Ik kan me voorstellen dat hij die goal goedkeurde.quote:Op maandag 24 december 2007 09:07 schreef Professional het volgende:
Gelijkspel is mooi meegenomen, alleen dit was wel weer een abitrale blunder.
Ik ook aangezien de man naar de grond keek en niet naar het spel...quote:Op maandag 24 december 2007 09:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat hij die goal goedkeurde.
Goeie foto!quote:
quote:Bouchiba
Elbekay Bouchiba (29) gaat ervan uit dat hij morgen wordt gekeurd bij Al Wakra. De ploeg uit Qatar, waarvoor ook Ramzi, Boussaboun en Diba voetballen, wil de Weertenaar zo snel mogelijk overnemen van Roda JC.
De Kerkraadse club zal een transfer niet in de weg staan, aangezien de anderhalf jaar geleden van FC Twente middenvelder nauwelijks aan spelen toekomt.
Bron: LD
Ik was in het stadion en daar kon niemand het zich voorstellen, je ziet gewoon dat ie gehinderd wordt, de keep heeft 'm en opeens niet meer. Als je in een split-second moet beslissen dan redeneer je gewoon logisch op zo een moment dus: overtreding. Maargoed ben tevreden met het puntje, had in het laatste kwartier nog meer ingezeten maar in de (hoelang duurde die wel niet!!!) blessuretijd kwamen we nog even goed weg.quote:Op maandag 24 december 2007 09:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat hij die goal goedkeurde.
Dat vind ik wel meevallen, er zijn voldoende goede scheidsrechters. Helaas lopen er ook al jaren een paar rond die het niveau van de eredivisie niet aankunnen en jammer genoeg hadden we met Van Egmond en Haverkort de laatste twee wedstrijden twee van die rare jokers.quote:Op maandag 24 december 2007 15:14 schreef DarkShine het volgende:
Een scheidsrechter van niveau moet na zo'n situatie en de houding van Pelle na die goal doorhebben dat dit fout zat...
Feit is gewoonweg dat de Nederlandse arbitrage al jaren van een dramatisch laag niveau is!
Dat is ook een stadion vol met succes-supporters.... Die doen gewoon mee met de club die het beste speeltquote:Op maandag 24 december 2007 14:54 schreef planethugo het volgende:
[..]
Laat Heerenveen maar komen, kan een leuke wedstrijd worden
owja voor ik het vergeet... dat az publiek is echt letterlijk en figuurlijk klapvee met hun kartonnetjes waarmee ze massaal klappen, zelfs toen we vanuit het roda vak het zingen waren(het enige geluid in het stadion) klapte een paar vakken met ons mee! IDIOTUH!
Een paar jaar geleden zat een groot deel van die lui nog in de Arena en zodra Scheringa er genoeg van heeft en AZ weer afzakt naar de plek waar het thuishoort gaan ze daar oon weer naartoe.quote:Op woensdag 26 december 2007 11:42 schreef LeonH het volgende:
[..]
Dat is ook een stadion vol met succes-supporters.... Die doen gewoon mee met de club die het beste speelt![]()
Op naar morgen! Straks even naar de training, kijken hoe Kjell het doet
Dat is jammer, ik had graag gezien dat Groningen punten had laten liggen.quote:Op woensdag 26 december 2007 17:04 schreef planethugo het volgende:
vergeet groningen ook niet, die schat ik denk ik wel wat minder in als roda, heerenveen en twente maar winnen vandaag wel van psv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |