quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:57 schreef Professional het volgende:
Over de OP:
Kevin Begois is naar Helmond Sport gegaan, en Colinet naar de club waar ook Brouwers voetbalt, waar die Jos Lukassen ofzoiets opeens weg gegaan is.
Denk meld het ff.
Heb die transfers van afgelopen seizoen maar weggehaald, is niet echt relevant meerquote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:01 schreef Professional het volgende:
Pfff, staat ook erin waar Brouwers voetbalt, hahahah
Had het kunnen weten, ben niet voor niets blond wah.
Ik denk dat van Marwijk wel iets voor jullie is.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:26 schreef Messenga het volgende:
Wie willen de roda supporters als opvolger?
Ter info:quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:09 schreef Kaalhei het volgende:
Deal met Van Kouwen is rond
Zeker weten! Niet voor niets ook onze aanvoerderquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:55 schreef methodmich het volgende:
Gaat vooral concurreren met Kah dan? Over Saeijs is iedereen toch aardig tevreden of vergis ik me?
Ik kan niet zeggen dat ik erg tevreden ben over Saeijs. Je ziet dat hij vaak te kort komt tegen echte spitsen, zeker op positionering wordt hij te vaak geklopt. Kah is een goede agressieve mandekker, maar maakt te veel foutjes.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:55 schreef methodmich het volgende:
Gaat vooral concurreren met Kah dan? Over Saeijs is iedereen toch aardig tevreden of vergis ik me?
Of Adrie Kosterquote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:38 schreef methodmich het volgende:
Misschien kan André Wetzel ook wel naar Roda als trainer als al die VVV-spelers al gaan...
Speciaal voor DarkShine.
Weg met die Calimero. Bij KVM kon hij de druk niet aan, wat heeft hij dan in Kerkrade te zoeken?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:38 schreef methodmich het volgende:
Misschien kan André Wetzel ook wel naar Roda als trainer als al die VVV-spelers al gaan...
Speciaal voor DarkShine.
Leuk, we spelen 4-2-2quote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:06 schreef Biertjuhhhh het volgende:
Nog voorspellingen voor vanavond (ik kan zelf helaas niet gaan)??
Denk zelf 3-1(alhoewel ik zie wie er spelen...)
Hier nog de (vermoedelijke) opstelling:
Castro, De Fauw, Saeijs, Senden, De Jong, Sibum, Agustien, Bodor, Ramzi, Van Tornhout, Cissé.
Dus met Bodor en Agustien![]()
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:09 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Leuk, we spelen 4-2-2Bodor en Agustien lopen toch maar als lamzakken rond.
.......................Castro
de fauw - Senden - Saeijs - de Jong
................Sibum - Ramzi
..........van Tornhout - Cissé
Kunnen we Bodor en Agustien niet kado doen aan Venlo? Dan is Wetzel ook weer stil en zijn wij van de rotzooi af.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:10 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
Dan nog liever lachambre als back en de Jong op et midden ipv bodor of agustien (en dat wil toch heel wat zeggen)
Zou wel kut voor em zijn (en ook wel voor Roda) als je ziet wat er nu op zijn plaats rondloopt...quote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:10 schreef DarkShine het volgende:
Hoorde van Robjuh dat het met van Dessel wel eens zo zou kunnen zijn dat het nooit meer goed zou komen met zijn blessure...
Uitstekend ideequote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:15 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Kunnen we Bodor en Agustien niet kado doen aan Venlo? Dan is Wetzel ook weer stil en zijn wij van de rotzooi af.
Onzichtbare kracht op het middenveld & een ondergewaardeerde speler.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:17 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
Zou wel kut voor em zijn (en ook wel voor Roda) als je ziet wat er nu op zijn plaats rondloopt...
Had het niet beter kunnen verwoorden! Maar wat heeft ie nou eigenlijk precies??quote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:18 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Onzichtbare kracht op het middenveld & een ondergewaardeerde speler.
Iets met zijn kniebanden toch?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:20 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
Had het niet beter kunnen verwoorden! Maar wat heeft ie nou eigenlijk precies??
Ja weet et zelf ook niet meer precies... alleen dat ie al veels te lang geblesseerd is helaasquote:
Pikte ook wel een paar goals per seizoen mee...quote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:42 schreef planethugo het volgende:
idd zonde van van Dessel. Is toch altijd een speler die toch wel constant speelde. Eigenlijk vrijwel altijd goed voor minstens een 6je. En op links zou ie nu zeker bruikbaar zijn
Faithless - Insomniaquote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:15 schreef jorienvdherik het volgende:
hoe heete dat begin muziekje als roda veld op komt ?
Hij speelde redelijk oke, voor de rest was het van zowel Willem II alsook Roda een zeer zwakke match!quote:Op zondag 21 januari 2007 02:56 schreef Dos37 het volgende:
Hoe ging het met Sibum.
Lachambre haalt wel de gelijkmaker van de lijn af...quote:Op zondag 21 januari 2007 13:34 schreef Professional het volgende:
Vond Sibum nog onwennig spelen, maar hij heeft wel inzet. Denk wel als Meeuwis terug is dat Sibum weer op de bank zal belanden.
En die Bodor speelde weer als een dweil.
En wat vonden we weer van die geweldige strategische wissels? Wisselen is echt niks voor Stevens. Die rode vuurtoren krijgt toch mooi weer zijn wedstrijdpremie.
Hier hetzelfde, ook helaas niet aanwezig, maar 3 punten zijn erg belangrijk..quote:Op maandag 22 januari 2007 13:48 schreef planethugo het volgende:
helaas niet kunnen gaan maargoed, 3 punten erbij en op naar jong az
Laten we het hopen dat we nog es een keer van psv thuis kunnen winnen, uit spelen we altijd wel aardig maar in thuiswedstrijden is het echt hopeloos, vooral vorig jaar toen het 0-3 werdquote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:08 schreef Professional het volgende:
Komende 2 wedstrijden niet aanwezig wegens andere verplichtingen. Donderdag moet te doen zijn, en zondag word een hele zware. Misschien eindelijk weer eens een stuntje?
Arveladzo, bijna 34 in Jong Azquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Jammer dat dat zou mogen. Ze moeten maar een regel instellen zodat er duidelijke keuzes gemaakt dienen te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |