ThnQ!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:56 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik kom me ook nog even melden hier. Ik sta dan wel bekend in VBL als een zeikerd, maar ik kom ook altijd de tegenstander feliciteren als het terecht is. Bij deze dan ook: gefeliciteerd! Jullie hebben ons compleet weggespeeld, zeker een minuut of 10 voor en na rust waarin de doelpunten vielen. Knap gedaan, en weer een jaar extra verlies in Kerkrade voor ons.
Tot een volgende keer!
quote:Jeanvion Yulu-Matondo is bezig aan zijn laatste maanden bij Roda JC. De aanvaller heeft nog een contract die tot de zomer van 2011 doorloopt, maar nu staat al vast dat hij deze verbintenis niet uit zal dienen of verlengen. De Belg, geboren in Kongo, staat in de belangstelling van onbekende clubs uit Frankrijk, België, Turkije en Griekenland. Yulu-Matondo wil zich financieel verbeteren en is daarom benieuwd wat er gaat gebeuren.
Bron voetbalzone.nl ('In de wandelgangen' 2/4 - 27 januari)
precies, slaat nergens op dit. Alsof van veldhoven uit zichzelf weg zou gaan....quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:38 schreef LeonH het volgende:
Denk dat ze het beter nog 2/3 maanden konden aanzien voordat ze deze beslissing hadden genomen.
Dat is ook mijn overtuiging. Veldhoven blijft op mij overkomen als een graatloos weekdier.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:38 schreef LeonH het volgende:
Ik weet niet of ik er blij mee ben... Ik heb altijd geroepen dat die gast weg moet, en zijn wissels snap ik af en toe ook niet (bij een 1-0 voorsprong moet je van je doel af spelen en dus aanvallers erin gooien), geef ik eerlijk toe.
Maarrrrrrr....
de laatste weken ben ik aan het twijfelen geraakt. Daarmee bedoel ik of de laatste 3 wedstrijden (dus tegen Willem II, PSV en Utrecht. Aachen niet gezien) nou toeval zijn of dat je nu pas de hand van Van Veldhoven (of misschien wel Trost) begint te zien. Die gast is gewoon in een rotzooi terechtgekomen hier. Misschien is het ook wel toeval... Denk dat ze het beter nog 2/3 maanden konden aanzien voordat ze deze beslissing hadden genomen.
quote:
Prachtig!quote:
quote:Op maandag 1 februari 2010 01:10 schreef blonchi het volgende:
Roda speelde best een aardige pot voetbal, waarbij het zomaar met 3 punten terug naar Kerkrade zou hebben kunnen gaan.
Maar ik wil topvoetbal in Zuid-Limburg en geen kleine, gelukkigmakende speldenprikjes.
Als ik zo de reacties op zijn vertrek op internet lees van PSV-supporters, is dit een behoorlijk verlies voor PSV en hebben wij er vanaf vandaag een goeie commercieel directeur bij! Hij kan meteen vol aan de bak, want ik begreep dat het contract met hoofdsponsor Aevitae na dit seizoen afgelopen is?quote:Marcel van den Bunder commercieel directeur van Roda JC
Marcel van den Bunder is de nieuwe commercieel directeur van Roda JC. De 46-jarige Van den Bunder was de afgelopen drie jaar in dezelfde functie werkzaam bij PSV. Nadat bekend was geworden dat zijn in mei aflopende contract in Eindhoven niet zou worden verlengd, besloten beide partijen per 1 februari uit elkaar te gaan. Daardoor kan Van den Bunder maandag al aan de slag bij Roda. Hij tekent een contract tot medio 2013. In de zomer van 2011 vindt wel een tussentijdse evaluatie plaats.
Voetbal
Van onze verslaggever
Voordat Van den Bunder, die tussen zijn 14de en 21ste in Simpelveld woonde, bij PSV belandde, runde hij enkele hotels. Bij Roda volgt hij Marc Jetten op, die onlangs aangaf Roda én de voetbalwereld te willen verlaten.
Bron: limburger.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |