Waar heb je het over, hij is pas hier en de vergunning was nog niet gereed.. mag toch aannemen dat hij in januari gewoon op de bank zit.quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:25 schreef iehlaak het volgende:
Het minste wat ik van Adnan Secerovic verwacht is dat hij op de bank zit. Zelfs dat is niet het geval geweest (meen ik).
Hij is per 01/01/09 speelgerechtigd omdat hij toen achttien werd. Ik zou het vreemd vinden als hij nog geen vergunning heeft, want men heeft maanden te tijd gehad om dit te regelen. Bovendien verdient deze jongen ook een aardig salaris en kost hij nu alleen maar geld.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:09 schreef NoMercy285 het volgende:
Waar heb je het over, hij is pas hier en de vergunning was nog niet gereed.. mag toch aannemen dat hij in januari gewoon op de bank zit.
Inderdaad, dit ligt veel te hoog. Dat MVV onderaan staat lijkt me daarentegen wel weer te kloppen.quote:Over die grafiek moet er wel even bij gezegd worden dat het aantal tegendoelpunten bij Roda absoluut niet klopt, hebben gemiddeld rond de 45-50 tegendoelpunten per seizoen gehad dus in de 600 kan nooit kloppen.
Ram Tse Vöal Problemequote:
Dat viel me ook meteen opquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:19 schreef iehlaak het volgende:
Dat MVV onderaan staat lijkt me daarentegen wel weer te kloppen.
Excuus. Ik bedoelde uiteraard 01/12/09. Hij werd op dit datum 18 en werd tevens bij de selectie gevoegd.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:58 schreef NoMercy285 het volgende:
Nogmaals, die jongen is pas sinds een week ofzo definitief bij Roda en men wacht nu op de goedkeuring van de papieren. Geen idee of hij wel al kan en mag meetrainen. Jouw datum van 01/01/09 is complete onzin, je zit namelijk een jaartje te vroeg
Maargoed, we zullen gaan zien of het echt zo'n talent is.
Niet echt een gemis, gok ik? Al vond ik Yulu-Matondo altijd wel aardig om te zien spelen.quote:Roda zegt vijftal de wacht aan
Uitgegeven: 28 december 2009 11:16
AMSTERDAM - Roda JC gaat de selectie inkrimpen en wil vijf spelers in de komende transferperiode kwijt aan een andere club.
De Telegraaf meldt dat Edwin Linssen, Jeanvion Yulu-Matondo, Harrie Gommans, Jamaïque Vandamme en Jan Paul Saeijs van technisch directeur Martin van Geel te horen hebben gekregen dat ze mogen vertrekken.
Vooralsnog is er geen concrete interesse voor één van die spelers.
Roda kampt al geruime tijd met grote financiële zorgen en hoopt op deze manier te kunnen bezuinigen.
Versterking
Toch denkt de club ook aan versterkingen. De Limburgers hopen verdediger Arnold Kruiswijk tijdelijk te kunnen overnemen van Anderlecht.
''Maar we hebben geen geld om iemand aan te trekken waardoor alleen gedacht kan worden aan huur", aldus Van Geel. ''Als Anderlecht alleen wil verkopen zijn we geen partij”, zegt Van Geel tegenover dagblad De Limburger.
Zal die niet zo eenzelfde salaris krijgen als, bijvoorbeeld, Jean Paul Saeijs? Zo niet hoger? Nu zal het schelen qua uitgaven, omdat ze proberen vijf spelers weg te doen, maar toch. Neem aan dat het niet Kruiswijk niet de enige versterking zal zijn. Junker wordt bijvoorbeeld gehuurd, die ben je na dit seizoen kwijt. Zelfde geldt voor Skoubo geloof ik.quote:Op maandag 28 december 2009 13:36 schreef Kn0x het volgende:
Geen van die vijf zijn op dit moment van grote waarde, maar sommige hebben volgens mij wel een hoog salaris. Verkopen dus, desnoods gratis. Kruiswijk vindt ik een goede nieuwe optie voor de verdediging.
Als het goed is heeft Roda een eenzijdige optie tot koop op Junker meen ik, en het is alweer een tijdje geleden dat Roda een spits had die tussen de topscorers stond, laat staan 3e.quote:Op maandag 28 december 2009 13:49 schreef Happel het volgende:
[..]
Zal die niet zo eenzelfde salaris krijgen als, bijvoorbeeld, Jean Paul Saeijs? Zo niet hoger? Nu zal het schelen qua uitgaven, omdat ze proberen vijf spelers weg te doen, maar toch. Neem aan dat het niet Kruiswijk niet de enige versterking zal zijn. Junker wordt bijvoorbeeld gehuurd, die ben je na dit seizoen kwijt. Zelfde geldt voor Skoubo geloof ik.
Yulu wel aardig spelen? dan heb je hem duidelijk nog nooit een hele wedstrijd gezien. Af en toe een flits op studio sport en je denkt dat ie wel een goede spits is. Helaas weten wij inmiddels wel beter. Al werkt ie wel hard en kan ie redelijk koppen, matondo is een absolute miskoop met een veel te hoog salarisquote:Op maandag 28 december 2009 13:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Niet echt een gemis, gok ik? Al vond ik Yulu-Matondo altijd wel aardig om te zien spelen.
nu nog maar hopen dat er een club is die deze spelers wil overnemenquote:Op maandag 28 december 2009 13:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Niet echt een gemis, gok ik? Al vond ik Yulu-Matondo altijd wel aardig om te zien spelen.
Ons Jeanvionke aardig spelen? Die vent heeft dit jaar nog geen duel met een verdediger gewonnen. In 70 wedstrijden 10 intikkers gemaakt.quote:Op maandag 28 december 2009 13:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Als Roda wat eerder was geweest hadden ze Yulu aan de slager kunnen verkopen. Neger in het zuur, een traditioneel Limburg kerstgerecht.quote:Op maandag 28 december 2009 18:14 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
nu nog maar hopen dat er een club is die deze spelers wil overnemen
bronquote:Roda JC wil tweetal kwijt aan Roeselare
Roda JC wil twee spelers van de loonlijst halen. Aanvaller Harrie Gommans en Jamaïque Vandamme zouden in beeld zijn bij het Belgische Roeselare.
30 dec. 2009 08:47:27
Eerder was al bekend dat Gommans wel weer eens herenigd kon worden met zijn voormalige werkgever. De spits van Roda JC kwam op huurbasis al eens uit voor de Belgische club.
Volgens Het Nieuwsblad zou ook Vandamme een optie zijn voor Roeselare. De Belg kampte met zware knieblessures en komt niet voor in de plannen van trainer Harm van Veldhoven. Hij mag Kerkrade verlaten.
Jeanvion Yulu-Matondo mag ook vertrekken bij Roda, maar Roeselare zou het niet op hem hebben gemunt. Hij moet ergens anders aan de bak zien te komen. (RC)
En maar huilen bij de moderator als Blonchi weer eens iets te kritisch is, racistisch eikeltjequote:Op maandag 28 december 2009 18:19 schreef iehlaak het volgende:
[..]
Als Roda wat eerder was geweest hadden ze Yulu aan de slager kunnen verkopen. Neger in het zuur, een traditioneel Limburg kerstgerecht.
[ afbeelding ]
vooral als de 2 commissarissen er nog zitten, krijg je geheid weer iemand uit de kuijer hoekquote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:51 schreef TheYoung1 het volgende:
En wat vinden we van het nieuws dat van Geel eventueel naar PSV zou gaan?
Ik hik toch op 2 gedachten. Maar wellicht toch het beste als hij idd zou verkassen. Tijd voor nieuw vers zwart/geel bloed aan de top bij Roda!!
Een goede linksbenige centrale verdediger missen we al jaren. De Fauw op rechtsback, Kah in als sloper, Kruiswijk ernaast en de Jong linksachter.quote:
ben het met elke letter eens... Ik heb met van geel altijd het idee, dat ik totaal niet kan staven, dat hij alleen maar spelers haalt via een bevriende makelaar zodat ie er zelf ook nog iets aan overhoudt. Deze praktijken gebeuren heel veel in de voetballerij en dan lijkt van geel me wel zo een type.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:06 schreef iehlaak het volgende:
Ik vind van Geel maar een prutser. Hij heeft vooral oude matige spelers gehaald die noch op het veld noch economisch veel waarde hebben, met Addo als dieptepunt. Tegelijkertijd vraag ik me af of zijn opvolger het niet veel slechter gaat doen...
Als ik me niet vergis verdient hij zelfs 250k per jaar. Overigens komt dit vooral door regulering die bepaalt dat een niet-EU spelers onder de 21 (?) jaar een bepaald minimumbedrag moet verdienen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:33 schreef LeonH het volgende:
Doet ie goed als 18 jarige 125.000 verdienen! Dan laat dat ventje ook maar eens spelen anders brengt het je nog niks op. Maar daar zal Hendriks nu wel voor zorgen
Kruiswijk is trouwens ook welkom!
En Van Geel weet ik zo nog niet.... Hij ziet het gewoon prima in dat op dit moment huren de beste optie is om dit seizoen door te komen, maar aan de andere kant blijft hij Van Veldhoven maar een hand boven het hoofd houden en hij verdient zelf genoeg wat flink op de salarispost drukt.
Kunnen we Norbert Keulen geen dubbelfunctie geven?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:14 schreef planethugo het volgende:
[..]
ben het met elke letter eens... Ik heb met van geel altijd het idee, dat ik totaal niet kan staven, dat hij alleen maar spelers haalt via een bevriende makelaar zodat ie er zelf ook nog iets aan overhoudt. Deze praktijken gebeuren heel veel in de voetballerij en dan lijkt van geel me wel zo een type.
Aan de andere kant is het wel de enige in de organisatie die nog iets van knowhow van het voetbalwereldje heeft. Dat kan de rest niet zeggen
Voor zo een optie koop je alleen iets al er een transfersom in is vastgelegd. Misschien is het beter dat zo een jongen zich gewoon goed voelt. Dat maakt het een heel stuk makkelijker om iemand langer vast te leggen, zie (hopelijk) Junker.quote:Op zondag 3 januari 2010 12:33 schreef Kn0x het volgende:
eeeeeen de transfer van Kruiswijk is gedaan. Naja, de huur van. Prima op zich voor dit seizoen maar ik hoop dat we een optie tot koop hebben, anders hebben we er volgend jaar nog niks aan.
quote:Leegloop bij Roda JC is voorbode van nieuwe organisatie
door Rob Sporken
PRIECKAERTS In jaar tal van bestuurders weg
In de roerigste periode uit de clubhistorie zijn in ruim een jaar tijd tal van Roda-bestuurders opgestapt. De leegloop kan worden gezien als een voorbode van de nieuwe organisatie. Die moet in elk geval overzichtelijker zijn.
Op het bestuurlijke vlak is het bij Roda JC in iets meer dan twaalf maanden een kwestie van komen en vooral gaan geweest. De meest recente vertrekker is Godfried Prieckaerts, die per 1 januari zijn functie als voorzitter van de Stichting Administratiekantoor Holding Roda (STAK) heeft neergelegd.
De ervaren kracht stapt op in de maand waarin Roda een positief antwoord hoopt te krijgen van de gemeente Kerkrade op het klemmende verzoek het stadion volledig over te nemen. Alleen dan verwacht de noodlijdende eredivisionist het hoofd boven water te kunnen houden.
De cruciale fase waarin de Kerkraadse club zich bevindt, was voor Prieckaerts geen reden zijn vertrek uit te stellen. „Er zijn voor Roda zoveel cruciale situaties geweest en er zullen er nog genoeg volgen. Ik had eigenlijk een jaar geleden al willen stoppen.We zaten toen met Roda in het fusieproces en even later was er geen Raad van Commissarissen meer. Daarom ben ik langer doorgegaan.”
Prieckaerts sluit aan in het rijtje bestuurders die de club in korte tijd hebben verlaten. Eind december 2008 legde Servé Kuijer zijn functie als voorzitter van de Raad van Commissarissen (RvC) neer na aanhoudende dreigementen tijdens het fusieproces. Zijn opvolger Olaf van Eijndhoven hield het welgeteld drieëneenhalve maand vol en stapte met de voltallige RvC op, nadat de fusie was afgeblazen. Enkele weken eerder waren ex-voorzitter Hubert Vankan en Larry Gulpen uit de Stichting Roda JC gestapt uit onvrede over het besluit om de fusie goed te keuren. Algemeen directeur Huub Narinx kreeg eind maart het dringende verzoek thuis te blijven na zijn weigering een handtekening te zetten onder het fusievoorstel.
En net nu dit seizoen sprake lijkt van rust op het bestuurlijke vlak houdt Prieckaerts het voor gezien en is er nog steeds geen voorzitter gevonden voor de Raad van Commissarissen.
STAK, Stichting, directie, RvC; voor de buitenwacht was inmiddels amper te volgen wie wat te zeggen en te beslissen had, wie door wie werd aangestuurd en op welke plekken een veto-recht lag. Roda werd getackeld door zijn eigen ondoorzichtige structuur. De te hulp geroepen gemeente Kerkrade had genoeg van de chaos en wilde alleen een deel van het stadion overnemen indien de organisatie zou worden doorgelicht door een onafhankelijk bureau. Het was dan ook geen verrassing dat het UNO-onderzoeksrapport onder meer aantoonde dat de te gecompliceerde organisatiestructuur moet worden aangepast. De gemeente zal in dat proces een belangrijke stem willen hebben. Dat er nog steeds geen voorzitter van de RvC is en ook voor de functie van Prieckaerts niet per direct wordt gekeken naar een vervanger, geeft aan dat club en gemeente eerst op papier willen hebben hoe Roda de komende jaren geleid moet worden. Eén ding is duidelijk: Roda zal de toekomst instappen met een gewijzigde en vooral doorzichtigere organisatie waarin een eind wordt gemaakt aan de brij van bestuurlijke lagen en organen.
zeer relaxedquote:Op maandag 11 januari 2010 09:29 schreef Professional het volgende:
Hoe was de feestavond van Fanproject dan?
Ik begrijp je wel hoor, onbegrip is eerder andersom.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:47 schreef planethugo het volgende:
je mist m'n punt. Fortuna is zo ongeveer het einde van het betaalde voetbal voor veel spelers, iig geen club waar je je snel in de kijker speelt
Ondanks zijn proefperiode in november, vind ik dit toch nog wel verrassend nieuws. Hopelijk volgt het contract voor "die andere Deen" (die van die 9 joole) nu ook op korte termijn!quote:'Roda JC contracteert transfervrije Svard tot zomer van 2013'
Maandag, 18 januari 2010 om 07:20
Sebastian Svard speelt tot medio 2013 voor Roda JC. De middenvelder tekent zo goed als zeker maandag een contract in Kerkrade, zo meldt Dagblad de Limburger. Svard geniet momenteel de transfervrije status, nadat afgelopen zaterdag zijn contract bij Borussia Mönchengladbach werd ontbonden.
Svärd begon zijn loopbaan bij FC Kopenhagen, dat hem in 2000 overdeed aan Arsenal. In Londen brak hij echter nooit door, waarna de middenvelder werd verhuurd aan Kopenhagen, Stoke City en Brøndby IF. Vitória Guimarães nam hem vervolgens definitief over, waarna Svärd na één jaar na Duitsland vertrok.
De Deen was in november een week op proef bij Roda, maar kon toen door het gebrek aan financiële middelen bij de Kerkraadse club nog niet worden aangetrokken. Een gedeelte van de huursom voor Harrie Gommans en Edwin Linssen wordt gebruikt om het salaris van de nieuwkomer te betalen.
Bron: voetbalzone.nl
juist als niemand er iets van verwacht weet roda te verrassenquote:Op zondag 17 januari 2010 21:05 schreef iehlaak het volgende:
Wat bij mij dan meteen weer de hoop triggert op een stunt, want zo is het ook vaak met Roda de afgelopen tien jaar: Verliezen van Volendam en winnen van Ajax
Pak diech nog ing taas eeëtsetsoep. Dat reegt aaf...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:05 schreef iehlaak het volgende:
Kalac pakte geregeld onmogelijke ballen en maakte zelden een foutje. Kujovic had zelden een onhoudbare bal, maar pakte bijna elke houdbare bal. Castro heeft zelden een onhoudbare bal, is ronduit slecht bij hoge ballen vanaf de zijkant en maakt geregeld blunders. Laten we nu maar eens ophouden met die gast want veel beter wordt het toch niet meer.
Jos Alberts, kom d'r maar in!quote:P E R S B E R I C H T: RODA JC EN COMMERCIEEL DIRECTEUR MARC JETTEN PER 1 FEBRUARI A.S. UIT ELKAAR
Kerkrade, 20 januari 2010
De laatste maanden werd meer en meer duidelijk dat de voetbalwereld niet de wereld van Marc Jetten is. Binnen het directieteam is daarom besloten om in gezamenlijk overleg uit elkaar te gaan. Tot 1 februari a.s. zal Marc Jetten zijn taken nog uitvoeren. Na die datum blijft hij tot mei 2010 op afroep beschikbaar voor Roda JC.
Ondanks deze tegenslag houdt het directieteam vast aan eerder uitgesproken ambities en doelstellingen en rekent daarbij, misschien zelfs meer dan ooit, op de steun, medewerking en het vertrouwen van alle sponsoren en supporters zodat wij er in slagen op korte termijn de noodzakelijke successen te behalen.
Bron: rodajc.nl
Liever zag ik dat de gemeenteraad die twee RvC-plaatsen niet voor zichzelf zou opeisen, maar daar in samenspraak met de kerngroep twee mensen zou neerzetten die gepokt en gemazeld zijn in de voetballerij. Volgens mij heeft de kerngroep nog wel een paar geschikte kandidaten achter de hand...quote:Kerkrade leent Roda JC 5,8 miljoen
Roda JC kan van de gemeente een lening krijgen van 5,8 miljoen euro. De club moet zich dan wel Roda JC Kerkrade noemen en het stadion moet beter geëxploiteerd worden. "Met een lening vergroten we de kans dat de burger het gemeenschapsgeld terugziet."
Kerkrade
Door Jos van den Camp
Kerkrade eist ook alle resterende stadionaandelen van Roda JC op voor een symbolisch bedrag van één euro. Daar zegt het op basis van oude afspraken recht op te hebben. Ook wil Kerkrade twee zetels voor het college van B en W in de raad van commissarissen en een aparte directeur voor de exploitatie van het stadion, dat dan voor 87 procent van de gemeente is (13 procent blijft bij derden).
Bureau Berenschot concludeert na een onderzoek dat de reddingoperatie van 5,8 miljoen in de vorm van een lening ‘een redelijk perspectief voor de toekomst van de club biedt'. De garantie voor een definitieve redding van Roda JC kan echter nooit gegeven worden, stelt het bureau. En die mening onderstreept wethouder Terpstra: "Een schenking van 6 miljoen euro in ruil voor de stadionaandelen, zoals die in eerste instantie gevraagd was, was politiek onverkoopbaar. Die zou jarenlang veel te zwaar gedrukt hebben op de begroting die door de aanstaande bezuinigingen toch al onder druk staat. Door te kiezen voor het verstrekken van een lening lopen we in ieder geval nog de kans - want laten we het niet mooier maken dan het is - dat de burger dit geld nog terugziet. In theorie hoeft ons deze oplossing geen geld te kosten. In het geval van zo'n schenking had ons dat tien jaar lang in ieder geval zes ton gekost.”
Roda JC zal wel veel nadrukkelijker op de kosten moeten gaan letten, verlangt Kerkrade. Het college doelt daarbij op huisvestings- en op personeelskosten. En extra inkomsten uit de exploitatie van het stadion zijn nodig. Terpstra denkt daarbij niet zozeer aan de organisatie van grootschalige concerten of dergelijke evenementen op de grasmat en de tribunes, maar meer aan de verhuur van de ruimtes ín het stadion. Roda JC heeft zelf aangegeven wat dat betreft te ruim in zijn jasje te zitten. "Zou het niet prachtig zijn als het bestuursbureau van Parkstad Limburg zich definitief zou vestigen in het stadion?”, suggereert Terpstra.
De gemeenteraad van Kerkrade vergadert maandagavond in commissieverband en woensdagavond plenair over het voorstel om de lening onder voorwaarden te verstrekken.
Bron: limburger.nl
Waarom niet? Het mag dan wel niet overdekt zijn maar knal hier in de zomer een Rowwen Heze, Andre Rieu of Frans Bauer neer en dat ding verkoopt iedere avond uit!quote:En extra inkomsten uit de exploitatie van het stadion zijn nodig. Terpstra denkt daarbij niet zozeer aan de organisatie van grootschalige concerten of dergelijke evenementen op de grasmat en de tribunes, maar meer aan de verhuur van de ruimtes ín het stadion.
de gemeente heeft ongeveer 10 maanden geleden voor 2,5(?) miljoen aan aandelen gekocht van het stadion. Dat was eerder een schenking in een andere vorm maar men was vanaf dat moment wel de bezitter van 51% vd aandelen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:46 schreef tOSU-Buckeye het volgende:
Even voor mij als leek...
Dit is toch niet de eerste keer sinds begin 2009, toch?
Hoeveel heeft de gemeente Kerkrade (en/of Heerlen) de afgelopen 12 maanden al in de club gestoken en in welke vorm (gift, lening, aankoop aandelen stadion ed)?
Alleen verneukt de Gemeente dat hele bedrijven terrein. Hoeveel ideeen of leuke zaken zijn er al in ons stadion geweest?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:47 schreef planethugo het volgende:
[..]
de gemeente heeft ongeveer 10 maanden geleden voor 2,5(?) miljoen aan aandelen gekocht van het stadion. Dat was eerder een schenking in een andere vorm maar men was vanaf dat moment wel de bezitter van 51% vd aandelen.
Daarvoor heeft de gemeente nooit (financieel) wat gedaan met roda. Dankzij het stadion ligt er nu wel een compleet bedrijventerrein eromheen, dat is ze ook wat waard denk ik
helemaal mee eens. Dat hotel vraag ik me ook af of dat ooit open gaat....quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:48 schreef Foxio het volgende:
[..]
Alleen verneukt de Gemeente dat hele bedrijven terrein. Hoeveel ideeen of leuke zaken zijn er al in ons stadion geweest?
Die zaak van Kah en Rudgde, die outlet store van sport artikelen past niet in het bestemmingsplan. Die grote AH XL daar hoor je niks meer over, die speelgoedwinkel moest weg, ooit was er sprake van een bioscoop?
Dit zijn 4/5 hele aparte winkels, wat is in hemelsnaam dan het bestemmingsplan? En waarom is de Gemeente niet gewoon blij als er wat ligt. Een Bioscoop, AH XL zou daar zo'n enorme boost kunnen geven he, omdat een Bioscoop is er gewoon niet in de buurt, of je moet na Foroxity of na Belgie of na Venlo (?) Een AH XL is daar geweldig alleen al door de hoeveelheid parkeerplaatsen.
En dat de gemeente of Roda zelf niet gewoon in de zomerperiode als het stadion niet gebruikt wordt concerten geven in de vorm van alles Rowen Hezze, Schintalers, Frans Bauer (als die uberhaupt optreedt voor ongeveer 30/35 duizend mensen. Als je dat 3/4 weken achter elkaar doet, met een 4/5 tal aan artiesten heb je ook weer genoeg uitstraling en inkomsten binnen. En je spreekt een hele andere doelgroep aan die de weg na het stadion vindt. En wie weet gaat het seizoen daarop volgend vrouwlief wel mee na Roda, omdat het daar zo gezellig is.
wat noem je een verrassing?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:41 schreef Zapper het volgende:
Morgenavond tegen FC Utrecht, zit er een verrassing in?
Volgens mij las ik een aantal weken terug dat de winkel van Kah en Rudge dicht moest, dus ik denk dat dit inmiddels wel het geval is.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:08 schreef planethugo het volgende:
[..]
helemaal mee eens. Dat hotel vraag ik me ook af of dat ooit open gaat....
Maar een fatsoenlijke bios zou daar ideaal zijn. Ik ga nu altijd naar Maasmechelen want in een H5 of Royal wil je nog niet dood gevonden worden...
Is die sportzaak van Kah alweer dicht dan? Kan me opzich wel voorstellen dat wanneer een bedrijf als decathlon daar een zaak opent men niet wil dat daar een andere sportzaak komt en dat daarover afspraken met de gemeente gemaakt zijn
Ik denk dat het hotel is voor al die supporters uit Europa die langskomen als we CL spelen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:13 schreef Foxio het volgende:
[..]
Volgens mij las ik een aantal weken terug dat de winkel van Kah en Rudge dicht moest, dus ik denk dat dit inmiddels wel het geval is.
Daarnaas denk ik dat Decathlon en de zaak van die twee niet vergelijkbaar is. Decathlon heeft weinig voetbalshirts e.d. Dus al helemaal geen outletafdeling met Roda JC shirts. En daarnaast heeft Decathlon zooveel meer dat ze een outlet-store van Kah en Rudgde een paar honderd meter verderop totaal niet merken.
Dat hotel lijkt me echt pure kapitaalsvernietiging. Alleen de plek al? Wie wil er nu in een hotel op Industrieterrein 'De Locht'. Dat heb ik nooit begrepen, daarnaast heeft Kerkrade überhaupt toeristen? Valkenburg kan ik me nog voorstellen zo mooi in de bergen. Maar op het Rodaterrein is toch niks te beleven voor hotelgangers, lijkt me.
Zelf denk ik dat we tegen Utrecht heel zwaar krijgen en laten we hopen dat we de eerste helft van dinsdag doorzetten tegen Utrecht. Het wordt zwaar, maar kan je het PSV moeilijk maken dan moet Utrecht ook lukken.
Dat is toch geen verrassing, we hebben al 17 jaar niet meer in Kerkrade gewonnen geloof ik.quote:
Ach Foroxity is wel chill opzich, maar een keuze voor erbij is altijd mooi. H5 en Royal ben ik al niet meer geweest sinds de uitstapjes van Groep 7 en 8. Zal wel niet veel veranderd zijn daar.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:42 schreef LeonH het volgende:
Die bios mag er van mij ook komen. Wij moeten nu naar Foroxity waar je niet altijd lekker zit, of helemaal naar Maasmechelen waar je tenminste heerlijk zit. H5 en Royal begin ik maar niet over de beenruimte en het ouderwetse... Daarbij zou een 3D bios (liefst Imax) hier ideaal zijn!
Dat hotel gaat in februari of maart dacht ik open. Stond althans groot op de voorkant. Maar ik kan me ook niet voorstellen dat mensen daar willen pitten, of het moet al voor die zakenlui zijn. Snowworld heeft al zijn eigen hotel dus daarvoor zal het ook niet zijn. Misschien hebben ze ook wel genoeg faciliteiten om hier de tegenstanders te laten slapen. Zou kunnen dat dat ook een doel is van hun.
Die AH XL was Heerlen schuld toch?
En die speelgoedwinkel is toch gewoon weer open?
Verder: op naar morgen! Heb er weer zin in! Klote winterstop altijd!
Dat was het plan wel ja, maar volgens mij is dat geschrapt..quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:16 schreef Foxio het volgende:
[..]
Natuurlijk lijkt het me wel grappig een weekend in dat hotel te zitten met een thuiswedstrijd van os Roda. En dan wel die kamer hebben met uitzicht op het veld, die zou er toch komen dacht ik?
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:58 schreef planethugo het volgende:
Morgen Tyton in de goal!
ben benieuwd hoe die het gaat doen
quote:Castro is basisplaats kwijt na fout tegen PSV
Bram Castro moet zaterdag tegen FC Utrecht genoegen nemen met een plaats op de bank van Roda JC. De doelman is na zijn fout tegen PSV gepasseerd. De Pool Przemyslaw Tyton zal daarom onder de lat staan.
Dat meldt De Limburger. Castro blunderde dindag bij een schot van Stanislav Manolev. Door die fout kon Danny Koevermans de winnende treffer achter zijn naam zetten (0-1). De goalie miste dit seizoen nog geen enkele wedstrijd, maar ziet dat trainer Harm Van Veldhoven nu de voorkeur geeft aan Tyton.
De Poolse goalie staat sinds 2007 onder contract bij de Limburgse club. Hij speelde, mede door blessureleed, pas één wedstrijd voor Roda JC. Dat was op 29 maart 2008 tegen Heracles Almelo. Volgens Van Veldhoven is Tyton momenteel helemaal fit. "Anders had ik deze keuze niet gemaakt", zegt de oefenmeester in het regionale dagblad.
Damn yes goed nieuws!!!!quote:
tja dan kun je nooit een keeper wisselen he.... en dan hebben nog altijd die mardulierquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:45 schreef Foxio het volgende:
Oke dit is een best wel risicovolle beslissing. Die ene wedstrijd dat Tyton uit bij Heracles gespeeld had deed die het goed. Maar ik hoor dat hij bij Jong Roda JC nogaltijd een grabbelaar is. en onderstaande filmpje belooft weinig goeds. Ik wil niet negatief overkomen, maar stel Tyton blijkt geen haar beter te zijn, wie weet nog wel slechter dan krijg je het vertrouwen van de al onzekere Castro helemaal niet meer boven NAP.
Inderdaad, maar hij heeft ook maar 2 (redelijk serieuze) ballen ofzo gehad. Je merkte wel dat ie regelmatig gezocht werd gewoon om zijn vertrouwen wat op te bouwen en dat balgevoel te krijgen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:03 schreef TheYoung1 het volgende:
Niet dat 'ie erg veel te doen heeft gehad, wat mij alleen maar prettig stemt, maar na de ergste spanning verloren te zijn, stond hij toch wel goed te keepen.
Heeft een balletje gepakt, die Castro zeker gelost zou hebben.
Roda stond heel strak te ballen, spel was een vooruitgang, de 3 punten meer dan verdiend.
Ik zie een stijgende lijn!! Positief!!
verrassend hequote:
Och, Delorge doet het nu ook wel aardig aan die kantquote:Op zondag 24 januari 2010 15:36 schreef TheYoung1 het volgende:
Ik zat gisteren op Noord, uitje met het bedrijf zeg maar....
Nog ff met Vandamme kunnen babbelen. Van Veldhoven wil hem dus niet meer gebruiken, Trost daaraantegen wel....
Ik mis juist nog zo'n speler als hem hè. Iemand die eens aan de zijlijn blijft plakken en de achterlijn opzoekt. Geef die gast nog een kans om zich in de kijker te spelen, schaad het niet baad het niet (ofzo)..
Vond ik ook al. Was verbaas over het spel van Delorge. Ik hoop dat die dit kan blijven volhouden en dan Harm hem ook laat spelen.quote:Op zondag 24 januari 2010 16:01 schreef iehlaak het volgende:
[..]
Och, Delorge doet het nu ook wel aardig aan die kant
ThnQ!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:56 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik kom me ook nog even melden hier. Ik sta dan wel bekend in VBL als een zeikerd, maar ik kom ook altijd de tegenstander feliciteren als het terecht is. Bij deze dan ook: gefeliciteerd! Jullie hebben ons compleet weggespeeld, zeker een minuut of 10 voor en na rust waarin de doelpunten vielen. Knap gedaan, en weer een jaar extra verlies in Kerkrade voor ons.
Tot een volgende keer!
quote:Jeanvion Yulu-Matondo is bezig aan zijn laatste maanden bij Roda JC. De aanvaller heeft nog een contract die tot de zomer van 2011 doorloopt, maar nu staat al vast dat hij deze verbintenis niet uit zal dienen of verlengen. De Belg, geboren in Kongo, staat in de belangstelling van onbekende clubs uit Frankrijk, België, Turkije en Griekenland. Yulu-Matondo wil zich financieel verbeteren en is daarom benieuwd wat er gaat gebeuren.
Bron voetbalzone.nl ('In de wandelgangen' 2/4 - 27 januari)
precies, slaat nergens op dit. Alsof van veldhoven uit zichzelf weg zou gaan....quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:38 schreef LeonH het volgende:
Denk dat ze het beter nog 2/3 maanden konden aanzien voordat ze deze beslissing hadden genomen.
Dat is ook mijn overtuiging. Veldhoven blijft op mij overkomen als een graatloos weekdier.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:38 schreef LeonH het volgende:
Ik weet niet of ik er blij mee ben... Ik heb altijd geroepen dat die gast weg moet, en zijn wissels snap ik af en toe ook niet (bij een 1-0 voorsprong moet je van je doel af spelen en dus aanvallers erin gooien), geef ik eerlijk toe.
Maarrrrrrr....
de laatste weken ben ik aan het twijfelen geraakt. Daarmee bedoel ik of de laatste 3 wedstrijden (dus tegen Willem II, PSV en Utrecht. Aachen niet gezien) nou toeval zijn of dat je nu pas de hand van Van Veldhoven (of misschien wel Trost) begint te zien. Die gast is gewoon in een rotzooi terechtgekomen hier. Misschien is het ook wel toeval... Denk dat ze het beter nog 2/3 maanden konden aanzien voordat ze deze beslissing hadden genomen.
quote:
Prachtig!quote:
quote:Op maandag 1 februari 2010 01:10 schreef blonchi het volgende:
Roda speelde best een aardige pot voetbal, waarbij het zomaar met 3 punten terug naar Kerkrade zou hebben kunnen gaan.
Maar ik wil topvoetbal in Zuid-Limburg en geen kleine, gelukkigmakende speldenprikjes.
Als ik zo de reacties op zijn vertrek op internet lees van PSV-supporters, is dit een behoorlijk verlies voor PSV en hebben wij er vanaf vandaag een goeie commercieel directeur bij! Hij kan meteen vol aan de bak, want ik begreep dat het contract met hoofdsponsor Aevitae na dit seizoen afgelopen is?quote:Marcel van den Bunder commercieel directeur van Roda JC
Marcel van den Bunder is de nieuwe commercieel directeur van Roda JC. De 46-jarige Van den Bunder was de afgelopen drie jaar in dezelfde functie werkzaam bij PSV. Nadat bekend was geworden dat zijn in mei aflopende contract in Eindhoven niet zou worden verlengd, besloten beide partijen per 1 februari uit elkaar te gaan. Daardoor kan Van den Bunder maandag al aan de slag bij Roda. Hij tekent een contract tot medio 2013. In de zomer van 2011 vindt wel een tussentijdse evaluatie plaats.
Voetbal
Van onze verslaggever
Voordat Van den Bunder, die tussen zijn 14de en 21ste in Simpelveld woonde, bij PSV belandde, runde hij enkele hotels. Bij Roda volgt hij Marc Jetten op, die onlangs aangaf Roda én de voetbalwereld te willen verlaten.
Net als vroeger. Lekker aan de kassa staan voor een kaartje zonder gedoe. Denk alleen dat je niet te opzichtig met het Roda sjaaltje daar moet gaan staanquote:Stadionverkoop bij Ajax - Roda JC
1 februari, 2010
Gepost om 17:02 uur
59 keer bekeken
Woensdag vindt er voorafgaand aan Ajax - Roda JC kaartverkoop aan de kassa’s van het stadion plaats. De verkoop start om 18.15 uur en loopt tot ongeveer 20.30 uur. Er geldt voor deze wedstrijd geen ClubCard-verplichting.
De kaartverkoop loopt ook via TicketBox en online kaartverkoop. De verkoop loopt tot en met woensdag 3 februari 20.15 uur.
Ajax.nl
Of 'over voetbal spreken, terwijl je het over Roda hebt'quote:Op maandag 1 februari 2010 08:21 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
![]()
Over topvoetbal spreken, terwijl je het over de Eredivisie hebt: FAIL...
En we gaan vrolijk door met winterse transfers, ook op bestuurlijk vlak:
[..]
Als ik zo de reacties op zijn vertrek op internet lees van PSV-supporters, is dit een behoorlijk verlies voor PSV en hebben wij er vanaf vandaag een goeie commercieel directeur bij! Hij kan meteen vol aan de bak, want ik begreep dat het contract met hoofdsponsor Aevitae na dit seizoen afgelopen is?
dan kan je toch net zo goed in het uitvak gaan zitten. Maar nee, ik ga niet meer naar a'dam voor het voetbal. Voor je het weet heb je er een gratis overnachting bijquote:Op maandag 1 februari 2010 18:31 schreef LeonH het volgende:
[..]
Net als vroeger. Lekker aan de kassa staan voor een kaartje zonder gedoe. Denk alleen dat je niet te opzichtig met het Roda sjaaltje daar moet gaan staan
Ik ben woensdagavond als het weer meezit ook in Amsterdam te vinden. Welke plaatsen weet ik morgen pas aangezien we dan de tickets krijgen.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:34 schreef planethugo het volgende:
[..]
dan kan je toch net zo goed in het uitvak gaan zitten. Maar nee, ik ga niet meer naar a'dam voor het voetbal. Voor je het weet heb je er een gratis overnachting bij
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:13 schreef iehlaak het volgende:
Ik denk dat ik er wel naar toe ga. Na tien jaar een seizoenkaart, zie ik tegenwoordig meer kutwedstrijden dan thuiswedstrijden.
Je zou inderdaad bijna wensen dat hij nijhuis wel gewurgd had.quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:16 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Volgens mij maakte De Jong ook nog hands op het moment dat buitenspel wordt gegeven.
Jammer dat Trost niet een official gewurgd heeft
Dag gefrustreerd iemand.quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:31 schreef iehlaak het volgende:
Net terug uit het stadion. Als je toch moet verliezen dan graag maar zo: Werkelijk hilarisch. Het publiek -dat na twaalf minuten begint te fluiten als er nog niet gescoord is- maakt het feestje voor mij compleet. Hossend en proestend wordt de 4-0 gevierd alsof Ajax de Champions League heeft gewonnen. En Suarez is een wereldspeler: wat schiet hij die pingels toch goed in.
Zegt een supporter van een club die al jaren achter de feiten aanloopt. Misschien moeten jullie maar eens je hautaine doelstellingen bijstellen. *Fluistert iets van hoogmoed en val...quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:37 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Dag gefrustreerd iemand.
Correct. Dat die smerige Amsterdammers maar nog eens durven te zeiken over een scheidsrechter en over 2 niet gegeven penalty's... Dat is vandaag toch ruimschoots goedgemaakt door die beroepsjosti in het KNVB pakje... Ik denk dat ik als verdediger Suarez al lang een doodschop had gegeven. Wat een vies smerig gedrag vertoont dat ventje altijd met zijn schwalbes en die kaarten aannaaien.quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:48 schreef Foxio het volgende:
Wat Suarez me na afloop toch zei, hij zei dat Nijhuis aan hem vroeg of het een penalty was ofja:
Suarez vertelde in zijn gebrekkig nederlands: Scheids vraagt.. is contact? ik zeg, ja beetje, niet 100%... Barbara: Dus de scheidsrechter vroeg aan jou of het een penalty was? Suarez: Ja hij vraag aan mij of penalty was, ik zeg, nouu was beetje contact.
hehe ongelofelijke kutwedstrijd!. En hoe Harm het dit keer verwoorde was ik het helemaal mee eens. Nijhuis kon vooraf al niks meer winnen. Als je voor die eerste 'penalty' Suarez geel geeft dan krijg je gezeik dat die voor Twente is. Nu geef je niks en heeft Roda een geschorste speler tegen Sparta.
Daarnaast zegt iedereen wel klakkeloos dat de 2e wel een penalty was, al weet ik dat ook zo net nog niet. De bal wordt weggeschopt, en Siem de Jong springt over de Fauw heen en laat zich heel opzichtig/overdreven vallen. Daarbij kwam er hands aan vooraf.
Verder hebben we het aan ons zelf te danken, Junker moet ten alle tijden die 1-1 binnen tegen op 8 meter afstand, een op een met Stekelenburg. En daarnaast hebben we momenten gehad dat we sowieso erg slecht speelde. Als we de bal hadden gaven we Ajax de bal meteen weer terug.
Of die uitspraak van Davy de Fauw slim is geweest, denk ik niet. Hij zei namelijk dat Suarez niet door moet blijven gaan met dat duikelen dan zou die nog wel eens een keer een doodschop kunnen krijgen. Opzich heeft die gelijk, maar zoiets denk je, en mag je niet zeggen van de KNVB.
Al met al waren we slechter dan Ajax, dus in dat opzicht hebben we terecht verloren. Alleen de manier waarop is dan weer kut, dat het zo moet.
Ik ben het z(o)waar met je eensquote:Op donderdag 4 februari 2010 00:51 schreef LeonH het volgende:
[..]
Correct. Dat die smerige Amsterdammers maar nog eens durven te zeiken over een scheidsrechter en over 2 niet gegeven penalty's... Dat is vandaag toch ruimschoots goedgemaakt door die beroepsjosti in het KNVB pakje... Ik denk dat ik als verdediger Suarez al lang een doodschop had gegeven. Wat een vies smerig gedrag vertoont dat ventje altijd met zijn schwalbes en die kaarten aannaaien.
En dan nog eens Nijhuis... Tja... over die man kan je een boek schrijven hoe hij Roda altijd benadeelt. Wij zaten in vak 110 en je kon vanaf daar nog zien dat er bij de eerste penalty niks aan de hand was. Bij die 2e had de grensrechter de vlag omhoog voor iets (buitenspel/overtreding?) en wordt genegeerd. Hij staat nog zelfs met de vlag omhoog terwijl Nijhuis voor een penalty fluit!!!! Had werkelijk gehoopt dat Trost doorkwam, die had 'm echt bij de strot gehad. Daarbij ozze Norbert wederom naar de tribuneWat een held blijft die man toch!
Junker moet eens worden getraind op afwerken... bah bah bah...
Waar we wel wat van kunnen leren is de opkomst van de elftallen. Lekkere Amsterdamse meezingers... Bij ons is dat zo'n cheesy trancedingetje. Als je toch Insomnia ( Die plaat) afschaft gooi er dan een knaller in van Rowwen Heze.
Dat is overigens ook de reden dat ik zaterdag helaas niet kan gaan. Ben naar het theater en had daarvoor de kaartjes besteld voordat ik überhaupt naar het speelschema heb gekeken
Dat was het volgens mij weer voor vandaag, kort samengevat een kutavond...
Soms heb je de scheidsrechterlijke dwalingen mee, soms tegen. Helaas lijken sommige clubs in dit land structureel te lijden onder gepruts van ons arbiterscorps. Wat er vorig seizoen bij Roda af en toe gebeurde leek zowaar op een complot, maar ook Ajax is bovengemiddeld het slachtoffer van de scheidsrechter. Dus dat ge-lucky-ajax altijd slaat nergens op.quote:Op donderdag 4 februari 2010 00:51 schreef LeonH het volgende:
[..]
Correct. Dat die smerige Amsterdammers maar nog eens durven te zeiken over een scheidsrechter en over 2 niet gegeven penalty's... Dat is vandaag toch ruimschoots goedgemaakt door die beroepsjosti in het KNVB pakje... Ik denk dat ik als verdediger Suarez al lang een doodschop had gegeven. Wat een vies smerig gedrag vertoont dat ventje altijd met zijn schwalbes en die kaarten aannaaien.
En dan nog eens Nijhuis... Tja... over die man kan je een boek schrijven hoe hij Roda altijd benadeelt. Wij zaten in vak 110 en je kon vanaf daar nog zien dat er bij de eerste penalty niks aan de hand was. Bij die 2e had de grensrechter de vlag omhoog voor iets (buitenspel/overtreding?) en wordt genegeerd. Hij staat nog zelfs met de vlag omhoog terwijl Nijhuis voor een penalty fluit!!!! Had werkelijk gehoopt dat Trost doorkwam, die had 'm echt bij de strot gehad. Daarbij ozze Norbert wederom naar de tribuneWat een held blijft die man toch!
Junker moet eens worden getraind op afwerken... bah bah bah...
Waar we wel wat van kunnen leren is de opkomst van de elftallen. Lekkere Amsterdamse meezingers... Bij ons is dat zo'n cheesy trancedingetje. Als je toch Insomnia ( Die plaat) afschaft gooi er dan een knaller in van Rowwen Heze.
Dat is overigens ook de reden dat ik zaterdag helaas niet kan gaan. Ben naar het theater en had daarvoor de kaartjes besteld voordat ik überhaupt naar het speelschema heb gekeken
Dat was het volgens mij weer voor vandaag, kort samengevat een kutavond...
Jammer alleen dat aan die geweldenaar nog altijd (terecht overigens) dat imago van beroepsduikelaar kleeft. Wanneer dat niet het geval was, was ik idd stik- en stikjaloers op zowel zijn doelpunten als de speler die hij is. Maar eerlijk is eerlijk, de tweede penalty had ik door meerdere scheidsrechters gegeven zien worden...quote:Op donderdag 4 februari 2010 01:54 schreef Frederick_Blah het volgende:
Verder ben je uiteraard voornamelijk jaloers dat een geweldenaar als Luis Suarez in het Amsterdamse Rood-Wit speelt en niet voor jouw club.
waar je niemand over hoort, vooral bij de NOS samenvatting waar de commentator het na 4 herhalingen nieteens ziet (of wil zien) is dat er keihard hands gemaakt wordt(hij tikt de bal ook nog in de goede richting!) door siem de jong voorafgaande aan de pass op suarez, werkelijk schandalig. Misschien dat de grens daarom vlagtquote:Op donderdag 4 februari 2010 09:50 schreef Scorpie het volgende:
Wel grappig dat de 2e penalty de grens terecht wordt overrruled en de huilies hier je daar niet over hoort
net zo hard als suarez bij die eerste penalty ja....quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:39 schreef dnzl het volgende:
Voor de hands werd hij van achter aangetikt door de Roda verdediger, hoor je ook niemand over.
In z'n eerste seizoenen in Nederland mocht Suárez inderdaad nogal flink wat schwalbes maken, maar dat heeft hij afgeleerd. En nu heeft hij eerder last van dat imago, wat ook niet zou mogen. Nu is het ook wel zijn speelstijl dat hij veel naar de grond gaat. Dat 'ie zich overal langs kan rommelen met de bal is zijn kracht, maar hij loopt gewoon struikelend. En dat op die snelheid. Als 'ie niet uitkomt in zijn passen en tegen de vlakte gaat dan mag dat nog niet direct een schwalbe heten. Zo was die eerste strafschop gisteren geen schwalbe maar ook niet strafschopwaardig.quote:Op donderdag 4 februari 2010 09:37 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Jammer alleen dat aan die geweldenaar nog altijd (terecht overigens) dat imago van beroepsduikelaar kleeft. Wanneer dat niet het geval was, was ik idd stik- en stikjaloers op zowel zijn doelpunten als de speler die hij is. Maar eerlijk is eerlijk, de tweede penalty had ik door meerdere scheidsrechters gegeven zien worden...
Dat er gisteravond wederom scheidsrechterlijke dwalingen aan te pas kwamen is al voldoende reden voor een hoop frustratie onder mij en m'n mede-Rodasupporters, maar waar ik me écht gruwelijk aan erger is de stemmingmakerij in de aanloop naar de wedstrijd in o.a. die kudt-campingkrant gistermorgen. Het Nederlandse scheidsrechterskorps stapelt blunder op blunder, wedstrijden worden óf kapot gefloten óf door arbitrale missers beslist, maar daar hoor je niks over of er wordt een beetje lacherig over gedaan. Ajax meent ook eens een keer benadeeld te zijn en dat wordt meteen breed uitgemeten in de landelijke media.
Nijhuis' (die ik overigens, net als van Boekel, niet uit kan staan) Twente-supporterschap wordt er nog even bij gesleept en er wordt een gigantische druk op hem gelegd om maar vóóral geen beslissingen te nemen die in het nadeel van Ajax zijn. Van Veldhoven zei het goed in het interview na de wedstrijd; Nijhuis kon in principe niks goed doen gisteravond, alleen zijn wij nu degenen die zaterdag twee basisspelers kwijt zijn in onze belangrijke wedstrijd tegen Sparta. En de KNVB doet alsof haar neus bloedt, terwijl ze met de aanstelling van een andere scheidsrechter alle ontstane commotie had kunnen voorkomen...
dat mag jij vindenquote:Op donderdag 4 februari 2010 17:37 schreef Frederick_Blah het volgende:
Ik heb het zojuist nog eens een aantal maal bekeken, ik vind het er niet als schwalbe uitzien. Hij geraakt gewoon na zijn actie niet meer om De Fauw heen en wordt tevens hééél licht geraakt. Hij speelde de bal overigens te ver dus die was sowieso voor de keeper geweest. Blijf erbij: géén schwalbe, géén strafschop.
Die van Keulen vind ik overdreven, die van Trost is echter gewoon terecht. In zijn positie als assistent heeft hij helemaal niks te melden tegen de scheidsrechter.. als je het dan toch doet, zéker niet op die manier.quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:45 schreef TheYoung1 het volgende:
4 wedstrijden schorsing voor onze bokser in spé Trost. En 1tje voor Norbert...knvb
amenquote:Op zondag 7 februari 2010 00:04 schreef TheYoung1 het volgende:
Slechtste partij van Roda na de winterstop.... Boeieuh!!! trsee points in ze pocket
Mocht niet naar binnen volgens de Gestapo stewards.quote:Op zondag 7 februari 2010 14:08 schreef NoMercy285 het volgende:
Had hem niet gezien maar hij is leuk
Vanwege copyright?quote:Op zondag 7 februari 2010 14:12 schreef RD4 het volgende:
[..]
Mocht niet naar binnen volgens de Gestapo stewards.
[ afbeelding ]
Moet je ff een topic report doenquote:Op zondag 7 februari 2010 16:14 schreef iehlaak het volgende:
De link in de OP naar rodaworld klopt niet mee. Moet http://www.rodaworld.limboo.com/ zijn. Kan een mod deze even aanpassen?
Dus toch fuseren?quote:Op maandag 8 februari 2010 11:10 schreef planethugo het volgende:
de denkwijze moet weer terug naar die van 2 jaar geleden
quote:
Dit seizoen tel ik altijd hoeveel duels hij per wedstrijd wint. Meestal zit hij op nul en dat was tegen Sparta ook het geval.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:37 schreef TheYoung1 het volgende:
Matondo doet me altijd denken aan een blije enthousiaste puppy die ff door het gras mag rennen...Lekker rennen, boeit niet waarheen..
Klopt, tegen Sparta was het af en toe billenknijpen omdat ze Kah weer vrij lieten om op te bouwen end at is niet goed voor je hartslag. Hij mag van mij eerder vertrekken als Saeijs, verdedigend is Kah wel ok(maar niet geweldig) en aan de bal is het een drama, ook voor de rest van het elftalquote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:56 schreef RockGod--- het volgende:
Wel een groot pluspunt dat de Fauw en Saeijs ( die naast Kruiswijk stukken beter staan te ballen dan voorheen ) terug zijn!
Ik heb de wedstrijd via Eredivisie Live gevolgd, en op een gegeven moment hoorde je Kruiswijk en Delorge gewoon naar Kah roepen : Inleveren die bal!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:48 schreef planethugo het volgende:
[..]
Klopt, tegen Sparta was het af en toe billenknijpen omdat ze Kah weer vrij lieten om op te bouwen end at is niet goed voor je hartslag. Hij mag van mij eerder vertrekken als Saeijs, verdedigend is Kah wel ok(maar niet geweldig) en aan de bal is het een drama, ook voor de rest van het elftal
Ik heb het (wederom) aantrekken van Addo nooit zo goed begrepen. Hij heeft immers verschillende keren bewezen, dat hij niet de missende schakel was. Bij psv heeft ie misschien wel eens aardig meegedraaid, maar helaas hebben wij geen spelers van het kaliber Alex om naast hem te posteren.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:25 schreef planethugo het volgende:
eensch...
Kah is een geweldig cult-figuur maar helaas win je met die status geen wedtrijden. Ik heb een tijdje zitten piekeren wie ik dan liever in de basis zie: Kah of Addo. Vooral omdat Addo opbouwend beter is. Maar ik ben er nog steeds niet uit, tis een beetje de zwakke vs de blinde
Je bent het toch met me eens dat Kah zijn zwakste punt opbouwen aan de bal is? Hoe kan je dan in godsnaam voorstellen om hem op het middenveld te zetten!? Snap je idee over de spitspositie helemaal, maar je mist 4 van de 5 gevallen wel een schakel in je spel, daar weegt het betere kopwerk en de onruststokerij m.i. niet tegenop..quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:47 schreef TheYoung1 het volgende:
Kah mag van mij gerust blijven. Is een aanjager, weet spelers èn publiek te stimuleren en is toch een beetje gangmaker.
Alleen zijn plaats op het veld zit me tegen. Ik meen het serieus als ik zeg, dat je Kah in de spits moet zetten. Of er net achter. Klinkt mss raar, maar hij is voor de tegenstander een onrust-stoker en dat zie ik hem liever voorin doen, dan in de verdediging. Laat hem maar lekker rond de middenstip dartellen, creeert ook weer meer ruimte voor Junker. (die wel eens op zijn afronding moet trainen!!!)
Aan Addo maak ik verder geen woorden meer vuil....
Wss is dit zo omdat de huidige naam voor 10 jaar gekocht is geloof ik en die verbintenis loopt af.quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:30 schreef planethugo het volgende:
gisteren VI teruggekeken en daar meldde derksen even snel bij het nieuws dat Roda een naamgever voor het stadion het zoeken is. Ach voor de meeste zal het toch gewoon het PLS blijven. Ook al heet het straks het Hornbach-stadion ofzo
zal straks wel in de nieuwe VI staan
Terwijl verschillende verslaggevers het soms nog steeds het Parkstad Stadion noemen....(ook niet verkeerd, maar dat terzijde)quote:
Dat ding van NAC heet toch nu Rat Verlegh Stadion ofzoiets?quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:36 schreef RD4 het volgende:
[..]
Wss is dit zo omdat de huidige naam voor 10 jaar gekocht is geloof ik en die verbintenis loopt af.
Ik hoop wel dat het een mooie naam is, want Ecco, Wagner & Partners, Fujifilm, en Mitsubishi Forklift is 3x niks.
Had ik ook liever gehad, maja het is nu eenmaal Brand wat een sponsor isquote:Op woensdag 10 februari 2010 12:36 schreef Kn0x het volgende:
De Alfa Dome...Klinkt ook wel goed.
De Brand Boerderijquote:Op woensdag 10 februari 2010 13:31 schreef LeonH het volgende:
Lees net in de nieuwe VI dat Van Den Bunder inderdaad wat meer wilt gaan proberen bij Brand.
quote:Als het aan Roda JC ligt heet het onderkomen van de Limburgse club in de toekomst geen Parkstad Limburg Stadion meer. De directie hoopt de naam vrij te krijgen zodat in de toekomst een gesponsorde naam op het stadion prijkt.
Roda ergert zich eraan dat Parkstad gemeenten Landgraaf en Brunssum nooit hun bijdrage betaald hebben.
'De afspraak was dat het stadion levenslang dezelfde naam zou hebben maar er is nooit aan de verplichtingen voldaan, dat is raar en dus kijken we naar de mogelijkheden'. Niet onbelangrijk daarbij is dat onlangs alleen de gemeente Kerkrade financiële steun verleende en de andere gemeenten (naast eerder genoemde ook bijv. Heerlen) angstvallig stil bleven.
De nieuwe commercieel directeur Marcel van den Bunder ziet Brand Bier als een mogelijke partij om de stadionnaam over te nemen. 'Bier uit de regio met nationale ambitie. Brand en Roda kunnen elkaar alleen maar versterken. Op de shirts mag er geen drankreclame staan dus het stadion zou daarbij een hele mooie optie zijn'. Voorbeelden zijn er genoeg volgens Van den Bunder: 'ASR komt uit Rotterdam, Aegon heeft het hoofdkantoor in Amsterdam en Philips heeft zijn roots in Eindhoven liggen. En dat zijn toch echt geen bedrijven met een regionale uitstraling'
De financiele situatie bij Roda hoeft geen obstakel te vormen voor de plannen: 'Bij PSV (waar vd Bunder tot 1 feb. werkte) was het ook niet makkelijk om sponsors binnen te halen maar onmogelijk is het niet. Bedrijven kunnen een hoog rendement halen. Als je vergelijkt hoeveel geld ze stoppen in reguliere radio- en tv-reclame dan kan je in het voetbal voor hetzelfde bedrag een veel hoger rendement halen. Ik kan de bedrijven daartoe overtuigen' aldus onze gemotiveerde nieuwe commercieel directeur.
De Trieste Pistequote:Op woensdag 10 februari 2010 12:52 schreef DDDDDaaf het volgende:
Asjeblieft niks met "dome" of "arena" in de naam.
Zag 'm ook staan op rjcfans. Idd een mooie naam! Na het PLS de BBB :pquote:Op donderdag 11 februari 2010 09:46 schreef Foxio het volgende:
De Brand Bier Burcht zag ik ergens staan en in principe vind ik die nog wel kunnen. Niks met Brand stadion, Brand Arena, Brand Dome alsjeblieft zeg.
Daarnaast zijn er sowieso weinig fatsoenlijke sponsornamen in stadionnamen die goed klinken.
Allianz Arena klinkt dan wel aardig.
Ger Senden Arenaquote:Op donderdag 11 februari 2010 10:14 schreef LeonH het volgende:
[..]
Zag 'm ook staan op rjcfans. Idd een mooie naam! Na het PLS de BBB :p
Had ook al iemand in een reactie geschreven: Ger Senden Arena
Maar Roda is toch geen eigenaar van het stadion meer?quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:40 schreef planethugo het volgende:
Heb even stukje overgetypt voor fp site:
[..]
Nee dat niet, maar Gemeente zal dit niet tegen houden omdat hun gebaat zijn bij een financieel gezond Roda JC, dus hier zullen ze absoluut niet dwars liggen. Verder hetzelfde met bijvoorbeeld Fortuna, hebben ook stadionnaam verkocht, terwijl ze zelf ook geen eigenaar zijn!quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Maar Roda is toch geen eigenaar van het stadion meer?
geen idee hoe dat zit, wellicht dat de gemeente een percentage van het sponsorbedrag krijgtquote:Op donderdag 11 februari 2010 19:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Maar Roda is toch geen eigenaar van het stadion meer?
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 01:10 schreef Robjuhhh het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar Gemeente zal dit niet tegen houden omdat hun gebaat zijn bij een financieel gezond Roda JC, dus hier zullen ze absoluut niet dwars liggen. Verder hetzelfde met bijvoorbeeld Fortuna, hebben ook stadionnaam verkocht, terwijl ze zelf ook geen eigenaar zijn!
Vond het meer een ongelukkig moment dan een fout... Het probleem is dat het je nu dat ene puntje gekost, al kon het niet uitblijven. Daarna heeft ie trouwens de meeste ballen wel gehad. Maar in dit geval had je 'm beter voorin kunnen zetten en wat laten jagen ja...quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:19 schreef TheYoung1 het volgende:
Hoe vaak heb ik niet gezegt dat Kah spits moet staan.....
Roda gaat terug naar het land van Rowwen Hèzequote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:19 schreef TheYoung1 het volgende:
Hoe vaak heb ik niet gezegt dat Kah spits moet staan.....
Ik vind het ook al prima als die eens besluit NIET in de 80e minuut in te grijpen maar wat eerder.quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:20 schreef DDDDDaaf het volgende:
Wat mij betreft mag van Veldhoven vrijdag trouwens wel eens met een verrassende wissel gaan komen; ipv alwéér ergens in de 80e minuut letterlijk Matondo op te laten draven, mag Meulens wel eens een kans gaan krijgen!
Met het programma wat we hebben moeten we ons zeker veilig kunnen spelen. De punten zullen vooral thuis gepakt moeten worden. VVV heeft in mijn ogen sowieso nog een moeilijker programma en ADO, W2 en RKC zullen zich zeker weten niet veilig spelen aangezien ze allemaal nog tegens ons moeten.quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:34 schreef Professional het volgende:
Vind die 16de plaats weer akelig dichtbij komen. Na Heracles komt Ado en dan Feyenoord. Worden zeer zware wedstrijden waar zeker punten gepakt moeten worden. Anders begint de stress weer!!
Had ff wat na gekeken over hem. Heeft de hele jeugdopleiding bij PSV doorlopen. De abc-elftallen tot de beloften 2 seizoenen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:31 schreef planethugo het volgende:
nooit van 'm gehoord maar wat je zegt, zal wel aardige speler zijn. Goede rechtsbacks zijn zowiezo schaars en Saeijs zal zowiezo wel vertrekken en die jongen zal nog niet de helft van het salaris van saeijs krijgen lijkt me
Eerlijk is eerlijk. Het zijn inderdaad 2 punten "gestolen". Het was vooral de 2e helft een echte gelijkspel wedstrijd. Uiteraard ben ik heeeeeel blij met de 3 punten die mee gaan naar Limburg!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:07 schreef gunk77 het volgende:
Gefeliciteerd! Het was van beide kanten bar slecht, maar jullie hebben de kwaliteit om dan toch te scoren...
mwa gestolen punten vind ik wat overdreven, het kon de 2de helft allebei de kanten op, gelukkig maakt hadouir 'm dan wel. Maar wat een kans van Junker ALWEERquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:13 schreef LeonH het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk. Het zijn inderdaad 2 punten "gestolen". Het was vooral de 2e helft een echte gelijkspel wedstrijd. Uiteraard ben ik heeeeeel blij met de 3 punten die mee gaan naar Limburg!
Met wat gunstige uitslagen dit weekend is het linkerrijtje ook weer wat in zicht
Je kan zeggen dat hij geluk heeft als hij op de goede plek staat en de bel erin pist. Feit is datquote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:12 schreef planethugo het volgende:
[..]
mwa gestolen punten vind ik wat overdreven, het kon de 2de helft allebei de kanten op, gelukkig maakt hadouir 'm dan wel. Maar wat een kans van Junker ALWEER![]()
volgens mij heeft ie van de 11 goals, 9 intikkertjes gemaakt
dat klopt natuurlijk, hij komt ook zo aangeslopen uit de rug van de tegenstander die hem nieteens in de gaten heeft. Maar 1 op 1 vraag je je af hoe het in hemelsnaam mogelijk is dat ie er al zoveel in heeft liggen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:02 schreef iehlaak het volgende:
[..]
Je kan zeggen dat hij geluk heeft als hij op de goede plek staat en de bel erin pist. Feit is datop de goede plek staan en (ii) de bal erin krijgen een kwaliteit is die niet veel spelers hebben in de Eredivisie.
Maar dan waren we hem na dit seizoen gegarandeerd kwijt...quote:Op maandag 1 maart 2010 08:45 schreef Kn0x het volgende:
Hij staat dan wel vaak op de goede plek maar hij mist er veel te veel. Hij had op veel meer kunnen staan dan 11 (of 10) goals.
Kanker wens je niemand toe.....AIDS daarentegen wel.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:50 schreef DDDDDaaf het volgende:
"De snor" mag wat mij betreft longkanker krijgen met z'n sigaren...
Ik denk dat de kans op eerder genoemde ziekte bij hem toch wel wat groter is.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:58 schreef RD4 het volgende:
[..]
Kanker wens je niemand toe.....AIDS daarentegen wel.
VVV heeft een stadion wat amper een stadion genoemd kan worden met een schamele 7.000 zitplaatsen. Bovendien wilde Berden maar wát graag de wedstrijden tegen de top drie in het stadion van BMG afwerken, hoezo geen Duits imago? En die resultaten? Ze staan één plaats onder ons, zelfs zonder enige uit-overwinning op hun conto. Wetzel en Honda zijn inmiddels pleite en de nieuwe diamant (Uchebu) is op voorspraak van Hendriks (en op diens kosten) naar Venlo gehaald.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:09 schreef Foxio het volgende:
CPM Matrix is niet enkel het imago he. Bezettingsgraad van het stadion telt ook mee ofzoiets. bij ons is dat net 70% bij de meeste clubs ruim 90% bij VVV zelfs 100%. Dus daar scoort VVV gewoon stukken beter. Daarnaast heeft VVV niet het imago van een vreemdelingenlegioen, een Duits imago hebben ze niet, ze zijn nooit groot gehouden door Nol Hendriks en spelen fris voetbal met de nodige resultaten. Daarnaast hadden ze met Honda, Andre Wetzel, nu Jan van Dijk, Calabro allemaal sympathiek mannen die uitkomen voor de club.
Mee eens, het is elk jaar een andere club, vorig jaar volendam, nu vvv, volgend jaar cambuur ofzo. Niks mis mee, maar om dat dan meteen met een paar ton verschil in mediagelden uit te drukken is belachelijk. En de bezettingsgraad, leuk en aardig, haal dan maar 3000 stoeltjes uit het pls en het zit vrijwel vol.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:27 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat VVV er nu van profiteert dat ze de nieuweling in de eredivisie zijn, net als ons zullen ze de grootst mogelijke moeite gaan krijgen om voor volgend seizoen een eredivisiewaardige selectie op de been te krijgen. Ik geef het een paar jaar, dan vindt voetbalminnend Nederland weer een nieuw speeltje en is VVV gewoon een middelmatig clubje waar je iedere keer weer voor naar dat vervelende, verre Limburg moet afreizen. Wat me echter enorm irriteert is het gedweep van de Limburgse dagbladen met VVV...
quote:Op zondag 7 maart 2010 15:37 schreef Happel het volgende:
Jullie hadden ook zonder die rode kaart wel verloren.
Rode kaart viel bij een 1-0 achterstand... en was volledig terecht. Was gewoon een domme overtredingquote:Op zondag 7 maart 2010 15:57 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Makkelijk lullen vanaf waar je zit.
Feyenoord was ook onthutsend slecht hoor. Het is dat Roda de weg kwijt was ná die rode kaart. Waar we net voorafgaande wel wat recht op een pingel hadden.
En dat Luinge meteen een roda kaart moest geven was veel te zwaar bestraft. Hij heeft de wedstrijd beslist en niet jullie met jullie povere getik.
quote:Op zondag 7 maart 2010 17:03 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Rode kaart viel bij een 1-0 achterstand... en was volledig terecht. Was gewoon een domme overtreding
Wij zijn overal.quote:Op zondag 7 maart 2010 18:48 schreef DDDDDaaf het volgende:
Ik heb me trouwens kapot staan ergeren aan de vrije combi van de Rotterdammers; op oost zaten er ik-weet-niet-hoeveel buiten het uitvak en op de terugweg ongeveer een half uur kunnen wachten met de auto omdat de complete colonne Feyenoorders voorrang kreeg bij het wegrijden.
Alleen nooit op het stadshuispleinquote:Op zondag 7 maart 2010 19:48 schreef Happel het volgende:
[..]
Wij zijn overal.
Al ben ik zelf nog nooit in Parkstad geweest. Volgend jaar maar eens.
Want met een fusie verander je inderdaad de waardeloze mentaliteit in onze provincie.quote:
Op naar Nijmegen, daar halen wij normaal gesproken altijd de punten op. Op naar de PlayOffs!quote:verder niks aan de hand, hopelijk kan er gewonnen worden in nijmegen en/of groningen
Geen Zulise Reccom 2 - Koutenveld 6 voor jouw dus?quote:Op maandag 8 maart 2010 10:51 schreef RD4 het volgende:
[..]
Op naar Nijmegen, daar halen wij normaal gesproken altijd de punten op. Op naar de PlayOffs!
Niet helemaal waar hoor. De speler was wel degelijk door geweest. Stomme overtreding van Vormer. Normaliter is dit gewoon 100% rood. Maaaaaar....dan had hij inderdaad consequenter moeten zijn in zijn kaarten.quote:Op maandag 8 maart 2010 10:48 schreef planethugo het volgende:
Die roda kaart had ie makkelijk met geel af kunnen doen. Geloof dat er een meter voor 'm nog een roda speler stond maar dan een paar meter naar het midden toe. Technisch gezien(waar de scheidsrechters altijd over zeuren) is het dus zeker geen doorgebroken speler. Maargoed wat RD4 zegt, Feyenoord lijkt elk jaar weer met slecht spel toch 4x te scorenAjax en psv verspelen meer punten dan dat ze hier pakken, maar feyenoord....
verder niks aan de hand, hopelijk kan er gewonnen worden in nijmegen en/of groningen
Heb me al afgemeldquote:Op maandag 8 maart 2010 11:12 schreef Professional het volgende:
[..]
Geen Zulise Reccom 2 - Koutenveld 6 voor jouw dus?
Ben eens benieuwd wat Ruudje krijgt... Zou me niks verwonderen als die maffia organisatie hem 3 waarvan 1 voorwaardelijk geeft...quote:Feyenoord hoeft Darley slechts één duel te missen
08/03/2010 16:28
De tuchtcommissie van de KNVB heeft Darley voor twee wedstrijden geschorst, waarvan één voorwaardelijk. De doelman kreeg de straf naar aanleiding van zijn rode kaart tegen Roda JC.
Tijdens het uitduel in Kerkrade (4-2 winst) werd de Feyenoord-keeper in de slotfase van het veld gestuurd, na een overtreding op Jeanvion Yulu-Matondo. Darley en Feyenoord hebben het schikkingsvoorstel van de voetbalbond maandag geaccepteerd.
Darley speelde zondag tegen Roda vanwege de blessure van Rob van Dijk, die zondag tijdens het thuisduel met Heracles Almelo weer onder de lat hoopt plaats te nemen.
VI
Één wedstrijd schorsing, valt gelukkig wel mee dus.quote:Op maandag 8 maart 2010 16:48 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ben eens benieuwd wat Ruudje krijgt... Zou me niks verwonderen als die maffia organisatie hem 3 waarvan 1 voorwaardelijk geeft...
Ik vond het lang niet zo bewust als iedereen doet overkomen.quote:Op maandag 8 maart 2010 17:39 schreef TheYoung1 het volgende:
Terwijl Darley er vrij goed vanaf komt na zo'n bewuste aanslag. Deed mee ff denken aan ene Schumacher tijdens het WK van '82...
Het was gericht op de speler. Gelukkig was het niet zó'n zware body-check, maar het was er wel 1. En buiten de 16 ook, dusss...quote:Op maandag 8 maart 2010 17:54 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik vond het lang niet zo bewust als iedereen doet overkomen.
nee vond ik ook niet, ook hier had luinge het af kunnen doen met geel alhoewel hij hem wel hard raakt. Hij komt erg lomp in maar dat was meer onkunde.quote:Op maandag 8 maart 2010 17:54 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik vond het lang niet zo bewust als iedereen doet overkomen.
Wanneer zie je - als Rodafan - wél eens een wedstrijd?quote:Op maandag 8 maart 2010 15:02 schreef LeonH het volgende:
Op naar Nijmegen! Kan helaas de wedstrijd niet zien.
Mooie zaak van Roda.quote:oda JC is ook de komende twee seizoenen verzekerd van de diensten van aanvaller Mads Junker, zo weet De Limburger te berichten.
Junker wordt dit seizoen door Roda gehuurd van Vitesse. In het huurcontract was een optie opgenomen die voor 1 april moest worden gelicht door de Limburgers. Daar Junker een aflopend contract had in Arnhem, legt Roda hem transfervrij vast.
In Kerkrade is Junker, die tot medio 2012 is vastgelegd, helemaal opgebloeid. De Deen scoorde elf keer in 26 wedstrijden en is daarmee een belangrijke kracht gebleken voor de ploeg van trainer Harm van Veldhoven. Momenteel staat Roda op de tiende plaats in de Eredivisie.
Micheal Jackson heeft fans, Roda heeft supporters.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 01:08 schreef blonchi het volgende:
[..]
Wanneer zie je - als Rodafan - wél eens een wedstrijd?
idd prima deal. Hij had ook kunnen zoeken naar een vage buitenlandse club met zijn statistieken van dit seizoen, maar denk dat Junker teveel heeft meegemaakt de laatste jaren dat ie beseft dat een beetje stabiliteit geen kwaad kan.quote:
Ik zie er genoeg. Bijna iedere thuiswedstrijd, plus nog eens een paar uitwedstrijden wat ik bezoek. Daarnaast eredivisie live, dusja heb nog wel wat over voor m'n cluppie. En heb in die 16 jaar dat ik nu een seizoenskaart heb denk ik toch wel 90% van de thuiswedstrijden gezien. Dus waar praat je over dat ik toevallig 2x in zo'n korte tijd een wedstrijd niet kan zien? Beroepszeikerd...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 01:08 schreef blonchi het volgende:
[..]
Wanneer zie je - als Rodafan - wél eens een wedstrijd?
Aardig van je dat je je privéleven met mij wil delen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:42 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ik zie er genoeg. Bijna iedere thuiswedstrijd, plus nog eens een paar uitwedstrijden wat ik bezoek. Daarnaast eredivisie live, dusja heb nog wel wat over voor m'n cluppie. En heb in die 16 jaar dat ik nu een seizoenskaart heb denk ik toch wel 90% van de thuiswedstrijden gezien. Dus waar praat je over dat ik toevallig 2x in zo'n korte tijd een wedstrijd niet kan zien? Beroepszeikerd...
Ben een kort weekendje weg met m'n vriendin. Weet niet of je weet wat dat is als eeuwige negatieveling, aangezien ik jou er wel voor aan zie dat je iedere dag wel even loopt te rukken op het logo van Sporting Limburg. Om vervolgens al jankend met het logo in je armen in slaap te vallen...
OT: Blij dat Junker nog 2 jaartjes blijft!
Wat een verademing vergeleken met de tijd, toen we nog tot de laatste dag van de transferperiode moesten wachten op spelers voor vrij gekomen posities...quote:Jimmy Hempte opvolger Marcel de Jong
Roda JC heeft Jimmy Hempte voor drie jaar vastgelegd.
Voetbal
Van onze verslaggever
De bijna 28-jarige verdediger komt transfervrij over van KV Kortrijk, de verrassende nummer vier in België. Hempte wordt gehaald als opvolger van Marcel de Jong die zijn aflopende contract niet wilde verlengen en op zoek is naar een andere club.
Algemeen directeur Martin van Geel omschrijft Hempte als een type De Jong. ,,Een jongen met veel drive naar voren en een geweldig linkerbeen. Bij Kortrijk neemt hij alle vrije trappen en corners."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |