abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78518883
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 14:02 schreef iehlaak het volgende:

[..]

Je kan zeggen dat hij geluk heeft als hij op de goede plek staat en de bel erin pist. Feit is dat i op de goede plek staan en (ii) de bal erin krijgen een kwaliteit is die niet veel spelers hebben in de Eredivisie.
dat klopt natuurlijk, hij komt ook zo aangeslopen uit de rug van de tegenstander die hem nieteens in de gaten heeft. Maar 1 op 1 vraag je je af hoe het in hemelsnaam mogelijk is dat ie er al zoveel in heeft liggen.

Maar idd, een yulu bijv heeft die kwaliteit totaal niet, die begint pas te rennen als de bal gespeeld is, Junker weet waar die bal gaat komen voordat de pass gegeven is
  maandag 1 maart 2010 @ 08:45:20 #252
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_78580145
Hij staat dan wel vaak op de goede plek maar hij mist er veel te veel. Hij had op veel meer kunnen staan dan 11 (of 10) goals.
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
pi_78580832
quote:
Op maandag 1 maart 2010 08:45 schreef Kn0x het volgende:
Hij staat dan wel vaak op de goede plek maar hij mist er veel te veel. Hij had op veel meer kunnen staan dan 11 (of 10) goals.
Maar dan waren we hem na dit seizoen gegarandeerd kwijt...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 10:33:17 #254
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_78626447
Zo.... Snor heeft het ook weer op Roda gemunt nu het sportief weer wat beter gaat met de club...
Eerst noemt ie Saeijs een oud wijf en nu is het opeens een leuke gozer omdat ie zo open is in interviews en Roda naar beneden kan halen.
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_78627048
"De snor" mag wat mij betreft longkanker krijgen met z'n sigaren...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 10:58:18 #256
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_78627356
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 10:50 schreef DDDDDaaf het volgende:
"De snor" mag wat mij betreft longkanker krijgen met z'n sigaren...
Kanker wens je niemand toe.....AIDS daarentegen wel.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 11:05:47 #257
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_78627640
ach de teksten van saeijs heeft ie een paar weken geleden in heerlen aan bekende van me al precies hetzelfde uitgesproken. Van Geel is een klootzak, roda boeit 'm geen zak, het enige wat 'm boeit is een goed contract voor volgend seizoen bij een nieuwe club eruit slepen. In eerste instantie heb je zoiets: oprotten met die mongool maar opzich zegt hij wel wat heel veel voetballers denken. Vrijwel niemand heeft nog een bindingen met een club en er wordt puur gevoetbald om zo snel mogelijk binnen te zijn. Een compleet ander type met dezelfde instelling zit sinds januari 2009 op de bank en speelt alleen op de africa cup.

Dat ie in het interview ook nog wat over van veldhoven en atteveld zegt is dan minder fatsoenlijk.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 11:21:07 #258
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_78628327
Namen noemen is idd not-done. Maar hoeveel voetballers met een clubhart zijn er nog? Saijs mag van mij zeggen wat ie wil als ie zo blijft ballen zoals nu. Alleen jammer dat ie strax gratis de deur uit wandelt
  dinsdag 2 maart 2010 @ 11:24:14 #259
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_78628486
voor hem had je toch geen bedrag meer gekregen. Is oud en clubs die nog wel geld hebben die hebben niets aan 'm.

Ben ook benieuwd of Hadouir nog een jaartje blijft en zijn contract dus uitdient, een Nederlandse club gaat/kan geen transfersom voor 'm betalen komende zomer

[ Bericht 0% gewijzigd door planethugo op 02-03-2010 11:30:06 ]
pi_78629987
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 10:58 schreef RD4 het volgende:

[..]

Kanker wens je niemand toe.....AIDS daarentegen wel.
Ik denk dat de kans op eerder genoemde ziekte bij hem toch wel wat groter is.

Maar goed, hij mag, wat mij betreft, ook gerust een stoeptegel proberen weg te koppen met z'n stemmingmakerij en "story/privé voor mannen". Een hogere ranking in die belachelijke cpm-matrix - op basis waarvan de knvb de televisiegelden verdeelt - kunnen we ook wel vergeten zo lang derksen zijn hetze tegen Roda volhoudt...
  dinsdag 2 maart 2010 @ 13:31:36 #261
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_78633704
die cpm is in het leven geroepen om de grote 3/4 te behagen, de clubs die eronder vallen hebben daar alleen maar last van, een willekeurige belronde door het land en natuurlijk zegt niemand uit groningen dat ie sympathie voor roda heeft. Iemand uit limburg zou dat andersom wellicht wel doen omdat Jans een goede uitstraling heeft en soms grappig uit de hoek komt, maar is zoiets dan een rede om minder geld te krijgen? Volstrekt belachelijk.

Oe en vvv doet het zou geweldig, honda was zo geinig, het stadion is nog zo authentiek en bij studio sport kwijlen ze mee. Dan scoort vvv opeens hoog in die matrix maar buiten de provincie (op die ene uit utrecht na ) interesseert verder niemand zich écht voor vvv, of voor roda. Maar toch scoort vvv hoog op die matrix. Het enige dat de marketingboys ertegenin kunne brengen is 'in engeland en duitsland doen ze het ook zo verdelen '
  dinsdag 2 maart 2010 @ 20:09:10 #262
152195 Foxio
Zeker wel
pi_78650469
CPM Matrix is niet enkel het imago he. Bezettingsgraad van het stadion telt ook mee ofzoiets. bij ons is dat net 70% bij de meeste clubs ruim 90% bij VVV zelfs 100%. Dus daar scoort VVV gewoon stukken beter. Daarnaast heeft VVV niet het imago van een vreemdelingenlegioen, een Duits imago hebben ze niet, ze zijn nooit groot gehouden door Nol Hendriks en spelen fris voetbal met de nodige resultaten. Daarnaast hadden ze met Honda, Andre Wetzel, nu Jan van Dijk, Calabro allemaal sympathiek mannen die uitkomen voor de club.

Op wiki staat:

Imago van de club

Uit een onderzoek uit 2007 van het bureau Sport+Markt voor de Eredivisie CV, waarin de imagowaarde van de eredivisieclubs werd bekeken, kwam naar voren dat PSV op de eerste plaats stond wat betreft aantrekkelijkheid.[18] Het onderzoek maakte deel uit van het zogenaamde CPM-model (Club Positioning Matrix), dat door de Eredivisie CV gebruikt wordt als barometer voor het verdelen van de tv-gelden onder de clubs. De CPM-ranking telt voor de helft mee. Sportieve prestaties in de Eredivisie voor de andere helft. Bij de CPM tellen naast het imago (voor 23% bepalend) ook de merkwaarde (23%), de doelgroep (9%), het stadion (13%), de omzet (23%) en de UEFA-ranglijst (9%) mee bij het bepalen van de score.

Bij al die andere factoren scoort Roda de laatste jaren ook slecht.
Heb schijt aan de dingen die je wel hebt gedaan, in plaats van spijt van de dingen die je niet hebt gedaan.
pi_78651513
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 20:09 schreef Foxio het volgende:
CPM Matrix is niet enkel het imago he. Bezettingsgraad van het stadion telt ook mee ofzoiets. bij ons is dat net 70% bij de meeste clubs ruim 90% bij VVV zelfs 100%. Dus daar scoort VVV gewoon stukken beter. Daarnaast heeft VVV niet het imago van een vreemdelingenlegioen, een Duits imago hebben ze niet, ze zijn nooit groot gehouden door Nol Hendriks en spelen fris voetbal met de nodige resultaten. Daarnaast hadden ze met Honda, Andre Wetzel, nu Jan van Dijk, Calabro allemaal sympathiek mannen die uitkomen voor de club.
VVV heeft een stadion wat amper een stadion genoemd kan worden met een schamele 7.000 zitplaatsen. Bovendien wilde Berden maar wát graag de wedstrijden tegen de top drie in het stadion van BMG afwerken, hoezo geen Duits imago? En die resultaten? Ze staan één plaats onder ons, zelfs zonder enige uit-overwinning op hun conto. Wetzel en Honda zijn inmiddels pleite en de nieuwe diamant (Uchebu) is op voorspraak van Hendriks (en op diens kosten) naar Venlo gehaald.

Ik denk eerder dat VVV er nu van profiteert dat ze de nieuweling in de eredivisie zijn, net als ons zullen ze de grootst mogelijke moeite gaan krijgen om voor volgend seizoen een eredivisiewaardige selectie op de been te krijgen. Ik geef het een paar jaar, dan vindt voetbalminnend Nederland weer een nieuw speeltje en is VVV gewoon een middelmatig clubje waar je iedere keer weer voor naar dat vervelende, verre Limburg moet afreizen. Wat me echter enorm irriteert is het gedweep van de Limburgse dagbladen met VVV...
  dinsdag 2 maart 2010 @ 20:39:04 #264
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_78652220
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 20:27 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat VVV er nu van profiteert dat ze de nieuweling in de eredivisie zijn, net als ons zullen ze de grootst mogelijke moeite gaan krijgen om voor volgend seizoen een eredivisiewaardige selectie op de been te krijgen. Ik geef het een paar jaar, dan vindt voetbalminnend Nederland weer een nieuw speeltje en is VVV gewoon een middelmatig clubje waar je iedere keer weer voor naar dat vervelende, verre Limburg moet afreizen. Wat me echter enorm irriteert is het gedweep van de Limburgse dagbladen met VVV...
Mee eens, het is elk jaar een andere club, vorig jaar volendam, nu vvv, volgend jaar cambuur ofzo. Niks mis mee, maar om dat dan meteen met een paar ton verschil in mediagelden uit te drukken is belachelijk. En de bezettingsgraad, leuk en aardig, haal dan maar 3000 stoeltjes uit het pls en het zit vrijwel vol.

Overigens krijgt roda nog verreweg de meeste aandacht in het LD. Alleen komt Berden regelmatig met een non-nieuws persverklaring en dat pikken de kranten dan gewillig op, best doorzichtig commercieel beleid
  zondag 7 maart 2010 @ 15:35:05 #265
154193 TheYoung1
Lief zijn loont nog steeds!!
pi_78848936
Tja.... Luinge beslist de wedstrijd al heel vroeg. Zwaar onder niveau alweer de arbitrage, wordt er echt wekelijks slechter op.

De sfeer-acties vond ik anderzijds weer geslaagd. Zag er goed uit alweer!!
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
  zondag 7 maart 2010 @ 15:37:36 #266
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_78849013
Jullie hadden ook zonder die rode kaart wel verloren.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  zondag 7 maart 2010 @ 15:57:00 #267
154193 TheYoung1
pi_78849637
quote:
Op zondag 7 maart 2010 15:37 schreef Happel het volgende:
Jullie hadden ook zonder die rode kaart wel verloren.

Makkelijk lullen vanaf waar je zit.
Feyenoord was ook onthutsend slecht hoor. Het is dat Roda de weg kwijt was ná die rode kaart. Waar we net voorafgaande wel wat recht op een pingel hadden.
En dat Luinge meteen een roda kaart moest geven was veel te zwaar bestraft. Hij heeft de wedstrijd beslist en niet jullie met jullie povere getik.
Patat, dat is het!!
  zondag 7 maart 2010 @ 16:53:44 #268
154193 TheYoung1
pi_78851518
Blijft vreemd stil hier vandaag......
Patat, dat is het!!
pi_78851840
quote:
Op zondag 7 maart 2010 15:57 schreef TheYoung1 het volgende:

[..]

Makkelijk lullen vanaf waar je zit.
Feyenoord was ook onthutsend slecht hoor. Het is dat Roda de weg kwijt was ná die rode kaart. Waar we net voorafgaande wel wat recht op een pingel hadden.
En dat Luinge meteen een roda kaart moest geven was veel te zwaar bestraft. Hij heeft de wedstrijd beslist en niet jullie met jullie povere getik.
Rode kaart viel bij een 1-0 achterstand... en was volledig terecht. Was gewoon een domme overtreding
  zondag 7 maart 2010 @ 17:13:46 #270
154193 TheYoung1
pi_78852172
quote:
Op zondag 7 maart 2010 17:03 schreef Tallie1982 het volgende:

[..]

Rode kaart viel bij een 1-0 achterstand... en was volledig terecht. Was gewoon een domme overtreding

Had Luinge de overtreding aan de andere kant, 30 seconden daarvoor, ook moeten bestraffen. Dat deed 'ie niet en daarom is het te zwaar gestraft. Punt.
De gele kaart voor Tyton was zelfs meer terecht.
Patat, dat is het!!
pi_78855344
Zo, na twee overwinningen op rij weer terug op aarde en stevig met beide benen op de grond. Vantevoren had ik verwacht/gehoopt vandaag een puntje (of misschien zelfs wel drie) te kunnen halen, maar die overmoed wordt dan weer meteen afgestraft. Jammer, maar op naar volgend weekend en hopelijk dan wél weer drie punten!

Ik heb me trouwens kapot staan ergeren aan de vrije combi van de Rotterdammers; op oost zaten er ik-weet-niet-hoeveel buiten het uitvak en op de terugweg ongeveer een half uur kunnen wachten met de auto omdat de complete colonne Feyenoorders voorrang kreeg bij het wegrijden.
  zondag 7 maart 2010 @ 19:48:28 #272
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_78857662
quote:
Op zondag 7 maart 2010 18:48 schreef DDDDDaaf het volgende:
Ik heb me trouwens kapot staan ergeren aan de vrije combi van de Rotterdammers; op oost zaten er ik-weet-niet-hoeveel buiten het uitvak en op de terugweg ongeveer een half uur kunnen wachten met de auto omdat de complete colonne Feyenoorders voorrang kreeg bij het wegrijden.
Wij zijn overal.

Al ben ik zelf nog nooit in Parkstad geweest. Volgend jaar maar eens.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_78858441
quote:
Op zondag 7 maart 2010 19:48 schreef Happel het volgende:

[..]

Wij zijn overal.

Al ben ik zelf nog nooit in Parkstad geweest. Volgend jaar maar eens.
Alleen nooit op het stadshuisplein
  maandag 8 maart 2010 @ 00:34:57 #274
122102 blonchi
Blauwgilborgel
pi_78872725
Die kaart was zó duidelijk rood voor Roda dat je er zelfs geen herhaling voor nodig had.

En dan dat publiek. Stelletje gefrustreerde apen! Ik hoop op een forse boete.
Lekker je club wat staan naaien.

Snel een fusie graag!
Ik moet helaas vernechten dat dit plochterig gerinf uiterst vlamelig en imprumptueel verjuind is.
Bovendien jiften de druimels me teveel in de luimtenissen van kwappipappi.
  maandag 8 maart 2010 @ 08:51:50 #275
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_78877545
Ah daar is onze grote fusievriend weer.

Gewoon verdiende nederlaag, van Roda kant was het gewoon bizar slecht.
Wat mij wel verbaasde is het grote verschil in arbitrage. Vormer krijgt rood maar voor een soort gelijke overtreding van Ajax tegen de spits van Sparta krijgt Vertonghen gewoon geel. Dat snap ik niet echt?

En nog een punt, kan iemand ff Bodor vertellen om die verschrikkelijke blauwe schoenen weg te gooien? Mijn god zoiets staat toch niet onder gele sokken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')