patience, we needz.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha roze?
Ja, in zoverre.. ik kan 'm ophalen bij 't postkantoor vanaf morgen. Maar morgen ben ik niet thuis. Dus wordt dat pas zaterdagmiddag.
I haz no patienz, i is azking mai boifwend to pick up ze box i thinkquote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
I haz no patienz, i is azking mai boifwend to pick up ze box i think
ik vind het wel een mooi kleurtjequote:Op donderdag 11 maart 2010 21:09 schreef IJsdraakje het volgende:
CG Anklets Of Amethysts:
[ afbeelding ]
Foto is niet geweldig, maar deze kwam nog het dichtst in de buurt wat de kleur betreft.
Ben er nog niet helemaal uit wat ik ervan vind, maar de laatste tijd heb ik ook vooral donkere kleuren gedragen, dus dat kan ook daaraan liggen.
Oeh, dat ding heb ik gister ook gezien, echt 10x omheen gelopen en toen besloten nog even te wachten. Maar wat is ie leuk!!! En nu vullen maar!!quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:28 schreef tliciouz het volgende:
Oh mijn god, ik ben wild! Ik liep net met vriendjelief bij de xenos en zit al weken te zwijmelen bij die zo'n soort helmer ding als ik het zo mag noemen?maar komt met het geld niet zo goed uit, en nu liepen we er weer langs op en toen zei hij pak hem maar ik zo
![]()
[ afbeelding ]
Wel een vieze tegenvaller, in een doosje lijkt het net alsof ik heul veel had. En nu is het zo weinig!Tijd voor een nieuwe bestelling!
[ afbeelding ]
whehehe hahaha nou woon nog niet samen metquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:06 schreef Stormqueen het volgende:
okee.
Het is niet omdat je je schaamt tegenover je man als je al die nieuwe lakken tevoorschijn trekt?
ik heb dat namelijk wel altijd
Jah, dat snappen ze niet he?quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:13 schreef MissJ het volgende:
[..]
whehehe hahaha nou woon nog niet samen metdus dat scheelt en ben nu alleen in mijn huis (ok met mijn 2 katten) dus kan ze snel opbergen
![]()
Maar hij heeft me wel door hoorWij zo elkaar bellen na het werk en ik zo van ik ga nog even naar Kruidvat en H&M en als ik thuis ben bel ik je.
Dus ik zo bellen, hij gelijk: heb je nieuwe nagellak gekocht?
Precies dezelfde als op mijn wishlistquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:29 schreef Skaai het volgende:
Oooh ik wil nog meer plates
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Hahaha ja, zo gaat dat dan hequote:Op donderdag 11 maart 2010 21:13 schreef MissJ het volgende:
[..]
whehehe hahaha nou woon nog niet samen metdus dat scheelt en ben nu alleen in mijn huis (ok met mijn 2 katten) dus kan ze snel opbergen
![]()
Maar hij heeft me wel door hoorWij zo elkaar bellen na het werk en ik zo van ik ga nog even naar Kruidvat en H&M en als ik thuis ben bel ik je.
Dus ik zo bellen, hij gelijk: heb je nieuwe nagellak gekocht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:33 schreef Lindytje het volgende:
Een paar weken geleden begon mijn acryl-avontuur met een pakketje dat ik van M. had gekregen...
Daarin (uit haar eigen voorraad, how cute!!) primer, acrylvloeistof, een potje witte poeder, een potje roze en een potje naturel. En een paar vijlen, een buffer, een acrylkwast en twee doosjes tips.
En vandaag kreeg ik dit er ook nog effe bij!!
[ afbeelding ]
11 potjes gekleurde/glitter acrylpoeder en nog een flesje acrylvloeistof!!![]()
En ik moest natuurlijk natuurlijk meteen iets op mijn nagels doen.. en ik dacht: wat nou gekleurde tips? Gekleurde nagels!!
[ afbeelding ]
F*ck Dorothy Who?!! Blauwe glitteracryl FTW!!![]()
(ik ben blij, merken jullie het...![]()
)
Je MAAH zit nog op de randenquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:35 schreef Kleintje19 het volgende:
glitteracryl ftwik wil ook nog steeds glittergel
mooi aangebracht btw!
en ik heb iets heel aparts op, voor mijn doen althans
[ afbeelding ]
me moeder zegt zo heel droog: "wat dacht je ik doe eens gek ik doe normaal"
is geen MAAH is don't teal my heart away die ik er niet afkrijgquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je MAAH zit nog op de randen
Maar ik vind het wel cute! Niks voor jou, maar wel liev
quote:
Dankje!! Ik was zelf ook wel blij met hoe het er op zit! Pefecte bolling ook op het goede punt, ik=happy!!quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:35 schreef Kleintje19 het volgende:
glitteracryl ftwik wil ook nog steeds glittergel
mooi aangebracht btw!
en ik heb iets heel aparts op, voor mijn doen althans
[ afbeelding ]
me moeder zegt zo heel droog: "wat dacht je ik doe eens gek ik doe normaal"
Fijn dat je met me mee feest!!quote:
gewoon ff in bad gaan zitten en na een kwartier eraf pulkenquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:40 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
is geen MAAH is don't teal my heart away die ik er niet afkrijgheb al stukje nagelriem weggeknipt maar voor de rest krijg ik t helaasch niet schoon
En weet je, het is helemaal niet zo moeilijk!quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:38 schreef Mirjam het volgende:
ik wil ook zelf leren acryllen
iig zelf opvullen
ja echt? liojkt me zo moeilijkquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:41 schreef Lindytje het volgende:
[..]
En weet je, het is helemaal niet zo moeilijk!
ik ga maar 1x in de maand in de douche, en ben begin maart al geweestquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gewoon ff in bad gaan zitten en na een kwartier eraf pulken
neeeeee, het is juist superleuk!quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:43 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ik ga maar 1x in de maand in de douche, en ben begin maart al geweest
*brabbelt iets over besparing*
en je word bedankt, ik heb nu alweer de neiging er knalroze overheen te gooien
Het is even oefenen en de juiste verhoudingen weten, en you're good to go!! (oke, en iemand die het je even uit wil leggen is ook wel handig.. zodat je ook nog iets kan vragen als er iets misgaat...)quote:
Ik heb gehoord dat ze bij Xenos handige kastjes verkopenquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:48 schreef Lindytje het volgende:
Oh, ik heb nu alleen wel een helmer-probleem... het past niet meer, want ik heb nu een aparte lade voor al mijn acrylspullen nodig en ik heb geen lade meer over...![]()
ik weet dat je t over die randjes had, maar doelde op dat anderequote:Op donderdag 11 maart 2010 21:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
neeeeee, het is juist superleuk!
Ik had het over die dionkere randjes die zo'n pain in the ass kunnen zijn
Maar als je begin maart al bent geweest houd ik mijn mond wel
laagje glitter d'r over?quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:49 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ik weet dat je t over die randjes had, maar doelde op dat andere![]()
het staat me nietze zullen morgen op me werk ook wel stijl achterover vallen
ik heb ALTIJD kleur op
ik voel me naakt
wijst met vingertje en lacht *ahahaha*quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:28 schreef tliciouz het volgende:
Oh mijn god, ik ben wild! Ik liep net met vriendjelief bij de xenos en zit al weken te zwijmelen bij die zo'n soort helmer ding als ik het zo mag noemen?maar komt met het geld niet zo goed uit, en nu liepen we er weer langs op en toen zei hij pak hem maar ik zo
![]()
[ afbeelding ]
Wel een vieze tegenvaller, in een doosje lijkt het net alsof ik heul veel had. En nu is het zo weinig!Tijd voor een nieuwe bestelling!
[ afbeelding ]
klopt, want ze kunnen volquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:52 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
wijst met vingertje en lacht *ahahaha*![]()
nee geintjezo'n kastje is heel gevaarlijk.
kwanta kosta? ik wil mijn nailart naast me hebben inplaats van opstaan en het elke keer pakken, daardoor blijft mn bureau een mess, ik wil zoiets onder me bureau zetten dus... oh en hoe hoog istie?
*doet slot op nagellak lade*quote:
Ghehehe, die komt er hier echt niet meer in... Ik denk datquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat ze bij Xenos handige kastjes verkopen
Dat is er zeker gevaarlijk aan ja!!quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:53 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ja, en je wilt hem steeds sneller vol hebben
ssssssssssstquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Die kastjes zijn heel gevaarlijk. De mijne heeft nog een lege lade, maar er staat wel weer een doos bovenop met untrieds en andere meuk.![]()
En m'n bureau is alsnog een teringzooi.
Het merendeel van de lakjes staat daadwerkelijk ín het kastje!quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:00 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
sssssssssssthoe moet ik mama anders overtuigen dat ik écht nog een kastje erbij moet
Niet een inloopkast?quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:03 schreef Stormqueen het volgende:
ik kan niet wachten op m'n nagellak inbouwkast
LOLquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:03 schreef Stormqueen het volgende:
ik kan niet wachten op m'n nagellak inbouwkast
nee, inbouw. In de ensuitequote:Op donderdag 11 maart 2010 22:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet een inloopkast?
En brr. M'n printer spookt.
NEt als die blogmevrouw jaquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:08 schreef AmNaBa het volgende:
[..]
LOL
A walking fridge? No a walk in polish closet.
Zo gaaf de hele wand op kleur gesorteerde lakjes in een mega wandrek OEF
Een nagellakkamer![]()
Ik dacht meer aan die reclamequote:Op donderdag 11 maart 2010 22:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, inbouw. In de ensuite
Inloop... moet niet gekker worden
[..]
NEt als die blogmevrouw ja
dezequote:Op donderdag 11 maart 2010 22:22 schreef AmNaBa het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan die reclamemeteen na het typen ervan op tv
![]()
Maar welke Blogmevrouw bedoel je???
Een walking polish closet lijkt me wel eng trouwens, als je bedenkt hoe erg die bierflesjes al rammelen. *Getraumatiseerd is*quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:08 schreef AmNaBa het volgende:
[..]
LOL
A walking fridge? No a walk in polish closet.
Zo gaaf de hele wand op kleur gesorteerde lakjes in een mega wandrek OEF
Een nagellakkamer![]()
Maar het idee.. Zoveel kleurtjes hebben dat je er een inloopkast mee vullen kan.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, inbouw. In de ensuite
Inloop... moet niet gekker worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |