quote:Vier wedstrijden schorsing voor Cissé 08-09-2006
Het niet akkoord gaan met het schikkingsvoorstel heeft Roda JC niet het gewenste resultaat opgeleverd. Integendeel zelfs: Sekou Cissé heeft van de KNVB een onvoorwaardelijke straf opgelegd gekregen van 4 wedstrijden in plaats van de drie wedstrijden onvoorwaardelijk en één voorwaardelijk.
Roda JC is zéér ontgoocheld over de verhoging van de straf. De exacte reden voor de verzwaring van de straf is bij Roda JC nog niet bekend. Dit alles betekent dat Sekou Cissé bij de wedstrijd Willem II – Roda JC op 30 september weer speelgerechtigd is.
Bron: RodaJC.nl
Schandalig! Ik denk dat het samenhangt met de nederlagen die de KNVB in diverse rechtzaken tegen Rodafans geleden heeft.quote:
Welnee, het stelde niets voor, zeker niet in vergelijking met de keiharde elleboogstoot van Van Hooijdonk in hetzelfde weekend.quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:00 schreef borisz het volgende:
meer dan terecht
die had er 5 verdiendquote:Op vrijdag 8 september 2006 18:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Welnee, het stelde niets voor, zeker niet in vergelijking met de keiharde elleboogstoot van Van Hooijdonk in hetzelfde weekend.
Je kunt een slechter debuut bij de koploper makenquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:20 schreef koningdavid het volgende:
Leuk debuut van Ramzi.
Voor een knuffel is dat idd genoeg!quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:35 schreef VoreG het volgende:
Rare beslissing van de knvb 2 wedstrijden waarvan 1 voorwaardelijk leek mij meer dan genoeg.
Dat eerste was geen toeval, dat tweede wel. Ik denk inderdaad niet dat die bal over de lijn was, maar belangrijker was dat de grensrechter dat onmogelijk kon constateren en daarom nooit een doelpunt had mogen toekennen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:19 schreef DarkShine het volgende:
Cissé krijgt 4 wedstrijden voor een knuffel.
Een bal van Twente voor de lijn word gepromoveerd als goal.
KNVM
Dat is inderdaad waar, maar de goals van Rda kwamen eveneens voort uit opzichtige fouten van de verdediging van Twente.quote:Op zaterdag 9 september 2006 12:57 schreef DarkShine het volgende:
En die grabbelaar bij ons die goal, die gast blijft ons punten kosten!
Vanaf station Heerlen kun je lijn 1, 8, 10, 11, 37, 43, 44, 143. Gewoon naar Valkenhuizen/Stadion vragen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:25 schreef Silenus het volgende:
Koempels,
effe een vraagje. Volgende week zondag Roda - Ajax, en ik ga d'r ook heen. (Als Ajacied)
Hoe kom ik met het openbaar vervoer het beste bij het stadion? Uitstappen in Heerlen/Kerkrade en met de bus verder of hoe kan ik dat het beste aanpakken. Moet het een en ander een beetje op tijd zien te regelen aangezien het op het onmogelijke tijdstip van 12.30u wordt gespeeld.
Alvast bedankt!
idd achterin was het het eerste half uur heel erg slap.quote:Op zaterdag 9 september 2006 13:55 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad waar, maar de goals van Rda kwamen eveneens voort uit opzichtige fouten van de verdediging van Twente.
Gewoon lijn 8 in heerlen nemen is het snelstequote:Op vrijdag 8 september 2006 15:25 schreef Silenus het volgende:
Koempels,
effe een vraagje. Volgende week zondag Roda - Ajax, en ik ga d'r ook heen. (Als Ajacied)
Hoe kom ik met het openbaar vervoer het beste bij het stadion? Uitstappen in Heerlen/Kerkrade en met de bus verder of hoe kan ik dat het beste aanpakken. Moet het een en ander een beetje op tijd zien te regelen aangezien het op het onmogelijke tijdstip van 12.30u wordt gespeeld.
Alvast bedankt!
Achterkant busstation, alle bussen naar het stadion staat ook 'Stadion' op.quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:25 schreef Silenus het volgende:
Koempels,
Alvast bedankt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |