abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 oktober 2006 @ 12:35:09 #1
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_42354906

Nieuwe spelers dit seizoen:
  • Marcel Meeuwis (VVV Venlo)
  • Davy de Fauw (Sparta Rotterdam)
  • Marcel de Jong (Helmond Sport)
  • Jamaïque Vandamme (KSV Roeselare)
  • Elbekay Bouchiba (FC Twente)
  • Adil Ramzi (AZ Alkmaar)
  • Kemy Augustien (AZ Alkmaar)

Spelers gekomen tijdens het afgelopen seizoen:
  • Andres Oper (Torpedo Moskou)
  • Jan-Paul Saeijs (Ado den Haag)
  • Humprey Rudge (Hibernian)

Vertrokken spelers na afgelopen seizoen:
  • Gregoor van Dijk (FC Utrecht)
  • Ivan Vicelich (RKC Waalwijk)
  • Simon Cziommer (AZ)
  • Kevin Begois (Onbekend)
  • Jerome Colinet (Onbekend)

Vertrokken spelers tijdens afgelopen seizoen:
  • Arouna Koné (PSV Eindhoven)
  • Laszlo Bodnar (Red-Bull Salzburg)
  • Pedrag Filipovic (SK Lokeren)
  • Dirk Jan Derksen (VVV Venlo)
  • Mohammed Elberkani (Lierse SK)
  • Charlie van den Ouweland (FC Zwolle)
  • Roel Brouwers (SC Paderborn 07)
  • Diego Jongen (Go Ahead Eagles)

Vorige topics:
    [Centraal]Roda JC #17 KNVB weg ermee!
    [Centraal] Roda JC #16: Nieuw seizoen, nieuwe kansen!
    [Centraal] Roda JC #15 Huub's Yellow-Blacks Army!
    [Roda JC] Roda los mer joa [Deel 11]
    [Roda JC] Huuuuuuuuuuuuub! [Deel 10]
    [Roda JC] Op naar volgend seizoen! [Deel 9]
    [Roda JC]De Trots van het Zuiden[Deel 8]
    [Roda JC] De Trots van het Zuiden [Deel 7]
    [Roda JC] De Trots van het Zuiden [Deel 6]
    [Roda JC] De Trots van het Zuiden deeltje 5
    [Centraal] Roda JC [Topic 4]
    [Centraal] Trots van het Zuiden - Roda JC [Topic4]
    [Centraal]Trots van het Zuiden topic (Roda), # 3
    [Centraal] Trots van het Zuiden topic (Roda)
    Roda JC landskampioen 02/03, Deel II alweer
    Roda JC landskampioen 02/03

Helaas voor ons waren er ook nog deze topics:
    Vriendin van Kah overleden in auto ongeval
    Dankbetuiging Roda JC
    Theo Pickée overleden
  • Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
    Planning:
    -
      woensdag 4 oktober 2006 @ 12:38:04 #2
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_42354978
    quote:
    Op woensdag 4 oktober 2006 12:21 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Met andere woorden: dat gedoe met die omwisselacties is blijkbaar wel enigszins terecht? Je doelt neem ik aan op het lieve imago van Heerenveen, wat gewoon enorm in ons voordeel is omdat wij 16 wedstrijden op EV hebben...
    Als jij vind dat die omwisselacties terecht zijn mag jij weten. Ik hoef iig. geen poeslief imago! Ik hoef de tegenstander niet op mijn eigen tribune te hebben!

Maar als jullie in Heerenveen al die ontmoedigingspraktijken voor lief nemen en ook nog verdedigen
    quote:
    Weet ik het fijne niet van. Weet wel dat de afdeling ticketing van sc Heerenveen niet meegegroeid is met de rest van de organisatie... zegt genoeg denk ik.
    Vind kassa's wel of niet open toch echt wel bij de supportersvriendelijkheid horen.
    quote:
    Gebeurt nog steeds. Riemer heeft/had een hekel aan halflege uitvakken omdat hij die plaatsen makkelijk aan thuissupporters kan verkopen.
    Dus dan heeft Riemer het voor het zeggen en niet de uitspelende partij.
    Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
    Planning:
    -
      woensdag 4 oktober 2006 @ 12:38:21 #3
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_42354989
    Nog mensen naar La Calamine - Roda JC vanavond?
    Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
    Planning:
    -
    pi_42355397
    quote:
    Op woensdag 4 oktober 2006 12:38 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Als jij vind dat die omwisselacties terecht zijn mag jij weten. Ik hoef iig. geen poeslief imago! Ik hoef de tegenstander niet op mijn eigen tribune te hebben!

Maar als jullie in Heerenveen al die ontmoedigingspraktijken voor lief nemen en ook nog verdedigen
    Haha, nu draai je het om. Omdat er bij ons nauwelijks iets gebeurt hebben wij immers helemaal geen last van die ontmoedigingspraktijken. Dat jij een 'hard' imago prima vindt, betekent ook dat je de gevolgen daarvan moet accepteren, en dat betekent lastige regelingen omtrent je uitwedstrijd. Dit betekent natuurlijk niet dat ik het toejuich, integendeel, ik denk echter wel dat je boter op je hoofd hebt als je én de stoere supporter wil uithangen, én overal vrij vervoer wil hebben. Want dat imago van de stoere supporter moet immers wel eens bewezen worden met een actietje hier of daar...
      woensdag 4 oktober 2006 @ 13:14:11 #5
    25318 Kaalhei
    under a dead Ohio sky
    pi_42355936
    quote:
    nee...veepee
    Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
    Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
    pi_42356006
    quote:
    Hoe lang is dat rijden vanuit Kerkrade?
    Ben wel benieuwd hoe Takak het gaat doen.
      woensdag 4 oktober 2006 @ 13:25:41 #7
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_42356290
    quote:
    Op woensdag 4 oktober 2006 13:16 schreef Schimpie het volgende:

[..]

Hoe lang is dat rijden vanuit Kerkrade?
    Ben wel benieuwd hoe Takak het gaat doen.
    Klein half uurtje, richting Aachen rijden, dan Liege aanhouden.

Vraag anders ff mappy.be adres van Kelmis staat op rodajcfans.nl
    Planning:
    -
      woensdag 4 oktober 2006 @ 13:28:11 #8
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_42356356
    quote:
    Op woensdag 4 oktober 2006 12:55 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Haha, nu draai je het om. Omdat er bij ons nauwelijks iets gebeurt hebben wij immers helemaal geen last van die ontmoedigingspraktijken. Dat jij een 'hard' imago prima vindt, betekent ook dat je de gevolgen daarvan moet accepteren, en dat betekent lastige regelingen omtrent je uitwedstrijd. Dit betekent natuurlijk niet dat ik het toejuich, integendeel, ik denk echter wel dat je boter op je hoofd hebt als je én de stoere supporter wil uithangen, én overal vrij vervoer wil hebben. Want dat imago van de stoere supporter moet immers wel eens bewezen worden met een actietje hier of daar...
    Ik draai het niet om. Jullie vinden alles mooi en prachtig en accepteren het maar. Bij Roda gebeurt ook niet veel, maar toch krijgen wij wel iedere keer die belachelijke maatregelen!
    Planning:
    -
    pi_42356487
    quote:
    Wou wel gaan, maar vanavond sporten, dus gaat niet lukken helaas...
    Volgende match voor mij is pas Feyenoord thuis, aangezien ik PSV-Roda en Roda-Sparta moet laten schieten omdat ik dan op vakantie ben
    pi_42357153
    quote:
    Op woensdag 4 oktober 2006 13:28 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Ik draai het niet om. Jullie vinden alles mooi en prachtig en accepteren het maar. Bij Roda gebeurt ook niet veel, maar toch krijgen wij wel iedere keer die belachelijke maatregelen!
    Wat vinden wij precies mooi en prachtig? Dat supporters van de tegenpartij in ons centrum een biertje kunnen drinken en vervolgens tussen de thuissupporters naar het stadion kunnen lopen? Als jij dat niet kan accepteren, is het helemaal niet vreemd dat jullie combi's krijgen, lijkt me. Je snapt blijkbaar niet hoe relaxt ons imago voor de meereizende supporter is... Wat kan mij het nou schelen dat jij bijvoorbeeld schijt op dat poeslieve imago.. daar lach ik om als ik weer eens bij het uitvak parkeer en zo door kan lopen.

[ Bericht 7% gewijzigd door MaxPower op 04-10-2006 13:59:24 ]
    pi_42357276
    Mijn moeder van in de zestig wordt elke thuiswedstrijd bij Roda gefouilleerd
      woensdag 4 oktober 2006 @ 15:33:04 #13
    134116 RD4
    Reinigingsdiensten
    pi_42360222
    TakakVindPost
      woensdag 4 oktober 2006 @ 15:34:06 #14
    134116 RD4
    Reinigingsdiensten
    pi_42360257
    quote:
    Op woensdag 4 oktober 2006 13:53 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Wat vinden wij precies mooi en prachtig? Dat supporters van de tegenpartij in ons centrum een biertje kunnen drinken en vervolgens tussen de thuissupporters naar het stadion kunnen lopen? Als jij dat niet kan accepteren, is het helemaal niet vreemd dat jullie combi's krijgen, lijkt me. Je snapt blijkbaar niet hoe relaxt ons imago voor de meereizende supporter is... Wat kan mij het nou schelen dat jij bijvoorbeeld schijt op dat poeslieve imago.. daar lach ik om als ik weer eens bij het uitvak parkeer en zo door kan lopen.
    Ik zie het zo: jullie zullen de uitsupporters wel moeten laten drinken aangezien jullie niks KUNNEN klaarspelen.
    pi_42360371
    Nee, zo machtig als de NSC zijn we nog lang niet... Kom zeg, jullie hebben ook helemaal niks in te brengen landelijk gezien.
      woensdag 4 oktober 2006 @ 15:44:40 #16
    134116 RD4
    Reinigingsdiensten
    pi_42360658
    quote:
    Op woensdag 4 oktober 2006 15:36 schreef MaxPower het volgende:
    Nee, zo machtig als de NSC zijn we nog lang niet... Kom zeg, jullie hebben ook helemaal niks in te brengen landelijk gezien.
    Kerel, ga er verder niet op in maar we zaten toch met een mannetje of 10/15 tegenover jullie terras (2e jaar achter elkaar nu) maar buiten gevaarlijk kijken en druk bellen gebeurde er net niks. We pretenderen niet de grootste en gevaarlijkste gasten te zijn integendeel, we zullen een terechte nederlaag dan ook niet betwisten maar als je het hoolniveau in H'Veen moest uitdrukken in graden Celsius kwam het Elfstedencomité weer bij elkaar.

Maar om ontopic te blijven, toch chill dat we relaxt een/meerdere pilsjes in de stad kunnen drinken zonder voor je leven te hoeven vrezen
      woensdag 4 oktober 2006 @ 15:45:17 #17
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_42360687
    quote:
    Op woensdag 4 oktober 2006 13:53 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Zie je mij ergens zeggen dat ik voor geweld ben? Ik ben er gewoon op tegen dat de tegenpartij bij mij op de tribune zit!

Ik wil geen knuffelimago, vraag me nog altijd af hoe jullie daar blij mee kunnen zijn!
    Planning:
    -
    pi_42361374
    Lijkt me ook niet tof. Maar beschaafd gedrag vind ik ook belangrijk. En zoals het er nu aan toegaat kun je niet beschaafd noemen. Okee, het stelt geen fuck voor met de oorlogen die gevoerd worden in Argentinie en Italie wat dat betreft, maar die mensen zijn gewoon bezeten.
    pi_42361400
    quote:
    Op woensdag 4 oktober 2006 15:45 schreef DarkShine het volgende:

Ik wil geen knuffelimago, vraag me nog altijd af hoe jullie daar blij mee kunnen zijn!
    Als ik jou weer zie zeuren over combi's, dan ben ik er uiterst tevreden mee.
      woensdag 4 oktober 2006 @ 17:10:37 #20
    91676 Plato1980
    Gloriosus et liber
    pi_42362885
    quote:
    Op woensdag 4 oktober 2006 11:32 schreef MaxPower het volgende:
    Ik durf daarentegen te stellen dat Heerenveen het meest supportersvriendelijke beleid van Nederland voert. Dat stewards over het algemeen dommekrachten zijn zijn we het allemaal wel over eens denk ik.
    Misschien voor supporters van Heerenveen, de ontvangst van de uitsupporters is ronduit bedroevend. Om te beginnen hebben de Heerenveenstewards erg losse handjes, dat is echt veel erger dan in andere uitvakken.
    Giallo e nero è il tuo colore,
    giallo e nero Roda nel cuore.
      woensdag 4 oktober 2006 @ 17:11:35 #21
    91676 Plato1980
    Gloriosus et liber
    pi_42362911
    quote:
    Op woensdag 4 oktober 2006 13:57 schreef Toffe_Ellende het volgende:
    Mijn moeder van in de zestig wordt elke thuiswedstrijd bij Roda gefouilleerd
    Ik word zelden of nooit gefouilleerd. Ik loop ook altijd door als een steward aanstalte maakt om me aan te spreken. Gaat gemiddeld één keer per seizoen mis.
      woensdag 4 oktober 2006 @ 17:13:13 #22
    91676 Plato1980
    Gloriosus et liber
    pi_42362960
    quote:
    Op woensdag 4 oktober 2006 15:45 schreef DarkShine het volgende:
    Ze kunnen er in zekere zin heel blij mee zijn. het heeft ze veel publiek, een positief imago en dus veel geld opgeleverd. Desondanks zou ik dat imago toch niet willen hebben.
    pi_42363879
    Laat Heerenveen nou voor wat t is, die komen we nog 2 keer tegen dit seizoen, kunnen wij ook weer wat lachen.
    |De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|
    pi_42364426
    quote:
    Op woensdag 4 oktober 2006 17:13 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Ze kunnen er in zekere zin heel blij mee zijn. het heeft ze veel publiek, een positief imago en dus veel geld opgeleverd. Desondanks zou ik dat imago toch niet willen hebben.
    En waarom niet? Daar ben ik serieus benieuwd naar.
      woensdag 4 oktober 2006 @ 22:35:57 #25
    101281 Robjuhhh
    Ultras Kerkrade
    pi_42373292
    Gast flikker toch eens een eind op, ga je vervelen in het Heerenveen topic. Ik hoef hier geen Hoerenveen discussie te hebben.
    Forza Roda
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')