Als jij vind dat die omwisselacties terecht zijn mag jij weten. Ik hoef iig. geen poeslief imago! Ik hoef de tegenstander niet op mijn eigen tribune te hebben!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:21 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Met andere woorden: dat gedoe met die omwisselacties is blijkbaar wel enigszins terecht? Je doelt neem ik aan op het lieve imago van Heerenveen, wat gewoon enorm in ons voordeel is omdat wij 16 wedstrijden op EV hebben...
Vind kassa's wel of niet open toch echt wel bij de supportersvriendelijkheid horen.quote:Weet ik het fijne niet van. Weet wel dat de afdeling ticketing van sc Heerenveen niet meegegroeid is met de rest van de organisatie... zegt genoeg denk ik.
Dus dan heeft Riemer het voor het zeggen en niet de uitspelende partij.quote:Gebeurt nog steeds. Riemer heeft/had een hekel aan halflege uitvakken omdat hij die plaatsen makkelijk aan thuissupporters kan verkopen.
Haha, nu draai je het om. Omdat er bij ons nauwelijks iets gebeurt hebben wij immers helemaal geen last van die ontmoedigingspraktijken. Dat jij een 'hard' imago prima vindt, betekent ook dat je de gevolgen daarvan moet accepteren, en dat betekent lastige regelingen omtrent je uitwedstrijd. Dit betekent natuurlijk niet dat ik het toejuich, integendeel, ik denk echter wel dat je boter op je hoofd hebt als je én de stoere supporter wil uithangen, én overal vrij vervoer wil hebben. Want dat imago van de stoere supporter moet immers wel eens bewezen worden met een actietje hier of daar...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:38 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Als jij vind dat die omwisselacties terecht zijn mag jij weten. Ik hoef iig. geen poeslief imago! Ik hoef de tegenstander niet op mijn eigen tribune te hebben!
Maar als jullie in Heerenveen al die ontmoedigingspraktijken voor lief nemen en ook nog verdedigen
nee...veepeequote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:38 schreef DarkShine het volgende:
Nog mensen naar La Calamine - Roda JC vanavond?
Hoe lang is dat rijden vanuit Kerkrade?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:38 schreef DarkShine het volgende:
Klein half uurtje, richting Aachen rijden, dan Liege aanhouden.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:16 schreef Schimpie het volgende:
[..]
Hoe lang is dat rijden vanuit Kerkrade?
Ben wel benieuwd hoe Takak het gaat doen.
Ik draai het niet om. Jullie vinden alles mooi en prachtig en accepteren het maar. Bij Roda gebeurt ook niet veel, maar toch krijgen wij wel iedere keer die belachelijke maatregelen!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:55 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Haha, nu draai je het om. Omdat er bij ons nauwelijks iets gebeurt hebben wij immers helemaal geen last van die ontmoedigingspraktijken. Dat jij een 'hard' imago prima vindt, betekent ook dat je de gevolgen daarvan moet accepteren, en dat betekent lastige regelingen omtrent je uitwedstrijd. Dit betekent natuurlijk niet dat ik het toejuich, integendeel, ik denk echter wel dat je boter op je hoofd hebt als je én de stoere supporter wil uithangen, én overal vrij vervoer wil hebben. Want dat imago van de stoere supporter moet immers wel eens bewezen worden met een actietje hier of daar...
Wou wel gaan, maar vanavond sporten, dus gaat niet lukken helaas...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:38 schreef DarkShine het volgende:
Wat vinden wij precies mooi en prachtig? Dat supporters van de tegenpartij in ons centrum een biertje kunnen drinken en vervolgens tussen de thuissupporters naar het stadion kunnen lopen? Als jij dat niet kan accepteren, is het helemaal niet vreemd dat jullie combi's krijgen, lijkt me. Je snapt blijkbaar niet hoe relaxt ons imago voor de meereizende supporter is... Wat kan mij het nou schelen dat jij bijvoorbeeld schijt op dat poeslieve imago.. daar lach ik om als ik weer eens bij het uitvak parkeer en zo door kan lopen.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:28 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik draai het niet om. Jullie vinden alles mooi en prachtig en accepteren het maar. Bij Roda gebeurt ook niet veel, maar toch krijgen wij wel iedere keer die belachelijke maatregelen!
Ik zie het zo: jullie zullen de uitsupporters wel moeten laten drinken aangezien jullie niks KUNNEN klaarspelen.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:53 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Wat vinden wij precies mooi en prachtig? Dat supporters van de tegenpartij in ons centrum een biertje kunnen drinken en vervolgens tussen de thuissupporters naar het stadion kunnen lopen? Als jij dat niet kan accepteren, is het helemaal niet vreemd dat jullie combi's krijgen, lijkt me. Je snapt blijkbaar niet hoe relaxt ons imago voor de meereizende supporter is... Wat kan mij het nou schelen dat jij bijvoorbeeld schijt op dat poeslieve imago.. daar lach ik om als ik weer eens bij het uitvak parkeer en zo door kan lopen.
Kerel, ga er verder niet op in maar we zaten toch met een mannetje of 10/15 tegenover jullie terras (2e jaar achter elkaar nu) maar buiten gevaarlijk kijken en druk bellen gebeurde er net niks. We pretenderen niet de grootste en gevaarlijkste gasten te zijn integendeel, we zullen een terechte nederlaag dan ook niet betwisten maar als je het hoolniveau in H'Veen moest uitdrukken in graden Celsius kwam het Elfstedencomité weer bij elkaar.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:36 schreef MaxPower het volgende:
Nee, zo machtig als de NSC zijn we nog lang niet...Kom zeg, jullie hebben ook helemaal niks in te brengen landelijk gezien.
Zie je mij ergens zeggen dat ik voor geweld ben? Ik ben er gewoon op tegen dat de tegenpartij bij mij op de tribune zit!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:53 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Wat vinden wij precies mooi en prachtig? Dat supporters van de tegenpartij in ons centrum een biertje kunnen drinken en vervolgens tussen de thuissupporters naar het stadion kunnen lopen? Als jij dat niet kan accepteren, is het helemaal niet vreemd dat jullie combi's krijgen, lijkt me. Je snapt blijkbaar niet hoe relaxt ons imago voor de meereizende supporter is... Wat kan mij het nou schelen dat jij bijvoorbeeld schijt op dat poeslieve imago.. daar lach ik om als ik weer eens bij het uitvak parkeer en zo door kan lopen.
Als ik jou weer zie zeuren over combi's, dan ben ik er uiterst tevreden mee.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:45 schreef DarkShine het volgende:
Ik wil geen knuffelimago, vraag me nog altijd af hoe jullie daar blij mee kunnen zijn!
Misschien voor supporters van Heerenveen, de ontvangst van de uitsupporters is ronduit bedroevend. Om te beginnen hebben de Heerenveenstewards erg losse handjes, dat is echt veel erger dan in andere uitvakken.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:32 schreef MaxPower het volgende:
Ik durf daarentegen te stellen dat Heerenveen het meest supportersvriendelijke beleid van Nederland voert. Dat stewards over het algemeen dommekrachten zijn zijn we het allemaal wel over eens denk ik.
Ik word zelden of nooit gefouilleerd. Ik loop ook altijd door als een steward aanstalte maakt om me aan te spreken. Gaat gemiddeld één keer per seizoen mis.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:57 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Mijn moeder van in de zestig wordt elke thuiswedstrijd bij Roda gefouilleerd
Ze kunnen er in zekere zin heel blij mee zijn. het heeft ze veel publiek, een positief imago en dus veel geld opgeleverd. Desondanks zou ik dat imago toch niet willen hebben.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:45 schreef DarkShine het volgende:
Ik wil geen knuffelimago, vraag me nog altijd af hoe jullie daar blij mee kunnen zijn!
En waarom niet? Daar ben ik serieus benieuwd naar.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ze kunnen er in zekere zin heel blij mee zijn. het heeft ze veel publiek, een positief imago en dus veel geld opgeleverd. Desondanks zou ik dat imago toch niet willen hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |