quote:
quote:
De van Muers bus is voor jullie?quote:Op maandag 7 mei 2007 22:11 schreef RD4 het volgende:
Maak je daar maar niet druk om.....
Ja, belachelijk. Word vaak stoppen woensdag als er geen plee in zit.quote:
great... laat ik nou net in bus 5 zitten....quote:Op maandag 7 mei 2007 22:56 schreef RD4 het volgende:
[..]
Ja, belachelijk. Word vaak stoppen woensdag als er geen plee in zit.
Is gewoon een kutstreek.....quote:Op maandag 7 mei 2007 23:01 schreef LeonH het volgende:
[..]
great... laat ik nou net in bus 5 zitten....
Utrechtse hoogmoed? Ok, afgelopen ronde in Utrecht werd het 2-0 voor jullie, maar toen speelde Roda niet echt een geweldige wedstrijd.quote:
Nee, Utrechtse reactie op ''utreg gaat eraan''.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:57 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Utrechtse hoogmoed? Ok, afgelopen ronde in Utrecht werd het 2-0 voor jullie, maar toen speelde Roda niet echt een geweldige wedstrijd.
Denk dat beide ploegen zijn gebrand op een goed resultaat en feit is dat Utrecht zal moeten komen en Roda ietswat achterover kan leunen en loeren op een counter.
Is dat niet de tendens van tegenwoordig in de Eredivisie? Thuis ervoor gaan en uit een gelijkspelletje al prima vinden? Er kwamen maar 3 ploegen om te winnen naar Kerkrade dit jaar en dat waren niet toevallig Ajax, PSV en AZ (waarvan Ajax en PSV finaal van de mat gespeeld werden).quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:18 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nee, Utrechtse reactie op ''utreg gaat eraan''.
En we zijn wel gewend om te spelen tegen counter-ploegen, er zijn nml. maar heel weinig ploegen die aanvallen in de Galg.
Dat zal best, maar het vreemde bij ons is, is dat aanvallende ploegen meer kans hebben 3 punten mee te nemen uit Utrecht dan counter-ploegen, dus bel Atteveld even als je slim bent.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:19 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Is dat niet de tendens van tegenwoordig in de Eredivisie? Thuis ervoor gaan en uit een gelijkspelletje al prima vinden? Er kwamen maar 3 ploegen om te winnen naar Kerkrade dit jaar en dat waren niet toevallig Ajax, PSV en AZ (waarvan Ajax en PSV finaal van de mat gespeeld werden).
Voor 8 euro meer kon je mee.....quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:21 schreef planethugo het volgende:
sinds atteveld het roer overgenomen heeft is het spel van roda zowiezo een stuk aanvallender dus verwacht opzich wel een open wedstrijd. Ingraven zie ik zowiezo niet zitten want zo een klasse verdediging hebben we niet
morgen de wedstrijd maar via planet voetbal kijken voor 4.50
Bus 5 bestaat voor 90% uit FP leden.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:42 schreef Professional het volgende:
Maar niet met Fanproject waar we altijd mee reizen.
Irish? Zie u daar!quote:Op maandag 7 mei 2007 22:56 schreef RD4 het volgende:
[..]
Ja, belachelijk. Word vaak stoppen woensdag als er geen plee in zit.
Vanaf 11u ga ik "indrinken" in Heerlen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |