Jij reist vast niet naar Stuttgart af voor een ere divisie wedstrijdquote:Op maandag 26 maart 2007 12:09 schreef Robjuhhh het volgende:
Ach wat noem jij een kuteind, ik ga zaterdag naar Stuttgart, dat is nog langer, maar hoe langer de reis hoe gezelliger het is.
Op het middenveld komen er alweer wat versterkingen aan van VVV, af te wachten of ze het niveau a la meeuwis ook meteen aankunnen natuurlijk...quote:Op maandag 26 maart 2007 13:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Om op de topictitel terug te komen, op welke posities moet Roda versterken?
Je zult maar terugkomen naar ons en vertrekken zodra het weer goed gaat met d'r...quote:
FC Groningenquote:Op maandag 26 maart 2007 19:54 schreef DarkShine het volgende:
Het is groen en stinkt naar vis...
Berlijn is me vies tegengevallen, mooi stadion, maar geen tot weinig sfeer en heeeeel veel lege plaatsen....quote:Op maandag 26 maart 2007 19:50 schreef Professional het volgende:
Ach ja, wat is ver:
Ik ga 6 april ook een weekendje naar Berlijn, en dan bezoek ik als Roda supporter Hertha - Bielefeld, dus dat is nog langer.
Hey daar was ik ookquote:Op maandag 26 maart 2007 22:48 schreef DarkShine het volgende:
Ben in Berlijn geweest met Weder Bremen - AA voor het DFB-Pokal Endspiel. Superdagje toen met een supersfeer in het stadion!
Enne Arbeiten?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:12 schreef DarkShine het volgende:
Kut dat ik er vanavond niet bij kan zijn
Ja, hele weekend late. Heb nog geprobeerd te ruilen, was eigenlijk ook al geregeld totdat er iemand uitvloog dinsdag...quote:
De tering. Hou op, hou opquote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:29 schreef planethugo het volgende:
bah bah bah
ik vind dat we vanaf nu een post moeten bijhouden met dwalingen van de scheidsrechters die ons punten hebben gekost zodat we na een jaar ofzo de balans eens kunnen opmaken. Is echt niet normaal meer dit
- 30-03-07 RJC-Groningen. Bal halve meter achter de lijn: géén goal
Blijkbaar mag dat tegenwoordig. Het ergste vind ik nog dat ik aan die scheidsrechterlijke dwalingen gewend raak..quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:53 schreef planethugo het volgende:
het is dat het aan de rustige kant is gebeurd en niet voor de west tribune anders was het veld toch bestormd denk ik.
En zoals timo zegt, het was niet alleen die bal maar ook voor de rest. In de laatste minuut nog een terugspeelbal van een groningen verdediger die op 2 meter van de keeper staat, een voorzet terugtikt en de keeper die ´m doodleuk oppakt zonder vervolg....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dat is niet de eerste keer dat we genaaid zijn. Ik zeg: we kunnen de KNVB opdoeken...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:50 schreef vitessezuid113 het volgende:
zie het net op 10
Wat zijn jullie genaaid zeg.
Als die goal was geteld had ik me toto goed gehad![]()
Ja idd. Ik denk dat het maar goed is dat het onze kant gebeurdequote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:53 schreef planethugo het volgende:
het is dat het aan de rustige kant is gebeurd en niet voor de west tribune anders was het veld toch bestormd denk ik.
En dan staat die tuup zo fijn met z`n armpjes omhoog: "nee doorspelen, is geen terugspeelbal"quote:En zoals timo zegt, het was niet alleen die bal maar ook voor de rest. In de laatste minuut nog een terugspeelbal van een groningen verdediger die op 2 meter van de keeper staat, een voorzet terugtikt en de keeper die ´m doodleuk oppakt zonder vervolg....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als er bij die bond een paar mensen weggaan , zijn we al een hele stap in de goede richtingquote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:58 schreef Timo20 het volgende:
En dat is niet de eerste keer dat we genaaid zijn. Ik zeg: we kunnen de KNVB opdoeken...
ja denk het ook ja...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:24 schreef planethugo het volgende:
ja die armpjes had ie genoeg de lucht in, hij wilde zeker ook constant in zichzelf juichen maar probeerde dit zo te maskeren...
toch jammerquote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:24 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Als er bij die bond een paar mensen weggaan , zijn we al een hele stap in de goede richting![]()
Helemaal opdoeken kan 'helaas' niet![]()
Eigenlijk wel ja , maar ik denk dat je wel naar Roda JC wil blijven gaan.quote:
We gaan gewoon bij de Belgische of Duitse competitiequote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:48 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja , maar ik denk dat je wel naar Roda JC wil blijven gaan.
Als het aan Keslerquote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:51 schreef Timo20 het volgende:
We gaan gewoon bij de Belgische of Duitse competitie
Nee das waar, maar dan heb je in Duitsland iig. geen last vanquote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:54 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Als het aan Keslerligt krijgen we al een Belgische/Nederlandse comp. Dan zou het niet veel opschieten
, dan zouden jullie naar Duitsland moeten waar het gat tussen de nummer 7 en 16 maar 6 punten is ( dus dat is ook niet echt alles
)
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:15 schreef Plato1980 het volgende:
Ik zeg aan een paal vastbinden en strot afsnijden.
Sterker nog: dit gaat ons de playoffs kosten.quote:
Dat hoeft niet, we hebben een betrekkelijk eenvoudig programma. Maar mocht het toch zo zijn dan moeten we de fiinanciële schade op die vuile teringhond verhalen.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:26 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Sterker nog: dit gaat ons de playoffs kosten.
Ik was al aan `t denken: Roda moet nu ook gewoon een verzoek bij die Maffia indienen dat ze niet meer door deze "kerel" gefloten willen worden. Ajax heeft dat een paar weken geleden gedaan en daar werd gehoor aan gegeven, dus Roda kan nu hetzelfde doenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat hoeft niet, we hebben een betrekkelijk eenvoudig programma. Maar mocht het toch zo zijn dan moeten we de fiinanciële schade op die vuile teringhond verhalen.
Helaas zijn wij Ajax niet. Na AZ-Ajax stond de Telegraaf drie dagen op z'n kop, maar na de schandelijke handsbal van Sneijder tegen Roda hoorde je niks.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:31 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ik was al aan `t denken: Roda moet nu ook gewoon een verzoek bij die Maffia indienen dat ze niet meer door deze "kerel" gefloten willen worden. Ajax heeft dat een paar weken geleden gedaan en daar werd gehoor aan gegeven, dus Roda kan nu hetzelfde doen
Lijkt me niet gezond voor hem zelf om de eerste komende maanden een wedstrijd van Roda te fluiten...
Heb ooit wel eens zo'n topic geopend in het algemeen, maar dat mocht niet van SCH.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:29 schreef planethugo het volgende:
bah bah bah
ik vind dat we vanaf nu een post moeten bijhouden met dwalingen van de scheidsrechters die ons punten hebben gekost zodat we na een jaar ofzo de balans eens kunnen opmaken. Is echt niet normaal meer dit
- 30-03-07 RJC-Groningen. Bal halve meter achter de lijn: géén goal
Moet dat niet FC Grensrechter zijn? Die zou het toch het beste moeten zien?quote:Roda JC - FC Wiedemeijer: 0-1...
Het was hoe dan ook een gruwelijke blunder waarvoor zowel de scheidsrechter als de grensrechter een stevige schorsing zouden moeten krijgen.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:12 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Moet dat niet FC Grensrechter zijn? Die zou het toch het beste moeten zien?
FC KNVB dan maarquote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:12 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:34 schreef dolledingo het volgende:
Wat zijn jullie stoere verliezers zeg.. auto's bekladden van de Groningers met papiertroep![]()
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:34 schreef dolledingo het volgende:
Wat zijn jullie stoere verliezers zeg.. auto's bekladden van de Groningers met papiertroep![]()
Roda JC - KNVB Maffia 0-1??quote:
Ah, had dan gezegd dat het traditie bij jullie is.. ik stap gewoon liever direct in de auto zonder eerst een voorruit te ontdoen van allerlei papiertroep. Frustiquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:38 schreef planethugo het volgende:
oe nat papier, je hele weekend was zeker alsnog verpest he
wel handig dat de samenvatting op je site staat trouwens, kan ik me alweer gaan ergeren![]()
Je hebt helemaal gelijk, die gast staat daar met een paal in zijn broek zijn ding te doen terwijl het maar vrij weinig mensen boeit. Hij geilt een beetje op zijn stem....quote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:12 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Roda had nadat Van Loo de bal achter de lijn terug haalde hem er trouwens nog tien keer alsnog in kunnen schieten, maar toen was iedereen al op weg naar de middencirkel. Vervelend natuurlijk, voor jullie.
Worden jullie overigens niet helemaal krankjorum van die debiel op de middenstip voor de wedstrijd? Op een volume waar je oren van gaan stuiteren staat die als de spreekstal meester van een kindercircus de ene na de andere tenenkrommende one-liner de ruimte in te sturen. Verder aangekleed met snoeiharde muziek tot letterlijk een seconde voor de aftrap. Dan nog dat aftellen voor de spelersopkomst alsof zo de apocalypisch gaat uitbreken en wissels die mede mogelijk worden gemaakt door flexpoint. Nepheid ten top. Het viel me op dat West ook niet meedeed met het bleren van de spelersnamen. Die hebben het er ook wel mee gehad dat ze zich op geen enkele manier kunnen laten horen tot wanneer de speakers eindelijk eens zwijgen?
De sfeer tijdens de wedstrijd was trouwens wel goed. Van de supporters zelf dan he.
Een papiertje onder je ruit... Het zal je maar gebeuren! Meteen aangifte gedaan?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:32 schreef dolledingo het volgende:
[..]
Ah, had dan gezegd dat het traditie bij jullie is.. ik stap gewoon liever direct in de auto zonder eerst een voorruit te ontdoen van allerlei papiertroep. Frusti![]()
Hahaha, het jankgedrag wat jullie in het stadion vertoonden gaat hier lekker doorquote:Op zondag 1 april 2007 05:25 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Een papiertje onder je ruit... Het zal je maar gebeuren! Meteen aangifte gedaan?
Wees blij dat ze geen bonnen stonden te schrijven, bij de thuisvakken stonden ze na afloop schijnbaar willekeurig id's te vragen en bonnen uit te schrijven als men ze niet bij zich had...
Haphap. Ben niet geweest vrijdag. Maar mocht je voor de eerste keer met de auto van papa naar een uitmatch dat je zo blijft janken over een papiertje?quote:Op zondag 1 april 2007 11:38 schreef dolledingo het volgende:
[..]
Hahaha, het jankgedrag wat jullie in het stadion vertoonden gaat hier lekker door. Het was niet 1 papiertje, het waren geen 2 papiertjes.. het was een folder die uit elkaar was gehaald en mijn achteruit en voorruit ongeveer compleet bedekten, door het vochtige weer bleek het extra goed plakken. Maar eerlijk is eerlijk, jullie hebben een veel betere reden om te janken (kutsfeer! kut arbitrage! kut-omroeper!). Ik ben er enkel niet van gediend dat ze aan mijn auto gaan zitten, als je volgend seizoen richting groningen komt, geef je kenteken even door.. dan zal ik je iig 1 reden te geven om te janken
![]()
Idd, helemaal niks aan toe te voegen, vandamme en cisse echtquote:Op zaterdag 31 maart 2007 08:11 schreef Professional het volgende:
Strijd werd er geleverd gisteren, maar een echte uitgespeelde kans heeft Roda niet gehad. Schot op de paal nog, en dat was het.
Hou maar op over Cisse en Vandamme, die continue op de zijlijn blijven staan. Stop toch met dat 4-3-3 heb je helemaal geen reet aan. Ze komen hun mannen toch niet voorbij.
En dat opgehemel van van Tornhout komt me echt de strot uit! Die gast lacht zich kapot. Heeft een contract voor 5 jaar, terwijl die geen ene bal raakt! Hij is zo sloom als een eend, scoort niet, kan geen bal aannemen. En hij moet ons doelpunten geven? Hahahahahha, tuurlijk.
Was het dan wel beter onder:quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:32 schreef TheGHunter het volgende:
Atteveld is prut, kijk hoe ze nu voetballen dan![]()
-edit en begin niet weer over opbouwjaren, we hebben gvd al 6 opbouwjaren achter de rug en nog steeds geen ene fuck gepresteerd na Milan uit in 2002.
We zijn ondertussen al die trainers verder en zowat 3 complete spelersgroepen, en nog steeds is het ruk. Het zit gewoon structureel verkeerd. Dat moet opgelost worden. Stevens was een goede keus (ondanks dattie ons liet vallen als een baksteen, maar dat weet je vantevoren niet). Atteveld weet ik bijna zeker van niet.quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:08 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Was het dan wel beter onder:Vergoossen, van Dijk, Leekens, Vloet & Stevens.
Volgens mij niet! Kijk eens naar de magere jaren van Twente en waar hun nu staan...
Bij 442quote:Op maandag 26 maart 2007 13:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Om op de topictitel terug te komen, op welke posities moet Roda versterken?
Speelt al een tijdjequote:Op woensdag 4 april 2007 16:24 schreef methodmich het volgende:
Ze willen Cliff Mardulier dus halen volgens VI. De keeper van de Gokchinees-affaire. Was toen best een talent, dacht ik.
Volledig mee eens!quote:Op woensdag 4 april 2007 17:34 schreef Professional het volgende:
Hij moet blij zijn dat er een club is die hem wil, hij zal altijd het stempel van de omkooppraktijken met zich meebrengen.
Don't hope so... Net zoals die Moutawakil.quote:Op woensdag 4 april 2007 18:26 schreef Professional het volgende:
VD Ouweland gevalletje dus?
We zullen het zien.
of gevalletje agustien. Zo een speler die volgens de technische staf alles goed doet en volgens de supporters niksquote:Op woensdag 4 april 2007 18:26 schreef Professional het volgende:
VD Ouweland gevalletje dus?
We zullen het zien.
Die kerel zit zelfs nog bij MVV op de bank!quote:Op woensdag 4 april 2007 18:42 schreef DarkShine het volgende:
Don't hope so... Net zoals die Moutawakil.
Maar wel doodleuk een contract bij onsquote:Op woensdag 4 april 2007 19:45 schreef Schimpie het volgende:
[..]
Die kerel zit zelfs nog bij MVV op de bank!![]()
quote:Beste Voetbalfan,
Tien heeft op vrijdag, zaterdag én zondag in haar TV uitzendingen beelden
laten zien die duidelijk aangeven dat de bal ruim over de lijn was.
Tien zal dan ook geen medewerking verlenen om alsnog een virtual replay te
maken.
Echte beelden spreken in dit geval nog beter dan virtuele beelden.
Met vriendelijke groet,
Tien Publieksvoorlichting
Wat had je dan verwacht, het is geen az-ajax...quote:Op woensdag 4 april 2007 21:46 schreef Timo20 het volgende:
Stond een oproep op de WSU site over het mailen met Tien ivm een virtuele replay over die goal.
Voor de gein eens gemaild, om te kijken wat ze zouden antwoorden. Dit schreven ze:
[..]
Had eigenlijk vewacht dat ze uberhaupt niet zouden reagerenquote:Op woensdag 4 april 2007 21:49 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht, het is geen az-ajax...
Dat heb ik ook en daarom is een eenjarig contract goed. Mocht het niet werken dan kunnen we vrij eenvoudig van hem af.quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:26 schreef planethugo het volgende:
het blijft een gok natuurlijk maar we zullen zien. Ben er niet op tegen maar echt voorstander was ik ook niet
En als ze winnen is men nog lang niet Den Haag uitquote:Op maandag 9 april 2007 13:41 schreef Professional het volgende:
En daarom winnen ze niet daar in Den Haag, zul je zien.
Neenee, we moeten doen alsof we Kah absoluut niet kwijt willen, wie weet levert hij dan nog een paar miljoen op.quote:Op maandag 9 april 2007 21:14 schreef TheGHunter het volgende:
Stevens wil Kah hebben? Strik erom en gaan met die banaan, hup naar HSV!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |