weet eerlijk gezegd niet wat ik er van moet vinden... ja, hij zal er wel meer verdienen maar als het `m echt om het sportieve gaat vind ik Groningen nou niet echt zo`n grote stap vooruit voor Meeuwis. Ga dan naar PSV ofzo.quote:‘Meeuwis wil naar FC Groningen’
danny hespquote:Op dinsdag 15 april 2008 22:13 schreef ruud_fr het volgende:
[ afbeelding ]
wie is die speler helemaal rechts op de foto ook alweer?
tvp
wat ik in de wandelgangen heb gehoord zou hij niet echt goed door 1 deur kunnen met Atteveld...quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:23 schreef Timo20 het volgende:
tvp
Und? wat vinden we hier van?
[..]
weet eerlijk gezegd niet wat ik er van moet vinden... ja, hij zal er wel meer verdienen maar als het `m echt om het sportieve gaat vind ik Groningen nou niet echt zo`n grote stap vooruit voor Meeuwis. Ga dan naar PSV ofzo.
En waar ik het meest voor vrees is dat Roda `m weg doet voor een schijntje...
quote:Rotterdammers in Roda-vak bij finale dinsdag 15 apr 2008 21:59uur
Het vak met supporters van Roda JC zal tijdens de bekerfinalewedstrijd tegen Feyenoord op 27 april níet geheel vrij zijn van Rotterdammers.
Ten minste drie Rotterdammers zijn erin geslaagd om via de Limburgse club een kaartje te bemachtigen voor de wedstrijd in de Rotterdamse Kuip. Echt moeilijk was dat niet, want de drie staan bij Roda JC al jaren bekend als fan.
Volgens woordvoerder Rick Cremers van Roda JC gaat het om studenten die vanwege hun studie in Rotterdam wonen. Feyenoord-fans die denken via Roda JC een kaartje kunnen te bemachtigen voor de wedstrijd, kunnen zich volgens hem beter de moeite besparen.
,,De kaartjes worden alleen verkocht op vertoon van een Roda JC-clubcard en een identiteitsbewijs. Een Roda JC-clubcard kan je niet krijgen als je al een Feyenoord-clubcard hebt. Bovendien zou het ons meteen opvallen, als hier opeens veel voetbalfans met een in Rotterdam afgegeven paspoort voor de ticketshop staan.
Mocht een Feyenoord-fan er al in slagen om via Roda JC aan een kaartje te komen, dan zal diegene op de wedstrijddag eerst naar Kerkrade moeten en vandaaruit met een supportersbus- of trein naar Rotterdam. Pas daar zullen de tickets worden uitgedeeld, om zwarthandel tegen te gaan. Uitbundig ’Hand in hand kameraden’ zingen’ onderweg en in het Roda-JC-vak is dus niet verstandig.
Voor de finalewedstrijd zijn zon 44.000 kaarten gedrukt. De twee spelende clubs mogen elk 17.000 kaarten verkopen aan hun fans. De kaarten voor het Feyenoordvak zijn uitverkocht. Roda JC heeft tot nu toe dik 10.500 kaarten verkocht en verwacht deze week ook nog de rest te kunnen slijten. De resterende kaarten - zon 10.000 - zijn naar de KNVB gegaan. Ze zijn bedoeld voor relaties en sponsors.
Zonder die belachelijke combi was dat ook al gebeurd.quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:41 schreef ZoneKill het volgende:
Kom op Roda fans. Ga naar de kuip, die 17.000 moeten we halen!
Zeer waarschijnlijk wel, ja.quote:Op woensdag 16 april 2008 08:24 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Zonder die belachelijke combi was dat ook al gebeurd.
Weten we ook weer meteen wat we aan Meeuwis hebben! Wat een zwetser! Zowiezo om zoiets voor een bekerfinale te gaan roepen is al KUT en dan ook nogeens aangeven dat groningen sportief een stap omhoog isquote:Meeuwis: 'De chemie tussen Atteveld en mij is weg'
16/04/2008 09:59
Ondanks een contract tot medio 2012 met Roda JC heeft Marcel Meeuwis wel oren naar een overstap naar FC Groningen. 'Mijn geloof in een verdere samenwerking met de trainer is verdwenen.'
'Ik heb een tijdje terug inderdaad bewust bijgetekend', zegt Meeuwis in de nieuwe Voetbal International. 'Maar er is de afgelopen maanden een aantal dingen gebeurd waardoor mijn geloof in een verdere samenwerking met de trainer is verdwenen. De chemie is weg. Daarom wil ik nu vertrekken.'
Meeuwis wil verder niet inhoudelijk op de situatie ingaan, maar het is een publiek geheim dat hij dit seizoen een aantal keren in de clinch heeft gelegen met trainer Raymond Atteveld. De interesse van FC Groningen, dat twee miljoen euro heeft geboden voor de 27-jarige middenvelder, moet uitkomst bieden voor de voormalige speler van Willem II en VVV-Venlo.
'Maar het bod van Groningen was onbespreekbaar', reageert algemeen directeur Huub Narinx tegenover VI. 'De inkt op zijn nieuwe contract is nauwelijks opgedroogd. Dan is het een beetje raar nu al over een transfer te praten. De afspraak is dat we niet moeilijk zullen doen als Marcel zich sportief kan verbeteren, maar in het geval van FC Groningen is daar geen sprake van.'
Meeuwis is het met die lezing niet eens. 'In mijn ogen betekent FC Groningen voor mij wél een sportieve verbetering. Het is nu een zaak tussen mijn zaakwaarnemer Louis Laros en Roda JC.'
idd dat las ik net op vi en toen dacht ik hetzelfde. Ook minder voor twente dat men nu net ook weer over rutten begint. Maargoed dat zal per ongeluk uitgelekt zijnquote:Op woensdag 16 april 2008 11:33 schreef NeedeRadicals het volgende:
Handig is dat van die spelers die vlak voor een belangrijke wedstrijd met zulke uitspraken komen..
Net nu wij de belangrijkste wedstrijd van het seizoen hebben wordt ineens het nieuws naar buiten gebracht dat El Ahmadi naar notabene concurrent voor de PO's Feyenoord gaat.
Misschien dat ze er daardoor niet over willen uitwijden, echter hoop ik dan ook dat zijn vriendin niet gaat 'uitwijden'.quote:Op woensdag 16 april 2008 14:43 schreef planethugo het volgende:
Nu lees ik dat iemand meent te weten dat Atteveld niet van de vriendin van meeuwis af kon blijven maar dit lijkt me toch weer zo een roddel die nergens op slaat. Anders zou het wel heel kwalijk zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |