quote:
Op woensdag 3 februari 2010 22:48 schreef Foxio het volgende:Wat Suarez me na afloop toch zei, hij zei dat Nijhuis aan hem vroeg of het een penalty was ofja:
Suarez vertelde in zijn gebrekkig nederlands: Scheids vraagt.. is contact? ik zeg, ja beetje, niet 100%... Barbara: Dus de scheidsrechter vroeg aan jou of het een penalty was? Suarez: Ja hij vraag aan mij of penalty was, ik zeg, nouu was beetje contact.
hehe ongelofelijke kutwedstrijd!. En hoe Harm het dit keer verwoorde was ik het helemaal mee eens. Nijhuis kon vooraf al niks meer winnen. Als je voor die eerste 'penalty' Suarez geel geeft dan krijg je gezeik dat die voor Twente is. Nu geef je niks en heeft Roda een geschorste speler tegen Sparta.
Daarnaast zegt iedereen wel klakkeloos dat de 2e wel een penalty was, al weet ik dat ook zo net nog niet. De bal wordt weggeschopt, en Siem de Jong springt over de Fauw heen en laat zich heel opzichtig/overdreven vallen. Daarbij kwam er hands aan vooraf.
Verder hebben we het aan ons zelf te danken, Junker moet ten alle tijden die 1-1 binnen tegen op 8 meter afstand, een op een met Stekelenburg. En daarnaast hebben we momenten gehad dat we sowieso erg slecht speelde. Als we de bal hadden gaven we Ajax de bal meteen weer terug.
Of die uitspraak van Davy de Fauw slim is geweest, denk ik niet. Hij zei namelijk dat Suarez niet door moet blijven gaan met dat duikelen dan zou die nog wel eens een keer een doodschop kunnen krijgen. Opzich heeft die gelijk, maar zoiets denk je, en mag je niet zeggen van de KNVB.
Al met al waren we slechter dan Ajax, dus in dat opzicht hebben we terecht verloren. Alleen de manier waarop is dan weer kut, dat het zo moet.
Correct. Dat die smerige Amsterdammers maar nog eens durven te zeiken over een scheidsrechter en over 2 niet gegeven penalty's... Dat is vandaag toch ruimschoots goedgemaakt door die beroepsjosti in het KNVB pakje... Ik denk dat ik als verdediger Suarez al lang een doodschop had gegeven. Wat een vies smerig gedrag vertoont dat ventje altijd met zijn schwalbes en die kaarten aannaaien.
En dan nog eens Nijhuis... Tja... over die man kan je een boek schrijven hoe hij Roda altijd benadeelt. Wij zaten in vak 110 en je kon vanaf daar nog zien dat er bij de eerste penalty niks aan de hand was. Bij die 2e had de grensrechter de vlag omhoog voor iets (buitenspel/overtreding?) en wordt genegeerd. Hij staat nog zelfs met de vlag omhoog terwijl Nijhuis voor een penalty fluit!!!! Had werkelijk gehoopt dat Trost doorkwam, die had 'm echt bij de strot gehad. Daarbij ozze Norbert wederom naar de tribune

Wat een held blijft die man toch!
Junker moet eens worden getraind op afwerken... bah bah bah...
Waar we wel wat van kunnen leren is de opkomst van de elftallen. Lekkere Amsterdamse meezingers... Bij ons is dat zo'n cheesy trancedingetje. Als je toch Insomnia ( Die plaat

) afschaft gooi er dan een knaller in van Rowwen Heze.
Dat is overigens ook de reden dat ik zaterdag helaas niet kan gaan. Ben naar het theater en had daarvoor de kaartjes besteld voordat ik überhaupt naar het speelschema heb gekeken

Dat was het volgens mij weer voor vandaag, kort samengevat een kutavond...
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem