Denk dat die actie toch verboden wordt door de brandweer en gemeente kerkrade, brandgevaar....quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:12 schreef LeonH het volgende:
over 2 weekjes de witte zakdoekjes maar meenemen als ie er nog zit?
wat een drama dit.... kan wel janken om in Geer en Goor taal te spreken. en dan moet je nog een gezellige zaterdag nacht hebben... moet ik nu wel nog meer pilsjes voor pakken
en dan nog eens het feit dat je 4 zware wedstrijden krijgt...
wel trouwens vies momentje dat van Meeuwis en zijn vinger... bah...
Kan de brandweer er dan niet voor zorgen dat in het kader van brandpreventie Atteveld ontslagen moet worden?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:22 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Denk dat die actie toch verboden wordt door de brandweer en gemeente kerkrade, brandgevaar....
Dat was inderdaad een bizar interview. Hij had gewoon moeten zeggen dat het kut was. niet dat Heracles veel beter was, maar als je in de hoek zit waar de klappen vallen dan valt het dubbeltje de verkeerde kant op.quote:Op zondag 5 oktober 2008 10:45 schreef Damzkieee het volgende:
Als je zo wereldvreemd lult na de wedstrijd, dan mag je ook wel ontslagen worden trouwens
Nee, het probleem ligt primair bij het vorige management. Dat heeft gefaald en daardoor zijn we financieel ver achterop geraakt.quote:Op zondag 5 oktober 2008 10:54 schreef Happel het volgende:
Ligt het probleem alleen bij Atteveld? Heeft het toch aardig gedaan vorig seizoen? Of zitten er problemen binnen de selectie? Meeuwis lag toch de hele zomer dwars, omdat hij weg wilde?
Inderdaad. Hij klonk alsof hij zijn eigen vege lijf wilde redden.quote:Op zondag 5 oktober 2008 10:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat was inderdaad een bizar interview. Hij had gewoon moeten zeggen dat het kut was. niet dat Heracles veel beter was, maar als je in de hoek zit waar de klappen vallen dan valt het dubbeltje de verkeerde kant op.
Hetgeen juist averechts werkt, want als ik directeur van Roda was dan had ik dit interview niet gepikt en dan zat Atteveld op dit moment op mijn kantoor, waar ik hem zou vertellen dat hij ontslagen was.quote:Op zondag 5 oktober 2008 11:13 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Inderdaad. Hij klonk alsof hij zijn eigen vege lijf wilde redden.
Ik geloof dat er op dit moment een training gaande is, maar het zou me niet verbazen als hij daarna bij Narinx en van Geel langs mag komen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 11:20 schreef Damzkieee het volgende:
Helemaal mee eens. Denk dat de directeur vol afgunst heeft geluisterd naar dit interview.
Hij krijgt nu wel serieuze concurrentie van Gertjan Verbeek.quote:Op zondag 5 oktober 2008 10:45 schreef Damzkieee het volgende:
Ik heb er nog 5 euro op Unibet op staan @ 10.00 dattie als eerste wiebert, dus wat mij betreft is het gebeurd morgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |