Dat is het niet echt, het is een heel andere wedstrijd. Het is gewoon slecht, dat viel tegen Sparta etc. wel mee.quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:43 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ach, weer een kleine club he...
Ik vrees dat we dat inderdaad moeten concluderen, alhoewel het verschil in punten nog best meevalt.quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:02 schreef Toffe_Ellende het volgende:
En dat is het verschil tussen Roda en clubs die wel redelijk voorspelbaar en overtuigend spelen zoals Heerenveen, Groningen en Twente. Roda hoort bij AZ en Vitesse dit seizoen.
Mits we dan niet tegen Feyenoord spelen want dan ga ik niet.quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:03 schreef planethugo het volgende:
wisselvallig is het, voor het zoveelste jaar achter elkaar, dan maar naar de kuip, das veel leuker ook
Dat is dan het enige positieve, dan gaat VVV ten minste weer snel terug naar de divisie waar ze thuis horen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:11 schreef Mike.Strutter het volgende:
Roda J.C. is wel consequent om de concurrenten van VVV te laten winnen
Dat zal wel loslopen denk ik, we moeten het niet erger maken dan het is. Utrecht-uit en Graafschap-uit zijn sowieso wedstrijden die Roda niet goed liggen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:18 schreef Professional het volgende:
Wisselvalligheid is weer eens het toverwoord.
De goede 1ste seizoenshelft kan zo wel eens snel verloren gaan.
Ik zie het liefst zoveel mogelijk Limburgse clubs in de eredivisiequote:Op woensdag 23 januari 2008 22:17 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is dan het enige positieve, dan gaat VVV ten minste weer snel terug naar de divisie waar ze thuis horen.
Maakt niet uit. Je zult er altijd het beste uit moeten halen wil je europees voetballen. En dat was dus vandaag dus helemaal niet zo als je de wedstrijd zag...quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:19 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat zal wel loslopen denk ik, we moeten het niet erger maken dan het is. Utrecht-uit en Graafschap-uit zijn sowieso wedstrijden die Roda niet goed liggen.
Het was vandaag inderdaad heel erg slecht, maar dat kan gebeuren. Op een bepaalde manier vind ik dit minder erg dan het onnodige puntverlies tegen bijvoorbeeld Sparta en Excelsior thuis.quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:34 schreef LeonH het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Je zult er altijd het beste uit moeten halen wil je europees voetballen. En dat was dus vandaag dus helemaal niet zo als je de wedstrijd zag...
Maja de kortste weg naar europees is wel bekend en daarvoor zijn we gelukkig nog in de race
Wanneer je de punten tegen Sparta en Excelsior laat liggen moet je er extra fris en agressief staan bij wedstrijden tegen De Graafschap, Utrecht etc om de verloren punten terug te verdienen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het was vandaag inderdaad heel erg slecht, maar dat kan gebeuren. Op een bepaalde manier vind ik dit minder erg dan het onnodige puntverlies tegen bijvoorbeeld Sparta en Excelsior thuis.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:55 schreef Plato1980 het volgende:
Een terechte nederlaag, ik kan helaas niet anders zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |