan 2 tientjes eens in de 3/4 weken
valt wel mee toch?
ja klopt!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:11 schreef PeRi het volgende:
Maar morgen mag je toch alleen met VIP-pasje naar de V&D koopavond toch?
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:19 schreef emailkwijt het volgende:
Jullie hebben me overgehaaldIk ga ook maar 'ns iets met m'n nagels doen
Aha! Ik heb geen vip-kaart. Maar heb toch niks nodig van OPI eigenlijkquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:15 schreef MissJ het volgende:
[..]
ja klopt!
Heb me vandaag pas aangemeld voor zo'n VIP-pas, maar kreeg daarna gelijk een email met uitnodiging voor morgen.. Maar pasje heb ik nog niet.
dus heb v&d maar even gemaild of ik nu morgen wel al met 50% korting kan kopen
Welkom!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:19 schreef emailkwijt het volgende:
15 en 16 ook goedquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:16 schreef Mirjam het volgende:
heeft iedereen de 16e/17e besteld?
ik ook, verwacht morgen of overmorgen pakje
Welkomquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:19 schreef emailkwijt het volgende:
heb je gespaard?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:19 schreef emailkwijt het volgende:
Ik! Zeer vervelendquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:12 schreef princess-a het volgende:
ik heb al sinds vrijdag recycle op, blijft de hele tijd goed zitten, geen chips, tipwear whatever
nu heb ik gisteravond matte magic erover heen gedaan en begint mn lak te chippen als een malle
meer mensen die dit hebben?
DNA?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:51 schreef Crientj het volgende:
Ik heb een dooooos. En het is niet de swapdoos, maar een doos vol met nailart enzovoort
Fotooooooooo van je doos (quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:51 schreef Crientj het volgende:
Ik heb een dooooos. En het is niet de swapdoos, maar een doos vol met nailart enzovoort
quote:
De OPI-disk in de Sephora in Rdam is niet zo heel groot. Hij staat trouwens midden in de winkel. Ik liep er 15 rondjes om heen zonder 'm te zien (quote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:24 schreef AmNaBa het volgende:
Mooie nagels gezien ook weer met leuke kleurtjes
vooral die holo met gestampte nail art viel me op (vage zin, maar je snapt het wel)
Succes met afkicken!!quote:verder krijg ik toch wel steeds zin in chips als ik lees over het chippen van de nagel.
(ben aan het afkicken van een chipsverslaving)
Wat was er gebeurd dan?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:01 schreef kieskleurig het volgende:
Ik heb antwoord van TD, ze willen een foto![]()
Heeft iemand dit al eerder gehad? Willen ze dat lakjes teruggestuurd worden?
Wat is het toch een mooi kleurtje he.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:41 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:51 schreef Crientj het volgende:
Ze hebben me 2 verkeerde lakjes gestuurd, daar willen ze een foto van blijkbaar....quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:12 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Wat was er gebeurd dan?
Ik had laatst dat een flesje lak geploft was... Alles onder de lak, zelfs de silk sheets die in een ziplock zakje zaten. Voor het lakje krijg ik geld terug, maar voor de sheets niet, terwijl die donkergroen waren aan de bovenkant![]()
Ik denk niet dat ze willen dat iets wordt teruggestuurd..
Haha dat zegt snkr ook de hele tijdquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:06 schreef Juud- het volgende:
[..]
De OPI-disk in de Sephora in Rdam is niet zo heel groot. Hij staat trouwens midden in de winkel. Ik liep er 15 rondjes om heen zonder 'm te zien () en ging toen vragen waar in hemelsnaam de OPI-nagellak stond. Ahum. Maargoed, ze hadden afgelopen vrijdag iig niet zoveel vond ik, waren een beetje leegverkocht. Maarrr ze hebben het dus wel ja. Maar dat had iemand hier voor me ook al gezegd, dus eigenlijk is mijn reactie overbodig;)
Guess: ik vind je marblenails cool!!!
Daph: mooie kleur zeg! Wat lijken jouw nagels opeens lang..zijn ze nou zo hard gegroeid??
Moet er nog extra betaald worden?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:19 schreef Crientj het volgende:
JA, DNA is binnen!
En ik maak pas lekker later een foto
Dan weet ik al een eigenaar!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:15 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Ze hebben me 2 verkeerde lakjes gestuurd, daar willen ze een foto van blijkbaar....
Als ze ze niet terug willen dan plaats ik die 2 mooi in het ruiltopic
Toffe bestelling!!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:48 schreef babyfeet het volgende:
Mijn TD pakketje was ook binnen![]()
nu weet ik wat jullie voelen als je het pakketje open maakt wat is dat leuk zeg en ik weet zeker er komt nog veel meer
[ afbeelding ]
Robotika, Delight,dorothy who?,TMI ,hell-yum ,four leaf clover
[ afbeelding ]
spreekt voor zich
[ afbeelding ]
en dit had ik er net nog op zitten ga nu lakken maar ik kan niet kiezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |