Dat is het niet echt, het is een heel andere wedstrijd. Het is gewoon slecht, dat viel tegen Sparta etc. wel mee.quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:43 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ach, weer een kleine club he...
Ik vrees dat we dat inderdaad moeten concluderen, alhoewel het verschil in punten nog best meevalt.quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:02 schreef Toffe_Ellende het volgende:
En dat is het verschil tussen Roda en clubs die wel redelijk voorspelbaar en overtuigend spelen zoals Heerenveen, Groningen en Twente. Roda hoort bij AZ en Vitesse dit seizoen.
Mits we dan niet tegen Feyenoord spelen want dan ga ik niet.quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:03 schreef planethugo het volgende:
wisselvallig is het, voor het zoveelste jaar achter elkaar, dan maar naar de kuip, das veel leuker ook
Dat is dan het enige positieve, dan gaat VVV ten minste weer snel terug naar de divisie waar ze thuis horen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:11 schreef Mike.Strutter het volgende:
Roda J.C. is wel consequent om de concurrenten van VVV te laten winnen
Dat zal wel loslopen denk ik, we moeten het niet erger maken dan het is. Utrecht-uit en Graafschap-uit zijn sowieso wedstrijden die Roda niet goed liggen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:18 schreef Professional het volgende:
Wisselvalligheid is weer eens het toverwoord.
De goede 1ste seizoenshelft kan zo wel eens snel verloren gaan.
Ik zie het liefst zoveel mogelijk Limburgse clubs in de eredivisiequote:Op woensdag 23 januari 2008 22:17 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is dan het enige positieve, dan gaat VVV ten minste weer snel terug naar de divisie waar ze thuis horen.
Maakt niet uit. Je zult er altijd het beste uit moeten halen wil je europees voetballen. En dat was dus vandaag dus helemaal niet zo als je de wedstrijd zag...quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:19 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat zal wel loslopen denk ik, we moeten het niet erger maken dan het is. Utrecht-uit en Graafschap-uit zijn sowieso wedstrijden die Roda niet goed liggen.
Het was vandaag inderdaad heel erg slecht, maar dat kan gebeuren. Op een bepaalde manier vind ik dit minder erg dan het onnodige puntverlies tegen bijvoorbeeld Sparta en Excelsior thuis.quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:34 schreef LeonH het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Je zult er altijd het beste uit moeten halen wil je europees voetballen. En dat was dus vandaag dus helemaal niet zo als je de wedstrijd zag...
Maja de kortste weg naar europees is wel bekend en daarvoor zijn we gelukkig nog in de race
Wanneer je de punten tegen Sparta en Excelsior laat liggen moet je er extra fris en agressief staan bij wedstrijden tegen De Graafschap, Utrecht etc om de verloren punten terug te verdienen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het was vandaag inderdaad heel erg slecht, maar dat kan gebeuren. Op een bepaalde manier vind ik dit minder erg dan het onnodige puntverlies tegen bijvoorbeeld Sparta en Excelsior thuis.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:55 schreef Plato1980 het volgende:
Een terechte nederlaag, ik kan helaas niet anders zeggen.
Nouja, jullie kunnen ook uitstekend grote voorsprongen verspelen.. Dan moet je toch ook iets recht kunnen trekken?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:49 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Roda en iets recht trekken...
Dat heb ik inderdaad niet gedaan, daar heb ik te veel voor gezopen.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:30 schreef DarkShine het volgende:
Daar weet ik onze nederlaag niet aan als je mijn post goed leest
Doelpunt was geen buitenspel iig.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:21 schreef DarkShine het volgende:
Ons voetbal was kut, Roda was futloos. Men probeerde wel maar echt inzet?
Sprak Saeijs nog na afloop die was er totaal niet over te spreken! Was wel ff genieten om iemand in het Haags zijn gal te horen spuiten over Haverkort en Roda vandaag!!
HaverkortAlsof NAC nog niet geluk genoeg heeft (in 5 minuten 3x ontsnappen aan een 100% rode kaart) scoort het ook nog een buitenspel goal
Haverkort, bedankt voor de 3 (!!!) penalty's die je niet floot, ze waren overduidelijk!!
De doelpuntenmaker niet, maar Kolkka van te voren vermoedelijk wel.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:52 schreef Superheld het volgende:
[..]
Doelpunt was geen buitenspel iig.
Wat een moralistisch geneuzelquote:Op zondag 27 januari 2008 01:38 schreef SCH het volgende:
Ongelooflijk hoe Atteveld tekeer ging vanavond. Wat een anti-reclame voor het voetbal en het trainersvak. Klasse van die speler die later nog even aan het woord kwam en min of meer Atteveld te kakken zette.
Als je zo'n slecht verliezer bent, hoor je niet in de eredivsie thuis. Wat een enorme loser.
Het is amateuristische gehuil van een onmachtige coach die zijn ploeg ziet worstelen. Het gebeurt ineens weer vaker dat coaches op deze manier agresseif tegen de scheids zijn, ik vind dat de KNVB daar veel harder tegen op moet treden.quote:Op zondag 27 januari 2008 10:37 schreef DarkShine het volgende:
Je bedoeld Atte/Haverkort in de rust? Gelijk had die!
Hoe zou jij je voelen als je tegenstander in 5 minuten 3x aan rood ontsnapt, je zelf 2 penalty's niet krijgt daardoor en je tegenstander vervolgens met een off-side goal 0-1 maakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |