Vast wel, als we net zo spelen als gister dan worden het dubbele cijfers! Lamzakken!quote:Op zondag 17 december 2006 13:06 schreef mcyodogg het volgende:
Bedankjes uit Eindhoven als je die laatste 2 wint.
Ik verwijt het Stevens meer dan de spelers.quote:Op zondag 17 december 2006 13:20 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
Vast wel, als we net zo spelen als gister dan worden het dubbele cijfers! Lamzakken!
Heb me echt kapot zitten ergeren na die 2-0, krijg je ook nog van die kutwissels, kah en agustienineens erin, waarom weet ik niet, en dan gaat meneer nog ff Bodor
inbrengen
Volgens mij laat Stevens het afweten...quote:Op zondag 17 december 2006 13:22 schreef DarkShine het volgende:
Volgens Stevens liet West het afweten...
Wat een mongool die Stevens, waarom liet West het afweten, naar mijn weten hebben hun geen invloed op de wedstrijd (behalve sfeer), volgens mij wordt het tijd dat ie es een keer zelf de verantwoordelijkheid op zich neemt en niet naar de supporters (??) gaat kijkenquote:Op zondag 17 december 2006 13:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Volgens mij laat Stevens het afweten...
Hij was slecht, maar niet de oorzaak van de nederlaag.quote:Op zondag 17 december 2006 13:24 schreef DarkShine het volgende:
En dan die scheids gister, van welk amateurveld hebben ze die afgeplukt?
Toen ie op een gegeven moment die gast van vitesse erin liet komen na blessurebehandeling, en daarna roda ging protesteren, ging ie ff met ze kaarten om zich heen zwaaienquote:Op zondag 17 december 2006 13:24 schreef DarkShine het volgende:
En dan die scheids gister, van welk amateurveld hebben ze die afgeplukt?
Stevens straalt aan alle kanten uit dat hij er geen zin meer in heeft, van mij mag hij dan ook opdonderen.quote:Op zondag 17 december 2006 13:25 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
Wat een mongool die Stevens, waarom liet West het afweten, naar mijn weten hebben hun geen invloed op de wedstrijd (behalve sfeer), volgens mij wordt het tijd dat ie es een keer zelf de verantwoordelijkheid op zich neemt en niet naar de supporters (??) gaat kijken
Dat is die bagger mentaliteit!quote:Op zondag 17 december 2006 13:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hij was slecht, maar niet de oorzaak van de nederlaag.
Nee, dat is het gebrek aan kwaliteit op diverse cruciale posities in het elftal en een ongemotiveerde trainer.quote:
D'r waren gister nog een aantal lui in het hoofdgebouw in discussie met hem, had die het weer over de begroting...quote:Op zondag 17 december 2006 13:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Stevens straalt aan alle kanten uit dat hij er geen zin meer in heeft, van mij mag hij dan ook opdonderen.
Als je kwaliteit tekort komt, moet je dat compenseren met veel strijd en passie, nou ik heb er gisteren niks van gezienquote:Op zondag 17 december 2006 13:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, dat is het gebrek aan kwaliteit op diverse cruciale posities in het elftal en een ongemotiveerde trainer.
Dieter heeft zijn totaal van vorig seizoen ook al geëvenaard...quote:Op zondag 17 december 2006 13:28 schreef Biertjuhhhh het volgende:
Nouja CIsse scoorde wel gisteren na 16 wedstrijden dit seizoen niet te hebben gescoord, weet niet hoeveel het er vorig seizoen waren, dus wel iets positiefs![]()
Ik vind het altijd zo makkelijk om over de mentaliteit te beginnen. Dat is typisch gezeik van het Rodapubliek dat geilt op dravertjes als Van Houdt. Ik geloof gewoon niet dat het aan de mentaliteit ligt.quote:Op zondag 17 december 2006 13:29 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
Als je kwaliteit tekort komt, moet je dat compenseren met veel strijd en passie, nou ik heb er gisteren niks van gezien
Ik heb gisteren geen moment (zeker niet na de 2-0) enige overtuiging gezien in het spel van Roda, maar goed zal wel aan het merendeel van het Rodapubliek liggenquote:Op zondag 17 december 2006 13:30 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo makkelijk om over de mentaliteit te beginnen. Dat is typisch gezeik van het Rodapubliek dat geilt op dravertjes als Van Houdt. Ik geloof gewoon niet dat het aan de mentaliteit ligt.
Ook dat is een gebrek aan kwaliteit, ik geloof namelijk niet dat de spelers niet wilden.quote:Op zondag 17 december 2006 13:32 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
Ik heb gisteren geen moment (zeker niet na de 2-0) enige overtuiging gezien in het spel van Roda, maar goed zal wel aan het merendeel van het Rodapubliek liggen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |