abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77242420
Delorge was tegen psv en zeker tegen utrecht de absolute uitblinker. Hij is dus prima uit de winterstop gekomen en hopelijk kan hij dit structureel vasthouden. Hij heeft iig nu laten zien een absolute meerwaarde te zijn als je hem maar op de juiste manier (offensieve rechtermiddenvelder) gebruikt

Vandamme is gewoon over. Contract loopt af en een nieuwe gaat ie zeker niet krijgen, dan kan je als club beter Meulens wat speelminuten geven als het nodig is
  maandag 25 januari 2010 @ 17:43:00 #102
154193 TheYoung1
Lief zijn loont nog steeds!!
pi_77256649
Tja klopt helemaal. Maar toch blijf ik het jammer vinden van Vandamme....
Helaas pindakaas maar ik denk zelf ook dat er wel een slotje op Vandamme zit ja
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
pi_77299682
Ik kom me ook nog even melden hier. Ik sta dan wel bekend in VBL als een zeikerd, maar ik kom ook altijd de tegenstander feliciteren als het terecht is. Bij deze dan ook: gefeliciteerd! Jullie hebben ons compleet weggespeeld, zeker een minuut of 10 voor en na rust waarin de doelpunten vielen. Knap gedaan, en weer een jaar extra verlies in Kerkrade voor ons.

Tot een volgende keer!
  dinsdag 26 januari 2010 @ 18:03:38 #104
154193 TheYoung1
pi_77299986
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 17:56 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik kom me ook nog even melden hier. Ik sta dan wel bekend in VBL als een zeikerd, maar ik kom ook altijd de tegenstander feliciteren als het terecht is. Bij deze dan ook: gefeliciteerd! Jullie hebben ons compleet weggespeeld, zeker een minuut of 10 voor en na rust waarin de doelpunten vielen. Knap gedaan, en weer een jaar extra verlies in Kerkrade voor ons.

Tot een volgende keer!
ThnQ!
Hopelijk voor jullie is het maar voor even. Wij hebben zulks spel al anderhalf seizoen gehad...
Patat, dat is het!!
pi_77328707
quote:
Jeanvion Yulu-Matondo is bezig aan zijn laatste maanden bij Roda JC. De aanvaller heeft nog een contract die tot de zomer van 2011 doorloopt, maar nu staat al vast dat hij deze verbintenis niet uit zal dienen of verlengen. De Belg, geboren in Kongo, staat in de belangstelling van onbekende clubs uit Frankrijk, België, Turkije en Griekenland. Yulu-Matondo wil zich financieel verbeteren en is daarom benieuwd wat er gaat gebeuren.

Bron voetbalzone.nl ('In de wandelgangen' 2/4 - 27 januari)
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_77336672
financieel verbeteren, hij is nu al een van de grootverdieners in de selectie en heeft dat nog geen moment waargemaakt. Denk dus niet dat hij zal vertrekken
pi_77395146
Roda wint weer ns, dus doe ik maar nog eens een post...
  zaterdag 30 januari 2010 @ 13:59:41 #108
154193 TheYoung1
pi_77447710
Principe-akkoord met van Veldhoven voor het volgende seizoen......Tja, moeten we daar nou blij mee gaan zijn??
Kweet t nie....
Patat, dat is het!!
pi_77448055
Ik denk het wel, veel beters kunnen we toch niet betalen en krijgen. Daarnaast is Harm wel goed voor de lange termijn.
Heb schijt aan de dingen die je wel hebt gedaan, in plaats van spijt van de dingen die je niet hebt gedaan.
pi_77448496
ik ben er dus absoluut niet blij mee. Hij voegt niets toe aan roda en er zijn genoeg trainers beschikbaar die dat wel kunnen. Waardeloos besluit, we worden uitgelachen in het hele land met deze trainer. En dan schaffen ze het danke/bitte af omdat het niet goed is voor die cpm statistieken maar verleng je wel het contract met van veldhoven.... ja het beleid is weer goed bij nagedacht
  zaterdag 30 januari 2010 @ 14:45:34 #111
154193 TheYoung1
pi_77448921
Moeten we het 'danke-bitte' maar veranderen in 'dank U-gaarne gedaan'....
Patat, dat is het!!
  zaterdag 30 januari 2010 @ 16:38:50 #112
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_77452414
Ik weet niet of ik er blij mee ben... Ik heb altijd geroepen dat die gast weg moet, en zijn wissels snap ik af en toe ook niet (bij een 1-0 voorsprong moet je van je doel af spelen en dus aanvallers erin gooien), geef ik eerlijk toe.
Maarrrrrrr....
de laatste weken ben ik aan het twijfelen geraakt. Daarmee bedoel ik of de laatste 3 wedstrijden (dus tegen Willem II, PSV en Utrecht. Aachen niet gezien) nou toeval zijn of dat je nu pas de hand van Van Veldhoven (of misschien wel Trost) begint te zien. Die gast is gewoon in een rotzooi terechtgekomen hier. Misschien is het ook wel toeval... Denk dat ze het beter nog 2/3 maanden konden aanzien voordat ze deze beslissing hadden genomen.
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_77453797
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 16:38 schreef LeonH het volgende:
Denk dat ze het beter nog 2/3 maanden konden aanzien voordat ze deze beslissing hadden genomen.
precies, slaat nergens op dit. Alsof van veldhoven uit zichzelf weg zou gaan....

en die 2/3 goede wedstrijd, tja dat zal zich nog moeten uitwijzen of dat toeval was of dat de ploeg nu structureel goed gaat spelen. Beetje overdreven om dat helemaal op het conto van harm te zetten
  zaterdag 30 januari 2010 @ 18:13:17 #114
154193 TheYoung1
pi_77455326
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 16:38 schreef LeonH het volgende:
Ik weet niet of ik er blij mee ben... Ik heb altijd geroepen dat die gast weg moet, en zijn wissels snap ik af en toe ook niet (bij een 1-0 voorsprong moet je van je doel af spelen en dus aanvallers erin gooien), geef ik eerlijk toe.
Maarrrrrrr....
de laatste weken ben ik aan het twijfelen geraakt. Daarmee bedoel ik of de laatste 3 wedstrijden (dus tegen Willem II, PSV en Utrecht. Aachen niet gezien) nou toeval zijn of dat je nu pas de hand van Van Veldhoven (of misschien wel Trost) begint te zien. Die gast is gewoon in een rotzooi terechtgekomen hier. Misschien is het ook wel toeval... Denk dat ze het beter nog 2/3 maanden konden aanzien voordat ze deze beslissing hadden genomen.
Dat is ook mijn overtuiging. Veldhoven blijft op mij overkomen als een graatloos weekdier.
Patat, dat is het!!
pi_77478942
Tyton heeft toch een paar briljante reddingen.
"You can't be a real country unless you have a beer and an airline - it helps if you have some kind of football team, or some nuclear weapons, but in the very least you need a beer." (Frank Zappa)
  zondag 31 januari 2010 @ 15:37:43 #116
154193 TheYoung1
pi_77479253
Damn man, de redding van het seizoen, tot nu toe hoor!!!!!! Fok wat staat die goed!!
Patat, dat is het!!
pi_77485316
"You can't be a real country unless you have a beer and an airline - it helps if you have some kind of football team, or some nuclear weapons, but in the very least you need a beer." (Frank Zappa)
  zondag 31 januari 2010 @ 21:13:11 #118
154193 TheYoung1
pi_77490075
quote:
Op zondag 31 januari 2010 19:18 schreef iehlaak het volgende:
[ afbeelding ]

En wat hij verder liet zien is ook een mooie buiging waard hoor. Stond goed te vangen daar, in zn 3de offi wedstrijd. Puik
Patat, dat is het!!
pi_77494748
Jammer van de nederlaag, maar verder hoeven we ons nergens voor te schamen met het optreden van vanmiddag. Woensdagavond zal ook een pittige wedstrijd worden, maar daarna moeten de punten gepakt gaan worden. Ik krijg er steeds meer vertrouwen in dat we een doodsaaie - want nacompetitie- en play off-loze - zomer tegemoet gaan, omdat we ons rechtstreeks veilig gespeeld hebben.

Ben het verder absoluut met iehlaak en TheYoung1 eens: respect voor Tyton, de bal die hij uit de hoek ranselde; ge-wel-dig!
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  zondag 31 januari 2010 @ 22:46:00 #120
60704 LeonH
pi_77495209
quote:
Op zondag 31 januari 2010 19:18 schreef iehlaak het volgende:
[ afbeelding ]
Prachtig! . Die opmerking van Trost ook in de rust: die redding van Tyton, daar krijg ik zo'n ding van

Wel een beetje teleurgesteld ondanks een ingecalculeerde nederlaag. Uitslag is ook erg geflatteerd en daarbij gewoon onterecht. Maargoed, het spel wat ze laten zien, en de kansen die werden gecreëerd (vooral eerste helft, Junker ) geven mij weer genoeg moed voor de rest van het seizoen.
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  maandag 1 februari 2010 @ 01:10:36 #121
122102 blonchi
Blauwgilborgel
pi_77500456
Roda speelde best een aardige pot voetbal, waarbij het zomaar met 3 punten terug naar Kerkrade zou hebben kunnen gaan.

Maar ik wil topvoetbal in Zuid-Limburg en geen kleine, gelukkigmakende speldenprikjes.
Ik moet helaas vernechten dat dit plochterig gerinf uiterst vlamelig en imprumptueel verjuind is.
Bovendien jiften de druimels me teveel in de luimtenissen van kwappipappi.
pi_77503071
quote:
Op maandag 1 februari 2010 01:10 schreef blonchi het volgende:
Roda speelde best een aardige pot voetbal, waarbij het zomaar met 3 punten terug naar Kerkrade zou hebben kunnen gaan.

Maar ik wil topvoetbal in Zuid-Limburg en geen kleine, gelukkigmakende speldenprikjes.

Over topvoetbal spreken, terwijl je het over de Eredivisie hebt: FAIL...

En we gaan vrolijk door met winterse transfers, ook op bestuurlijk vlak:
quote:
Marcel van den Bunder commercieel directeur van Roda JC

Marcel van den Bunder is de nieuwe commercieel directeur van Roda JC. De 46-jarige Van den Bunder was de afgelopen drie jaar in dezelfde functie werkzaam bij PSV. Nadat bekend was geworden dat zijn in mei aflopende contract in Eindhoven niet zou worden verlengd, besloten beide partijen per 1 februari uit elkaar te gaan. Daardoor kan Van den Bunder maandag al aan de slag bij Roda. Hij tekent een contract tot medio 2013. In de zomer van 2011 vindt wel een tussentijdse evaluatie plaats.

Voetbal
Van onze verslaggever

Voordat Van den Bunder, die tussen zijn 14de en 21ste in Simpelveld woonde, bij PSV belandde, runde hij enkele hotels. Bij Roda volgt hij Marc Jetten op, die onlangs aangaf Roda én de voetbalwereld te willen verlaten.

Bron: limburger.nl
Als ik zo de reacties op zijn vertrek op internet lees van PSV-supporters, is dit een behoorlijk verlies voor PSV en hebben wij er vanaf vandaag een goeie commercieel directeur bij! Hij kan meteen vol aan de bak, want ik begreep dat het contract met hoofdsponsor Aevitae na dit seizoen afgelopen is?

[ Bericht 50% gewijzigd door DDDDDaaf op 01-02-2010 08:36:59 ]
  maandag 1 februari 2010 @ 09:41:47 #123
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_77504051
Jammer van de nederlaag gisteren, was niet nodig. Allebei hebben ze flinke kansen gehad, en Junker had echt moeten score toen die alleen op de keeper afging. Had nog een uur de tijd om Boschker uit te spelen, maar ja.
Komende woensdag wordt ook een ingecalculeerde nederlaag maar zaterdag tegen Sparta moet gewoon gewonnen worden.

Ik ben het totaal niet eens met de beslissing om te verlengen met Van Velhoven. Wacht nog een maandje of 2, kijk dan eens hoe je ervoor staat en beslis dan pas. Feit is ook nog dat er onder Van Veldhoven nog nooit 2 wedstrijden achter elkaar gewonnen zijn.
  maandag 1 februari 2010 @ 11:54:57 #124
60704 LeonH
pi_77507335
En na de afgelopen 2 wedstrijden begin ik De Jong op linksback toch wel behoorlijk te missen...
pi_77509578
goed gevoetbald, jammer dat junker die bal vlak voor rust niet maakt, als ie links langs boscker loopt komt ie er nooit meer aan en loopt ie 'm zo de goal in. Maar helaas, goed gevoetbald maar geen punten, hopelijk is het woensdag andersom!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')