quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:57 schreef Professional het volgende:
Over de OP:
Kevin Begois is naar Helmond Sport gegaan, en Colinet naar de club waar ook Brouwers voetbalt, waar die Jos Lukassen ofzoiets opeens weg gegaan is.
Denk meld het ff.
Heb die transfers van afgelopen seizoen maar weggehaald, is niet echt relevant meerquote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:01 schreef Professional het volgende:
Pfff, staat ook erin waar Brouwers voetbalt, hahahah
Had het kunnen weten, ben niet voor niets blond wah.
Ik denk dat van Marwijk wel iets voor jullie is.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:26 schreef Messenga het volgende:
Wie willen de roda supporters als opvolger?
Ter info:quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:09 schreef Kaalhei het volgende:
Deal met Van Kouwen is rond
Zeker weten! Niet voor niets ook onze aanvoerderquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:55 schreef methodmich het volgende:
Gaat vooral concurreren met Kah dan? Over Saeijs is iedereen toch aardig tevreden of vergis ik me?
Ik kan niet zeggen dat ik erg tevreden ben over Saeijs. Je ziet dat hij vaak te kort komt tegen echte spitsen, zeker op positionering wordt hij te vaak geklopt. Kah is een goede agressieve mandekker, maar maakt te veel foutjes.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:55 schreef methodmich het volgende:
Gaat vooral concurreren met Kah dan? Over Saeijs is iedereen toch aardig tevreden of vergis ik me?
Of Adrie Kosterquote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:38 schreef methodmich het volgende:
Misschien kan André Wetzel ook wel naar Roda als trainer als al die VVV-spelers al gaan...
Speciaal voor DarkShine.
Weg met die Calimero. Bij KVM kon hij de druk niet aan, wat heeft hij dan in Kerkrade te zoeken?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:38 schreef methodmich het volgende:
Misschien kan André Wetzel ook wel naar Roda als trainer als al die VVV-spelers al gaan...
Speciaal voor DarkShine.
Leuk, we spelen 4-2-2quote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:06 schreef Biertjuhhhh het volgende:
Nog voorspellingen voor vanavond (ik kan zelf helaas niet gaan)??
Denk zelf 3-1(alhoewel ik zie wie er spelen...)
Hier nog de (vermoedelijke) opstelling:
Castro, De Fauw, Saeijs, Senden, De Jong, Sibum, Agustien, Bodor, Ramzi, Van Tornhout, Cissé.
Dus met Bodor en Agustien![]()
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:09 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Leuk, we spelen 4-2-2Bodor en Agustien lopen toch maar als lamzakken rond.
.......................Castro
de fauw - Senden - Saeijs - de Jong
................Sibum - Ramzi
..........van Tornhout - Cissé
Kunnen we Bodor en Agustien niet kado doen aan Venlo? Dan is Wetzel ook weer stil en zijn wij van de rotzooi af.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:10 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
Dan nog liever lachambre als back en de Jong op et midden ipv bodor of agustien (en dat wil toch heel wat zeggen)
Zou wel kut voor em zijn (en ook wel voor Roda) als je ziet wat er nu op zijn plaats rondloopt...quote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:10 schreef DarkShine het volgende:
Hoorde van Robjuh dat het met van Dessel wel eens zo zou kunnen zijn dat het nooit meer goed zou komen met zijn blessure...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |