Jij reist vast niet naar Stuttgart af voor een ere divisie wedstrijdquote:Op maandag 26 maart 2007 12:09 schreef Robjuhhh het volgende:
Ach wat noem jij een kuteind, ik ga zaterdag naar Stuttgart, dat is nog langer, maar hoe langer de reis hoe gezelliger het is.
Op het middenveld komen er alweer wat versterkingen aan van VVV, af te wachten of ze het niveau a la meeuwis ook meteen aankunnen natuurlijk...quote:Op maandag 26 maart 2007 13:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Om op de topictitel terug te komen, op welke posities moet Roda versterken?
Je zult maar terugkomen naar ons en vertrekken zodra het weer goed gaat met d'r...quote:
FC Groningenquote:Op maandag 26 maart 2007 19:54 schreef DarkShine het volgende:
Het is groen en stinkt naar vis...
Berlijn is me vies tegengevallen, mooi stadion, maar geen tot weinig sfeer en heeeeel veel lege plaatsen....quote:Op maandag 26 maart 2007 19:50 schreef Professional het volgende:
Ach ja, wat is ver:
Ik ga 6 april ook een weekendje naar Berlijn, en dan bezoek ik als Roda supporter Hertha - Bielefeld, dus dat is nog langer.
Hey daar was ik ookquote:Op maandag 26 maart 2007 22:48 schreef DarkShine het volgende:
Ben in Berlijn geweest met Weder Bremen - AA voor het DFB-Pokal Endspiel. Superdagje toen met een supersfeer in het stadion!
Enne Arbeiten?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:12 schreef DarkShine het volgende:
Kut dat ik er vanavond niet bij kan zijn
Ja, hele weekend late. Heb nog geprobeerd te ruilen, was eigenlijk ook al geregeld totdat er iemand uitvloog dinsdag...quote:
De tering. Hou op, hou opquote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:29 schreef planethugo het volgende:
bah bah bah
ik vind dat we vanaf nu een post moeten bijhouden met dwalingen van de scheidsrechters die ons punten hebben gekost zodat we na een jaar ofzo de balans eens kunnen opmaken. Is echt niet normaal meer dit
- 30-03-07 RJC-Groningen. Bal halve meter achter de lijn: géén goal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |