Ik weiger dus echt om te gaan betalen voor een open dag. Niet om die ¤ 5,- maar noem het dan geen open dagquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:52 schreef Timo20 het volgende:
Het zal vast wel al bekend zijn maar ik kreeg vandaag de nieuwsbrief van Roda waarin dus stond dat je voor zowel de spelerspresentatie en de wedstrijd moet betalen as. zondag! hoezo OPEN dag??![]()
![]()
![]()
En vanaf komend seizoen wordt er met penningen betaald ipv met de seizoenskaart![]()
![]()
![]()
Nogal ja, en ik weiger dan ook om te betalenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:14 schreef LeonH het volgende:
tvp en idd beetje klote geregeld met die open-dag maargoed...
Ze geven als reden dat ze verwachten dat dit sneller zal gaan. Lijkt me sterkquote:ene kant was het pasjes systeem wel behoorlijk traag bij het afrekenen (ja ook op noord ja) maar om nou iedere keer weer die penningen mee te moeten slepen...
quote:Roda JC moet Eredivisie zonder Hadouir beginnen 15/08/2008 11:53
Anouar Hadouir moet de start van de competitie missen. De middenvelder van Roda JC kampt met een knieblessure en zal binnenkort een operatie ondergaan.
Hadouir blijkt een scheurtje in een meniscus te hebben. De 25-jarige Bosschenaar moet komende maandag op de operatietafel en zal vervolgens enkele weken niet inzetbaar zijn.
Op zaterdag 30 augustus begint voor Roda JC de competitie met een thuiswedstrijd tegen FC Twente. Voor Hadouir komt dat duel te vroeg.
Pas na de operatie zal bekend zijn hoe lang de Limburgse Eredivisionist moet wachten op de middenvelder, die vorig seizoen een vaste waarde was in de ploeg van coach Raymond Atteveld.
quote:Harrie Gommans vervolgt zijn loopbaan bij Roda JC. Zijn huidige werkgever Vitesse is met een afvaardiging uit Kerkrade in verregaande onderhandeling zijn over de transfer van de spits. Maandag verwachten beide clubs er helemaal uit te komen.
De 25-jarige spits zal komende zondag ook niet meer aanwezig zijn op de Open Dag van Vitesse. Gommans wilde graag vertrekken uit Arnhem, waar hij nog maar weinig aan spelen toe kwam.
Roda wordt de vijfde club waar Gommans aan de slag gaat. Na zijn debuut bij Fortuna Sittard in 2000 speelde hij nog voor Excelsior, KVC Westerlo, MVV en Vitesse.
Ochja, veel slechter als dietOr(quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:29 schreef Schimpie het volgende:
Alle hoop is vervlogen. Gommans wordt de nieuwe spits.
[..]
Maar om nou meteen blij te worden van een speler van hetzelfde niveau..quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:42 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
Ochja, veel slechter als dietOr() en Cisse zal het wel niet zijn lijkt me.. hij hoeft maar een goal of 3 te maken om die andere 2 al voor te blijven qua goals
Nieuwe spelers voor seizoen 2008-2009:quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:22 schreef -Vaduz- het volgende:
De OP qua nieuwe spelers mag wel even veranderd worden. Ik was even benieuwd naar een overzicht, zie ik de naam Kujovic. Ik was die kerel al weer vergeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |