Ik dacht meer aan die reclamequote:Op donderdag 11 maart 2010 22:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, inbouw. In de ensuite
Inloop... moet niet gekker worden
[..]
NEt als die blogmevrouw ja
dezequote:Op donderdag 11 maart 2010 22:22 schreef AmNaBa het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan die reclamemeteen na het typen ervan op tv
![]()
Maar welke Blogmevrouw bedoel je???
Een walking polish closet lijkt me wel eng trouwens, als je bedenkt hoe erg die bierflesjes al rammelen. *Getraumatiseerd is*quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:08 schreef AmNaBa het volgende:
[..]
LOL
A walking fridge? No a walk in polish closet.
Zo gaaf de hele wand op kleur gesorteerde lakjes in een mega wandrek OEF
Een nagellakkamer![]()
Maar het idee.. Zoveel kleurtjes hebben dat je er een inloopkast mee vullen kan.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, inbouw. In de ensuite
Inloop... moet niet gekker worden
scrangie heeft 3000 lakjes. Daar kun je *rekent* een complete muur van 4 meter breed van plafond tot vloer mee volhangenquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een walking polish closet lijkt me wel eng trouwens, als je bedenkt hoe erg die bierflesjes al rammelen. *Getraumatiseerd is*
[..]
Maar het idee.. Zoveel kleurtjes hebben dat je er een inloopkast mee vullen kan.Goed, mijn gedachten zijn net zo geordend als m'n bureau momenteel geloof ik.
Het klinkt leuk, maar 3000 gaat me toch echt te furr.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
scrangie heeft 3000 lakjes. Daar kun je *rekent* een complete muur van 4 meter breed van plafond tot vloer mee volhangen
OMGquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
deze
http://glammed-up-ainos2.(...)d-konad-storage.html
idd! Maar scrangie is een junkie he, die zijn niet zo rationeel ...quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het klinkt leuk, maar 3000 gaat me toch echt te furr.Ik heb nu al (bij 70 oid) al moeite met kiezen. laat staan bij 3000.
dat klinkt ook herkenbaarquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:29 schreef AmNaBa het volgende:
[..]
OMG
Maar ik dacht meer aan een geordende muur hoor!
Meest van de tijd ligt hier alles op mijn eettafel en eet ik op de bank
Ghehehe, hier hetzelfde... Ik zie nu vanuit hier op de eettafel liggen:quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:29 schreef AmNaBa het volgende:
[..]
OMG
Maar ik dacht meer aan een geordende muur hoor!
Meest van de tijd ligt hier alles op mijn eettafel en eet ik op de bank
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Kleine chaos.CRT monitorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Dat grote grijze vlak bedoel je? Da's m'n printer. Schermpjes zijn ondertussen plat.quote:
jaah schilderen op NR !! Dat heb ik ookquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:35 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ghehehe, hier hetzelfde... Ik zie nu vanuit hier op de eettafel liggen:
* Schilderen op nr
* Een jas
* Een sjaal
* Een plant
* Lege sigarettenpakjes
* Hondenriem
Ik heb die tafel al 2,5 jaar denk ik... en ik heb er in totaal denk ik 5x aan gegeten...
Haal die ondertitel van je weg!! Ik heb al 3 dagen 'broek aan me laars' in mijn hoofd....quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
idd! Maar scrangie is een junkie he, die zijn niet zo rationeel ...
[..]
dat klinkt ook herkenbaar
Ohw, dan is het een ouderwetsche flatscreenquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat grote grijze vlak bedoel je? Da's m'n printer. Schermpjes zijn ondertussen plat.
Hahaha, helemaal irritant als je dan ook nog eens terugkrijgt wat je zelf tegen je dochter zegt...quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:42 schreef miss--moana het volgende:
[..]
jaah schilderen op NR !! Dat heb ik ook![]()
Bij mijn is het niet de eettafel maar het bureau en dat is vervloekt onhandig aangezien ik hem nogal vaak nodig heb en heb ik hem niet nodig dan heeft me vriend of dochtertje hem nodig en krijg ik patje
Me dochtertje zegt dan ''mama ik moet toch ook altijd me spullen opruimen?''
Sokken aan m'n laars, layla! Oh layla!quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Haal die ondertitel van je weg!! Ik heb al 3 dagen 'broek aan me laars' in mijn hoofd....![]()
LOL @ kind. Hoe oud is ze?quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:42 schreef miss--moana het volgende:
[..]
jaah schilderen op NR !! Dat heb ik ook![]()
Bij mijn is het niet de eettafel maar het bureau en dat is vervloekt onhandig aangezien ik hem nogal vaak nodig heb en heb ik hem niet nodig dan heeft me vriend of dochtertje hem nodig en krijg ik patje
Me dochtertje zegt dan ''mama ik moet toch ook altijd me spullen opruimen?''
quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ohw, dan is het een ouderwetsche flatscreen
Mijn eettafel 2 minuten geleden:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:45 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat valt nog mee!! Zal morgen eens een foto van mijn eettafel maken als ik er aan denk...
'quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ohw, dan is het een ouderwetsche flatscreen
Mijn eettafel 2 minuten geleden:
[ afbeelding ]
Hou op!!!!quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Sokken aan m'n laars, layla! Oh layla!
Jij bent een kahbaa jaa, bij die die nieuws won ik paarden jaaaa!
mijn vriend vervloekt mij ook hoorquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hou op!!!!![]()
Ik gaer maar mee lastig vallen.. ben ik niet meer de enige met dat pokkelied in mijn hoofd...
Lol.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hou op!!!!![]()
Ik gaer maar mee lastig vallen.. ben ik niet meer de enige met dat pokkelied in mijn hoofd...
Ze is 3 weken geleden 6 geworden, maar ze is lekker bij de hand en houd van nagellakkenquote:
Ow, maar dan mag ze vast wel een mandje van mama? Hoeveel kids heb je? Ik vind die meiskes altijd zo cute!quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:50 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Ze is 3 weken geleden 6 geworden, maar ze is lekker bij de hand en houd van nagellakken![]()
Heb vanmiddag twee kastjes gekocht om me nagellak spullen in te doen kom ze thuis vanuit school zegt ze: ow heb je er ook 1 voor mijn gekocht om me nagellak in te zetten, maar mama dan moet je nog wel wat meer voor me kopen hoor anders heb ik er niets aan
Ow ik heb er eentje, ben zelf nog jong hoor (23 ehum....quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ow, maar dan mag ze vast wel een mandje van mama? Hoeveel kids heb je? Ik vind die meiskes altijd zo cute!
Mijn buurmeisje is 7 en die vindt al die dingen ook zo gaaf
Damn gal, je bent 5 jaar jonger dan ik en bent al 6 jaar mamaquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:55 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Ow ik heb er eentje, ben zelf nog jong hoor (23 ehum....)
En tuurlijk mag ze een mandje ze mag er zelfs twee, maar meestal doen we samen, bij haar kan ik leuk creabea zijn en ze vind alles helemaal te gek. Als ik dan op TD kijk dan zoeken we samen kleurtjes uit we zijn gewoon lekker truttig samen
hoe oud ben jij eigenlijk Puckz?quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:59 schreef Puckzzz het volgende:
Mijn oudste zoon belde net....hij woont eindelijk samen met zijn dinnie![]()
de schatten....
sorry..OT
bijna 41quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoe oud ben jij eigenlijk Puckz?
Jaah dat is echt leuk, vooral omdat ze echt zo een meisje meisje is (hoewel ik er soms ook uit de boom moet plukken). Maar tis gewoon super leuk! Het is gewoon een klein vriendinnetje die het allemaal prachtig vind als ik nagellak heb gekocht maar ook als je met der gaat shoppen. Dan staat ze als een echte dame kleding uit te zoeken op de kinderafdelingquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Damn gal, je bent 5 jaar jonger dan ik en bent al 6 jaar mamaKan ik me zooo niks bij voorstellen
Maar dat lijkt me echt tof ja, dat tutten met zo'n frummel
Nou ik ben volgens mij eerder een vroegbloeier hahahaquote:Op donderdag 11 maart 2010 23:06 schreef Guess. het volgende:
Wat hebben jullie kids jonge mama's! Ik ben "al" 33 en de 1e is pas onderweg.Nou ja ben gewoon een laadbloeier!Ik heb zelf wel een jonge mama van 54.
Vanavond gekonad,ben er niet weg van maar laat t maar zitten,wil naar m'n bedje!
Weltruste dames
Dat denk ik ook iddquote:Op donderdag 11 maart 2010 23:07 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Nou ik ben volgens mij eerder een vroegbloeier hahaha
trusten
da's een verhuld complimentje. Jongens zijn daar niet zo goed inquote:Op donderdag 11 maart 2010 23:11 schreef PartyHardy het volgende:
Verder vandaag op school een jongen (klojo) die een opmerking maakte over mijn nagels, hij zei hee heb je er een soort kunstwerkjes van gemaakt..? Ik wist niet hoe die het bedoelde eigenlijk..
Noh, mijn vent gaat echt geen nagellak kopen voor mequote:Op donderdag 11 maart 2010 23:11 schreef PartyHardy het volgende:
Ik hou het bijna niet meer bij hier..jullie gaan zo snel !
Maar ik heb het dan ook wel druk met school en weer eens moeite met de relatiezaterdag hebben we 2 jaar (met een kleine pauze een maand geleden) hopelijk dat hij eraan denkt en hij me met wat nagellakjes verwend
k hoor daar altijd zo'n lieve verhalen over van jullie
![]()
Verder vandaag op school een jongen (klojo) die een opmerking maakte over mijn nagels, hij zei hee heb je er een soort kunstwerkjes van gemaakt..? Ik wist niet hoe die het bedoelde eigenlijk..
Gaat goed Tonja!quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:18 schreef tonja het volgende:
Mijn nagelriemen gaan erop vooruit.
toen:
[ afbeelding ]
Nu:
[ link | afbeelding ]
Plaatjesupload verneukt mijn witbalans
Ik denk toch dat er maandag weinig positiefs over gezegd gaat worden.quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Noh, mijn vent gaat echt geen nagellak kopen voor meNog in geen 300 jaar
Maar als ie er aan denkt en iets doet dan is het toch ook lief?
En als mannen iets van je nagels zeggen bedoelen ze het positief! Egwel!(ze letten er normaal namelijk niet op
)
Yaay, vooruitgangquote:Op donderdag 11 maart 2010 23:18 schreef tonja het volgende:
Mijn nagelriemen gaan erop vooruit.
toen:
[ afbeelding ]
Nu:
[ link | afbeelding ]
Plaatjesupload verneukt mijn witbalans
Glittersquote:Op donderdag 11 maart 2010 23:30 schreef Linnie20v het volgende:
TD bestelling binnen, waarom heb ik geen tijd om te swatchen??
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |