dat klopt natuurlijk, hij komt ook zo aangeslopen uit de rug van de tegenstander die hem nieteens in de gaten heeft. Maar 1 op 1 vraag je je af hoe het in hemelsnaam mogelijk is dat ie er al zoveel in heeft liggen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:02 schreef iehlaak het volgende:
[..]
Je kan zeggen dat hij geluk heeft als hij op de goede plek staat en de bel erin pist. Feit is datop de goede plek staan en (ii) de bal erin krijgen een kwaliteit is die niet veel spelers hebben in de Eredivisie.
Maar dan waren we hem na dit seizoen gegarandeerd kwijt...quote:Op maandag 1 maart 2010 08:45 schreef Kn0x het volgende:
Hij staat dan wel vaak op de goede plek maar hij mist er veel te veel. Hij had op veel meer kunnen staan dan 11 (of 10) goals.
Kanker wens je niemand toe.....AIDS daarentegen wel.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:50 schreef DDDDDaaf het volgende:
"De snor" mag wat mij betreft longkanker krijgen met z'n sigaren...
Ik denk dat de kans op eerder genoemde ziekte bij hem toch wel wat groter is.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:58 schreef RD4 het volgende:
[..]
Kanker wens je niemand toe.....AIDS daarentegen wel.
VVV heeft een stadion wat amper een stadion genoemd kan worden met een schamele 7.000 zitplaatsen. Bovendien wilde Berden maar wát graag de wedstrijden tegen de top drie in het stadion van BMG afwerken, hoezo geen Duits imago? En die resultaten? Ze staan één plaats onder ons, zelfs zonder enige uit-overwinning op hun conto. Wetzel en Honda zijn inmiddels pleite en de nieuwe diamant (Uchebu) is op voorspraak van Hendriks (en op diens kosten) naar Venlo gehaald.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:09 schreef Foxio het volgende:
CPM Matrix is niet enkel het imago he. Bezettingsgraad van het stadion telt ook mee ofzoiets. bij ons is dat net 70% bij de meeste clubs ruim 90% bij VVV zelfs 100%. Dus daar scoort VVV gewoon stukken beter. Daarnaast heeft VVV niet het imago van een vreemdelingenlegioen, een Duits imago hebben ze niet, ze zijn nooit groot gehouden door Nol Hendriks en spelen fris voetbal met de nodige resultaten. Daarnaast hadden ze met Honda, Andre Wetzel, nu Jan van Dijk, Calabro allemaal sympathiek mannen die uitkomen voor de club.
Mee eens, het is elk jaar een andere club, vorig jaar volendam, nu vvv, volgend jaar cambuur ofzo. Niks mis mee, maar om dat dan meteen met een paar ton verschil in mediagelden uit te drukken is belachelijk. En de bezettingsgraad, leuk en aardig, haal dan maar 3000 stoeltjes uit het pls en het zit vrijwel vol.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:27 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat VVV er nu van profiteert dat ze de nieuweling in de eredivisie zijn, net als ons zullen ze de grootst mogelijke moeite gaan krijgen om voor volgend seizoen een eredivisiewaardige selectie op de been te krijgen. Ik geef het een paar jaar, dan vindt voetbalminnend Nederland weer een nieuw speeltje en is VVV gewoon een middelmatig clubje waar je iedere keer weer voor naar dat vervelende, verre Limburg moet afreizen. Wat me echter enorm irriteert is het gedweep van de Limburgse dagbladen met VVV...
quote:Op zondag 7 maart 2010 15:37 schreef Happel het volgende:
Jullie hadden ook zonder die rode kaart wel verloren.
Rode kaart viel bij een 1-0 achterstand... en was volledig terecht. Was gewoon een domme overtredingquote:Op zondag 7 maart 2010 15:57 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Makkelijk lullen vanaf waar je zit.
Feyenoord was ook onthutsend slecht hoor. Het is dat Roda de weg kwijt was ná die rode kaart. Waar we net voorafgaande wel wat recht op een pingel hadden.
En dat Luinge meteen een roda kaart moest geven was veel te zwaar bestraft. Hij heeft de wedstrijd beslist en niet jullie met jullie povere getik.
quote:Op zondag 7 maart 2010 17:03 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Rode kaart viel bij een 1-0 achterstand... en was volledig terecht. Was gewoon een domme overtreding
Wij zijn overal.quote:Op zondag 7 maart 2010 18:48 schreef DDDDDaaf het volgende:
Ik heb me trouwens kapot staan ergeren aan de vrije combi van de Rotterdammers; op oost zaten er ik-weet-niet-hoeveel buiten het uitvak en op de terugweg ongeveer een half uur kunnen wachten met de auto omdat de complete colonne Feyenoorders voorrang kreeg bij het wegrijden.
Alleen nooit op het stadshuispleinquote:Op zondag 7 maart 2010 19:48 schreef Happel het volgende:
[..]
Wij zijn overal.
Al ben ik zelf nog nooit in Parkstad geweest. Volgend jaar maar eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |