abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 februari 2010 @ 13:04:23 #126
152195 Foxio
Zeker wel
pi_77509662
Aaah eerste helft was echt wel goed van onze kant. We waren gelijkwaardig aan de nummer 1/2. We laten een Douglas, een van de betere verdedigers, een slechte wedstrijd spelen. We zien een keeper die horizontaal met de kruising vliegt. En dan verlies je doordat ze 2 minuten niet opletten in de 2e helft.
Maar wat deed Junker daar op slag van rust? Zo'n bal moet je altijd maken, vooral als spits zijnde. Verder met opgeheven hoofd, en een ietwat geflatteerde nederlaag op naar Amsterdam om eventueel daar te gaan stunten.

Nou als je zo op PSV Netwerk leest zie je dat ze hem liever kwijt dan rijk zijn. Leuk voor in de regio maar te licht voor PSV. PSV loopt al jaren op commercieel gebied achter op Ajax en Feyenoord. Nu kan een commecieel directeur van PSV wel goed genoeg zijn voor ons Roda maar toch. Wat heeft hij hiervoor allemaal bereikt, ik lees dat die een hoteldirecteur was? Met andere woorden hij heeft op die tweeënhalf jaar bij PSV na, geen enkele ervaring in het voetbal. Nu weet ik niet hoe Marc Jetten functioneerden maar ik hoop dat Van den Bunder het beter gaat doen.
De zakelijke contacten lijken me ook te verwaarlozen, aangezien wij in heel verschillende vijver vissen dan PSV.
Hopelijk pakt het goed uit!
Heb schijt aan de dingen die je wel hebt gedaan, in plaats van spijt van de dingen die je niet hebt gedaan.
pi_77510070
die van den bunder lijkt me een goede zaak, had tot anderhalve maand geleden nog nooit van 'm gehoord dus ken 'm verder niet. Bij psv gaan ze de structuur gewoon anders invullen en ook daarom moest ie weg. We zullen zien
  maandag 1 februari 2010 @ 13:23:30 #128
154193 TheYoung1
Lief zijn loont nog steeds!!
pi_77510245
Hij is er iig niet 'moeten' vertrekken om de 1 of andere arbeidsgerelateerde reden. Zijn functie is gewoon overbodig geworden.
Zal tevens wat meer rust geven voor van Geel. Laat ze maar bouwen, er lijkt iig wel weer structuur te komen.

En woensdag gehaktdag? Half om half lust ik ook wel
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
  maandag 1 februari 2010 @ 18:31:08 #129
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_77521443
quote:
Stadionverkoop bij Ajax - Roda JC
1 februari, 2010
Gepost om 17:02 uur
59 keer bekeken
Woensdag vindt er voorafgaand aan Ajax - Roda JC kaartverkoop aan de kassa’s van het stadion plaats. De verkoop start om 18.15 uur en loopt tot ongeveer 20.30 uur. Er geldt voor deze wedstrijd geen ClubCard-verplichting.

De kaartverkoop loopt ook via TicketBox en online kaartverkoop. De verkoop loopt tot en met woensdag 3 februari 20.15 uur.
Ajax.nl
Net als vroeger. Lekker aan de kassa staan voor een kaartje zonder gedoe. Denk alleen dat je niet te opzichtig met het Roda sjaaltje daar moet gaan staan

Ik ben woensdagavond als het weer meezit ook in Amsterdam te vinden. Welke plaatsen weet ik morgen pas aangezien we dan de tickets krijgen.
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  dinsdag 2 februari 2010 @ 00:29:59 #130
122102 blonchi
Blauwgilborgel
pi_77538257
quote:
Op maandag 1 februari 2010 08:21 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Over topvoetbal spreken, terwijl je het over de Eredivisie hebt: FAIL...

En we gaan vrolijk door met winterse transfers, ook op bestuurlijk vlak:
[..]

Als ik zo de reacties op zijn vertrek op internet lees van PSV-supporters, is dit een behoorlijk verlies voor PSV en hebben wij er vanaf vandaag een goeie commercieel directeur bij! Hij kan meteen vol aan de bak, want ik begreep dat het contract met hoofdsponsor Aevitae na dit seizoen afgelopen is?
Of 'over voetbal spreken, terwijl je het over Roda hebt'

Lekker ambitieus hoor.
Maar wel juichen als er een nieuwe commercieel directeur wordt aangetrokken.
Ik moet helaas vernechten dat dit plochterig gerinf uiterst vlamelig en imprumptueel verjuind is.
Bovendien jiften de druimels me teveel in de luimtenissen van kwappipappi.
pi_77541292
quote:
Op maandag 1 februari 2010 18:31 schreef LeonH het volgende:

[..]

Net als vroeger. Lekker aan de kassa staan voor een kaartje zonder gedoe. Denk alleen dat je niet te opzichtig met het Roda sjaaltje daar moet gaan staan

Ik ben woensdagavond als het weer meezit ook in Amsterdam te vinden. Welke plaatsen weet ik morgen pas aangezien we dan de tickets krijgen.
dan kan je toch net zo goed in het uitvak gaan zitten. Maar nee, ik ga niet meer naar a'dam voor het voetbal. Voor je het weet heb je er een gratis overnachting bij
pi_77545420
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 09:34 schreef planethugo het volgende:

[..]

dan kan je toch net zo goed in het uitvak gaan zitten. Maar nee, ik ga niet meer naar a'dam voor het voetbal. Voor je het weet heb je er een gratis overnachting bij
maar winnen gaan we!
  dinsdag 2 februari 2010 @ 22:33:02 #133
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_77572607
Ik ga nooit meer naar een uitwedstrijd in Amsterdam.
Security daar is knettergek.
pi_77574683
Ik denk dat ik er wel naar toe ga. Na tien jaar een seizoenkaart, zie ik tegenwoordig meer uitwedstrijden dan thuiswedstrijden.
"You can't be a real country unless you have a beer and an airline - it helps if you have some kind of football team, or some nuclear weapons, but in the very least you need a beer." (Frank Zappa)
  woensdag 3 februari 2010 @ 01:52:44 #135
122102 blonchi
Blauwgilborgel
pi_77579056
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 23:13 schreef iehlaak het volgende:
Ik denk dat ik er wel naar toe ga. Na tien jaar een seizoenkaart, zie ik tegenwoordig meer kutwedstrijden dan thuiswedstrijden.
Ik moet helaas vernechten dat dit plochterig gerinf uiterst vlamelig en imprumptueel verjuind is.
pi_77580610
en hier ook gisteren weereens telefoon van de sponsor bingo loterij gekregen? Ja maar meneer u helpt hiermee ook de jeugdopleiding van roda jc. Ja sorry maar ik help ze al genoeg. Doei
  woensdag 3 februari 2010 @ 10:53:47 #137
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_77583450
'U helpt de jeugdclub van Roda' opbokken stomme trien!
pi_77584054
'gaat u ook weleens naar uitwedstrijden?'
'ja regelmatig'
'morgen naar ajax?'
* planethugo geeft zelfde antwoord als paar posts hierboven
'ow hmmm'
pi_77584101
Ik kreeg al van een maat van me te horen dat ze hem van de sponsorbingo loterij gebeld hadden. Mij ook, maar bij privé nummers neem ik m'n telefoon sowieso nooit op. Ben eens benieuwd hoe lang die belmiepen het vol houden...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_77611669
Wat Suarez me na afloop toch zei, hij zei dat Nijhuis aan hem vroeg of het een penalty was ofja:
Suarez vertelde in zijn gebrekkig nederlands: Scheids vraagt.. is contact? ik zeg, ja beetje, niet 100%... Barbara: Dus de scheidsrechter vroeg aan jou of het een penalty was? Suarez: Ja hij vraag aan mij of penalty was, ik zeg, nouu was beetje contact.

hehe ongelofelijke kutwedstrijd!. En hoe Harm het dit keer verwoorde was ik het helemaal mee eens. Nijhuis kon vooraf al niks meer winnen. Als je voor die eerste 'penalty' Suarez geel geeft dan krijg je gezeik dat die voor Twente is. Nu geef je niks en heeft Roda een geschorste speler tegen Sparta.

Daarnaast zegt iedereen wel klakkeloos dat de 2e wel een penalty was, al weet ik dat ook zo net nog niet. De bal wordt weggeschopt, en Siem de Jong springt over de Fauw heen en laat zich heel opzichtig/overdreven vallen. Daarbij kwam er hands aan vooraf.

Verder hebben we het aan ons zelf te danken, Junker moet ten alle tijden die 1-1 binnen tegen op 8 meter afstand, een op een met Stekelenburg. En daarnaast hebben we momenten gehad dat we sowieso erg slecht speelde. Als we de bal hadden gaven we Ajax de bal meteen weer terug.

Of die uitspraak van Davy de Fauw slim is geweest, denk ik niet. Hij zei namelijk dat Suarez niet door moet blijven gaan met dat duikelen dan zou die nog wel eens een keer een doodschop kunnen krijgen. Opzich heeft die gelijk, maar zoiets denk je, en mag je niet zeggen van de KNVB.

Al met al waren we slechter dan Ajax, dus in dat opzicht hebben we terecht verloren. Alleen de manier waarop is dan weer kut, dat het zo moet.
Heb schijt aan de dingen die je wel hebt gedaan, in plaats van spijt van de dingen die je niet hebt gedaan.
pi_77612951
Volgens mij maakte De Jong ook nog hands op het moment dat buitenspel wordt gegeven.

Jammer dat Trost niet een official gewurgd heeft
pi_77613089
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 23:16 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Volgens mij maakte De Jong ook nog hands op het moment dat buitenspel wordt gegeven.

Jammer dat Trost niet een official gewurgd heeft
Je zou inderdaad bijna wensen dat hij nijhuis wel gewurgd had.
't Sjunste óp de welt, wat der Herjod had jemaad, dat is ós Kirchroa, went 't zingt en laacht.
pi_77613589
Net terug uit het stadion. Als je toch moet verliezen dan graag maar zo: Werkelijk hilarisch. Het publiek -dat na twaalf minuten begint te fluiten als er nog niet gescoord is- maakt het feestje voor mij compleet. Hossend en proestend wordt de 4-0 gevierd alsof Ajax de Champions League heeft gewonnen. En Suarez is een wereldspeler: wat schiet hij die pingels toch goed in.
"You can't be a real country unless you have a beer and an airline - it helps if you have some kind of football team, or some nuclear weapons, but in the very least you need a beer." (Frank Zappa)
  woensdag 3 februari 2010 @ 23:32:49 #144
73209 dnzl
Minimalist.
pi_77613647

Wat een eeuwige faler is dit toch
pi_77613795

Wat een eeuwige nazibloem is dit toch
pi_77613824
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 23:31 schreef iehlaak het volgende:
Net terug uit het stadion. Als je toch moet verliezen dan graag maar zo: Werkelijk hilarisch. Het publiek -dat na twaalf minuten begint te fluiten als er nog niet gescoord is- maakt het feestje voor mij compleet. Hossend en proestend wordt de 4-0 gevierd alsof Ajax de Champions League heeft gewonnen. En Suarez is een wereldspeler: wat schiet hij die pingels toch goed in.
Dag gefrustreerd iemand.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
pi_77614241

Ik hou het nog steeds niet droog.
  donderdag 4 februari 2010 @ 00:28:04 #148
122102 blonchi
Blauwgilborgel
pi_77615487
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 23:37 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Dag gefrustreerd iemand.
Zegt een supporter van een club die al jaren achter de feiten aanloopt. Misschien moeten jullie maar eens je hautaine doelstellingen bijstellen. *Fluistert iets van hoogmoed en val...

Van beursclub tot beurse club...

En nu weer terug naar Amsterdam je bouwput, jij
  donderdag 4 februari 2010 @ 00:51:25 #149
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_77615913
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 22:48 schreef Foxio het volgende:
Wat Suarez me na afloop toch zei, hij zei dat Nijhuis aan hem vroeg of het een penalty was ofja:
Suarez vertelde in zijn gebrekkig nederlands: Scheids vraagt.. is contact? ik zeg, ja beetje, niet 100%... Barbara: Dus de scheidsrechter vroeg aan jou of het een penalty was? Suarez: Ja hij vraag aan mij of penalty was, ik zeg, nouu was beetje contact.

hehe ongelofelijke kutwedstrijd!. En hoe Harm het dit keer verwoorde was ik het helemaal mee eens. Nijhuis kon vooraf al niks meer winnen. Als je voor die eerste 'penalty' Suarez geel geeft dan krijg je gezeik dat die voor Twente is. Nu geef je niks en heeft Roda een geschorste speler tegen Sparta.

Daarnaast zegt iedereen wel klakkeloos dat de 2e wel een penalty was, al weet ik dat ook zo net nog niet. De bal wordt weggeschopt, en Siem de Jong springt over de Fauw heen en laat zich heel opzichtig/overdreven vallen. Daarbij kwam er hands aan vooraf.

Verder hebben we het aan ons zelf te danken, Junker moet ten alle tijden die 1-1 binnen tegen op 8 meter afstand, een op een met Stekelenburg. En daarnaast hebben we momenten gehad dat we sowieso erg slecht speelde. Als we de bal hadden gaven we Ajax de bal meteen weer terug.

Of die uitspraak van Davy de Fauw slim is geweest, denk ik niet. Hij zei namelijk dat Suarez niet door moet blijven gaan met dat duikelen dan zou die nog wel eens een keer een doodschop kunnen krijgen. Opzich heeft die gelijk, maar zoiets denk je, en mag je niet zeggen van de KNVB.

Al met al waren we slechter dan Ajax, dus in dat opzicht hebben we terecht verloren. Alleen de manier waarop is dan weer kut, dat het zo moet.
Correct. Dat die smerige Amsterdammers maar nog eens durven te zeiken over een scheidsrechter en over 2 niet gegeven penalty's... Dat is vandaag toch ruimschoots goedgemaakt door die beroepsjosti in het KNVB pakje... Ik denk dat ik als verdediger Suarez al lang een doodschop had gegeven. Wat een vies smerig gedrag vertoont dat ventje altijd met zijn schwalbes en die kaarten aannaaien.

En dan nog eens Nijhuis... Tja... over die man kan je een boek schrijven hoe hij Roda altijd benadeelt. Wij zaten in vak 110 en je kon vanaf daar nog zien dat er bij de eerste penalty niks aan de hand was. Bij die 2e had de grensrechter de vlag omhoog voor iets (buitenspel/overtreding?) en wordt genegeerd. Hij staat nog zelfs met de vlag omhoog terwijl Nijhuis voor een penalty fluit!!!! Had werkelijk gehoopt dat Trost doorkwam, die had 'm echt bij de strot gehad. Daarbij ozze Norbert wederom naar de tribune Wat een held blijft die man toch!

Junker moet eens worden getraind op afwerken... bah bah bah...

Waar we wel wat van kunnen leren is de opkomst van de elftallen. Lekkere Amsterdamse meezingers... Bij ons is dat zo'n cheesy trancedingetje. Als je toch Insomnia ( Die plaat ) afschaft gooi er dan een knaller in van Rowwen Heze.

Dat is overigens ook de reden dat ik zaterdag helaas niet kan gaan. Ben naar het theater en had daarvoor de kaartjes besteld voordat ik überhaupt naar het speelschema heb gekeken

Dat was het volgens mij weer voor vandaag, kort samengevat een kutavond...
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  donderdag 4 februari 2010 @ 01:10:19 #150
73209 dnzl
Minimalist.
pi_77616182
Jullie kunnen trouwens blij zijn met de nieuwe keeper.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')