Zijn de klasjes wat eerder uit hequote:Op vrijdag 22 september 2006 20:19 schreef methodmich het volgende:
Is wel de bedoeling ja. Hopelijk wel op woensdag, komt gezien werk wat beter uit.
Eerst zuipen in Heerlen, dan met een overvolle trein naar Maastrichtquote:
En dan in een uitverkocht stadion De Geusselt winnen met 0-4, alle 4 de doelpunten in de laatste 10 minutenquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:50 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Eerst zuipen in Heerlen, dan met een overvolle trein naar Maastricht
Nadat Luypers in de 79ste minuut eruit gehaald isquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:52 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
En dan in een uitverkocht stadion De Geusselt winnen met 0-4, alle 4 de doelpunten in de laatste 10 minuten
quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:56 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Nadat Luypers in de 79ste minuut eruit gehaald is erin gekomen is
Hebben we al eens eerder gedacht en toen werd het 5-0 voor Willem llquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:08 schreef TheGHunter het volgende:
Voor Willem II hoeven we komende week in ieder geval niet bang te zijn, als ik de wedstrijd tegen NAC zo zie, bagger
Kan me 2x herinneren in de laatste jaren dat we daar dik verloren nadat we zo dachten...quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:56 schreef RD4 het volgende:
[..]
Hebben we al eens eerder gedacht en toen werd het 5-0 voor Willem ll
dit roda is niet het roda van de laatste jarenquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:10 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Kan me 2x herinneren in de laatste jaren dat we daar dik verloren nadat we zo dachten...
Klopt ook weer wel, maar we moeten ze niet de hemel prijzen ik zag ze ook eerder van Ajax dan van AZ winnen, AZ is een hele sluwe en goede ploeg maar we spelen thuis en dan hoeven we voor niemand onder te doen.quote:Op zaterdag 23 september 2006 04:32 schreef planethugo het volgende:
[..]
dit roda is niet het roda van de laatste jaren![]()
t zou me in ieder geval echt niet verbazen als we zouden winnen zondag.quote:Op zaterdag 23 september 2006 10:12 schreef RD4 het volgende:
[..]
Klopt ook weer wel, maar we moeten ze niet de hemel prijzen ik zag ze ook eerder van Ajax dan van AZ winnen, AZ is een hele sluwe en goede ploeg maar we spelen thuis en dan hoeven we voor niemand onder te doen.
Welke wedstrijd heb jij gezien? Dat is zeer zeker niet Roda-AZ geweest!quote:
Wat wil je als 85% in dat vak kidsclub isquote:Op zondag 24 september 2006 22:14 schreef Schimpie het volgende:
Ach, die van AZ waren zelfs nog stil toen ze voor stonden.
Ik denk dat Ramzi op de positie van Agustien zal gaan spelen nu de schorsing van Cissé afgelopen is.quote:Op maandag 25 september 2006 10:30 schreef Biertjuhhhh het volgende:
Van mij mag alleen die Augustien de volgende wedstrijd es op de bank beginnen en Bouchiba vanaf het begin erin, want Augustien brengt niet veel extra's toe aan dit team
Maar nog iets, zijn jullie nu tegenwoordig dus ook al trots op de resultaten van AZ? Zelf kunnen jullie het niet meer in Kerkrade.quote:
Scout en PR.quote:Op maandag 25 september 2006 21:14 schreef Erasmusch het volgende:
Var der Leur was net in de Kuip. WErkt ie nog bij jullie?
Ik had liever Roda zien winnen dan AZ hoorquote:Op maandag 25 september 2006 13:28 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Maar nog iets, zijn jullie nu tegenwoordig dus ook al trots op de resultaten van AZ? Zelf kunnen jullie het niet meer in Kerkrade.
Hij was wel aan het scouten. Samen met een krullebol. En ze kwamen pas vlak voor rust binnenquote:Op maandag 25 september 2006 21:22 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Scout en PR.
Denk niet dat er veel te scouten is in de Kuip momenteelEind oktober spelen jullie wel in Kirchroa...
Wat moeten wij met de, voormalig, 4de spits van Ajax?quote:Op maandag 25 september 2006 21:23 schreef Plato1980 het volgende:
Zou die Charisteas niets voor de breedte zijn?![]()
Je kunt nou niet zeggen dat we er echt sterker op zullen worden dan...quote:Op maandag 25 september 2006 21:24 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Hij was wel aan het scouten. Samen met een krullebol. En ze kwamen pas vlak voor rust binnen![]()
Ja he achter Poepon en Rosenberg nogquote:Op maandag 25 september 2006 21:28 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Wat moeten wij met de, voormalig, 4de spits van Ajax?
AZ-trekjes? Dat klinkt eng!quote:Op maandag 25 september 2006 21:37 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ja he achter Poepon en Rosenberg nog![]()
Je begint een beetje AZ-trekjes te krijgen DS...
Plaats zeven?quote:Op maandag 25 september 2006 21:49 schreef Erasmusch het volgende:
Da's waar. Aan het eind van de rit staan we toch weer waar we horen![]()
Ik sla jullie dit seizoen, met alle respect, echt niet hoger aan dan ons.quote:Op maandag 25 september 2006 21:49 schreef Erasmusch het volgende:
Da's waar. Aan het eind van de rit staan we toch weer waar we horen![]()
Cissé speelde maar 45min, waarschijnlijk nog niet 100%quote:Op maandag 25 september 2006 22:28 schreef Schimpie het volgende:
Is Cissé weer helemaal fit?
Kunnen we eindelijk die Augustien eruit trappen.
Plato had m al ingekoptquote:Op maandag 25 september 2006 22:27 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik sla jullie dit seizoen, met alle respect, echt niet hoger aan dan ons.
Ligt eraan of ik in Maastricht kan blijven tukken. Als jullie weer zo'n vage kaartverkoop hebben, dan sowieso nietquote:Tot eind volgende maand trouwens
Voor het thuisvak geld zoals altijd de regel 1:1 verkoop op cc en geen extra kaarten op scc...quote:Op maandag 25 september 2006 22:31 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Plato had m al ingekopt
[..]
Ligt eraan of ik in Maastricht kan blijven tukken. Als jullie weer zo'n vage kaartverkoop hebben, dan sowieso niet
Bij Excelsior loopt er genoeg leuks rond: Slory, Bruins, Guijo-Velascoquote:Op maandag 25 september 2006 21:22 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Scout en PR.
Denk niet dat er veel te scouten is in de Kuip momenteelEind oktober spelen jullie wel in Kirchroa...
Dan was er zondag wel iets te scoutenquote:Op dinsdag 26 september 2006 08:08 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Bij Excelsior loopt er genoeg leuks rond: Slory, Bruins, Guijo-Velasco
Altijd leuk om te horen zoiets aangezien dat een goeie vriend en klasgenoot is. Kjell Knops. Niet omdat ik 'm ken ofzo maar vind het zelf ook 1 van de betere die uit de jeugd zijn doorgekomen. Op de A was hij ook altijd 1 van de constantere spelers van het veldquote:Op maandag 25 september 2006 22:25 schreef DaYwALKuR het volgende:
Jong Roda - Jong F.C. Eindhoven 4 - 1 voor Roda
Doelpunten van Cissé, Sonko, en nog 2van Eindhoven weet ik ook niet.
Beste man op het veld was de linksback vond ik met nr 5
Lameraden...meneer kreeg niet genoeg rizzzpect?quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:58 schreef Jrooney het volgende:
Rafik is door Roda weggestuurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |