Ja gaaf he. China Glaze BFFquote:[
Gaat goed Tonja!
En ja met zo'n camera zie je echt alles
Mooi lakje, die tweede
mja 78...mooie leeftijd toch?? heb verder niets met de man (of politiek)quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:24 schreef Stormqueen het volgende:
hans van mierlo zomaar dood ineens
grappigquote:Op vrijdag 12 maart 2010 00:00 schreef Daph_ het volgende:
Mijn vriend koopt ook geen nagellak voor me hoor.. Vind het niet zo erg ook (hoewel ik het wel leuk zou vinden als hij het zou geven natuurlijk). Kreeg met valentijnsdag een doosje bonbons van 'm, net als ik kreeg bij ons eerste afspraakjehihihi *giechelt*
Foto's uit laatste blogpost:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is uit de losse hand. Ik durf geen nagelstickertjes meer te gebruiken sinds het fiasco met mijn funky french, toen de stickers in mijn lak zatenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 00:21 schreef Mirjam het volgende:
[..]
grappig
hoe doe je dat, met van die nagelstickertjes, of héél fijn werken?
nou, netjes hoor!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 00:39 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dit is uit de losse hand. Ik durf geen nagelstickertjes meer te gebruiken sinds het fiasco met mijn funky french, toen de stickers in mijn lak zaten
Die roze is niet mijn ding, maar die laatste is echtquote:Op vrijdag 12 maart 2010 00:00 schreef Daph_ het volgende:
Mijn vriend koopt ook geen nagellak voor me hoor.. Vind het niet zo erg ook (hoewel ik het wel leuk zou vinden als hij het zou geven natuurlijk). Kreeg met valentijnsdag een doosje bonbons van 'm, net als ik kreeg bij ons eerste afspraakjehihihi *giechelt*
Foto's uit laatste blogpost:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 00:52 schreef Stormqueen het volgende:
ik wil trouwens wel wat lakvrouwtjes in mijn MSN
Care to join?
Ik ga wel zo slapenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 00:52 schreef Stormqueen het volgende:
Care to join?
Ik ga nu naar bed, dus je hebt weinig aan me vanachtquote:Op vrijdag 12 maart 2010 00:52 schreef Stormqueen het volgende:
Care to join?
laffe doosquote:Op vrijdag 12 maart 2010 01:16 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik ga nu naar bed, dus je hebt weinig aan me vanacht
Leuke konad!quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:46 schreef AmNaBa het volgende:
Mijn mani van gister was het niet helemaal,
dus iets nieuws gemaakt
essence MD 44 object of disire
konad stempellak zwart
french plate m56
[ afbeelding ]
met de spullen
[ afbeelding ]
alleen mijn wijsvinger al om zeep geholpen![]()
morgen weer een dag!
BTW Die Xenos ladekast is GOED
Tof hoor!!!!
Passen je lakjes er ook qua hoogte staand in?
quote:
Jij met je nachtelijke creatiesquote:Op vrijdag 12 maart 2010 03:32 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Weer een nachtelijke creatie.
wauw!!!! dat wil ik ook zelf kunnen!! Van wie heb je dat geleerd?????quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:35 schreef Kleintje19 het volgende:
glitteracryl ftwik wil ook nog steeds glittergel
mooi aangebracht btw!
en ik heb iets heel aparts op, voor mijn doen althans
[ afbeelding ]
me moeder zegt zo heel droog: "wat dacht je ik doe eens gek ik doe normaal"
Dan ben ik toch blij dat ik ´m heb laten staan.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 07:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Leuke konad!
En nee, dat passen ze helaas niet, toen ik in de winkel keek was ik helemaal hyper want hij leek zo hoog, en toen kwamen die krengen van een CG en OPI en toen botste ze tegen het randje aan. GodsgruwelijkMaar ik breng hem niet terug dan maar plat in de bak
Ja ik baal er ook van, maar ik vind het wel fijner zo nu zie ik tenminste welke kleurtjes het zijnquote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:41 schreef mirannie het volgende:
[..]
Dan ben ik toch blij dat ik ´m heb laten staan.
Me! Me! Adres staat in profiel.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 00:52 schreef Stormqueen het volgende:
Care to join?
Dat is dan wel weer een voordeel inderdaad. En doordat je ze neer moet leggen, is het laadje weer sneller vol en dus lijkt het weer meerquote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ik baal er ook van, maar ik vind het wel fijner zo nu zie ik tenminste welke kleurtjes het zijn
Oh, dat ziet er ook vet handig uit!! Eens kijken of ik morgen tijd heb om even bij de blokker binnen te wippen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:32 schreef Sjeen het volgende:
Nooit gedacht dat ik het zou zeggen, want ik benecht van de glanzende lakjes normaal... Maar wat een geweldige uitvinding is matte (en suede) lak!!! Ik heb gisteren om kwart over elf gelakt en ben om half twaalf in bed gestapt. Met drie laagjes YDKJ Matte en een french van sneldrogende topcoat (dat vind ik mooi, maar het helpt ook tegen tipwear). Zoooo Super!
SQ, je blingbling is echtJammer van je nagel
Tonja's nagelriemen zijn mooi! En het lakje ook
Linnie's color club is een lekkere glitter, niet mijn kleurtje though
Leuke creatie Daph
Ik heb een Iris ladeblokje van de blokker in mijn kast staan (nou ja twee, in de andere zitten mijn sjaals, panty's/kousen, de fohn), waarvan op het moment één lade toebehoort aan nagelgerelateerde artikelen. Moet nu ondertussen het laatje erboven gaan uitruimen, zodat alle niet- OPI/CG/Orly daarin magEn dan zal ik ook eens gaan tellen en stashfoto's maken
De linkse, alleen heb ik de wieltjes niet eronder
[ afbeelding ]
Dat dus hihiquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:29 schreef mirannie het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer een voordeel inderdaad. En doordat je ze neer moet leggen, is het laadje weer sneller vol en dus lijkt het weer meer
Dank je wel!quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:07 schreef Juud- het volgende:
Wooooow, ik moest gewoon 2 volledige topics doorlezen om weer up-to-date te zijn. Halleluja! Ik weet niet meer wat ik allemaal heb gelezen, maar er is veel moois voorbij gekomen! Oja, Loqi is jarig las ik > van harte! Trouwens, ik heb Oblivion al een tijdje niet gezien. Klopt dat of heb ik iets gemist? Zij had ook altijd van die mooie creaties..
Je mag me altijd PM'en.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:43 schreef Loqi het volgende:
Moggel!
Ik wil ook best wat lakvrouwtjes in m'n msn![]()
[..]
Dank je wel!
Ik ga zo mijn gekregen icparis bon opmaken, jammer dat ze er hier in de stad geen lakjes verkopen
Van mij mag je mij ook wel toevoegen heur. Iedereen die dat wilt, altijd leeeuk.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:43 schreef Loqi het volgende:
Moggel!
Ik wil ook best wat lakvrouwtjes in m'n msn![]()
[..]
Dank je wel!
Ik ga zo mijn gekregen icparis bon opmaken, jammer dat ze er hier in de stad geen lakjes verkopen
Nu ga je acryl laten zetten?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:09 schreef samsuus het volgende:
Ik ben blij!! Na weken met stompjes te lopen heb ik net maar weer een afspraak gemaakt bij een nagelsalonHoop geld elke maand en was niet heel tevreden daarom was ik gestopt met gel, hoopte dat mn eigen nagels wel zouden gaan groeien, maar helaas blijven die scheuren. Maar liever blij en arm dan rijk en ongelukkig
dus vanaf volgende week kan ik weer foto's posten!
Ik wil ook zelf leren zetten! Lijkt me niet heel erg moeilijk, maar aan de andere kant vind ik het ook wel heerlijk om elke maand gewoon even verwend te wordenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:22 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nu ga je acryl laten zetten?
Ik ben nog steeds erg blij dat ik zo'n 4 jaar geleden de 'investering' heb gedaan in een eigen gel-set. Helemaal nu ik het gewoon op mijn eigen nagels doe. En als er eentje breekt of scheurt plak ik er tijdelijk een tip op totdat ie is bijgegroeid. Ga ik nu trouwens niet doen met mijn pinkie, ik wil even kijken hoe het gaat als ik deze gewoon met gel blijf behandelen en bij laat groeien.
www.angienails.nl is niet duur en volgens een ander forum is het betrouwbaar en goed spul.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:45 schreef Guess. het volgende:
Ik wil zelf m'n acryl-laagje gaan proberen bij te houden.Wie kan me beetje helpen met tips en waar kan ik voordeling dat spul kopen,vooral omdat ik niet weet of het gaat lukken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |