abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 februari 2010 @ 01:26:55 #151
122102 blonchi
Blauwgilborgel
pi_77616361
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 00:51 schreef LeonH het volgende:

[..]

Correct. Dat die smerige Amsterdammers maar nog eens durven te zeiken over een scheidsrechter en over 2 niet gegeven penalty's... Dat is vandaag toch ruimschoots goedgemaakt door die beroepsjosti in het KNVB pakje... Ik denk dat ik als verdediger Suarez al lang een doodschop had gegeven. Wat een vies smerig gedrag vertoont dat ventje altijd met zijn schwalbes en die kaarten aannaaien.

En dan nog eens Nijhuis... Tja... over die man kan je een boek schrijven hoe hij Roda altijd benadeelt. Wij zaten in vak 110 en je kon vanaf daar nog zien dat er bij de eerste penalty niks aan de hand was. Bij die 2e had de grensrechter de vlag omhoog voor iets (buitenspel/overtreding?) en wordt genegeerd. Hij staat nog zelfs met de vlag omhoog terwijl Nijhuis voor een penalty fluit!!!! Had werkelijk gehoopt dat Trost doorkwam, die had 'm echt bij de strot gehad. Daarbij ozze Norbert wederom naar de tribune Wat een held blijft die man toch!

Junker moet eens worden getraind op afwerken... bah bah bah...

Waar we wel wat van kunnen leren is de opkomst van de elftallen. Lekkere Amsterdamse meezingers... Bij ons is dat zo'n cheesy trancedingetje. Als je toch Insomnia ( Die plaat ) afschaft gooi er dan een knaller in van Rowwen Heze.

Dat is overigens ook de reden dat ik zaterdag helaas niet kan gaan. Ben naar het theater en had daarvoor de kaartjes besteld voordat ik überhaupt naar het speelschema heb gekeken

Dat was het volgens mij weer voor vandaag, kort samengevat een kutavond...
Ik ben het z(o)waar met je eens
Ik moet helaas vernechten dat dit plochterig gerinf uiterst vlamelig en imprumptueel verjuind is.
Bovendien jiften de druimels me teveel in de luimtenissen van kwappipappi.
  donderdag 4 februari 2010 @ 01:54:50 #152
269412 Frederick_Blah
I vant to suck ur blaath!
pi_77616614
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 00:51 schreef LeonH het volgende:

[..]

Correct. Dat die smerige Amsterdammers maar nog eens durven te zeiken over een scheidsrechter en over 2 niet gegeven penalty's... Dat is vandaag toch ruimschoots goedgemaakt door die beroepsjosti in het KNVB pakje... Ik denk dat ik als verdediger Suarez al lang een doodschop had gegeven. Wat een vies smerig gedrag vertoont dat ventje altijd met zijn schwalbes en die kaarten aannaaien.

En dan nog eens Nijhuis... Tja... over die man kan je een boek schrijven hoe hij Roda altijd benadeelt. Wij zaten in vak 110 en je kon vanaf daar nog zien dat er bij de eerste penalty niks aan de hand was. Bij die 2e had de grensrechter de vlag omhoog voor iets (buitenspel/overtreding?) en wordt genegeerd. Hij staat nog zelfs met de vlag omhoog terwijl Nijhuis voor een penalty fluit!!!! Had werkelijk gehoopt dat Trost doorkwam, die had 'm echt bij de strot gehad. Daarbij ozze Norbert wederom naar de tribune Wat een held blijft die man toch!

Junker moet eens worden getraind op afwerken... bah bah bah...

Waar we wel wat van kunnen leren is de opkomst van de elftallen. Lekkere Amsterdamse meezingers... Bij ons is dat zo'n cheesy trancedingetje. Als je toch Insomnia ( Die plaat ) afschaft gooi er dan een knaller in van Rowwen Heze.

Dat is overigens ook de reden dat ik zaterdag helaas niet kan gaan. Ben naar het theater en had daarvoor de kaartjes besteld voordat ik überhaupt naar het speelschema heb gekeken

Dat was het volgens mij weer voor vandaag, kort samengevat een kutavond...
Soms heb je de scheidsrechterlijke dwalingen mee, soms tegen. Helaas lijken sommige clubs in dit land structureel te lijden onder gepruts van ons arbiterscorps. Wat er vorig seizoen bij Roda af en toe gebeurde leek zowaar op een complot, maar ook Ajax is bovengemiddeld het slachtoffer van de scheidsrechter. Dus dat ge-lucky-ajax altijd slaat nergens op.

Nu vond ik 't vandaag overigens nogal meevallen. De eerste zou ik als scheidsrechter zijnde niet hebben gegeven. Een schwalbe was het ook niet. Suarez ondervond wel degelijk dusdanig hinder van dat beentje De Fauw dat hij niet meer overeind kon blijven. Maar de kansen op een doelpunt waren op dat moment al verkeken. De tweede strafschop was wel 100% en blijkbaar had de scheids er beter het oog op dan de grens, want uit de videobeelden bleek ook dat er duidelijk géén buitenspel aan vooraf ging.

Verder ben je uiteraard voornamelijk jaloers dat een geweldenaar als Luis Suarez in het Amsterdamse Rood-Wit speelt en niet voor jouw club.
pi_77620531
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 01:54 schreef Frederick_Blah het volgende:

Verder ben je uiteraard voornamelijk jaloers dat een geweldenaar als Luis Suarez in het Amsterdamse Rood-Wit speelt en niet voor jouw club.
Jammer alleen dat aan die geweldenaar nog altijd (terecht overigens) dat imago van beroepsduikelaar kleeft. Wanneer dat niet het geval was, was ik idd stik- en stikjaloers op zowel zijn doelpunten als de speler die hij is. Maar eerlijk is eerlijk, de tweede penalty had ik door meerdere scheidsrechters gegeven zien worden...

Dat er gisteravond wederom scheidsrechterlijke dwalingen aan te pas kwamen is al voldoende reden voor een hoop frustratie onder mij en m'n mede-Rodasupporters, maar waar ik me écht gruwelijk aan erger is de stemmingmakerij in de aanloop naar de wedstrijd in o.a. die kudt-campingkrant gistermorgen. Het Nederlandse scheidsrechterskorps stapelt blunder op blunder, wedstrijden worden óf kapot gefloten óf door arbitrale missers beslist, maar daar hoor je niks over of er wordt een beetje lacherig over gedaan. Ajax meent ook eens een keer benadeeld te zijn en dat wordt meteen breed uitgemeten in de landelijke media.

Nijhuis' (die ik overigens, net als van Boekel, niet uit kan staan) Twente-supporterschap wordt er nog even bij gesleept en er wordt een gigantische druk op hem gelegd om maar vóóral geen beslissingen te nemen die in het nadeel van Ajax zijn. Van Veldhoven zei het goed in het interview na de wedstrijd; Nijhuis kon in principe niks goed doen gisteravond, alleen zijn wij nu degenen die zaterdag twee basisspelers kwijt zijn in onze belangrijke wedstrijd tegen Sparta. En de KNVB doet alsof haar neus bloedt, terwijl ze met de aanstelling van een andere scheidsrechter alle ontstane commotie had kunnen voorkomen...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_77620800
Wel grappig dat de 2e penalty de grens terecht wordt overrruled en de huilies hier je daar niet over hoort
pi_77627616
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 09:50 schreef Scorpie het volgende:
Wel grappig dat de 2e penalty de grens terecht wordt overrruled en de huilies hier je daar niet over hoort
waar je niemand over hoort, vooral bij de NOS samenvatting waar de commentator het na 4 herhalingen nieteens ziet (of wil zien) is dat er keihard hands gemaakt wordt(hij tikt de bal ook nog in de goede richting!) door siem de jong voorafgaande aan de pass op suarez, werkelijk schandalig. Misschien dat de grens daarom vlagt Geen idee want we horen niemand erover en dus de scheids/grens ook niet. Als het andersom was dan was de hel los en zou het sportjournaal er vandaag een kwartier aandacht aan besteden.

donderdag 4 februari 2010 @ 16:39:10 #156
73209 dnzl
Minimalist.
pi_77634218
Voor de hands werd hij van achter aangetikt door de Roda verdediger, hoor je ook niemand over.
pi_77634899
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 16:39 schreef dnzl het volgende:
Voor de hands werd hij van achter aangetikt door de Roda verdediger, hoor je ook niemand over.
net zo hard als suarez bij die eerste penalty ja....
  donderdag 4 februari 2010 @ 17:11:47 #158
269412 Frederick_Blah
pi_77635389
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 09:37 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Jammer alleen dat aan die geweldenaar nog altijd (terecht overigens) dat imago van beroepsduikelaar kleeft. Wanneer dat niet het geval was, was ik idd stik- en stikjaloers op zowel zijn doelpunten als de speler die hij is. Maar eerlijk is eerlijk, de tweede penalty had ik door meerdere scheidsrechters gegeven zien worden...

Dat er gisteravond wederom scheidsrechterlijke dwalingen aan te pas kwamen is al voldoende reden voor een hoop frustratie onder mij en m'n mede-Rodasupporters, maar waar ik me écht gruwelijk aan erger is de stemmingmakerij in de aanloop naar de wedstrijd in o.a. die kudt-campingkrant gistermorgen. Het Nederlandse scheidsrechterskorps stapelt blunder op blunder, wedstrijden worden óf kapot gefloten óf door arbitrale missers beslist, maar daar hoor je niks over of er wordt een beetje lacherig over gedaan. Ajax meent ook eens een keer benadeeld te zijn en dat wordt meteen breed uitgemeten in de landelijke media.

Nijhuis' (die ik overigens, net als van Boekel, niet uit kan staan) Twente-supporterschap wordt er nog even bij gesleept en er wordt een gigantische druk op hem gelegd om maar vóóral geen beslissingen te nemen die in het nadeel van Ajax zijn. Van Veldhoven zei het goed in het interview na de wedstrijd; Nijhuis kon in principe niks goed doen gisteravond, alleen zijn wij nu degenen die zaterdag twee basisspelers kwijt zijn in onze belangrijke wedstrijd tegen Sparta. En de KNVB doet alsof haar neus bloedt, terwijl ze met de aanstelling van een andere scheidsrechter alle ontstane commotie had kunnen voorkomen...
In z'n eerste seizoenen in Nederland mocht Suárez inderdaad nogal flink wat schwalbes maken, maar dat heeft hij afgeleerd. En nu heeft hij eerder last van dat imago, wat ook niet zou mogen. Nu is het ook wel zijn speelstijl dat hij veel naar de grond gaat. Dat 'ie zich overal langs kan rommelen met de bal is zijn kracht, maar hij loopt gewoon struikelend. En dat op die snelheid. Als 'ie niet uitkomt in zijn passen en tegen de vlakte gaat dan mag dat nog niet direct een schwalbe heten. Zo was die eerste strafschop gisteren geen schwalbe maar ook niet strafschopwaardig.

Maar goed, dan moet je pissig zijn op de KNVB, die stellen Nijhuis aan. Of de Telegraaf vanwege die stemmingmakerij. Niet op Suárez die alleen maar wil winnen - al moet dat met een goedkope strafschop - of Nijhuis die naar ik denk toch naar eer en geweten gefloten heeft.
pi_77635578
nou nou... alhoewel Suarez zijn leven idd gebeterd heeft kan je niet ontkennen dat het gisteren toch wel een schwalbe was hoe hij valt en alles eromheen.
  donderdag 4 februari 2010 @ 17:37:25 #160
269412 Frederick_Blah
pi_77636177
Ik heb het zojuist nog eens een aantal maal bekeken, ik vind het er niet als schwalbe uitzien. Hij geraakt gewoon na zijn actie niet meer om De Fauw heen en wordt tevens hééél licht geraakt. Hij speelde de bal overigens te ver dus die was sowieso voor de keeper geweest. Blijf erbij: géén schwalbe, géén strafschop.
  donderdag 4 februari 2010 @ 17:45:27 #161
154193 TheYoung1
Lief zijn loont nog steeds!!
pi_77636373
4 wedstrijden schorsing voor onze bokser in spé Trost. En 1tje voor Norbert...
knvb
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
pi_77640339
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 17:37 schreef Frederick_Blah het volgende:
Ik heb het zojuist nog eens een aantal maal bekeken, ik vind het er niet als schwalbe uitzien. Hij geraakt gewoon na zijn actie niet meer om De Fauw heen en wordt tevens hééél licht geraakt. Hij speelde de bal overigens te ver dus die was sowieso voor de keeper geweest. Blijf erbij: géén schwalbe, géén strafschop.
dat mag jij vinden

imo laat suarez zich bewust vallen als ie ziet dat die bal achter dreigt te gaan en niet omdat ie geraakt wordt

maarja niks aan te doen. Zaterdag winnen van Sparta zodat we uit de problemen blijven
pi_77640851
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 17:45 schreef TheYoung1 het volgende:
4 wedstrijden schorsing voor onze bokser in spé Trost. En 1tje voor Norbert...
knvb
Die van Keulen vind ik overdreven, die van Trost is echter gewoon terecht. In zijn positie als assistent heeft hij helemaal niks te melden tegen de scheidsrechter.. als je het dan toch doet, zéker niet op die manier.
Kon zijn reactie trouwens wel waarderen, daar niet van.
  donderdag 4 februari 2010 @ 20:48:20 #164
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_77643443
Ik heb net nog eens rustig de beelden bekeken. Ik - als Roda-fan - ben het er mee eens dat het geen 100% schwalbe is. Er is wel contact, ook al heel licht en hij laat zich wat makkelijk vallen. Daarentegen staat inderdaad wel dat hij nooit had kunnen scoren en dus gewoon geen penal had mogen zijn.

De 2e penalty vind ik lastiger. Als de grens niet gevlagd had, was er niks aan de hand geweest. Ik vind het inderdaad vreemd dat Schijthuis besluit zijn assistent te overrulen en door te laten spelen. En ook hierbij vind ik dat de Jong zich makkelijk laat vallen ook al was er meer contact dan voorheen.

Al met al 2 vreemde situaties die ons de kop gekost hebben. 3 wedstrijden (zware wedstrijden) achter elkaar (PSV, Twente, Ajax) gespeeld en 0 punten. Maar ik ben blij dat we in ieder geval goed voetbal laten zien. Het is al een stap omhoog.
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
  donderdag 4 februari 2010 @ 21:54:38 #165
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_77646710
Ze blijven maar janken als er wat tegen hun clubje gezegd wordt...
http://www.afca.nl/index_3.htm?x=396&y=227

Dit is toch gewoon een regelrecht dreigement?

[ Bericht 12% gewijzigd door LeonH op 04-02-2010 22:09:46 ]
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_77661479
haha wat is dat voor site, ziet eruit als niveau rodaworld
  zondag 7 februari 2010 @ 00:04:47 #167
154193 TheYoung1
Lief zijn loont nog steeds!!
pi_77719510
Slechtste partij van Roda na de winterstop.... Boeieuh!!! trsee points in ze pocket
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
pi_77727543
quote:
Op zondag 7 februari 2010 00:04 schreef TheYoung1 het volgende:
Slechtste partij van Roda na de winterstop.... Boeieuh!!! trsee points in ze pocket
amen
gelukkig speelde sparta nóg slechter en was de winst wel verdiend. Al kreeg ik plotseling toch nog last van hartkloppingen in de laatste minuut...
pi_77727816
Ik ben op zoek naar dat inloopliedje. Iemand die deze versie heeft ? Dus niet de originele
pi_77728147

Leuk
pi_77728945
Had hem niet gezien maar hij is leuk
  zondag 7 februari 2010 @ 14:12:34 #172
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_77729073
quote:
Op zondag 7 februari 2010 14:08 schreef NoMercy285 het volgende:
Had hem niet gezien maar hij is leuk
Mocht niet naar binnen volgens de Gestapo stewards.

pi_77729673
quote:
Op zondag 7 februari 2010 14:12 schreef RD4 het volgende:

[..]

Mocht niet naar binnen volgens de Gestapo stewards.

[ afbeelding ]
Vanwege copyright?
  zondag 7 februari 2010 @ 14:49:38 #174
269412 Frederick_Blah
pi_77729997
quote:
Op zondag 7 februari 2010 13:37 schreef Tallie1982 het volgende:
[ afbeelding ]

Leuk
Kansloos is het juiste woord ja
  zondag 7 februari 2010 @ 14:59:28 #175
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_77730232
quote:
Op zondag 7 februari 2010 14:37 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Vanwege copyright?
Nee, ik doelde op het Suarez doek. Bovenstaand doek was ik vergeten is eigen fabrikaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')