Jij reist vast niet naar Stuttgart af voor een ere divisie wedstrijdquote:Op maandag 26 maart 2007 12:09 schreef Robjuhhh het volgende:
Ach wat noem jij een kuteind, ik ga zaterdag naar Stuttgart, dat is nog langer, maar hoe langer de reis hoe gezelliger het is.
Op het middenveld komen er alweer wat versterkingen aan van VVV, af te wachten of ze het niveau a la meeuwis ook meteen aankunnen natuurlijk...quote:Op maandag 26 maart 2007 13:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Om op de topictitel terug te komen, op welke posities moet Roda versterken?
Je zult maar terugkomen naar ons en vertrekken zodra het weer goed gaat met d'r...quote:
FC Groningenquote:Op maandag 26 maart 2007 19:54 schreef DarkShine het volgende:
Het is groen en stinkt naar vis...
Berlijn is me vies tegengevallen, mooi stadion, maar geen tot weinig sfeer en heeeeel veel lege plaatsen....quote:Op maandag 26 maart 2007 19:50 schreef Professional het volgende:
Ach ja, wat is ver:
Ik ga 6 april ook een weekendje naar Berlijn, en dan bezoek ik als Roda supporter Hertha - Bielefeld, dus dat is nog langer.
Hey daar was ik ookquote:Op maandag 26 maart 2007 22:48 schreef DarkShine het volgende:
Ben in Berlijn geweest met Weder Bremen - AA voor het DFB-Pokal Endspiel. Superdagje toen met een supersfeer in het stadion!
Enne Arbeiten?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:12 schreef DarkShine het volgende:
Kut dat ik er vanavond niet bij kan zijn
Ja, hele weekend late. Heb nog geprobeerd te ruilen, was eigenlijk ook al geregeld totdat er iemand uitvloog dinsdag...quote:
De tering. Hou op, hou opquote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:29 schreef planethugo het volgende:
bah bah bah
ik vind dat we vanaf nu een post moeten bijhouden met dwalingen van de scheidsrechters die ons punten hebben gekost zodat we na een jaar ofzo de balans eens kunnen opmaken. Is echt niet normaal meer dit
- 30-03-07 RJC-Groningen. Bal halve meter achter de lijn: géén goal
Blijkbaar mag dat tegenwoordig. Het ergste vind ik nog dat ik aan die scheidsrechterlijke dwalingen gewend raak..quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:53 schreef planethugo het volgende:
het is dat het aan de rustige kant is gebeurd en niet voor de west tribune anders was het veld toch bestormd denk ik.
En zoals timo zegt, het was niet alleen die bal maar ook voor de rest. In de laatste minuut nog een terugspeelbal van een groningen verdediger die op 2 meter van de keeper staat, een voorzet terugtikt en de keeper die ´m doodleuk oppakt zonder vervolg....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dat is niet de eerste keer dat we genaaid zijn. Ik zeg: we kunnen de KNVB opdoeken...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:50 schreef vitessezuid113 het volgende:
zie het net op 10
Wat zijn jullie genaaid zeg.
Als die goal was geteld had ik me toto goed gehad![]()
Ja idd. Ik denk dat het maar goed is dat het onze kant gebeurdequote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:53 schreef planethugo het volgende:
het is dat het aan de rustige kant is gebeurd en niet voor de west tribune anders was het veld toch bestormd denk ik.
En dan staat die tuup zo fijn met z`n armpjes omhoog: "nee doorspelen, is geen terugspeelbal"quote:En zoals timo zegt, het was niet alleen die bal maar ook voor de rest. In de laatste minuut nog een terugspeelbal van een groningen verdediger die op 2 meter van de keeper staat, een voorzet terugtikt en de keeper die ´m doodleuk oppakt zonder vervolg....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als er bij die bond een paar mensen weggaan , zijn we al een hele stap in de goede richtingquote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:58 schreef Timo20 het volgende:
En dat is niet de eerste keer dat we genaaid zijn. Ik zeg: we kunnen de KNVB opdoeken...
ja denk het ook ja...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:24 schreef planethugo het volgende:
ja die armpjes had ie genoeg de lucht in, hij wilde zeker ook constant in zichzelf juichen maar probeerde dit zo te maskeren...
toch jammerquote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:24 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Als er bij die bond een paar mensen weggaan , zijn we al een hele stap in de goede richting![]()
Helemaal opdoeken kan 'helaas' niet![]()
Eigenlijk wel ja , maar ik denk dat je wel naar Roda JC wil blijven gaan.quote:
We gaan gewoon bij de Belgische of Duitse competitiequote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:48 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja , maar ik denk dat je wel naar Roda JC wil blijven gaan.
Als het aan Keslerquote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:51 schreef Timo20 het volgende:
We gaan gewoon bij de Belgische of Duitse competitie
Nee das waar, maar dan heb je in Duitsland iig. geen last vanquote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:54 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Als het aan Keslerligt krijgen we al een Belgische/Nederlandse comp. Dan zou het niet veel opschieten
, dan zouden jullie naar Duitsland moeten waar het gat tussen de nummer 7 en 16 maar 6 punten is ( dus dat is ook niet echt alles
)
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:15 schreef Plato1980 het volgende:
Ik zeg aan een paal vastbinden en strot afsnijden.
Sterker nog: dit gaat ons de playoffs kosten.quote:
Dat hoeft niet, we hebben een betrekkelijk eenvoudig programma. Maar mocht het toch zo zijn dan moeten we de fiinanciële schade op die vuile teringhond verhalen.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:26 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Sterker nog: dit gaat ons de playoffs kosten.
Ik was al aan `t denken: Roda moet nu ook gewoon een verzoek bij die Maffia indienen dat ze niet meer door deze "kerel" gefloten willen worden. Ajax heeft dat een paar weken geleden gedaan en daar werd gehoor aan gegeven, dus Roda kan nu hetzelfde doenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat hoeft niet, we hebben een betrekkelijk eenvoudig programma. Maar mocht het toch zo zijn dan moeten we de fiinanciële schade op die vuile teringhond verhalen.
Helaas zijn wij Ajax niet. Na AZ-Ajax stond de Telegraaf drie dagen op z'n kop, maar na de schandelijke handsbal van Sneijder tegen Roda hoorde je niks.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:31 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ik was al aan `t denken: Roda moet nu ook gewoon een verzoek bij die Maffia indienen dat ze niet meer door deze "kerel" gefloten willen worden. Ajax heeft dat een paar weken geleden gedaan en daar werd gehoor aan gegeven, dus Roda kan nu hetzelfde doen
Lijkt me niet gezond voor hem zelf om de eerste komende maanden een wedstrijd van Roda te fluiten...
Heb ooit wel eens zo'n topic geopend in het algemeen, maar dat mocht niet van SCH.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:29 schreef planethugo het volgende:
bah bah bah
ik vind dat we vanaf nu een post moeten bijhouden met dwalingen van de scheidsrechters die ons punten hebben gekost zodat we na een jaar ofzo de balans eens kunnen opmaken. Is echt niet normaal meer dit
- 30-03-07 RJC-Groningen. Bal halve meter achter de lijn: géén goal
Moet dat niet FC Grensrechter zijn? Die zou het toch het beste moeten zien?quote:Roda JC - FC Wiedemeijer: 0-1...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |