zie mijn post dus...quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:03 schreef RenRen- het volgende:
Kan iemand plaatjes laten zien ook, van Foillak?
Ik probeer het te vinden op google, maar ik doe iets verkeerd.
Mooiquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:01 schreef Skaai het volgende:
Ha ik post 'm gewoon nog een keer: Claire's Zilveren lakje en een stempeltje van OPI Suzy Skies in the Pyrenees
[ afbeelding ]![]()
Obli is ff ergens anders mee bezig, maar die komt wel weer terugquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:07 schreef Juud- het volgende:
Wooooow, ik moest gewoon 2 volledige topics doorlezen om weer up-to-date te zijn. Halleluja! Ik weet niet meer wat ik allemaal heb gelezen, maar er is veel moois voorbij gekomen! Oja, Loqi is jarig las ik > van harte! Trouwens, ik heb Oblivion al een tijdje niet gezien. Klopt dat of heb ik iets gemist? Zij had ook altijd van die mooie creaties..
Mooiquote:
Nee, bij is het juist een beetje andersom. Ik test ´m eerst volledig op beide handen om te zien of ie goed blijft zitten. En als het bevalt, gebruik ik ´m voor een bepaalde gelegenheid. Als ik een leuke feestje heb, wil ik er niet halverwege de avond achter komen dat ik beter nog een extra laagje had kunnen lakken, dat wil ik vooraf getest hebben.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:12 schreef Holyme het volgende:
[..]
Mooi![]()
Zie m'n vriend voorlopig nietmaar als ik hem weer zie, gaat er dus Ruby Pumps op. Hij is dol op rode nagels, en klinkt misschien gek, maar ik heb de lak alleen op een paar nagels gehad om te testen (en ooh en aahhh te doen), doe hem pas op als ik lief weer zie, dan is het extra leuk om ermee te lakken
Herkenbaar voor jullie, dat je een nieuwe lak bewaard voor een speciale gelegenheid?
nee, ik doe altijd eerst testenquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:12 schreef Holyme het volgende:
[..]
Mooi![]()
Zie m'n vriend voorlopig nietmaar als ik hem weer zie, gaat er dus Ruby Pumps op. Hij is dol op rode nagels, en klinkt misschien gek, maar ik heb de lak alleen op een paar nagels gehad om te testen (en ooh en aahhh te doen), doe hem pas op als ik lief weer zie, dan is het extra leuk om ermee te lakken
Herkenbaar voor jullie, dat je een nieuwe lak bewaard voor een speciale gelegenheid?
Een dun laagje. Naja, dan probeer ik het vanavond nog wel een keertje maar dan met +-7 minuten laten drogen ofzo.quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:52 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Tsja zo te lezen doe je het goed, hoe dik smeer je de lijm?
Ik heb de slag goed te pakken met de folie, maar regel #1 is: lijm liever wat langer laten drogen dan te ongeduldig zijn. Hij blijft plakkerig, dus het maakt niet uit. Opdrogen zal die echt niet.
mijn nagel bleef net tussen de toetsen van de laptop steken, echt VAST!!nu wel mijn mani beschadigd
![]()
hence the "quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:19 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Had niet gelijk door dat dat het was
Nah valt wel meequote:Op donderdag 11 maart 2010 @ 19:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hence the "" zijn nogal matige foto's
quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:17 schreef Holyme het volgende:
Ik test wel, inderdaad om de hoeveelheid laagjes te zien, hoe die lakt enzo, maar dus niet op alle nagels![]()
Op het moment zijn m'n teennagels allemaal een andere kleur nog van de laatste TD levering testsessie
DSquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:29 schreef RenRen- het volgende:
Ik twijfelChina Glaze Let's Groove, of OPI DS Exclusive. Om te bestellen.
DSquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:29 schreef RenRen- het volgende:
Ik twijfelChina Glaze Let's Groove, of OPI DS Exclusive. Om te bestellen.
Nagellak op asos wordt alleen binnen de UK verzonden. Wel jammer!quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:27 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik weet niet of het al genoemd is want heb wat delen gemist, maar toch.
http://www.asos.com/Opi/Opi-Alice-In-Wonderland-Mini-Pack-Of-4/Prod/pgeproduct.aspx?iid=1033675&cid=10218&sh=0&pge=0&pgesize=20&sort=3&clr=Alice+In+Wonderland
10 pond voor een flesje wtf bqqquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:03 schreef mirannie het volgende:
[..]
Nagellak op asos wordt alleen binnen de UK verzonden. Wel jammer!
mooi! welke plate is dat?quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:01 schreef Skaai het volgende:
Ha ik post 'm gewoon nog een keer: Claire's Zilveren lakje en een stempeltje van OPI Suzy Skies in the Pyrenees
[ afbeelding ]![]()
Nee nu foto'squote:Op donderdag 11 maart 2010 20:12 schreef MissJ het volgende:
Zomg! heb vandaag gewoon 18 nieuwe lakjes erbij![]()
![]()
![]()
Bij Kruidvat de 4 pastels van Catrice gekocht
Daarna bij H&M 5 nieuwe lakjes gekocht.
En toen ik thuis kwam briefje van de postbode dat pakje van TD bij mijn buren was bezorgd, dus gelijk opgehaald![]()
Morgen foto's!
Sweetquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:01 schreef Skaai het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Ik ga er eens even lekker voor zitten metquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:12 schreef MissJ het volgende:
Zomg! heb vandaag gewoon 18 nieuwe lakjes erbij![]()
![]()
![]()
Bij Kruidvat de 4 pastels van Catrice gekocht
Daarna bij H&M 5 nieuwe lakjes gekocht.
En toen ik thuis kwam briefje van de postbode dat pakje van TD bij mijn buren was bezorgd, dus gelijk opgehaald![]()
Morgen foto's!
M73quote:
als je ziet dat ie niet gepakt heeft kan je hem ff weer terugplakken jaquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:20 schreef Crientj het volgende:
Mooie nagels/lakjes dames!
[..]
Een dun laagje. Naja, dan probeer ik het vanavond nog wel een keertje maar dan met +-7 minuten laten drogen ofzo.
Ook misschien met de folie, gladstrijken en dan nog even laten zitten?
waar heb je auw?quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:19 schreef Diconnected het volgende:
Tvp, ik ga bankhangen want ik heb auw
1e en 3e heb ikquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:29 schreef Skaai het volgende:
Oooh ik wil nog meer plates
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:28 schreef tliciouz het volgende:
Oh mijn god, ik ben wild! Ik liep net met vriendjelief bij de xenos en zit al weken te zwijmelen bij die zo'n soort helmer ding als ik het zo mag noemen?maar komt met het geld niet zo goed uit, en nu liepen we er weer langs op en toen zei hij pak hem maar ik zo
![]()
[ afbeelding ]
Wel een vieze tegenvaller, in een doosje lijkt het net alsof ik heul veel had. En nu is het zo weinig!Tijd voor een nieuwe bestelling!
[ afbeelding ]
mooi he...quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:29 schreef Skaai het volgende:
Ow cool,die wil ik ookquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:28 schreef tliciouz het volgende:
Oh mijn god, ik ben wild! Ik liep net met vriendjelief bij de xenos en zit al weken te zwijmelen bij die zo'n soort helmer ding als ik het zo mag noemen?maar komt met het geld niet zo goed uit, en nu liepen we er weer langs op en toen zei hij pak hem maar ik zo
![]()
[ afbeelding ]
Wel een vieze tegenvaller, in een doosje lijkt het net alsof ik heul veel had. En nu is het zo weinig!Tijd voor een nieuwe bestelling!
[ afbeelding ]
is dat alles, dat ene laatje?quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:28 schreef tliciouz het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die heb ik allemaalquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:29 schreef Skaai het volgende:
oh ja, daar maak ik me geen zorgen overquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Pest me niet!Ik haal jullie allemaal nog wel in.
Succesquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Pest me niet!Ik haal jullie allemaal nog wel in.
Oeh ZO niet mijn ding haha!quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:25 schreef Stormqueen het volgende:
Zo bling(ja heb echt 5 sec. geleden gelakt en nog niet gepoetst)
met flips:
[ afbeelding ]
Zonder flips onder de halogeenlamp
[ afbeelding ]
(onderste lijkt wel een swatch van Luxe)
Awwww lievquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:28 schreef tliciouz het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik vind vrijwel alles tof, behalve barbielakquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:58 schreef Debsterr het volgende:
SSITP Suede met topcoat
.
[..]
Oeh ZO niet mijn ding haha!
[..]
Awwww liev!
quote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:20 schreef mirannie het volgende:
Ik ga er eens even lekker voor zitten metkom maar door met die foto´s
Echt pas morgen ladiesquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:34 schreef Guess. het volgende:
Gaaf MissJ ben benieuwd naar de foto's!
okee.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:05 schreef MissJ het volgende:
[..]
[..]
[..]
Echt pas morgen ladies![]()
![]()
bij daglicht kan ik mijn nieuwe schatjes mooier op de foto zetten namelijk
Haha roze?quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind vrijwel alles tof, behalve barbielak
Is de doos er al?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |