Nu ga je acryl laten zetten?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:09 schreef samsuus het volgende:
Ik ben blij!! Na weken met stompjes te lopen heb ik net maar weer een afspraak gemaakt bij een nagelsalonHoop geld elke maand en was niet heel tevreden daarom was ik gestopt met gel, hoopte dat mn eigen nagels wel zouden gaan groeien, maar helaas blijven die scheuren. Maar liever blij en arm dan rijk en ongelukkig
dus vanaf volgende week kan ik weer foto's posten!
Ik wil ook zelf leren zetten! Lijkt me niet heel erg moeilijk, maar aan de andere kant vind ik het ook wel heerlijk om elke maand gewoon even verwend te wordenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:22 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nu ga je acryl laten zetten?
Ik ben nog steeds erg blij dat ik zo'n 4 jaar geleden de 'investering' heb gedaan in een eigen gel-set. Helemaal nu ik het gewoon op mijn eigen nagels doe. En als er eentje breekt of scheurt plak ik er tijdelijk een tip op totdat ie is bijgegroeid. Ga ik nu trouwens niet doen met mijn pinkie, ik wil even kijken hoe het gaat als ik deze gewoon met gel blijf behandelen en bij laat groeien.
www.angienails.nl is niet duur en volgens een ander forum is het betrouwbaar en goed spul.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:45 schreef Guess. het volgende:
Ik wil zelf m'n acryl-laagje gaan proberen bij te houden.Wie kan me beetje helpen met tips en waar kan ik voordeling dat spul kopen,vooral omdat ik niet weet of het gaat lukken?
Color Club is een aanrader!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:07 schreef miss--moana het volgende:
Heeft er iemand ervaring met de andere merken die ze bij TD verkopen, Misa, Color Club en Amour?
Bij mij ook, maar mijn gel is al vrij oud en ik moet echt nieuwe kopen want er zitten ook allemaal haartjes en glittertjes inquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:17 schreef PartyHardy het volgende:
Ik heb een tijdje geleden een gelpakketje gekocht om te proberen, maar nu droogt die gel volgens mij langzaam uit, het is ook altijd een beetje plakkerig aan de zijkant van het potje. De gel zelf is nu nog wat dikker en plakkeriger zodat ik er steeds minder mee kan. Is hier iets aan te doen? Volgens mij zit het potje wel goed dicht.
Ik vergeet altijd MSN op te startenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:29 schreef PartyHardy het volgende:
Hier hetzelfde, PM maar, ik wil ook best kletsen via msn!
(als het topic dan nog maar actief blijft als iedereen voort op msn zit haha)
dat wordt bestellen denk ik...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:34 schreef RenRen- het volgende:
Zo'n sticky basecoat, wie hebben die? Essence? Want ik wil niet hoeven bestellen ervoor
ghehequote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:36 schreef Loqi het volgende:
Mijn moeder komt net binnenvallen met Kaleidoscope Him Out op dr vingers (blauwe holo) al mopperend dat t toch niks is voor iemand van haar leeftijd
dus ik denk dat ik er zo een lakje bij krijg
Het misstond echt niet vonden ik en mijn zusje.. maar ze wil dr niet aan
Shat, duur grapje voor alleen datquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:34 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dat wordt bestellen denk ik...
orly en cnd, verdere merken weet ik niet
Ik heb al een hele bestellign klaarstaan, waarvan een groot deel van mijn moeder, daar ga ik niets van uit gooien, is ook zo sneu.quote:
Mooi, die tweede!!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 00:00 schreef Daph_ het volgende:
Foto's uit laatste blogpost:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tof!!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 03:32 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Weer een nachtelijke creatie.
Kak...quote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:40 schreef tliciouz het volgende:
Ren ik houd me aanbevolen om mee te bestellen haha!
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:36 schreef Loqi het volgende:
Mijn moeder komt net binnenvallen met Kaleidoscope Him Out op dr vingers (blauwe holo) al mopperend dat t toch niks is voor iemand van haar leeftijd
dus ik denk dat ik er zo een lakje bij krijg
Het misstond echt niet vonden ik en mijn zusje.. maar ze wil dr niet aan
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:42 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij stinkt m'n remover![]()
Ben bezig met m'n mani voor m'n 2e verjaardagsfeestje morgen, paars![]()
Ik weet niet meer wie ik allemaal gepmed heb voor msn en ik kan iedereen nu al niet meer uit elkaar houdenpm maar als je wilt beppen en ik je vergeten ben
Grr!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:41 schreef RenRen- het volgende:
[..]Ik denk dat ik met iemand anders mee ga bestellen, het is maar 1 dingie
Ik ben tot morgen avond alleen thuis.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:45 schreef -Bubseltje- het volgende:
Home alone tot zondagavondhubby is naar Barcelona
Ik kom vandaag niet verder dan online shoppenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik ben tot morgen avond alleen thuis.Zullen we gaan nagellak shoppen?
PM ik je net, zie ik dat er al een PM-etje van jou is!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:42 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij stinkt m'n remover![]()
Ben bezig met m'n mani voor m'n 2e verjaardagsfeestje morgen, paars![]()
Ik weet niet meer wie ik allemaal gepmed heb voor msn en ik kan iedereen nu al niet meer uit elkaar houdenpm maar als je wilt beppen en ik je vergeten ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |