Southend kan t ook, waarom ASWH dan niet hoor ik je denkenquote:Op woensdag 8 november 2006 12:13 schreef Dos37 het volgende:
ASWH gaat stunten
Touchéquote:Op woensdag 8 november 2006 12:45 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Southend kan t ook, waarom ASWH dan niet hoor ik je denken
Denk t wel hoor, 3500 mensen die normaal waarschijnlijk niet snel zouden komen, seizoenskaarthouders + cchouders voor 3 euro, denk dat t drukker wordt als veel mensen denkenquote:Op woensdag 8 november 2006 13:25 schreef Professional het volgende:
Southend, idd die kicken ff Man Utd uit de beker. Maar ja die League Cup stelt in Engeland niks meer voor, elk PL team zet het B-elftal neer.
10.000 man, dat halen ze echt niet. Maar ja, is tenminste rustig in de Kickoff, sneller bier bestellen
toen was de entree ook wat meer als nuquote:Op woensdag 8 november 2006 15:01 schreef planethugo het volgende:
10.000 is echt heel veel, vorig jaar tegen feyenoord in de beker waren er maar 9.000 ofzo geloof ik
eentje zit in amerika las ikquote:Op woensdag 8 november 2006 15:38 schreef methodmich het volgende:
Vermoedelijke elf ASWH:
Joan van Belzen; Boudy Hoogendoorn, Roël Gorré, Danny Versluis, Johan Sturrus; Danny Slingerland, Izaäk Verhoeven, Ferry van Lare, Marphe Redjosetiko; Derk Schut en Stefan van Dam.
Precies, dan mist de oplettende lezer 4 basisspelers.
Daar is niet veel voor nodigquote:Op woensdag 8 november 2006 16:40 schreef Professional het volgende:
Aan de opstelling te zien is dat een middenvelder. Misschien speelt die Bodor wel deruit, die zal vanavond wel weer in de basis staan.
Als we dat zwart op wit krijgen kunnen we vanavond meteen gaan collecteren voor een beloning bij de ingang!quote:Dramatiek die gast, kun je niet ff zorgen dat die hem een schop geeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |