Ik ben het z(o)waar met je eensquote:Op donderdag 4 februari 2010 00:51 schreef LeonH het volgende:
[..]
Correct. Dat die smerige Amsterdammers maar nog eens durven te zeiken over een scheidsrechter en over 2 niet gegeven penalty's... Dat is vandaag toch ruimschoots goedgemaakt door die beroepsjosti in het KNVB pakje... Ik denk dat ik als verdediger Suarez al lang een doodschop had gegeven. Wat een vies smerig gedrag vertoont dat ventje altijd met zijn schwalbes en die kaarten aannaaien.
En dan nog eens Nijhuis... Tja... over die man kan je een boek schrijven hoe hij Roda altijd benadeelt. Wij zaten in vak 110 en je kon vanaf daar nog zien dat er bij de eerste penalty niks aan de hand was. Bij die 2e had de grensrechter de vlag omhoog voor iets (buitenspel/overtreding?) en wordt genegeerd. Hij staat nog zelfs met de vlag omhoog terwijl Nijhuis voor een penalty fluit!!!! Had werkelijk gehoopt dat Trost doorkwam, die had 'm echt bij de strot gehad. Daarbij ozze Norbert wederom naar de tribuneWat een held blijft die man toch!
Junker moet eens worden getraind op afwerken... bah bah bah...
Waar we wel wat van kunnen leren is de opkomst van de elftallen. Lekkere Amsterdamse meezingers... Bij ons is dat zo'n cheesy trancedingetje. Als je toch Insomnia ( Die plaat) afschaft gooi er dan een knaller in van Rowwen Heze.
Dat is overigens ook de reden dat ik zaterdag helaas niet kan gaan. Ben naar het theater en had daarvoor de kaartjes besteld voordat ik überhaupt naar het speelschema heb gekeken
Dat was het volgens mij weer voor vandaag, kort samengevat een kutavond...
Soms heb je de scheidsrechterlijke dwalingen mee, soms tegen. Helaas lijken sommige clubs in dit land structureel te lijden onder gepruts van ons arbiterscorps. Wat er vorig seizoen bij Roda af en toe gebeurde leek zowaar op een complot, maar ook Ajax is bovengemiddeld het slachtoffer van de scheidsrechter. Dus dat ge-lucky-ajax altijd slaat nergens op.quote:Op donderdag 4 februari 2010 00:51 schreef LeonH het volgende:
[..]
Correct. Dat die smerige Amsterdammers maar nog eens durven te zeiken over een scheidsrechter en over 2 niet gegeven penalty's... Dat is vandaag toch ruimschoots goedgemaakt door die beroepsjosti in het KNVB pakje... Ik denk dat ik als verdediger Suarez al lang een doodschop had gegeven. Wat een vies smerig gedrag vertoont dat ventje altijd met zijn schwalbes en die kaarten aannaaien.
En dan nog eens Nijhuis... Tja... over die man kan je een boek schrijven hoe hij Roda altijd benadeelt. Wij zaten in vak 110 en je kon vanaf daar nog zien dat er bij de eerste penalty niks aan de hand was. Bij die 2e had de grensrechter de vlag omhoog voor iets (buitenspel/overtreding?) en wordt genegeerd. Hij staat nog zelfs met de vlag omhoog terwijl Nijhuis voor een penalty fluit!!!! Had werkelijk gehoopt dat Trost doorkwam, die had 'm echt bij de strot gehad. Daarbij ozze Norbert wederom naar de tribuneWat een held blijft die man toch!
Junker moet eens worden getraind op afwerken... bah bah bah...
Waar we wel wat van kunnen leren is de opkomst van de elftallen. Lekkere Amsterdamse meezingers... Bij ons is dat zo'n cheesy trancedingetje. Als je toch Insomnia ( Die plaat) afschaft gooi er dan een knaller in van Rowwen Heze.
Dat is overigens ook de reden dat ik zaterdag helaas niet kan gaan. Ben naar het theater en had daarvoor de kaartjes besteld voordat ik überhaupt naar het speelschema heb gekeken
Dat was het volgens mij weer voor vandaag, kort samengevat een kutavond...
Jammer alleen dat aan die geweldenaar nog altijd (terecht overigens) dat imago van beroepsduikelaar kleeft. Wanneer dat niet het geval was, was ik idd stik- en stikjaloers op zowel zijn doelpunten als de speler die hij is. Maar eerlijk is eerlijk, de tweede penalty had ik door meerdere scheidsrechters gegeven zien worden...quote:Op donderdag 4 februari 2010 01:54 schreef Frederick_Blah het volgende:
Verder ben je uiteraard voornamelijk jaloers dat een geweldenaar als Luis Suarez in het Amsterdamse Rood-Wit speelt en niet voor jouw club.
waar je niemand over hoort, vooral bij de NOS samenvatting waar de commentator het na 4 herhalingen nieteens ziet (of wil zien) is dat er keihard hands gemaakt wordt(hij tikt de bal ook nog in de goede richting!) door siem de jong voorafgaande aan de pass op suarez, werkelijk schandalig. Misschien dat de grens daarom vlagtquote:Op donderdag 4 februari 2010 09:50 schreef Scorpie het volgende:
Wel grappig dat de 2e penalty de grens terecht wordt overrruled en de huilies hier je daar niet over hoort
net zo hard als suarez bij die eerste penalty ja....quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:39 schreef dnzl het volgende:
Voor de hands werd hij van achter aangetikt door de Roda verdediger, hoor je ook niemand over.
In z'n eerste seizoenen in Nederland mocht Suárez inderdaad nogal flink wat schwalbes maken, maar dat heeft hij afgeleerd. En nu heeft hij eerder last van dat imago, wat ook niet zou mogen. Nu is het ook wel zijn speelstijl dat hij veel naar de grond gaat. Dat 'ie zich overal langs kan rommelen met de bal is zijn kracht, maar hij loopt gewoon struikelend. En dat op die snelheid. Als 'ie niet uitkomt in zijn passen en tegen de vlakte gaat dan mag dat nog niet direct een schwalbe heten. Zo was die eerste strafschop gisteren geen schwalbe maar ook niet strafschopwaardig.quote:Op donderdag 4 februari 2010 09:37 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Jammer alleen dat aan die geweldenaar nog altijd (terecht overigens) dat imago van beroepsduikelaar kleeft. Wanneer dat niet het geval was, was ik idd stik- en stikjaloers op zowel zijn doelpunten als de speler die hij is. Maar eerlijk is eerlijk, de tweede penalty had ik door meerdere scheidsrechters gegeven zien worden...
Dat er gisteravond wederom scheidsrechterlijke dwalingen aan te pas kwamen is al voldoende reden voor een hoop frustratie onder mij en m'n mede-Rodasupporters, maar waar ik me écht gruwelijk aan erger is de stemmingmakerij in de aanloop naar de wedstrijd in o.a. die kudt-campingkrant gistermorgen. Het Nederlandse scheidsrechterskorps stapelt blunder op blunder, wedstrijden worden óf kapot gefloten óf door arbitrale missers beslist, maar daar hoor je niks over of er wordt een beetje lacherig over gedaan. Ajax meent ook eens een keer benadeeld te zijn en dat wordt meteen breed uitgemeten in de landelijke media.
Nijhuis' (die ik overigens, net als van Boekel, niet uit kan staan) Twente-supporterschap wordt er nog even bij gesleept en er wordt een gigantische druk op hem gelegd om maar vóóral geen beslissingen te nemen die in het nadeel van Ajax zijn. Van Veldhoven zei het goed in het interview na de wedstrijd; Nijhuis kon in principe niks goed doen gisteravond, alleen zijn wij nu degenen die zaterdag twee basisspelers kwijt zijn in onze belangrijke wedstrijd tegen Sparta. En de KNVB doet alsof haar neus bloedt, terwijl ze met de aanstelling van een andere scheidsrechter alle ontstane commotie had kunnen voorkomen...
dat mag jij vindenquote:Op donderdag 4 februari 2010 17:37 schreef Frederick_Blah het volgende:
Ik heb het zojuist nog eens een aantal maal bekeken, ik vind het er niet als schwalbe uitzien. Hij geraakt gewoon na zijn actie niet meer om De Fauw heen en wordt tevens hééél licht geraakt. Hij speelde de bal overigens te ver dus die was sowieso voor de keeper geweest. Blijf erbij: géén schwalbe, géén strafschop.
Die van Keulen vind ik overdreven, die van Trost is echter gewoon terecht. In zijn positie als assistent heeft hij helemaal niks te melden tegen de scheidsrechter.. als je het dan toch doet, zéker niet op die manier.quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:45 schreef TheYoung1 het volgende:
4 wedstrijden schorsing voor onze bokser in spé Trost. En 1tje voor Norbert...knvb
amenquote:Op zondag 7 februari 2010 00:04 schreef TheYoung1 het volgende:
Slechtste partij van Roda na de winterstop.... Boeieuh!!! trsee points in ze pocket
Mocht niet naar binnen volgens de Gestapo stewards.quote:Op zondag 7 februari 2010 14:08 schreef NoMercy285 het volgende:
Had hem niet gezien maar hij is leuk
Vanwege copyright?quote:Op zondag 7 februari 2010 14:12 schreef RD4 het volgende:
[..]
Mocht niet naar binnen volgens de Gestapo stewards.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |