Ja we gaan er meerdere makenquote:
Oh tof!quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:21 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja we gaan er meerdere makenEn dan zorgt ren ren dat als je elke keer op F5 drukt dat je telkens een verschillende ziet
fantasea is echt zo way tof. Ik had m al drie dagen op en ik zat nog zo van: oooohhh!quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:26 schreef deerntie het volgende:
@ Holyme, Fantasea is inderdaad veel paarser, teminste n.a.v. de swatches die ik heb gezien. Bij mij is hij precies zo uitgevallen zoals ik hem verwacht had gelukkig!
quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:26 schreef deerntie het volgende:
@ Holyme, Fantasea is inderdaad veel paarser, teminste n.a.v. de swatches die ik heb gezien. Bij mij is hij precies zo uitgevallen zoals ik hem verwacht had gelukkig!
Lextard fotografeert altijd met flits binnenshuis, dat kan kleurafwijkingen gevenquote:Op donderdag 11 maart 2010 18:30 schreef Holyme het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ging daarvan uit, en in het meeste licht ziet ie er bij mij toch anders uit
ja daar heb ik al eens besteld. Maar wat een faalquote:Op donderdag 11 maart 2010 18:42 schreef mirannie het volgende:
Was er vanmorgen niet iemand die het antwoord had gekregen dat er geen officiele site was van Nfu Oh in Nederland?? Ik heb wat gevonden, alleen zijn ze voorlopig geslotenhttp://www.nfuoh-nederland.nl/
dit is 'm ook:quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:38 schreef Daph_ het volgende:
Snkr heeft een hele goede foto van Ruby Pumps
quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
dit is 'm ook:
[ afbeelding ]
Maar de foto van snkr is ongetwijfeld mooier
quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:52 schreef Puckzzz het volgende:
Ik zeg altijd "Wees blij dat het geen schoenen zijn!"
voor de hebquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:48 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Als je zoveel lakjes hebt gebruik je merendeel niet, wat is er dan zo leuk aan doe je het alleen om de heb?Want het is eigenlijk alleen maar zonde van je geld.
Ok, thanks. Aangezien de site op dit moment ook soort van gesloten is, of het gewoon niet doet ofzo, haha, kun je mij misschien vertellen wat je daar betaalt?quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:48 schreef Holyme het volgende:
@Mirannie, Nfu Oh Nederland heb ik besteld, niet echt duidelijke site vind ik, maar wel snel binnen.
Tsja zo te lezen doe je het goed, hoe dik smeer je de lijm?quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:48 schreef Crientj het volgende:
Heeft iemand al succes gehad met die folie van DNA?
Ik probeer het mooi en netjes op een nagelwiel te krijgen, maar het lukt mij niet :/
Stukjes die de folie overslaat, terwijl ik wel +-5 minuten wacht en de lijm doorzichtig is.
Wat is hierbij die gouden truc? Folie erop, en dan aandrukken met een bokkenpootje probeerde ik net, maar ook toen wilde ie niet er mooi vanaf.
Ik doelde eigenlijk meer op die site omdat die aan kan geven waar het in NL te koop is. Maar wat ging er mis dan??quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja daar heb ik al eens besteld. Maar wat een faal
Was (inclusief verzendkosten en btw) ¤37 kwijt voor 3 lakjesquote:Op donderdag 11 maart 2010 18:51 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ok, thanks. Aangezien de site op dit moment ook soort van gesloten is, of het gewoon niet doet ofzo, haha, kun je mij misschien vertellen wat je daar betaalt?
Heb trouwens nog een Nederlandse site gevonden die Nfu Oh verkoopt.
http://www.lebeauty-nailshop.nl/
Hier kosten ze 8 euro per stuk.
ohnee, bestellen was top, volgende dag binnen!quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:53 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk meer op die site omdat die aan kan geven waar het in NL te koop is. Maar wat ging er mis dan??
ik vind 'm heel lief en mooiquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:01 schreef Skaai het volgende:
Ha ik post 'm gewoon nog een keer: Claire's Zilveren lakje en een stempeltje van OPI Suzy Skies in the Pyrenees
[ afbeelding ]![]()
quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ohnee, bestellen was top, volgende dag binnen!
Faal dat ze 2 weken dicht zijn
Yep was hier ook heel snel binnen, en ze hadden 51quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ohnee, bestellen was top, volgende dag binnen!
Faal dat ze 2 weken dicht zijn
Dat is inderdaad behoorlijk duur!! Ach, voorlopig doet de site het toch nietquote:Op donderdag 11 maart 2010 18:59 schreef Holyme het volgende:
[..]
Was (inclusief verzendkosten en btw) ¤37 kwijt voor 3 lakjesErg he, maar ter compensatie waren mijn volgende lakjes van Essence
Jep, die bedoel ik, mooi gedaan!quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:01 schreef Skaai het volgende:
Ha ik post 'm gewoon nog een keer: Claire's Zilveren lakje en een stempeltje van OPI Suzy Skies in the Pyrenees
[ afbeelding ]![]()
zal wel een tweemanszaakje zijn, allebei op de beurs, tsja dan houdt het opquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:02 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ja, vind het ook een beetje krom, vanwege een paar beurzen zijn ze meteen helemaal gesloten...
quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:01 schreef Skaai het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Ohja, niet mijn kopje theequote:Op donderdag 11 maart 2010 @ 19:04 schreef Holyme het volgende:
@RenRen-
http://www.alllacqueredup(...)swatches-review.html
Hahaha, ja, zoiets zal het dan wel zijn.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zal wel een tweemanszaakje zijn, allebei op de beurs, tsja dan houdt het op
zie mijn post dus...quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:03 schreef RenRen- het volgende:
Kan iemand plaatjes laten zien ook, van Foillak?
Ik probeer het te vinden op google, maar ik doe iets verkeerd.
Mooiquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:01 schreef Skaai het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Obli is ff ergens anders mee bezig, maar die komt wel weer terugquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:07 schreef Juud- het volgende:
Wooooow, ik moest gewoon 2 volledige topics doorlezen om weer up-to-date te zijn. Halleluja! Ik weet niet meer wat ik allemaal heb gelezen, maar er is veel moois voorbij gekomen! Oja, Loqi is jarig las ik > van harte! Trouwens, ik heb Oblivion al een tijdje niet gezien. Klopt dat of heb ik iets gemist? Zij had ook altijd van die mooie creaties..
Mooiquote:
Nee, bij is het juist een beetje andersom. Ik test ´m eerst volledig op beide handen om te zien of ie goed blijft zitten. En als het bevalt, gebruik ik ´m voor een bepaalde gelegenheid. Als ik een leuke feestje heb, wil ik er niet halverwege de avond achter komen dat ik beter nog een extra laagje had kunnen lakken, dat wil ik vooraf getest hebben.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:12 schreef Holyme het volgende:
[..]
Mooi![]()
Zie m'n vriend voorlopig nietmaar als ik hem weer zie, gaat er dus Ruby Pumps op. Hij is dol op rode nagels, en klinkt misschien gek, maar ik heb de lak alleen op een paar nagels gehad om te testen (en ooh en aahhh te doen), doe hem pas op als ik lief weer zie, dan is het extra leuk om ermee te lakken
Herkenbaar voor jullie, dat je een nieuwe lak bewaard voor een speciale gelegenheid?
nee, ik doe altijd eerst testenquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:12 schreef Holyme het volgende:
[..]
Mooi![]()
Zie m'n vriend voorlopig nietmaar als ik hem weer zie, gaat er dus Ruby Pumps op. Hij is dol op rode nagels, en klinkt misschien gek, maar ik heb de lak alleen op een paar nagels gehad om te testen (en ooh en aahhh te doen), doe hem pas op als ik lief weer zie, dan is het extra leuk om ermee te lakken
Herkenbaar voor jullie, dat je een nieuwe lak bewaard voor een speciale gelegenheid?
Een dun laagje. Naja, dan probeer ik het vanavond nog wel een keertje maar dan met +-7 minuten laten drogen ofzo.quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:52 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Tsja zo te lezen doe je het goed, hoe dik smeer je de lijm?
Ik heb de slag goed te pakken met de folie, maar regel #1 is: lijm liever wat langer laten drogen dan te ongeduldig zijn. Hij blijft plakkerig, dus het maakt niet uit. Opdrogen zal die echt niet.
mijn nagel bleef net tussen de toetsen van de laptop steken, echt VAST!!nu wel mijn mani beschadigd
![]()
hence the "quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:19 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Had niet gelijk door dat dat het was
Nah valt wel meequote:Op donderdag 11 maart 2010 @ 19:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hence the "" zijn nogal matige foto's
quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:17 schreef Holyme het volgende:
Ik test wel, inderdaad om de hoeveelheid laagjes te zien, hoe die lakt enzo, maar dus niet op alle nagels![]()
Op het moment zijn m'n teennagels allemaal een andere kleur nog van de laatste TD levering testsessie
DSquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:29 schreef RenRen- het volgende:
Ik twijfelChina Glaze Let's Groove, of OPI DS Exclusive. Om te bestellen.
DSquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:29 schreef RenRen- het volgende:
Ik twijfelChina Glaze Let's Groove, of OPI DS Exclusive. Om te bestellen.
Nagellak op asos wordt alleen binnen de UK verzonden. Wel jammer!quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:27 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik weet niet of het al genoemd is want heb wat delen gemist, maar toch.
http://www.asos.com/Opi/Opi-Alice-In-Wonderland-Mini-Pack-Of-4/Prod/pgeproduct.aspx?iid=1033675&cid=10218&sh=0&pge=0&pgesize=20&sort=3&clr=Alice+In+Wonderland
10 pond voor een flesje wtf bqqquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:03 schreef mirannie het volgende:
[..]
Nagellak op asos wordt alleen binnen de UK verzonden. Wel jammer!
mooi! welke plate is dat?quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:01 schreef Skaai het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Nee nu foto'squote:Op donderdag 11 maart 2010 20:12 schreef MissJ het volgende:
Zomg! heb vandaag gewoon 18 nieuwe lakjes erbij![]()
![]()
![]()
Bij Kruidvat de 4 pastels van Catrice gekocht
Daarna bij H&M 5 nieuwe lakjes gekocht.
En toen ik thuis kwam briefje van de postbode dat pakje van TD bij mijn buren was bezorgd, dus gelijk opgehaald![]()
Morgen foto's!
Sweetquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:01 schreef Skaai het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Ik ga er eens even lekker voor zitten metquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:12 schreef MissJ het volgende:
Zomg! heb vandaag gewoon 18 nieuwe lakjes erbij![]()
![]()
![]()
Bij Kruidvat de 4 pastels van Catrice gekocht
Daarna bij H&M 5 nieuwe lakjes gekocht.
En toen ik thuis kwam briefje van de postbode dat pakje van TD bij mijn buren was bezorgd, dus gelijk opgehaald![]()
Morgen foto's!
M73quote:
als je ziet dat ie niet gepakt heeft kan je hem ff weer terugplakken jaquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:20 schreef Crientj het volgende:
Mooie nagels/lakjes dames!
[..]
Een dun laagje. Naja, dan probeer ik het vanavond nog wel een keertje maar dan met +-7 minuten laten drogen ofzo.
Ook misschien met de folie, gladstrijken en dan nog even laten zitten?
waar heb je auw?quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:19 schreef Diconnected het volgende:
Tvp, ik ga bankhangen want ik heb auw
1e en 3e heb ikquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:29 schreef Skaai het volgende:
Oooh ik wil nog meer plates
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:28 schreef tliciouz het volgende:
Oh mijn god, ik ben wild! Ik liep net met vriendjelief bij de xenos en zit al weken te zwijmelen bij die zo'n soort helmer ding als ik het zo mag noemen?maar komt met het geld niet zo goed uit, en nu liepen we er weer langs op en toen zei hij pak hem maar ik zo
![]()
[ afbeelding ]
Wel een vieze tegenvaller, in een doosje lijkt het net alsof ik heul veel had. En nu is het zo weinig!Tijd voor een nieuwe bestelling!
[ afbeelding ]
mooi he...quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:29 schreef Skaai het volgende:
Ow cool,die wil ik ookquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:28 schreef tliciouz het volgende:
Oh mijn god, ik ben wild! Ik liep net met vriendjelief bij de xenos en zit al weken te zwijmelen bij die zo'n soort helmer ding als ik het zo mag noemen?maar komt met het geld niet zo goed uit, en nu liepen we er weer langs op en toen zei hij pak hem maar ik zo
![]()
[ afbeelding ]
Wel een vieze tegenvaller, in een doosje lijkt het net alsof ik heul veel had. En nu is het zo weinig!Tijd voor een nieuwe bestelling!
[ afbeelding ]
is dat alles, dat ene laatje?quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:28 schreef tliciouz het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die heb ik allemaalquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:29 schreef Skaai het volgende:
oh ja, daar maak ik me geen zorgen overquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Pest me niet!Ik haal jullie allemaal nog wel in.
Succesquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Pest me niet!Ik haal jullie allemaal nog wel in.
Oeh ZO niet mijn ding haha!quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:25 schreef Stormqueen het volgende:
Zo bling(ja heb echt 5 sec. geleden gelakt en nog niet gepoetst)
met flips:
[ afbeelding ]
Zonder flips onder de halogeenlamp
[ afbeelding ]
(onderste lijkt wel een swatch van Luxe)
Awwww lievquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:28 schreef tliciouz het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik vind vrijwel alles tof, behalve barbielakquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:58 schreef Debsterr het volgende:
SSITP Suede met topcoat
.
[..]
Oeh ZO niet mijn ding haha!
[..]
Awwww liev!
quote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:20 schreef mirannie het volgende:
Ik ga er eens even lekker voor zitten metkom maar door met die foto´s
Echt pas morgen ladiesquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:34 schreef Guess. het volgende:
Gaaf MissJ ben benieuwd naar de foto's!
okee.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:05 schreef MissJ het volgende:
[..]
[..]
[..]
Echt pas morgen ladies![]()
![]()
bij daglicht kan ik mijn nieuwe schatjes mooier op de foto zetten namelijk
Haha roze?quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind vrijwel alles tof, behalve barbielak
Is de doos er al?
patience, we needz.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha roze?
Ja, in zoverre.. ik kan 'm ophalen bij 't postkantoor vanaf morgen. Maar morgen ben ik niet thuis. Dus wordt dat pas zaterdagmiddag.
I haz no patienz, i is azking mai boifwend to pick up ze box i thinkquote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
I haz no patienz, i is azking mai boifwend to pick up ze box i think
ik vind het wel een mooi kleurtjequote:Op donderdag 11 maart 2010 21:09 schreef IJsdraakje het volgende:
CG Anklets Of Amethysts:
[ afbeelding ]
Foto is niet geweldig, maar deze kwam nog het dichtst in de buurt wat de kleur betreft.
Ben er nog niet helemaal uit wat ik ervan vind, maar de laatste tijd heb ik ook vooral donkere kleuren gedragen, dus dat kan ook daaraan liggen.
Oeh, dat ding heb ik gister ook gezien, echt 10x omheen gelopen en toen besloten nog even te wachten. Maar wat is ie leuk!!! En nu vullen maar!!quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:28 schreef tliciouz het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
whehehe hahaha nou woon nog niet samen metquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:06 schreef Stormqueen het volgende:
okee.
Het is niet omdat je je schaamt tegenover je man als je al die nieuwe lakken tevoorschijn trekt?
ik heb dat namelijk wel altijd
Jah, dat snappen ze niet he?quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:13 schreef MissJ het volgende:
[..]
whehehe hahaha nou woon nog niet samen metdus dat scheelt en ben nu alleen in mijn huis (ok met mijn 2 katten) dus kan ze snel opbergen
![]()
Maar hij heeft me wel door hoorWij zo elkaar bellen na het werk en ik zo van ik ga nog even naar Kruidvat en H&M en als ik thuis ben bel ik je.
Dus ik zo bellen, hij gelijk: heb je nieuwe nagellak gekocht?
Precies dezelfde als op mijn wishlistquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:29 schreef Skaai het volgende:
Hahaha ja, zo gaat dat dan hequote:Op donderdag 11 maart 2010 21:13 schreef MissJ het volgende:
[..]
whehehe hahaha nou woon nog niet samen metdus dat scheelt en ben nu alleen in mijn huis (ok met mijn 2 katten) dus kan ze snel opbergen
![]()
Maar hij heeft me wel door hoorWij zo elkaar bellen na het werk en ik zo van ik ga nog even naar Kruidvat en H&M en als ik thuis ben bel ik je.
Dus ik zo bellen, hij gelijk: heb je nieuwe nagellak gekocht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:33 schreef Lindytje het volgende:
Een paar weken geleden begon mijn acryl-avontuur met een pakketje dat ik van M. had gekregen...
Daarin (uit haar eigen voorraad, how cute!!) primer, acrylvloeistof, een potje witte poeder, een potje roze en een potje naturel. En een paar vijlen, een buffer, een acrylkwast en twee doosjes tips.
En vandaag kreeg ik dit er ook nog effe bij!!
[ afbeelding ]
11 potjes gekleurde/glitter acrylpoeder en nog een flesje acrylvloeistof!!![]()
En ik moest natuurlijk natuurlijk meteen iets op mijn nagels doen.. en ik dacht: wat nou gekleurde tips? Gekleurde nagels!!
[ afbeelding ]
F*ck Dorothy Who?!! Blauwe glitteracryl FTW!!![]()
(ik ben blij, merken jullie het...![]()
)
Je MAAH zit nog op de randenquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:35 schreef Kleintje19 het volgende:
glitteracryl ftwik wil ook nog steeds glittergel
mooi aangebracht btw!
en ik heb iets heel aparts op, voor mijn doen althans
[ afbeelding ]
me moeder zegt zo heel droog: "wat dacht je ik doe eens gek ik doe normaal"
is geen MAAH is don't teal my heart away die ik er niet afkrijgquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je MAAH zit nog op de randen
Maar ik vind het wel cute! Niks voor jou, maar wel liev
quote:
Dankje!! Ik was zelf ook wel blij met hoe het er op zit! Pefecte bolling ook op het goede punt, ik=happy!!quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:35 schreef Kleintje19 het volgende:
mooi aangebracht btw!
[ afbeelding ]
Fijn dat je met me mee feest!!quote:
gewoon ff in bad gaan zitten en na een kwartier eraf pulkenquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:40 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
is geen MAAH is don't teal my heart away die ik er niet afkrijgheb al stukje nagelriem weggeknipt maar voor de rest krijg ik t helaasch niet schoon
En weet je, het is helemaal niet zo moeilijk!quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:38 schreef Mirjam het volgende:
ik wil ook zelf leren acryllen
iig zelf opvullen
ja echt? liojkt me zo moeilijkquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:41 schreef Lindytje het volgende:
[..]
En weet je, het is helemaal niet zo moeilijk!
ik ga maar 1x in de maand in de douche, en ben begin maart al geweestquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gewoon ff in bad gaan zitten en na een kwartier eraf pulken
neeeeee, het is juist superleuk!quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:43 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ik ga maar 1x in de maand in de douche, en ben begin maart al geweest
*brabbelt iets over besparing*
en je word bedankt, ik heb nu alweer de neiging er knalroze overheen te gooien
Het is even oefenen en de juiste verhoudingen weten, en you're good to go!! (oke, en iemand die het je even uit wil leggen is ook wel handig.. zodat je ook nog iets kan vragen als er iets misgaat...)quote:
Ik heb gehoord dat ze bij Xenos handige kastjes verkopenquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:48 schreef Lindytje het volgende:
Oh, ik heb nu alleen wel een helmer-probleem... het past niet meer, want ik heb nu een aparte lade voor al mijn acrylspullen nodig en ik heb geen lade meer over...![]()
ik weet dat je t over die randjes had, maar doelde op dat anderequote:Op donderdag 11 maart 2010 21:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
neeeeee, het is juist superleuk!
Ik had het over die dionkere randjes die zo'n pain in the ass kunnen zijn
Maar als je begin maart al bent geweest houd ik mijn mond wel
laagje glitter d'r over?quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:49 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ik weet dat je t over die randjes had, maar doelde op dat andere![]()
het staat me nietze zullen morgen op me werk ook wel stijl achterover vallen
ik heb ALTIJD kleur op
ik voel me naakt
wijst met vingertje en lacht *ahahaha*quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:28 schreef tliciouz het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
klopt, want ze kunnen volquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:52 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
wijst met vingertje en lacht *ahahaha*![]()
nee geintjezo'n kastje is heel gevaarlijk.
kwanta kosta? ik wil mijn nailart naast me hebben inplaats van opstaan en het elke keer pakken, daardoor blijft mn bureau een mess, ik wil zoiets onder me bureau zetten dus... oh en hoe hoog istie?
*doet slot op nagellak lade*quote:
Ghehehe, die komt er hier echt niet meer in... Ik denk datquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat ze bij Xenos handige kastjes verkopen
Dat is er zeker gevaarlijk aan ja!!quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:53 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ja, en je wilt hem steeds sneller vol hebben
ssssssssssstquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Die kastjes zijn heel gevaarlijk. De mijne heeft nog een lege lade, maar er staat wel weer een doos bovenop met untrieds en andere meuk.![]()
En m'n bureau is alsnog een teringzooi.
Het merendeel van de lakjes staat daadwerkelijk ín het kastje!quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:00 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
sssssssssssthoe moet ik mama anders overtuigen dat ik écht nog een kastje erbij moet
Niet een inloopkast?quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:03 schreef Stormqueen het volgende:
ik kan niet wachten op m'n nagellak inbouwkast
LOLquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:03 schreef Stormqueen het volgende:
ik kan niet wachten op m'n nagellak inbouwkast
nee, inbouw. In de ensuitequote:Op donderdag 11 maart 2010 22:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet een inloopkast?
En brr. M'n printer spookt.
NEt als die blogmevrouw jaquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:08 schreef AmNaBa het volgende:
[..]
LOL
A walking fridge? No a walk in polish closet.
Zo gaaf de hele wand op kleur gesorteerde lakjes in een mega wandrek OEF
Een nagellakkamer![]()
Ik dacht meer aan die reclamequote:Op donderdag 11 maart 2010 22:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, inbouw. In de ensuite
Inloop... moet niet gekker worden
[..]
NEt als die blogmevrouw ja
dezequote:Op donderdag 11 maart 2010 22:22 schreef AmNaBa het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan die reclamemeteen na het typen ervan op tv
![]()
Maar welke Blogmevrouw bedoel je???
Een walking polish closet lijkt me wel eng trouwens, als je bedenkt hoe erg die bierflesjes al rammelen. *Getraumatiseerd is*quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:08 schreef AmNaBa het volgende:
[..]
LOL
A walking fridge? No a walk in polish closet.
Zo gaaf de hele wand op kleur gesorteerde lakjes in een mega wandrek OEF
Een nagellakkamer![]()
Maar het idee.. Zoveel kleurtjes hebben dat je er een inloopkast mee vullen kan.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, inbouw. In de ensuite
Inloop... moet niet gekker worden
scrangie heeft 3000 lakjes. Daar kun je *rekent* een complete muur van 4 meter breed van plafond tot vloer mee volhangenquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een walking polish closet lijkt me wel eng trouwens, als je bedenkt hoe erg die bierflesjes al rammelen. *Getraumatiseerd is*
[..]
Maar het idee.. Zoveel kleurtjes hebben dat je er een inloopkast mee vullen kan.Goed, mijn gedachten zijn net zo geordend als m'n bureau momenteel geloof ik.
Het klinkt leuk, maar 3000 gaat me toch echt te furr.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
scrangie heeft 3000 lakjes. Daar kun je *rekent* een complete muur van 4 meter breed van plafond tot vloer mee volhangen
OMGquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
deze
http://glammed-up-ainos2.(...)d-konad-storage.html
idd! Maar scrangie is een junkie he, die zijn niet zo rationeel ...quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het klinkt leuk, maar 3000 gaat me toch echt te furr.Ik heb nu al (bij 70 oid) al moeite met kiezen. laat staan bij 3000.
dat klinkt ook herkenbaarquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:29 schreef AmNaBa het volgende:
[..]
OMG
Maar ik dacht meer aan een geordende muur hoor!
Meest van de tijd ligt hier alles op mijn eettafel en eet ik op de bank
Ghehehe, hier hetzelfde... Ik zie nu vanuit hier op de eettafel liggen:quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:29 schreef AmNaBa het volgende:
[..]
OMG
Maar ik dacht meer aan een geordende muur hoor!
Meest van de tijd ligt hier alles op mijn eettafel en eet ik op de bank
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Kleine chaos.CRT monitorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Dat grote grijze vlak bedoel je? Da's m'n printer. Schermpjes zijn ondertussen plat.quote:
jaah schilderen op NR !! Dat heb ik ookquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:35 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ghehehe, hier hetzelfde... Ik zie nu vanuit hier op de eettafel liggen:
* Schilderen op nr
* Een jas
* Een sjaal
* Een plant
* Lege sigarettenpakjes
* Hondenriem
Ik heb die tafel al 2,5 jaar denk ik... en ik heb er in totaal denk ik 5x aan gegeten...
Haal die ondertitel van je weg!! Ik heb al 3 dagen 'broek aan me laars' in mijn hoofd....quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
idd! Maar scrangie is een junkie he, die zijn niet zo rationeel ...
[..]
dat klinkt ook herkenbaar
Ohw, dan is het een ouderwetsche flatscreenquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat grote grijze vlak bedoel je? Da's m'n printer. Schermpjes zijn ondertussen plat.
Hahaha, helemaal irritant als je dan ook nog eens terugkrijgt wat je zelf tegen je dochter zegt...quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:42 schreef miss--moana het volgende:
[..]
jaah schilderen op NR !! Dat heb ik ook![]()
Bij mijn is het niet de eettafel maar het bureau en dat is vervloekt onhandig aangezien ik hem nogal vaak nodig heb en heb ik hem niet nodig dan heeft me vriend of dochtertje hem nodig en krijg ik patje
Me dochtertje zegt dan ''mama ik moet toch ook altijd me spullen opruimen?''
Sokken aan m'n laars, layla! Oh layla!quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Haal die ondertitel van je weg!! Ik heb al 3 dagen 'broek aan me laars' in mijn hoofd....![]()
LOL @ kind. Hoe oud is ze?quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:42 schreef miss--moana het volgende:
[..]
jaah schilderen op NR !! Dat heb ik ook![]()
Bij mijn is het niet de eettafel maar het bureau en dat is vervloekt onhandig aangezien ik hem nogal vaak nodig heb en heb ik hem niet nodig dan heeft me vriend of dochtertje hem nodig en krijg ik patje
Me dochtertje zegt dan ''mama ik moet toch ook altijd me spullen opruimen?''
quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ohw, dan is het een ouderwetsche flatscreen
Mijn eettafel 2 minuten geleden:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:45 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat valt nog mee!! Zal morgen eens een foto van mijn eettafel maken als ik er aan denk...
'quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ohw, dan is het een ouderwetsche flatscreen
Mijn eettafel 2 minuten geleden:
[ afbeelding ]
Hou op!!!!quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Sokken aan m'n laars, layla! Oh layla!
Jij bent een kahbaa jaa, bij die die nieuws won ik paarden jaaaa!
mijn vriend vervloekt mij ook hoorquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hou op!!!!![]()
Ik gaer maar mee lastig vallen.. ben ik niet meer de enige met dat pokkelied in mijn hoofd...
Lol.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hou op!!!!![]()
Ik gaer maar mee lastig vallen.. ben ik niet meer de enige met dat pokkelied in mijn hoofd...
Ze is 3 weken geleden 6 geworden, maar ze is lekker bij de hand en houd van nagellakkenquote:
Ow, maar dan mag ze vast wel een mandje van mama? Hoeveel kids heb je? Ik vind die meiskes altijd zo cute!quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:50 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Ze is 3 weken geleden 6 geworden, maar ze is lekker bij de hand en houd van nagellakken![]()
Heb vanmiddag twee kastjes gekocht om me nagellak spullen in te doen kom ze thuis vanuit school zegt ze: ow heb je er ook 1 voor mijn gekocht om me nagellak in te zetten, maar mama dan moet je nog wel wat meer voor me kopen hoor anders heb ik er niets aan
Ow ik heb er eentje, ben zelf nog jong hoor (23 ehum....quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ow, maar dan mag ze vast wel een mandje van mama? Hoeveel kids heb je? Ik vind die meiskes altijd zo cute!
Mijn buurmeisje is 7 en die vindt al die dingen ook zo gaaf
Damn gal, je bent 5 jaar jonger dan ik en bent al 6 jaar mamaquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:55 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Ow ik heb er eentje, ben zelf nog jong hoor (23 ehum....)
En tuurlijk mag ze een mandje ze mag er zelfs twee, maar meestal doen we samen, bij haar kan ik leuk creabea zijn en ze vind alles helemaal te gek. Als ik dan op TD kijk dan zoeken we samen kleurtjes uit we zijn gewoon lekker truttig samen
hoe oud ben jij eigenlijk Puckz?quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:59 schreef Puckzzz het volgende:
Mijn oudste zoon belde net....hij woont eindelijk samen met zijn dinnie![]()
de schatten....
sorry..OT
bijna 41quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoe oud ben jij eigenlijk Puckz?
Jaah dat is echt leuk, vooral omdat ze echt zo een meisje meisje is (hoewel ik er soms ook uit de boom moet plukken). Maar tis gewoon super leuk! Het is gewoon een klein vriendinnetje die het allemaal prachtig vind als ik nagellak heb gekocht maar ook als je met der gaat shoppen. Dan staat ze als een echte dame kleding uit te zoeken op de kinderafdelingquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Damn gal, je bent 5 jaar jonger dan ik en bent al 6 jaar mamaKan ik me zooo niks bij voorstellen
Maar dat lijkt me echt tof ja, dat tutten met zo'n frummel
Nou ik ben volgens mij eerder een vroegbloeier hahahaquote:Op donderdag 11 maart 2010 23:06 schreef Guess. het volgende:
Wat hebben jullie kids jonge mama's! Ik ben "al" 33 en de 1e is pas onderweg.Nou ja ben gewoon een laadbloeier!Ik heb zelf wel een jonge mama van 54.
Vanavond gekonad,ben er niet weg van maar laat t maar zitten,wil naar m'n bedje!
Weltruste dames
Dat denk ik ook iddquote:Op donderdag 11 maart 2010 23:07 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Nou ik ben volgens mij eerder een vroegbloeier hahaha
trusten
da's een verhuld complimentje. Jongens zijn daar niet zo goed inquote:Op donderdag 11 maart 2010 23:11 schreef PartyHardy het volgende:
Verder vandaag op school een jongen (klojo) die een opmerking maakte over mijn nagels, hij zei hee heb je er een soort kunstwerkjes van gemaakt..? Ik wist niet hoe die het bedoelde eigenlijk..
Noh, mijn vent gaat echt geen nagellak kopen voor mequote:Op donderdag 11 maart 2010 23:11 schreef PartyHardy het volgende:
Ik hou het bijna niet meer bij hier..jullie gaan zo snel !
Maar ik heb het dan ook wel druk met school en weer eens moeite met de relatiezaterdag hebben we 2 jaar (met een kleine pauze een maand geleden) hopelijk dat hij eraan denkt en hij me met wat nagellakjes verwend
k hoor daar altijd zo'n lieve verhalen over van jullie
![]()
Verder vandaag op school een jongen (klojo) die een opmerking maakte over mijn nagels, hij zei hee heb je er een soort kunstwerkjes van gemaakt..? Ik wist niet hoe die het bedoelde eigenlijk..
Gaat goed Tonja!quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:18 schreef tonja het volgende:
Mijn nagelriemen gaan erop vooruit.
toen:
[ afbeelding ]
Nu:
[ link | afbeelding ]
Plaatjesupload verneukt mijn witbalans
Ik denk toch dat er maandag weinig positiefs over gezegd gaat worden.quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Noh, mijn vent gaat echt geen nagellak kopen voor meNog in geen 300 jaar
Maar als ie er aan denkt en iets doet dan is het toch ook lief?
En als mannen iets van je nagels zeggen bedoelen ze het positief! Egwel!(ze letten er normaal namelijk niet op
)
Yaay, vooruitgangquote:Op donderdag 11 maart 2010 23:18 schreef tonja het volgende:
Mijn nagelriemen gaan erop vooruit.
toen:
[ afbeelding ]
Nu:
[ link | afbeelding ]
Plaatjesupload verneukt mijn witbalans
Glittersquote:Op donderdag 11 maart 2010 23:30 schreef Linnie20v het volgende:
TD bestelling binnen, waarom heb ik geen tijd om te swatchen??
[ afbeelding ]
Ja gaaf he. China Glaze BFFquote:[
Gaat goed Tonja!
En ja met zo'n camera zie je echt alles
Mooi lakje, die tweede
mja 78...mooie leeftijd toch?? heb verder niets met de man (of politiek)quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:24 schreef Stormqueen het volgende:
hans van mierlo zomaar dood ineens
grappigquote:Op vrijdag 12 maart 2010 00:00 schreef Daph_ het volgende:
Mijn vriend koopt ook geen nagellak voor me hoor.. Vind het niet zo erg ook (hoewel ik het wel leuk zou vinden als hij het zou geven natuurlijk). Kreeg met valentijnsdag een doosje bonbons van 'm, net als ik kreeg bij ons eerste afspraakjehihihi *giechelt*
Foto's uit laatste blogpost:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is uit de losse hand. Ik durf geen nagelstickertjes meer te gebruiken sinds het fiasco met mijn funky french, toen de stickers in mijn lak zatenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 00:21 schreef Mirjam het volgende:
[..]
grappig
hoe doe je dat, met van die nagelstickertjes, of héél fijn werken?
nou, netjes hoor!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 00:39 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dit is uit de losse hand. Ik durf geen nagelstickertjes meer te gebruiken sinds het fiasco met mijn funky french, toen de stickers in mijn lak zaten
Die roze is niet mijn ding, maar die laatste is echtquote:Op vrijdag 12 maart 2010 00:00 schreef Daph_ het volgende:
Mijn vriend koopt ook geen nagellak voor me hoor.. Vind het niet zo erg ook (hoewel ik het wel leuk zou vinden als hij het zou geven natuurlijk). Kreeg met valentijnsdag een doosje bonbons van 'm, net als ik kreeg bij ons eerste afspraakjehihihi *giechelt*
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 00:52 schreef Stormqueen het volgende:
ik wil trouwens wel wat lakvrouwtjes in mijn MSN
Care to join?
Ik ga wel zo slapenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 00:52 schreef Stormqueen het volgende:
Care to join?
Ik ga nu naar bed, dus je hebt weinig aan me vanachtquote:Op vrijdag 12 maart 2010 00:52 schreef Stormqueen het volgende:
Care to join?
laffe doosquote:Op vrijdag 12 maart 2010 01:16 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik ga nu naar bed, dus je hebt weinig aan me vanacht
Leuke konad!quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:46 schreef AmNaBa het volgende:
Mijn mani van gister was het niet helemaal,
dus iets nieuws gemaakt
essence MD 44 object of disire
konad stempellak zwart
french plate m56
[ afbeelding ]
met de spullen
[ afbeelding ]
alleen mijn wijsvinger al om zeep geholpen![]()
morgen weer een dag!
BTW Die Xenos ladekast is GOED
Tof hoor!!!!
Passen je lakjes er ook qua hoogte staand in?
quote:
Jij met je nachtelijke creatiesquote:Op vrijdag 12 maart 2010 03:32 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Weer een nachtelijke creatie.
wauw!!!! dat wil ik ook zelf kunnen!! Van wie heb je dat geleerd?????quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:35 schreef Kleintje19 het volgende:
mooi aangebracht btw!
[ afbeelding ]
Dan ben ik toch blij dat ik ´m heb laten staan.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 07:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Leuke konad!
En nee, dat passen ze helaas niet, toen ik in de winkel keek was ik helemaal hyper want hij leek zo hoog, en toen kwamen die krengen van een CG en OPI en toen botste ze tegen het randje aan. GodsgruwelijkMaar ik breng hem niet terug dan maar plat in de bak
Ja ik baal er ook van, maar ik vind het wel fijner zo nu zie ik tenminste welke kleurtjes het zijnquote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:41 schreef mirannie het volgende:
[..]
Dan ben ik toch blij dat ik ´m heb laten staan.
Me! Me! Adres staat in profiel.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 00:52 schreef Stormqueen het volgende:
Care to join?
Dat is dan wel weer een voordeel inderdaad. En doordat je ze neer moet leggen, is het laadje weer sneller vol en dus lijkt het weer meerquote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ik baal er ook van, maar ik vind het wel fijner zo nu zie ik tenminste welke kleurtjes het zijn
Oh, dat ziet er ook vet handig uit!! Eens kijken of ik morgen tijd heb om even bij de blokker binnen te wippen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:32 schreef Sjeen het volgende:
Nooit gedacht dat ik het zou zeggen, want ik benecht van de glanzende lakjes normaal... Maar wat een geweldige uitvinding is matte (en suede) lak!!! Ik heb gisteren om kwart over elf gelakt en ben om half twaalf in bed gestapt. Met drie laagjes YDKJ Matte en een french van sneldrogende topcoat (dat vind ik mooi, maar het helpt ook tegen tipwear). Zoooo Super!
SQ, je blingbling is echtJammer van je nagel
Tonja's nagelriemen zijn mooi! En het lakje ook
Linnie's color club is een lekkere glitter, niet mijn kleurtje though
Leuke creatie Daph
Ik heb een Iris ladeblokje van de blokker in mijn kast staan (nou ja twee, in de andere zitten mijn sjaals, panty's/kousen, de fohn), waarvan op het moment één lade toebehoort aan nagelgerelateerde artikelen. Moet nu ondertussen het laatje erboven gaan uitruimen, zodat alle niet- OPI/CG/Orly daarin magEn dan zal ik ook eens gaan tellen en stashfoto's maken
De linkse, alleen heb ik de wieltjes niet eronder
[ afbeelding ]
Dat dus hihiquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:29 schreef mirannie het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer een voordeel inderdaad. En doordat je ze neer moet leggen, is het laadje weer sneller vol en dus lijkt het weer meer
Dank je wel!quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:07 schreef Juud- het volgende:
Wooooow, ik moest gewoon 2 volledige topics doorlezen om weer up-to-date te zijn. Halleluja! Ik weet niet meer wat ik allemaal heb gelezen, maar er is veel moois voorbij gekomen! Oja, Loqi is jarig las ik > van harte! Trouwens, ik heb Oblivion al een tijdje niet gezien. Klopt dat of heb ik iets gemist? Zij had ook altijd van die mooie creaties..
Je mag me altijd PM'en.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:43 schreef Loqi het volgende:
Moggel!
Ik wil ook best wat lakvrouwtjes in m'n msn![]()
[..]
Dank je wel!
Ik ga zo mijn gekregen icparis bon opmaken, jammer dat ze er hier in de stad geen lakjes verkopen
Van mij mag je mij ook wel toevoegen heur. Iedereen die dat wilt, altijd leeeuk.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:43 schreef Loqi het volgende:
Moggel!
Ik wil ook best wat lakvrouwtjes in m'n msn![]()
[..]
Dank je wel!
Ik ga zo mijn gekregen icparis bon opmaken, jammer dat ze er hier in de stad geen lakjes verkopen
Nu ga je acryl laten zetten?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:09 schreef samsuus het volgende:
Ik ben blij!! Na weken met stompjes te lopen heb ik net maar weer een afspraak gemaakt bij een nagelsalonHoop geld elke maand en was niet heel tevreden daarom was ik gestopt met gel, hoopte dat mn eigen nagels wel zouden gaan groeien, maar helaas blijven die scheuren. Maar liever blij en arm dan rijk en ongelukkig
dus vanaf volgende week kan ik weer foto's posten!
Ik wil ook zelf leren zetten! Lijkt me niet heel erg moeilijk, maar aan de andere kant vind ik het ook wel heerlijk om elke maand gewoon even verwend te wordenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:22 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nu ga je acryl laten zetten?
Ik ben nog steeds erg blij dat ik zo'n 4 jaar geleden de 'investering' heb gedaan in een eigen gel-set. Helemaal nu ik het gewoon op mijn eigen nagels doe. En als er eentje breekt of scheurt plak ik er tijdelijk een tip op totdat ie is bijgegroeid. Ga ik nu trouwens niet doen met mijn pinkie, ik wil even kijken hoe het gaat als ik deze gewoon met gel blijf behandelen en bij laat groeien.
www.angienails.nl is niet duur en volgens een ander forum is het betrouwbaar en goed spul.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:45 schreef Guess. het volgende:
Ik wil zelf m'n acryl-laagje gaan proberen bij te houden.Wie kan me beetje helpen met tips en waar kan ik voordeling dat spul kopen,vooral omdat ik niet weet of het gaat lukken?
Color Club is een aanrader!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:07 schreef miss--moana het volgende:
Heeft er iemand ervaring met de andere merken die ze bij TD verkopen, Misa, Color Club en Amour?
Bij mij ook, maar mijn gel is al vrij oud en ik moet echt nieuwe kopen want er zitten ook allemaal haartjes en glittertjes inquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:17 schreef PartyHardy het volgende:
Ik heb een tijdje geleden een gelpakketje gekocht om te proberen, maar nu droogt die gel volgens mij langzaam uit, het is ook altijd een beetje plakkerig aan de zijkant van het potje. De gel zelf is nu nog wat dikker en plakkeriger zodat ik er steeds minder mee kan. Is hier iets aan te doen? Volgens mij zit het potje wel goed dicht.
Ik vergeet altijd MSN op te startenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:29 schreef PartyHardy het volgende:
Hier hetzelfde, PM maar, ik wil ook best kletsen via msn!
(als het topic dan nog maar actief blijft als iedereen voort op msn zit haha)
dat wordt bestellen denk ik...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:34 schreef RenRen- het volgende:
Zo'n sticky basecoat, wie hebben die? Essence? Want ik wil niet hoeven bestellen ervoor
ghehequote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:36 schreef Loqi het volgende:
Mijn moeder komt net binnenvallen met Kaleidoscope Him Out op dr vingers (blauwe holo) al mopperend dat t toch niks is voor iemand van haar leeftijd
dus ik denk dat ik er zo een lakje bij krijg
Het misstond echt niet vonden ik en mijn zusje.. maar ze wil dr niet aan
Shat, duur grapje voor alleen datquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:34 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dat wordt bestellen denk ik...
orly en cnd, verdere merken weet ik niet
Ik heb al een hele bestellign klaarstaan, waarvan een groot deel van mijn moeder, daar ga ik niets van uit gooien, is ook zo sneu.quote:
Mooi, die tweede!!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 00:00 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tof!!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 03:32 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Weer een nachtelijke creatie.
Kak...quote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:40 schreef tliciouz het volgende:
Ren ik houd me aanbevolen om mee te bestellen haha!
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:36 schreef Loqi het volgende:
Mijn moeder komt net binnenvallen met Kaleidoscope Him Out op dr vingers (blauwe holo) al mopperend dat t toch niks is voor iemand van haar leeftijd
dus ik denk dat ik er zo een lakje bij krijg
Het misstond echt niet vonden ik en mijn zusje.. maar ze wil dr niet aan
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:42 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij stinkt m'n remover![]()
Ben bezig met m'n mani voor m'n 2e verjaardagsfeestje morgen, paars![]()
Ik weet niet meer wie ik allemaal gepmed heb voor msn en ik kan iedereen nu al niet meer uit elkaar houdenpm maar als je wilt beppen en ik je vergeten ben
Grr!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:41 schreef RenRen- het volgende:
[..]Ik denk dat ik met iemand anders mee ga bestellen, het is maar 1 dingie
Ik ben tot morgen avond alleen thuis.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:45 schreef -Bubseltje- het volgende:
Home alone tot zondagavondhubby is naar Barcelona
Ik kom vandaag niet verder dan online shoppenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik ben tot morgen avond alleen thuis.Zullen we gaan nagellak shoppen?
PM ik je net, zie ik dat er al een PM-etje van jou is!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:42 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet meer wie ik allemaal gepmed heb voor msn en ik kan iedereen nu al niet meer uit elkaar houdenpm maar als je wilt beppen en ik je vergeten ben
Zet toch iedereen zijn gebruikersnaam van het forum achter zijn msn naamquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:12 schreef Loqi het volgende:
Nou durf ik niet meer online straksik weet niet wie wie is!
Maar ik ben nu aan het lakken dus ik kan niet typen![]()
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:14 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Zet toch iedereen zijn gebruikersnaam van het forum achter zijn msn naam
Ik was uit, maar ik was zo blij dat mijn lakjes er waren, dat ik dat met jullie wilde delenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:05 schreef Puckzzz het volgende:
Goedemorgen Dames!
Zeg nachtbrakers! Voor zover ik weet zijn jullie allebei nog schoolgaand (of eentje iig Myraela toch?), dat zijn geen tijden meer he? *strenge moederblik oefent*![]()
Ik vind mijn sjieke nagels te saaiik denk dat ik een knalroze konad over het matte gooi ofzo....
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:42 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb CC en Amour vind ze allebeiquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:07 schreef miss--moana het volgende:
Heeft er iemand ervaring met de andere merken die ze bij TD verkopen, Misa, Color Club en Amour?
ik zeg (duitse) ebay. daar komt mijn gelset ook vandaan, incl lamp etc.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:45 schreef Guess. het volgende:
Ik wil zelf m'n acryl-laagje gaan proberen bij te houden.Wie kan me beetje helpen met tips en waar kan ik voordeling dat spul kopen,vooral omdat ik niet weet of het gaat lukken?
me 2, heerlijkquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:22 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nu ga je acryl laten zetten?
Ik ben nog steeds erg blij dat ik zo'n 4 jaar geleden de 'investering' heb gedaan in een eigen gel-set. Helemaal nu ik het gewoon op mijn eigen nagels doe. En als er eentje breekt of scheurt plak ik er tijdelijk een tip op totdat ie is bijgegroeid. Ga ik nu trouwens niet doen met mijn pinkie, ik wil even kijken hoe het gaat als ik deze gewoon met gel blijf behandelen en bij laat groeien.
mezelfquote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:22 schreef dieske87 het volgende:
[..]
wauw!!!! dat wil ik ook zelf kunnen!! Van wie heb je dat geleerd?????
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:17 schreef PartyHardy het volgende:
Ik heb een tijdje geleden een gelpakketje gekocht om te proberen, maar nu droogt die gel volgens mij langzaam uit, het is ook altijd een beetje plakkerig aan de zijkant van het potje. De gel zelf is nu nog wat dikker en plakkeriger zodat ik er steeds minder mee kan. Is hier iets aan te doen? Volgens mij zit het potje wel goed dicht.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:30 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Bij mij ook, maar mijn gel is al vrij oud en ik moet echt nieuwe kopen want er zitten ook allemaal haartjes en glittertjes inDat geknoei aan de zijkant van het potje heb ik ook wel. Ik maak het potje ff schoon met remover als ik 'm dicht heb gedaan.
Die heb ik ook al: Nagelmeisjesquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:25 schreef Puckzzz het volgende:
Ik maak een apart groepje aan denk ik
NagelMutskes
Dat gaat 'm niet worden, dan klets je met iedereen tegelijk, dat was niet wat ik bedoel eigenlijk. Ik wil gewoon een soort mapje ofzo...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:25 schreef Puckzzz het volgende:
Ik maak een apart groepje aan denk ik
NagelMutskes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |