Zijn de klasjes wat eerder uit hequote:Op vrijdag 22 september 2006 20:19 schreef methodmich het volgende:
Is wel de bedoeling ja. Hopelijk wel op woensdag, komt gezien werk wat beter uit.
Eerst zuipen in Heerlen, dan met een overvolle trein naar Maastrichtquote:
En dan in een uitverkocht stadion De Geusselt winnen met 0-4, alle 4 de doelpunten in de laatste 10 minutenquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:50 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Eerst zuipen in Heerlen, dan met een overvolle trein naar Maastricht
Nadat Luypers in de 79ste minuut eruit gehaald isquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:52 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
En dan in een uitverkocht stadion De Geusselt winnen met 0-4, alle 4 de doelpunten in de laatste 10 minuten
quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:56 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Nadat Luypers in de 79ste minuut eruit gehaald is erin gekomen is
Hebben we al eens eerder gedacht en toen werd het 5-0 voor Willem llquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:08 schreef TheGHunter het volgende:
Voor Willem II hoeven we komende week in ieder geval niet bang te zijn, als ik de wedstrijd tegen NAC zo zie, bagger
Kan me 2x herinneren in de laatste jaren dat we daar dik verloren nadat we zo dachten...quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:56 schreef RD4 het volgende:
[..]
Hebben we al eens eerder gedacht en toen werd het 5-0 voor Willem ll
dit roda is niet het roda van de laatste jarenquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:10 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Kan me 2x herinneren in de laatste jaren dat we daar dik verloren nadat we zo dachten...
Klopt ook weer wel, maar we moeten ze niet de hemel prijzen ik zag ze ook eerder van Ajax dan van AZ winnen, AZ is een hele sluwe en goede ploeg maar we spelen thuis en dan hoeven we voor niemand onder te doen.quote:Op zaterdag 23 september 2006 04:32 schreef planethugo het volgende:
[..]
dit roda is niet het roda van de laatste jaren![]()
t zou me in ieder geval echt niet verbazen als we zouden winnen zondag.quote:Op zaterdag 23 september 2006 10:12 schreef RD4 het volgende:
[..]
Klopt ook weer wel, maar we moeten ze niet de hemel prijzen ik zag ze ook eerder van Ajax dan van AZ winnen, AZ is een hele sluwe en goede ploeg maar we spelen thuis en dan hoeven we voor niemand onder te doen.
Welke wedstrijd heb jij gezien? Dat is zeer zeker niet Roda-AZ geweest!quote:
Wat wil je als 85% in dat vak kidsclub isquote:Op zondag 24 september 2006 22:14 schreef Schimpie het volgende:
Ach, die van AZ waren zelfs nog stil toen ze voor stonden.
Ik denk dat Ramzi op de positie van Agustien zal gaan spelen nu de schorsing van Cissé afgelopen is.quote:Op maandag 25 september 2006 10:30 schreef Biertjuhhhh het volgende:
Van mij mag alleen die Augustien de volgende wedstrijd es op de bank beginnen en Bouchiba vanaf het begin erin, want Augustien brengt niet veel extra's toe aan dit team
Maar nog iets, zijn jullie nu tegenwoordig dus ook al trots op de resultaten van AZ? Zelf kunnen jullie het niet meer in Kerkrade.quote:
Scout en PR.quote:Op maandag 25 september 2006 21:14 schreef Erasmusch het volgende:
Var der Leur was net in de Kuip. WErkt ie nog bij jullie?
Ik had liever Roda zien winnen dan AZ hoorquote:Op maandag 25 september 2006 13:28 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Maar nog iets, zijn jullie nu tegenwoordig dus ook al trots op de resultaten van AZ? Zelf kunnen jullie het niet meer in Kerkrade.
Hij was wel aan het scouten. Samen met een krullebol. En ze kwamen pas vlak voor rust binnenquote:Op maandag 25 september 2006 21:22 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Scout en PR.
Denk niet dat er veel te scouten is in de Kuip momenteelEind oktober spelen jullie wel in Kirchroa...
Wat moeten wij met de, voormalig, 4de spits van Ajax?quote:Op maandag 25 september 2006 21:23 schreef Plato1980 het volgende:
Zou die Charisteas niets voor de breedte zijn?![]()
Je kunt nou niet zeggen dat we er echt sterker op zullen worden dan...quote:Op maandag 25 september 2006 21:24 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Hij was wel aan het scouten. Samen met een krullebol. En ze kwamen pas vlak voor rust binnen![]()
Ja he achter Poepon en Rosenberg nogquote:Op maandag 25 september 2006 21:28 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Wat moeten wij met de, voormalig, 4de spits van Ajax?
AZ-trekjes? Dat klinkt eng!quote:Op maandag 25 september 2006 21:37 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ja he achter Poepon en Rosenberg nog![]()
Je begint een beetje AZ-trekjes te krijgen DS...
Plaats zeven?quote:Op maandag 25 september 2006 21:49 schreef Erasmusch het volgende:
Da's waar. Aan het eind van de rit staan we toch weer waar we horen![]()
Ik sla jullie dit seizoen, met alle respect, echt niet hoger aan dan ons.quote:Op maandag 25 september 2006 21:49 schreef Erasmusch het volgende:
Da's waar. Aan het eind van de rit staan we toch weer waar we horen![]()
Cissé speelde maar 45min, waarschijnlijk nog niet 100%quote:Op maandag 25 september 2006 22:28 schreef Schimpie het volgende:
Is Cissé weer helemaal fit?
Kunnen we eindelijk die Augustien eruit trappen.
Plato had m al ingekoptquote:Op maandag 25 september 2006 22:27 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik sla jullie dit seizoen, met alle respect, echt niet hoger aan dan ons.
Ligt eraan of ik in Maastricht kan blijven tukken. Als jullie weer zo'n vage kaartverkoop hebben, dan sowieso nietquote:Tot eind volgende maand trouwens
Voor het thuisvak geld zoals altijd de regel 1:1 verkoop op cc en geen extra kaarten op scc...quote:Op maandag 25 september 2006 22:31 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Plato had m al ingekopt
[..]
Ligt eraan of ik in Maastricht kan blijven tukken. Als jullie weer zo'n vage kaartverkoop hebben, dan sowieso niet
Bij Excelsior loopt er genoeg leuks rond: Slory, Bruins, Guijo-Velascoquote:Op maandag 25 september 2006 21:22 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Scout en PR.
Denk niet dat er veel te scouten is in de Kuip momenteelEind oktober spelen jullie wel in Kirchroa...
Dan was er zondag wel iets te scoutenquote:Op dinsdag 26 september 2006 08:08 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Bij Excelsior loopt er genoeg leuks rond: Slory, Bruins, Guijo-Velasco
Altijd leuk om te horen zoiets aangezien dat een goeie vriend en klasgenoot is. Kjell Knops. Niet omdat ik 'm ken ofzo maar vind het zelf ook 1 van de betere die uit de jeugd zijn doorgekomen. Op de A was hij ook altijd 1 van de constantere spelers van het veldquote:Op maandag 25 september 2006 22:25 schreef DaYwALKuR het volgende:
Jong Roda - Jong F.C. Eindhoven 4 - 1 voor Roda
Doelpunten van Cissé, Sonko, en nog 2van Eindhoven weet ik ook niet.
Beste man op het veld was de linksback vond ik met nr 5
Lameraden...meneer kreeg niet genoeg rizzzpect?quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:58 schreef Jrooney het volgende:
Rafik is door Roda weggestuurd.
quote:Op woensdag 27 september 2006 10:30 schreef RD4 het volgende:
Wie was ook al weer die gast die de toenmalige trainer van het 2e (Frank van Kempen) mishandeld had? Ben zijn naam ff kwijt.
Ja, dan vraag je er uiteraard ook om. Hoe kan je nou iemand wisselen als coach zijnde? Totaal geen rizzzpect getoond.quote:Popova (Roda) bezorgt trainer hersenschudding
Dinsdag heeft Frank van Kempen, trainer van het tweede elftal bij Roda JC, klappen opgelopen van een eigen speler.
Faton Popova (19) die uit de eigen jeugdopleiding van de club uit Kerkrade komt, was het niet eens met van Kempen. De Albanees werd in het duel tegen de amateurs van Eijsden gewisseld. Popova sloeg zijn trainer als vergelding en deze liep daardoor ondermeer een hersenschudding op. Na het voorval verliet van Kempen direct het veld en vertrok richting huis. De persoon in kwestie wil vooralsnog niet reageren en zit onthutst thuis.
"Dergelijk gedrag kunnen en zullen wij absoluut niet tolereren", aldus een duidelijke Rutten, algemeen directeur van Roda JC, tegenover De Telegraaf. Voor de Albanees is geen plaats meer bij de club uit Limburg.
Ik ga ook mee jaquote:Op woensdag 27 september 2006 13:22 schreef RD4 het volgende:
En wie gaat er zaterdag allemaal? Ik loop nog altijd 1 op 1 dit jaar
ik weet het niet meer precies. Volgens mij moest hij van Roda extra fitness lessen gaan volgen, omdat hij te laat aan de trainingen was begonnen. Maar hier kwam hij een aantal keer te laat,waarna Roda besloot dat hij mocht gaan. Best zonde van zo'n goede voetballer.quote:Op woensdag 27 september 2006 11:06 schreef Schimpie het volgende:
Waarom is Rafik weggestuurd dan?
Wat een onzin is die autocombi.Mogen we tussen 17:30 en 18:00 naar Tilburg rijden.quote:Op woensdag 27 september 2006 14:02 schreef TheGHunter het volgende:
ik ben er ook! autocombi
Ja echt lache, kun je eigenlijk net zo goed met de bus gaan, t voordeel van de auto is altijd dat je lekker op eigen tempo naar de wedstrijd kan, nu wordt het nog haasten en hopen dat je de files vermijd omdat je anders te laat komt voor de wedstrijd. Heerlijk.quote:Op woensdag 27 september 2006 14:33 schreef Jrooney het volgende:
[..]
Wat een onzin is die autocombi.Mogen we tussen 17:30 en 18:00 naar Tilburg rijden.
Was vorig jaar ook met de auto in Tilburg (jaar ervoor ook) en toen kon je de auto bij de bussen in het uitvak zettenquote:Op woensdag 27 september 2006 16:41 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Ja echt lache, kun je eigenlijk net zo goed met de bus gaan, t voordeel van de auto is altijd dat je lekker op eigen tempo naar de wedstrijd kan, nu wordt het nog haasten en hopen dat je de files vermijd omdat je anders te laat komt voor de wedstrijd. Heerlijk.
Voordeel is dan weer denk ik dat je de auto vlak bij het stadion neer kunt zetten?
Nu lekker naar Stilburg met Bierquote:Op woensdag 27 september 2006 16:44 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
Was vorig jaar ook met de auto in Tilburg (jaar ervoor ook) en toen kon je de auto bij de bussen in het uitvak zetten![]()
RJC ofcourse, hoezo woon je in Tilburg?quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:34 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Oew... Willem II of Roda voor wie zou ik nu zijn
Wat denken we hier vanquote:Roda bekijkt Takak nu kritisch
30 september 2006, 10:53
Door: Robert Kuijpers
Roda JC denkt er serieus aan om Jasar Takak, momenteel transfervrij, aan de selectie toe te voegen. De middenvelder (24) zit sinds zijn vertrek afgelopen zomer bij PSV zonder club en houdt zijn conditie op pijl in Kerkrade.
Nu gaan Huub Stevens en zijn technische staf bekijken of hij echt een meerwaarde is voor de selectie. De middenvelder maakt een goede kans, alleen heeft hij een groot gebrek aan wedstrijdritme. "Dat is ook begrijpelijk. Als je er zo lang uit hebt gelegen als Jasar, is het heel lastig weer in het ritme te komen. Maar er komt een moment waarop je een beslissing moet nemen of je hem erbij houdt. Daarin moet je gewoon eerlijk zijn", zo zegt Stevens in Het Limburgs Dagblad
Verplichte buscombi naar PSV is al de laatste 3 a 4 jaar. Dus dit verbaast mij niks.quote:Op zaterdag 30 september 2006 14:03 schreef DarkShine het volgende:
Roda heeft normaal altijd veel lui in Tilburg...
PSV verplichte buscombi
Omdat het een mooie stad isquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:44 schreef Robjuhhh het volgende:
[..]
RJC ofcourse, hoezo woon je in Tilburg?
Zijn met 300-350 man in Tilburg in iedergeval.
Tussendoor is eens vrij vervoer geweest, en toen zat NSC in de trein naar Eindhoven... Was de pliesie niet zo blij meequote:Op zaterdag 30 september 2006 14:50 schreef Robjuhhh het volgende:
[..]
Verplichte buscombi naar PSV is al de laatste 3 a 4 jaar. Dus dit verbaast mij niks.
Ik vind Jasar Takak een zeer goede voetballer die me altijd al is opgevallen in de wedstrijden die ik heb gezien van hem.quote:Op zaterdag 30 september 2006 12:27 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Wat denken we hier van? denk niet dat hij een contract kan verdienen
De reden waarom ik daar al jaren niet meer geweest ben.quote:Op zaterdag 30 september 2006 14:50 schreef Robjuhhh het volgende:
[..]
Verplichte buscombi naar PSV is al de laatste 3 a 4 jaar. Dus dit verbaast mij niks.
Couldn't agree more, leuke avondquote:Op zondag 1 oktober 2006 14:01 schreef Robjuhhh het volgende:
Wedstrijd was gewoon kut van Roda, eenvoudige wedstrijdanalyse dus. Verder onverdiend gewonnen daar waar Willem II sterker was. Toch zijn de 3 punten voor ons.
Lekker sfeertje in het uitvak gisteren.
En het van te voren ook nog doodleuk aankondigen in een interview.quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:26 schreef Schimpie het volgende:
Ik wil ff melden dat ik blij ben dat we van die schijt van Dijk af zijn.
Alweer een rode kaart voor natrappen.![]()
Wat zegt men ook al weer: slecht spelen en toch winnen is het kenmerk van een topteam?quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:01 schreef Robjuhhh het volgende:
Wedstrijd was gewoon kut van Roda, eenvoudige wedstrijdanalyse dus. Verder onverdiend gewonnen daar waar Willem II sterker was. Toch zijn de 3 punten voor ons.
Lekker sfeertje in het uitvak gisteren.
Word misschien nog een dag vervroegd (naar vrijdag 3 november) zodat die live op tv kan komen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 20:40 schreef DarkShine het volgende:
FC Groningen - Roda JC is een dagje vervroegd, naar 4 november. Van de zondagmiddag naar de zaterdagavond om 20:00.
Kan niet zeggen dat ik het erg vind, want om de zondagmorgen zo vroeg te vertrekken
Wat houdt dat eigenlijk precies in? Moet je dan in een soort van begrafenisstoet naar Eindhoven rijden, of houdt het niet meer in dan dat je op één bepaalde parkeerplaats moet parkeren?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:01 schreef TheGHunter het volgende:
Volgende week weer verplichte autocombi naar Eindhoven
Je moet op een bepaalde tijd op een van te voren aangegeven plek je kaart ophalen.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:22 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat houdt dat eigenlijk precies in? Moet je dan in een soort van begrafenisstoet naar Eindhoven rijden, of houdt het niet meer in dan dat je op één bepaalde parkeerplaats moet parkeren?
Erg praktisch in het kader van de verkeersveiligheid.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:52 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Je moet op een bepaalde tijd op een van te voren aangegeven plek je kaart ophalen.
Meestal betekent het dat je van de plek waar je je kaart kunt afhalen moet racen naar het stadion en hopen dat je geen file tegenkomt anders ben je te laat... Tegen Willem II mocht je de kaarten tussen 17.30 en 18uur aan het PLS ophalen om dan naar Tilburg te racen.
Denk dat de mening van de KNVB & justitie iets is in het kader van: 'Je hoeft niet naar het voetbal te gaan, als je thuisblijft is de verkeersveiligheid ook niet in gevaar.'.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Erg praktisch in het kader van de verkeersveiligheid.![]()
Het is inderdaad een ontmoedigingsbeleid en ik snap niet dat het zo maar mag. Stel je voor dat ze zoiets zouden invoeren voor een theatervoorstelling: het land zou te klein zijn, maar bij voetbalsupporters is het geen enkel probleem.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:59 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Denk dat de mening van de KNVB & justitie iets is in het kader van: 'Je hoeft niet naar het voetbal te gaan, als je thuisblijft is de verkeersveiligheid ook niet in gevaar.'.
Maar als je iets ervan zegt ben je per direct het prototype hooligan..quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is inderdaad een ontmoedigingsbeleid en ik snap niet dat het zo maar mag. Stel je voor dat ze zoiets zouden invoeren voor een theatervoorstelling: het land zou te klein zijn, maar bij voetbalsupporters is het geen enkel probleem.![]()
Nee, maar ik durf te stellen dat een belangrijk deel van de agressie rondom voetbalwedstrijden juist veroorzaakt wordt door dit soort maatregelen. Onder andere in jouw Heerenveen, waar stewards in het uitvak een vrijbrief hadden om zich te misdragen.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:22 schreef MaxPower het volgende:
Is het ooit nodig geweest bij theatervoorstellingen dan?
Stewards zijn een deel van je supportersbeleid. Als je stewards kut zijn is je beleid dat dus ook.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:32 schreef MaxPower het volgende:
Ik durf daarentegen te stellen dat Heerenveen het meest supportersvriendelijke beleid van Nederland voert. Dat stewards over het algemeen dommekrachten zijn zijn we het allemaal wel over eens denk ik.
Nja, maar het is ook deels een kip-ei probleem.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:25 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Publiek bij theatervoorstellingen gedraagt zich over het algemeen toch net wat anders dan voetbalsupporters. Komt door de strijd tussen teams natuurlijk.
Hoezo onzinnig? Jullie uitgang ligt naast een uitgang van ons, dus tegelijk naar buiten? Nee dus.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:45 schreef MaxPower het volgende:
Maar bij jullie worden de gastsupporters na de wedstrijd een kwartier vastgehouden, wat in mijn ogen onzinnig is.
Eeh ja en? Bij ons kan je gewoon doorelkaar lopen... Die uitgang ligt iig niet naast jullie fanatieke vak, dus geen enkel probleem lijkt me.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:03 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Hoezo onzinnig? Jullie uitgang ligt naast een uitgang van ons, dus tegelijk naar buiten? Nee dus.
De bezoekende club is 'baas' over wie er in het uitvak zit. Zo heeft Heerenveen ook wel geprobeerd om losse ajaxsupporters in het uitvak te krijgen, maar dat weigerde Ajax, omdat men daar met voorrangskaarten werkt, en dus op die manier trouwe fans benadeelt op een of andere manier.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:03 schreef DarkShine het volgende:
Als het bij jullie zo onvriendelijk is, waarom is de kassa van het bezoeksvak dan altijd dicht voor ons? Laatst bij de beker moest een Rodafan in het thuisvak gaan zitten, mocht absoluut het uitvak niet in. In het thuisvak had hij wel bier trouwens
Bij Europese wedstrijden is het opeens geen probleem. Zal wel op last van de lokale driehoek zijnquote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:06 schreef MaxPower het volgende:
De bezoekende club is 'baas' over wie er in het uitvak zit. Zo heeft Heerenveen ook wel geprobeerd om losse ajaxsupporters in het uitvak te krijgen, maar dat weigerde Ajax, omdat men daar met voorrangskaarten werkt, en dus op die manier trouwe fans benadeelt op een of andere manier.
Ik heb zelf in Groningen ook wel geprobeerd om bij een combi in het uitvak te komen, ook dat werd geweigerd door mijn eigen club...![]()
Iedereen moet wachten en er worden geen uitzondering gemaakt. Als we jullie laten gaan zeikt een andere club daar ook weer over.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:06 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Eeh ja en? Bij ons kan je gewoon doorelkaar lopen... Die uitgang ligt iig niet naast jullie fanatieke vak, dus geen enkel probleem lijkt me.
Dus houden jullie de kassa maar dicht? Roda gaat niet over de kaartverkoop.quote:De bezoekende club is 'baas' over wie er in het uitvak zit. Zo heeft Heerenveen ook wel geprobeerd om losse ajaxsupporters in het uitvak te krijgen, maar dat weigerde Ajax, omdat men daar met voorrangskaarten werkt, en dus op die manier trouwe fans benadeelt op een of andere manier.
Ik ben tot nu toe altijd zonder problemen in het uitvak gekomen als ik op evv ging terwijl het combi was.quote:Ik heb zelf in Groningen ook wel geprobeerd om bij een combi in het uitvak te komen, ook dat werd geweigerd door mijn eigen club...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |