Denk dat die actie toch verboden wordt door de brandweer en gemeente kerkrade, brandgevaar....quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:12 schreef LeonH het volgende:
over 2 weekjes de witte zakdoekjes maar meenemen als ie er nog zit?
wat een drama dit.... kan wel janken om in Geer en Goor taal te spreken. en dan moet je nog een gezellige zaterdag nacht hebben... moet ik nu wel nog meer pilsjes voor pakken
en dan nog eens het feit dat je 4 zware wedstrijden krijgt...
wel trouwens vies momentje dat van Meeuwis en zijn vinger... bah...
Kan de brandweer er dan niet voor zorgen dat in het kader van brandpreventie Atteveld ontslagen moet worden?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:22 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Denk dat die actie toch verboden wordt door de brandweer en gemeente kerkrade, brandgevaar....
Dat was inderdaad een bizar interview. Hij had gewoon moeten zeggen dat het kut was. niet dat Heracles veel beter was, maar als je in de hoek zit waar de klappen vallen dan valt het dubbeltje de verkeerde kant op.quote:Op zondag 5 oktober 2008 10:45 schreef Damzkieee het volgende:
Als je zo wereldvreemd lult na de wedstrijd, dan mag je ook wel ontslagen worden trouwens
Nee, het probleem ligt primair bij het vorige management. Dat heeft gefaald en daardoor zijn we financieel ver achterop geraakt.quote:Op zondag 5 oktober 2008 10:54 schreef Happel het volgende:
Ligt het probleem alleen bij Atteveld? Heeft het toch aardig gedaan vorig seizoen? Of zitten er problemen binnen de selectie? Meeuwis lag toch de hele zomer dwars, omdat hij weg wilde?
Inderdaad. Hij klonk alsof hij zijn eigen vege lijf wilde redden.quote:Op zondag 5 oktober 2008 10:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat was inderdaad een bizar interview. Hij had gewoon moeten zeggen dat het kut was. niet dat Heracles veel beter was, maar als je in de hoek zit waar de klappen vallen dan valt het dubbeltje de verkeerde kant op.
Hetgeen juist averechts werkt, want als ik directeur van Roda was dan had ik dit interview niet gepikt en dan zat Atteveld op dit moment op mijn kantoor, waar ik hem zou vertellen dat hij ontslagen was.quote:Op zondag 5 oktober 2008 11:13 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Inderdaad. Hij klonk alsof hij zijn eigen vege lijf wilde redden.
Ik geloof dat er op dit moment een training gaande is, maar het zou me niet verbazen als hij daarna bij Narinx en van Geel langs mag komen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 11:20 schreef Damzkieee het volgende:
Helemaal mee eens. Denk dat de directeur vol afgunst heeft geluisterd naar dit interview.
Hij krijgt nu wel serieuze concurrentie van Gertjan Verbeek.quote:Op zondag 5 oktober 2008 10:45 schreef Damzkieee het volgende:
Ik heb er nog 5 euro op Unibet op staan @ 10.00 dattie als eerste wiebert, dus wat mij betreft is het gebeurd morgen.
Wat heeft hij dan ooit gepresteerd? Is zover ik weet 1x gepromoveerd met BMG en was overal assistent...quote:
Hadden ze die nog liggen uit het Brood-tijdperkquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:38 schreef Blawh het volgende:
[ afbeelding ]
Groeten aan 't CWI.
Zag ze later ook nog wel even bij de spelersbus staan met dat doekje.
Nope, heeft meer te maken met dat incident rond de bekerwedstrijd van vorig seizoen. Sindsdien is hij niet echt geliefd meer in Q.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hadden ze die nog liggen uit het Brood-tijdperk?
Denk dat jullie hem 8/11 ( als wij op bezoek komen ) weer van stal kunnen halen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:38 schreef Blawh het volgende:
[ afbeelding ]
Groeten aan 't CWI.
Zag ze later ook nog wel even bij de spelersbus staan met dat doekje.
Incident? Q?quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:48 schreef Blawh het volgende:
[..]
Nope, heeft meer te maken met dat incident rond de bekerwedstrijd van vorig seizoen. Sindsdien is hij niet echt geliefd meer in Q.
Er was een opstootje na die wedstrijd, Atteveld heeft daarbij lopen provoceren en een kneus uit vak Q van Heracles kon zich niet beheersen en kon zijn handen niet thuis houden.quote:
heb inderdaad ook even wat gemist met dat spandoek? snap 'm ook niet echt helemaalquote:
Bron?quote:Op maandag 6 oktober 2008 00:04 schreef Robjuhhh het volgende:
Goed nieuws! Bestuur heeft momenteel een vergadering belegd. Kortom morgen exit Atte
Ik denk dat die vergadering vanavond is, want het is een artikel voor de krant van vandaag.quote:Op maandag 6 oktober 2008 02:10 schreef Robjuhhh het volgende:
Zie op rodajcfans.nl dat laatste artikel van AD, daar staat dat in
*popcorn paktquote:Op maandag 6 oktober 2008 10:35 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik denk dat die vergadering vanavond is, want het is een artikel voor de krant van vandaag.
Zoals Blawh zegt: Atte was na de door jullie gewonnen beker-halve finale wat aan het provoceren zoals alleen hij dat kan, waarop een vak Q 'supporter' hem een klap op zijn smoel verkocht.quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:16 schreef LeonH het volgende:
[..]
heb inderdaad ook even wat gemist met dat spandoek? snap 'm ook niet echt helemaal
Ik heb ze een dikke vinger gegeven, lamme zakken.quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:15 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
De uitsupporters van jullie hadden trouwens het volste recht om de spelers weg te wuiven toen ze de supporters kwamen bedanken, evenals de witte zakdoekjes van 4 of 5 fans
Was dat niet dat mongooltje die altijd met zijn vlag door het hele stadion door rende en weer terug?quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:15 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Zoals Blawh zegt: Atte was na de door jullie gewonnen beker-halve finale wat aan het provoceren zoals alleen hij dat kan, waarop een vak Q 'supporter' hem een klap op zijn smoel verkocht.
Dat dus.
De uitsupporters van jullie hadden trouwens het volste recht om de spelers weg te wuiven toen ze de supporters kwamen bedanken, evenals de witte zakdoekjes van 4 of 5 fans
Die ja.quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:27 schreef Robjuhhh het volgende:
[..]
Was dat niet dat mongooltje die altijd met zijn vlag door het hele stadion door rende en weer terug?
Meeuwis was er blij mee!?quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:20 schreef RD4 het volgende:
[..]
Ik heb ze een dikke vinger gegeven, lamme zakken.
laten we hopen dat die amsterdammer na vanavond oprotquote:Op maandag 6 oktober 2008 19:12 schreef NoMercy285 het volgende:
Trouwens wat zal het spoedoverleg heden avond ons gaan brengen? ...
kan/wil Hendriks wel betalen maar wil dan ook inspraak hebben wie de nieuwe trainer wordt.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:09 schreef Professional het volgende:
Kunnen de afkoopsom niet betalen, althans dat beweert Derksen net op tv.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |