abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 februari 2010 @ 01:26:55 #151
122102 blonchi
Blauwgilborgel
pi_77616361
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 00:51 schreef LeonH het volgende:

[..]

Correct. Dat die smerige Amsterdammers maar nog eens durven te zeiken over een scheidsrechter en over 2 niet gegeven penalty's... Dat is vandaag toch ruimschoots goedgemaakt door die beroepsjosti in het KNVB pakje... Ik denk dat ik als verdediger Suarez al lang een doodschop had gegeven. Wat een vies smerig gedrag vertoont dat ventje altijd met zijn schwalbes en die kaarten aannaaien.

En dan nog eens Nijhuis... Tja... over die man kan je een boek schrijven hoe hij Roda altijd benadeelt. Wij zaten in vak 110 en je kon vanaf daar nog zien dat er bij de eerste penalty niks aan de hand was. Bij die 2e had de grensrechter de vlag omhoog voor iets (buitenspel/overtreding?) en wordt genegeerd. Hij staat nog zelfs met de vlag omhoog terwijl Nijhuis voor een penalty fluit!!!! Had werkelijk gehoopt dat Trost doorkwam, die had 'm echt bij de strot gehad. Daarbij ozze Norbert wederom naar de tribune Wat een held blijft die man toch!

Junker moet eens worden getraind op afwerken... bah bah bah...

Waar we wel wat van kunnen leren is de opkomst van de elftallen. Lekkere Amsterdamse meezingers... Bij ons is dat zo'n cheesy trancedingetje. Als je toch Insomnia ( Die plaat ) afschaft gooi er dan een knaller in van Rowwen Heze.

Dat is overigens ook de reden dat ik zaterdag helaas niet kan gaan. Ben naar het theater en had daarvoor de kaartjes besteld voordat ik überhaupt naar het speelschema heb gekeken

Dat was het volgens mij weer voor vandaag, kort samengevat een kutavond...
Ik ben het z(o)waar met je eens
Ik moet helaas vernechten dat dit plochterig gerinf uiterst vlamelig en imprumptueel verjuind is.
Bovendien jiften de druimels me teveel in de luimtenissen van kwappipappi.
  donderdag 4 februari 2010 @ 01:54:50 #152
269412 Frederick_Blah
I vant to suck ur blaath!
pi_77616614
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 00:51 schreef LeonH het volgende:

[..]

Correct. Dat die smerige Amsterdammers maar nog eens durven te zeiken over een scheidsrechter en over 2 niet gegeven penalty's... Dat is vandaag toch ruimschoots goedgemaakt door die beroepsjosti in het KNVB pakje... Ik denk dat ik als verdediger Suarez al lang een doodschop had gegeven. Wat een vies smerig gedrag vertoont dat ventje altijd met zijn schwalbes en die kaarten aannaaien.

En dan nog eens Nijhuis... Tja... over die man kan je een boek schrijven hoe hij Roda altijd benadeelt. Wij zaten in vak 110 en je kon vanaf daar nog zien dat er bij de eerste penalty niks aan de hand was. Bij die 2e had de grensrechter de vlag omhoog voor iets (buitenspel/overtreding?) en wordt genegeerd. Hij staat nog zelfs met de vlag omhoog terwijl Nijhuis voor een penalty fluit!!!! Had werkelijk gehoopt dat Trost doorkwam, die had 'm echt bij de strot gehad. Daarbij ozze Norbert wederom naar de tribune Wat een held blijft die man toch!

Junker moet eens worden getraind op afwerken... bah bah bah...

Waar we wel wat van kunnen leren is de opkomst van de elftallen. Lekkere Amsterdamse meezingers... Bij ons is dat zo'n cheesy trancedingetje. Als je toch Insomnia ( Die plaat ) afschaft gooi er dan een knaller in van Rowwen Heze.

Dat is overigens ook de reden dat ik zaterdag helaas niet kan gaan. Ben naar het theater en had daarvoor de kaartjes besteld voordat ik überhaupt naar het speelschema heb gekeken

Dat was het volgens mij weer voor vandaag, kort samengevat een kutavond...
Soms heb je de scheidsrechterlijke dwalingen mee, soms tegen. Helaas lijken sommige clubs in dit land structureel te lijden onder gepruts van ons arbiterscorps. Wat er vorig seizoen bij Roda af en toe gebeurde leek zowaar op een complot, maar ook Ajax is bovengemiddeld het slachtoffer van de scheidsrechter. Dus dat ge-lucky-ajax altijd slaat nergens op.

Nu vond ik 't vandaag overigens nogal meevallen. De eerste zou ik als scheidsrechter zijnde niet hebben gegeven. Een schwalbe was het ook niet. Suarez ondervond wel degelijk dusdanig hinder van dat beentje De Fauw dat hij niet meer overeind kon blijven. Maar de kansen op een doelpunt waren op dat moment al verkeken. De tweede strafschop was wel 100% en blijkbaar had de scheids er beter het oog op dan de grens, want uit de videobeelden bleek ook dat er duidelijk géén buitenspel aan vooraf ging.

Verder ben je uiteraard voornamelijk jaloers dat een geweldenaar als Luis Suarez in het Amsterdamse Rood-Wit speelt en niet voor jouw club.
pi_77620531
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 01:54 schreef Frederick_Blah het volgende:

Verder ben je uiteraard voornamelijk jaloers dat een geweldenaar als Luis Suarez in het Amsterdamse Rood-Wit speelt en niet voor jouw club.
Jammer alleen dat aan die geweldenaar nog altijd (terecht overigens) dat imago van beroepsduikelaar kleeft. Wanneer dat niet het geval was, was ik idd stik- en stikjaloers op zowel zijn doelpunten als de speler die hij is. Maar eerlijk is eerlijk, de tweede penalty had ik door meerdere scheidsrechters gegeven zien worden...

Dat er gisteravond wederom scheidsrechterlijke dwalingen aan te pas kwamen is al voldoende reden voor een hoop frustratie onder mij en m'n mede-Rodasupporters, maar waar ik me écht gruwelijk aan erger is de stemmingmakerij in de aanloop naar de wedstrijd in o.a. die kudt-campingkrant gistermorgen. Het Nederlandse scheidsrechterskorps stapelt blunder op blunder, wedstrijden worden óf kapot gefloten óf door arbitrale missers beslist, maar daar hoor je niks over of er wordt een beetje lacherig over gedaan. Ajax meent ook eens een keer benadeeld te zijn en dat wordt meteen breed uitgemeten in de landelijke media.

Nijhuis' (die ik overigens, net als van Boekel, niet uit kan staan) Twente-supporterschap wordt er nog even bij gesleept en er wordt een gigantische druk op hem gelegd om maar vóóral geen beslissingen te nemen die in het nadeel van Ajax zijn. Van Veldhoven zei het goed in het interview na de wedstrijd; Nijhuis kon in principe niks goed doen gisteravond, alleen zijn wij nu degenen die zaterdag twee basisspelers kwijt zijn in onze belangrijke wedstrijd tegen Sparta. En de KNVB doet alsof haar neus bloedt, terwijl ze met de aanstelling van een andere scheidsrechter alle ontstane commotie had kunnen voorkomen...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_77620800
Wel grappig dat de 2e penalty de grens terecht wordt overrruled en de huilies hier je daar niet over hoort
pi_77627616
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 09:50 schreef Scorpie het volgende:
Wel grappig dat de 2e penalty de grens terecht wordt overrruled en de huilies hier je daar niet over hoort
waar je niemand over hoort, vooral bij de NOS samenvatting waar de commentator het na 4 herhalingen nieteens ziet (of wil zien) is dat er keihard hands gemaakt wordt(hij tikt de bal ook nog in de goede richting!) door siem de jong voorafgaande aan de pass op suarez, werkelijk schandalig. Misschien dat de grens daarom vlagt Geen idee want we horen niemand erover en dus de scheids/grens ook niet. Als het andersom was dan was de hel los en zou het sportjournaal er vandaag een kwartier aandacht aan besteden.

donderdag 4 februari 2010 @ 16:39:10 #156
73209 dnzl
Minimalist.
pi_77634218
Voor de hands werd hij van achter aangetikt door de Roda verdediger, hoor je ook niemand over.
pi_77634899
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 16:39 schreef dnzl het volgende:
Voor de hands werd hij van achter aangetikt door de Roda verdediger, hoor je ook niemand over.
net zo hard als suarez bij die eerste penalty ja....
  donderdag 4 februari 2010 @ 17:11:47 #158
269412 Frederick_Blah
pi_77635389
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 09:37 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Jammer alleen dat aan die geweldenaar nog altijd (terecht overigens) dat imago van beroepsduikelaar kleeft. Wanneer dat niet het geval was, was ik idd stik- en stikjaloers op zowel zijn doelpunten als de speler die hij is. Maar eerlijk is eerlijk, de tweede penalty had ik door meerdere scheidsrechters gegeven zien worden...

Dat er gisteravond wederom scheidsrechterlijke dwalingen aan te pas kwamen is al voldoende reden voor een hoop frustratie onder mij en m'n mede-Rodasupporters, maar waar ik me écht gruwelijk aan erger is de stemmingmakerij in de aanloop naar de wedstrijd in o.a. die kudt-campingkrant gistermorgen. Het Nederlandse scheidsrechterskorps stapelt blunder op blunder, wedstrijden worden óf kapot gefloten óf door arbitrale missers beslist, maar daar hoor je niks over of er wordt een beetje lacherig over gedaan. Ajax meent ook eens een keer benadeeld te zijn en dat wordt meteen breed uitgemeten in de landelijke media.

Nijhuis' (die ik overigens, net als van Boekel, niet uit kan staan) Twente-supporterschap wordt er nog even bij gesleept en er wordt een gigantische druk op hem gelegd om maar vóóral geen beslissingen te nemen die in het nadeel van Ajax zijn. Van Veldhoven zei het goed in het interview na de wedstrijd; Nijhuis kon in principe niks goed doen gisteravond, alleen zijn wij nu degenen die zaterdag twee basisspelers kwijt zijn in onze belangrijke wedstrijd tegen Sparta. En de KNVB doet alsof haar neus bloedt, terwijl ze met de aanstelling van een andere scheidsrechter alle ontstane commotie had kunnen voorkomen...
In z'n eerste seizoenen in Nederland mocht Suárez inderdaad nogal flink wat schwalbes maken, maar dat heeft hij afgeleerd. En nu heeft hij eerder last van dat imago, wat ook niet zou mogen. Nu is het ook wel zijn speelstijl dat hij veel naar de grond gaat. Dat 'ie zich overal langs kan rommelen met de bal is zijn kracht, maar hij loopt gewoon struikelend. En dat op die snelheid. Als 'ie niet uitkomt in zijn passen en tegen de vlakte gaat dan mag dat nog niet direct een schwalbe heten. Zo was die eerste strafschop gisteren geen schwalbe maar ook niet strafschopwaardig.

Maar goed, dan moet je pissig zijn op de KNVB, die stellen Nijhuis aan. Of de Telegraaf vanwege die stemmingmakerij. Niet op Suárez die alleen maar wil winnen - al moet dat met een goedkope strafschop - of Nijhuis die naar ik denk toch naar eer en geweten gefloten heeft.
pi_77635578
nou nou... alhoewel Suarez zijn leven idd gebeterd heeft kan je niet ontkennen dat het gisteren toch wel een schwalbe was hoe hij valt en alles eromheen.
  donderdag 4 februari 2010 @ 17:37:25 #160
269412 Frederick_Blah
pi_77636177
Ik heb het zojuist nog eens een aantal maal bekeken, ik vind het er niet als schwalbe uitzien. Hij geraakt gewoon na zijn actie niet meer om De Fauw heen en wordt tevens hééél licht geraakt. Hij speelde de bal overigens te ver dus die was sowieso voor de keeper geweest. Blijf erbij: géén schwalbe, géén strafschop.
  donderdag 4 februari 2010 @ 17:45:27 #161
154193 TheYoung1
Lief zijn loont nog steeds!!
pi_77636373
4 wedstrijden schorsing voor onze bokser in spé Trost. En 1tje voor Norbert...
knvb
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
pi_77640339
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 17:37 schreef Frederick_Blah het volgende:
Ik heb het zojuist nog eens een aantal maal bekeken, ik vind het er niet als schwalbe uitzien. Hij geraakt gewoon na zijn actie niet meer om De Fauw heen en wordt tevens hééél licht geraakt. Hij speelde de bal overigens te ver dus die was sowieso voor de keeper geweest. Blijf erbij: géén schwalbe, géén strafschop.
dat mag jij vinden

imo laat suarez zich bewust vallen als ie ziet dat die bal achter dreigt te gaan en niet omdat ie geraakt wordt

maarja niks aan te doen. Zaterdag winnen van Sparta zodat we uit de problemen blijven
pi_77640851
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 17:45 schreef TheYoung1 het volgende:
4 wedstrijden schorsing voor onze bokser in spé Trost. En 1tje voor Norbert...
knvb
Die van Keulen vind ik overdreven, die van Trost is echter gewoon terecht. In zijn positie als assistent heeft hij helemaal niks te melden tegen de scheidsrechter.. als je het dan toch doet, zéker niet op die manier.
Kon zijn reactie trouwens wel waarderen, daar niet van.
  donderdag 4 februari 2010 @ 20:48:20 #164
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_77643443
Ik heb net nog eens rustig de beelden bekeken. Ik - als Roda-fan - ben het er mee eens dat het geen 100% schwalbe is. Er is wel contact, ook al heel licht en hij laat zich wat makkelijk vallen. Daarentegen staat inderdaad wel dat hij nooit had kunnen scoren en dus gewoon geen penal had mogen zijn.

De 2e penalty vind ik lastiger. Als de grens niet gevlagd had, was er niks aan de hand geweest. Ik vind het inderdaad vreemd dat Schijthuis besluit zijn assistent te overrulen en door te laten spelen. En ook hierbij vind ik dat de Jong zich makkelijk laat vallen ook al was er meer contact dan voorheen.

Al met al 2 vreemde situaties die ons de kop gekost hebben. 3 wedstrijden (zware wedstrijden) achter elkaar (PSV, Twente, Ajax) gespeeld en 0 punten. Maar ik ben blij dat we in ieder geval goed voetbal laten zien. Het is al een stap omhoog.
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
  donderdag 4 februari 2010 @ 21:54:38 #165
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_77646710
Ze blijven maar janken als er wat tegen hun clubje gezegd wordt...
http://www.afca.nl/index_3.htm?x=396&y=227

Dit is toch gewoon een regelrecht dreigement?

[ Bericht 12% gewijzigd door LeonH op 04-02-2010 22:09:46 ]
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_77661479
haha wat is dat voor site, ziet eruit als niveau rodaworld
  zondag 7 februari 2010 @ 00:04:47 #167
154193 TheYoung1
pi_77719510
Slechtste partij van Roda na de winterstop.... Boeieuh!!! trsee points in ze pocket
Patat, dat is het!!
pi_77727543
quote:
Op zondag 7 februari 2010 00:04 schreef TheYoung1 het volgende:
Slechtste partij van Roda na de winterstop.... Boeieuh!!! trsee points in ze pocket
amen
gelukkig speelde sparta nóg slechter en was de winst wel verdiend. Al kreeg ik plotseling toch nog last van hartkloppingen in de laatste minuut...
pi_77727816
Ik ben op zoek naar dat inloopliedje. Iemand die deze versie heeft ? Dus niet de originele
pi_77728147

Leuk
pi_77728945
Had hem niet gezien maar hij is leuk
  zondag 7 februari 2010 @ 14:12:34 #172
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_77729073
quote:
Op zondag 7 februari 2010 14:08 schreef NoMercy285 het volgende:
Had hem niet gezien maar hij is leuk
Mocht niet naar binnen volgens de Gestapo stewards.

pi_77729673
quote:
Op zondag 7 februari 2010 14:12 schreef RD4 het volgende:

[..]

Mocht niet naar binnen volgens de Gestapo stewards.

[ afbeelding ]
Vanwege copyright?
  zondag 7 februari 2010 @ 14:49:38 #174
269412 Frederick_Blah
pi_77729997
quote:
Op zondag 7 februari 2010 13:37 schreef Tallie1982 het volgende:
[ afbeelding ]

Leuk
Kansloos is het juiste woord ja
  zondag 7 februari 2010 @ 14:59:28 #175
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_77730232
quote:
Op zondag 7 februari 2010 14:37 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Vanwege copyright?
Nee, ik doelde op het Suarez doek. Bovenstaand doek was ik vergeten is eigen fabrikaat.
  zondag 7 februari 2010 @ 15:48:57 #176
154193 TheYoung1
pi_77731632
Wat is dat voor gezever over "3 palen" op de fan-site? Heb ik iets gemist??
Patat, dat is het!!
pi_77732372
De link in de OP naar rodaworld klopt niet mee. Moet http://www.rodaworld.limboo.com/ zijn. Kan een mod deze even aanpassen?
"You can't be a real country unless you have a beer and an airline - it helps if you have some kind of football team, or some nuclear weapons, but in the very least you need a beer." (Frank Zappa)
  zondag 7 februari 2010 @ 16:32:25 #178
154193 TheYoung1
pi_77732880
quote:
Op zondag 7 februari 2010 16:14 schreef iehlaak het volgende:
De link in de OP naar rodaworld klopt niet mee. Moet http://www.rodaworld.limboo.com/ zijn. Kan een mod deze even aanpassen?
Moet je ff een topic report doen
Patat, dat is het!!
  maandag 8 februari 2010 @ 09:44:40 #179
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_77759874
3 punten zijn binnen en daar is alles mee gezegd. Wel weer kut dat Heerenveen en vooral VVV weer winnen. Maar de onderste plaatsen zijn alweer ietsje verder weg.
pi_77761981
we moeten niet meer naar beneden kijken. Vooral de trainer moet nu eens naar boven gaan kijken. We zijn echt niet minder dan minstens de helft van de ploegen, de denkwijze moet weer terug naar die van 2 jaar geleden
  maandag 8 februari 2010 @ 13:36:51 #181
122102 blonchi
Blauwgilborgel
pi_77766441
quote:
Op maandag 8 februari 2010 11:10 schreef planethugo het volgende:
de denkwijze moet weer terug naar die van 2 jaar geleden
Dus toch fuseren?
Ik moet helaas vernechten dat dit plochterig gerinf uiterst vlamelig en imprumptueel verjuind is.
pi_77767210
quote:
Op maandag 8 februari 2010 13:36 schreef blonchi het volgende:

[..]

Dus toch fuseren?

3 Punten in eigen huis gehouden, we hebben weer een keeper op doel staan én een jonge speler (Janssen) ontwikkelt zich weer, nadat 'ie bijna anderhalf seizoen stil gestaan heeft. Ik stapte zaterdagavond dik tevreden de tribune af! Hopelijk gaat van Veldhoven trouwens in de komende wedstrijden Meulens eens de kans geven ipv Matondo, want laatstgenoemde bracht zaterdagavond weer niet veel...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  maandag 8 februari 2010 @ 17:37:38 #183
154193 TheYoung1
pi_77775621
Matondo doet me altijd denken aan een blije enthousiaste puppy die ff door het gras mag rennen...Lekker rennen, boeit niet waarheen..
Patat, dat is het!!
pi_77775929
Yulu moet natuurlijk af en toe een wedstrijd bij kunnen schrijven, hij wil immers hogerop en vooral een beter contract ergens krijgen
pi_77783237
quote:
Op maandag 8 februari 2010 17:37 schreef TheYoung1 het volgende:
Matondo doet me altijd denken aan een blije enthousiaste puppy die ff door het gras mag rennen...Lekker rennen, boeit niet waarheen..
Dit seizoen tel ik altijd hoeveel duels hij per wedstrijd wint. Meestal zit hij op nul en dat was tegen Sparta ook het geval.
"You can't be a real country unless you have a beer and an airline - it helps if you have some kind of football team, or some nuclear weapons, but in the very least you need a beer." (Frank Zappa)
  dinsdag 9 februari 2010 @ 09:33:37 #186
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_77797774
Meest trieste van Yulu was de actie uit tegen Ajax. Meneer staat gewoon stil op de bal en probeert deze te verdedigen. Maar er komt een Ajax speler aanlopen die gewoon heel simpel de bal van zijn voet wegtikt en richting de helft van Roda loopt. Ik moest echt serieus lachen toen.

Zaterdag AZ, zal zwaar worden maar ook hun zijn te pakken. Qua supporters zal wel niks worden.
  dinsdag 9 februari 2010 @ 09:47:23 #187
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_77798131
Ik ben zwaar aan het twijfelen om te gaan het ...-Stadion staat nog niet op mijn lijstje! Maar het valt steeds op rotdagen zoals rondom kerst, door de week enz.
pi_77798380
Het lijkt dan toch dat het eindelijk weer enigszins op de rails is. De wedstrijden tegen psv twente en ajax waren niet slecht gespeeld, maar helaas geen punten. Al is het natuurlijk niet noodzakelijk om de punten tegen die clubs te pakken. Dat het dan wel gebeurd tegen een team waartegen dit wel moet, sparta, stelt me gerust ( Al was het spel tegen Sparta weer iets minder). Voor de rest zie ik de rest van het seizoen met goede moed tegenmoet. Voor degradatie hoef Roda zich absoluut geen zorgen te gaan maken als ze deze lijn doortrekken. Kruiswijk is echt een aanwinst. Hopen ( waarschijnlijk tegen beter weten in ), dat we hem kunnen behouden. Met Junker heeft Roda een spits die absoluut op zijn plek is, en voor de rest staat er geen slecht elftal.
Wie weet valt er tegen AZ nog iets te behalen, maar dat is in mijn ogen niet noodzakelijk, oftewel er valt niks te verliezen. Wel een groot pluspunt dat de Fauw en Saeijs ( die naast Kruiswijk stukken beter staan te ballen dan voorheen ) terug zijn!
pi_77799814
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 09:56 schreef RockGod--- het volgende:
Wel een groot pluspunt dat de Fauw en Saeijs ( die naast Kruiswijk stukken beter staan te ballen dan voorheen ) terug zijn!
Klopt, tegen Sparta was het af en toe billenknijpen omdat ze Kah weer vrij lieten om op te bouwen end at is niet goed voor je hartslag. Hij mag van mij eerder vertrekken als Saeijs, verdedigend is Kah wel ok(maar niet geweldig) en aan de bal is het een drama, ook voor de rest van het elftal
pi_77800132
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 10:48 schreef planethugo het volgende:

[..]

Klopt, tegen Sparta was het af en toe billenknijpen omdat ze Kah weer vrij lieten om op te bouwen end at is niet goed voor je hartslag. Hij mag van mij eerder vertrekken als Saeijs, verdedigend is Kah wel ok(maar niet geweldig) en aan de bal is het een drama, ook voor de rest van het elftal
Ik heb de wedstrijd via Eredivisie Live gevolgd, en op een gegeven moment hoorde je Kruiswijk en Delorge gewoon naar Kah roepen : Inleveren die bal!

Vond ik zelf wel een grappige situatie. Verder is Kah inderdaad opbouwend dramatisch. Ik vind het een fantastische kerel, en ik ben er van overtuigd dat hij zich altijd 110% zal inzetten voor de club, maar ik heb toch meer vertrouwen in de verdediging; de Fauw-Saeijs-Kruiswijk-de Jong.
pi_77800938
eensch...
Kah is een geweldig cult-figuur maar helaas win je met die status geen wedtrijden. Ik heb een tijdje zitten piekeren wie ik dan liever in de basis zie: Kah of Addo. Vooral omdat Addo opbouwend beter is. Maar ik ben er nog steeds niet uit, tis een beetje de zwakke vs de blinde
pi_77808215
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 11:25 schreef planethugo het volgende:
eensch...
Kah is een geweldig cult-figuur maar helaas win je met die status geen wedtrijden. Ik heb een tijdje zitten piekeren wie ik dan liever in de basis zie: Kah of Addo. Vooral omdat Addo opbouwend beter is. Maar ik ben er nog steeds niet uit, tis een beetje de zwakke vs de blinde
Ik heb het (wederom) aantrekken van Addo nooit zo goed begrepen. Hij heeft immers verschillende keren bewezen, dat hij niet de missende schakel was. Bij psv heeft ie misschien wel eens aardig meegedraaid, maar helaas hebben wij geen spelers van het kaliber Alex om naast hem te posteren.

Ik hoop eigenlijk dat beiden in de toekomst niet in het eerste plan meer hoeven voor te komen, maar als back-up gaat mijn voorkeur dan toch uit naar Kah. Al moet ik wel erbij vermelden dat die keuze meer op sentiment berust dan op voetbalkwaliteiten, want dat zou ik, net als jij, geen keuze kunnen maken tussen de twee.
  dinsdag 9 februari 2010 @ 15:47:22 #193
154193 TheYoung1
pi_77810923
Kah mag van mij gerust blijven. Is een aanjager, weet spelers èn publiek te stimuleren en is toch een beetje gangmaker.
Alleen zijn plaats op het veld zit me tegen. Ik meen het serieus als ik zeg, dat je Kah in de spits moet zetten. Of er net achter. Klinkt mss raar, maar hij is voor de tegenstander een onrust-stoker en dat zie ik hem liever voorin doen, dan in de verdediging. Laat hem maar lekker rond de middenstip dartellen, creeert ook weer meer ruimte voor Junker. (die wel eens op zijn afronding moet trainen!!!)

Aan Addo maak ik verder geen woorden meer vuil....
Patat, dat is het!!
pi_77817607
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 15:47 schreef TheYoung1 het volgende:
Kah mag van mij gerust blijven. Is een aanjager, weet spelers èn publiek te stimuleren en is toch een beetje gangmaker.
Alleen zijn plaats op het veld zit me tegen. Ik meen het serieus als ik zeg, dat je Kah in de spits moet zetten. Of er net achter. Klinkt mss raar, maar hij is voor de tegenstander een onrust-stoker en dat zie ik hem liever voorin doen, dan in de verdediging. Laat hem maar lekker rond de middenstip dartellen, creeert ook weer meer ruimte voor Junker. (die wel eens op zijn afronding moet trainen!!!)

Aan Addo maak ik verder geen woorden meer vuil....
Je bent het toch met me eens dat Kah zijn zwakste punt opbouwen aan de bal is? Hoe kan je dan in godsnaam voorstellen om hem op het middenveld te zetten!? Snap je idee over de spitspositie helemaal, maar je mist 4 van de 5 gevallen wel een schakel in je spel, daar weegt het betere kopwerk en de onruststokerij m.i. niet tegenop..
  dinsdag 9 februari 2010 @ 19:14:06 #195
154193 TheYoung1
pi_77818701
Ben ik helemaal met je eens. Daarom zie ik hem ook liever niet in de verdedeging staan.
Maar ik zie de aandacht die hij van een tegenstander trekt, en als hij zn dag heeft, ook nog goeie passes geven, liever voorin dan achterin. Daar is hij alleen maar onrustig.
Na de komst van Kruiswijk, valt hij sowieso alleen nog maar een laatste kwartiertje in. Laat het 'm daar dan eens onrustig maken...

Realiteit, ik zal 'm volgend seizoen missen...
Patat, dat is het!!
pi_77836251
gisteren VI teruggekeken en daar meldde derksen even snel bij het nieuws dat Roda een naamgever voor het stadion het zoeken is. Ach voor de meeste zal het toch gewoon het PLS blijven. Ook al heet het straks het Hornbach-stadion ofzo

zal straks wel in de nieuwe VI staan
  woensdag 10 februari 2010 @ 09:36:32 #197
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_77836367
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 09:30 schreef planethugo het volgende:
gisteren VI teruggekeken en daar meldde derksen even snel bij het nieuws dat Roda een naamgever voor het stadion het zoeken is. Ach voor de meeste zal het toch gewoon het PLS blijven. Ook al heet het straks het Hornbach-stadion ofzo

zal straks wel in de nieuwe VI staan
Wss is dit zo omdat de huidige naam voor 10 jaar gekocht is geloof ik en die verbintenis loopt af.

Ik hoop wel dat het een mooie naam is, want Ecco, Wagner & Partners, Fujifilm, en Mitsubishi Forklift is 3x niks.
  woensdag 10 februari 2010 @ 09:49:41 #198
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_77836647
Het moet gewoon het PLS blijven.
pi_77836653
of zoals Youp van het hek ooit zei: 'hoe heet dat stadion van NAC nogeens: het kodak klak nac stadion
  woensdag 10 februari 2010 @ 11:37:15 #200
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_77839472
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 09:49 schreef Ixnay het volgende:
Het moet gewoon het PLS blijven.
Terwijl verschillende verslaggevers het soms nog steeds het Parkstad Stadion noemen....(ook niet verkeerd, maar dat terzijde)
  woensdag 10 februari 2010 @ 11:52:58 #201
60704 LeonH
pi_77839992
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 09:36 schreef RD4 het volgende:

[..]

Wss is dit zo omdat de huidige naam voor 10 jaar gekocht is geloof ik en die verbintenis loopt af.

Ik hoop wel dat het een mooie naam is, want Ecco, Wagner & Partners, Fujifilm, en Mitsubishi Forklift is 3x niks.
Dat ding van NAC heet toch nu Rat Verlegh Stadion ofzoiets?

Daarentegen vind ik Grolsch Veste wel mooi klinken!
De Brand Veste is een mooie optie , maja dan moet Brand wel willen
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  woensdag 10 februari 2010 @ 12:36:23 #202
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_77841491
De Alfa Dome...Klinkt ook wel goed.
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
pi_77841955
Asjeblieft niks met "dome" of "arena" in de naam.
  woensdag 10 februari 2010 @ 12:57:32 #204
60704 LeonH
pi_77842104
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 12:36 schreef Kn0x het volgende:
De Alfa Dome...Klinkt ook wel goed.
Had ik ook liever gehad, maja het is nu eenmaal Brand wat een sponsor is
pi_77842540
Ruijters Vastgoed Stadion, die hebben afgelopen jaar een paar honder miljoen verkeerd belegd, dan kunnen ze toch ook wel 2 miljoen per jaar voor die naam geven
  woensdag 10 februari 2010 @ 13:31:51 #206
60704 LeonH
pi_77843072
Lees net in de nieuwe VI dat Van Den Bunder inderdaad wat meer wilt gaan proberen bij Brand.
  woensdag 10 februari 2010 @ 14:50:19 #207
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_77845837
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 13:31 schreef LeonH het volgende:
Lees net in de nieuwe VI dat Van Den Bunder inderdaad wat meer wilt gaan proberen bij Brand.
De Brand Boerderij

En om de stad kerkrade wat te pleasen.

De Brand Boerderij Kerkrade.
pi_77847700
Heb even stukje overgetypt voor fp site:
quote:
Als het aan Roda JC ligt heet het onderkomen van de Limburgse club in de toekomst geen Parkstad Limburg Stadion meer. De directie hoopt de naam vrij te krijgen zodat in de toekomst een gesponsorde naam op het stadion prijkt.

Roda ergert zich eraan dat Parkstad gemeenten Landgraaf en Brunssum nooit hun bijdrage betaald hebben.
'De afspraak was dat het stadion levenslang dezelfde naam zou hebben maar er is nooit aan de verplichtingen voldaan, dat is raar en dus kijken we naar de mogelijkheden'. Niet onbelangrijk daarbij is dat onlangs alleen de gemeente Kerkrade financiële steun verleende en de andere gemeenten (naast eerder genoemde ook bijv. Heerlen) angstvallig stil bleven.

De nieuwe commercieel directeur Marcel van den Bunder ziet Brand Bier als een mogelijke partij om de stadionnaam over te nemen. 'Bier uit de regio met nationale ambitie. Brand en Roda kunnen elkaar alleen maar versterken. Op de shirts mag er geen drankreclame staan dus het stadion zou daarbij een hele mooie optie zijn'. Voorbeelden zijn er genoeg volgens Van den Bunder: 'ASR komt uit Rotterdam, Aegon heeft het hoofdkantoor in Amsterdam en Philips heeft zijn roots in Eindhoven liggen. En dat zijn toch echt geen bedrijven met een regionale uitstraling'

De financiele situatie bij Roda hoeft geen obstakel te vormen voor de plannen: 'Bij PSV (waar vd Bunder tot 1 feb. werkte) was het ook niet makkelijk om sponsors binnen te halen maar onmogelijk is het niet. Bedrijven kunnen een hoog rendement halen. Als je vergelijkt hoeveel geld ze stoppen in reguliere radio- en tv-reclame dan kan je in het voetbal voor hetzelfde bedrag een veel hoger rendement halen. Ik kan de bedrijven daartoe overtuigen' aldus onze gemotiveerde nieuwe commercieel directeur.
  donderdag 11 februari 2010 @ 03:39:38 #209
122102 blonchi
Blauwgilborgel
pi_77871660
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 12:52 schreef DDDDDaaf het volgende:
Asjeblieft niks met "dome" of "arena" in de naam.
De Trieste Piste
pi_77873932
De Brand Bier Burcht zag ik ergens staan en in principe vind ik die nog wel kunnen. Niks met Brand stadion, Brand Arena, Brand Dome alsjeblieft zeg.

Daarnaast zijn er sowieso weinig fatsoenlijke sponsornamen in stadionnamen die goed klinken.

Allianz Arena klinkt dan wel aardig.
Heb schijt aan de dingen die je wel hebt gedaan, in plaats van spijt van de dingen die je niet hebt gedaan.
  donderdag 11 februari 2010 @ 09:50:27 #211
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_77874030
DSM Dome.

Der Kleine Tivoli.
  donderdag 11 februari 2010 @ 10:14:06 #212
60704 LeonH
pi_77874585
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 09:46 schreef Foxio het volgende:
De Brand Bier Burcht zag ik ergens staan en in principe vind ik die nog wel kunnen. Niks met Brand stadion, Brand Arena, Brand Dome alsjeblieft zeg.

Daarnaast zijn er sowieso weinig fatsoenlijke sponsornamen in stadionnamen die goed klinken.

Allianz Arena klinkt dan wel aardig.
Zag 'm ook staan op rjcfans. Idd een mooie naam! Na het PLS de BBB :p
Had ook al iemand in een reactie geschreven: Ger Senden Arena
pi_77876700
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 10:14 schreef LeonH het volgende:

[..]

Zag 'm ook staan op rjcfans. Idd een mooie naam! Na het PLS de BBB :p
Had ook al iemand in een reactie geschreven: Ger Senden Arena
Ger Senden Arena
pi_77877500
'Hendriks Veste' (en truie, bokse, ongergood...)

Onze "legendes" zijn nog in leven, dan vind ik een naam als 'Ger Senden Stadion' of (nóg beter) 'Gène Hanssen Stadion' een beetje vreemd...
  donderdag 11 februari 2010 @ 12:50:49 #215
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_77879527
Ik denk dat Senden dat zelf niet eens zou willen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 11 februari 2010 @ 19:40:47 #216
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_77894358
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 15:40 schreef planethugo het volgende:
Heb even stukje overgetypt voor fp site:
[..]
Maar Roda is toch geen eigenaar van het stadion meer?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  vrijdag 12 februari 2010 @ 01:10:00 #217
101281 Robjuhhh
Ultras Kerkrade
pi_77907382
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 19:40 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Nee dat niet, maar Gemeente zal dit niet tegen houden omdat hun gebaat zijn bij een financieel gezond Roda JC, dus hier zullen ze absoluut niet dwars liggen. Verder hetzelfde met bijvoorbeeld Fortuna, hebben ook stadionnaam verkocht, terwijl ze zelf ook geen eigenaar zijn!
Forza Roda
pi_77918751
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 19:40 schreef rubbereend het volgende:

[..]

geen idee hoe dat zit, wellicht dat de gemeente een percentage van het sponsorbedrag krijgt
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 12 februari 2010 @ 14:27:32 #219
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_77919562
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 01:10 schreef Robjuhhh het volgende:

[..]

Nee dat niet, maar Gemeente zal dit niet tegen houden omdat hun gebaat zijn bij een financieel gezond Roda JC, dus hier zullen ze absoluut niet dwars liggen. Verder hetzelfde met bijvoorbeeld Fortuna, hebben ook stadionnaam verkocht, terwijl ze zelf ook geen eigenaar zijn!
rare constructie, wel begrijpelijk.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zaterdag 13 februari 2010 @ 21:19:44 #220
154193 TheYoung1
pi_77965694
Tyton de pyton
Patat, dat is het!!
  zaterdag 13 februari 2010 @ 22:19:53 #221
154193 TheYoung1
pi_77968075
Hoe vaak heb ik niet gezegt dat Kah spits moet staan.....
Patat, dat is het!!
  zaterdag 13 februari 2010 @ 22:46:08 #222
60704 LeonH
pi_77969056
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 22:19 schreef TheYoung1 het volgende:
Vond het meer een ongelukkig moment dan een fout... Het probleem is dat het je nu dat ene puntje gekost, al kon het niet uitblijven. Daarna heeft ie trouwens de meeste ballen wel gehad. Maar in dit geval had je 'm beter voorin kunnen zetten en wat laten jagen ja...

Die knal van Lens had van mij trouwens wel mogen zitten. Wedstrijd was toch al gespeeld..
  zondag 14 februari 2010 @ 00:34:09 #223
122102 blonchi
Blauwgilborgel
pi_77973811
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 22:19 schreef TheYoung1 het volgende:
Roda gaat terug naar het land van Rowwen Hèze
en kan achteraansluiten in de polonaise.

OT: Tja, als de beste Roda-speler de doelman is, dan lijkt de uitslag wel terecht, dunkt me.

Of zoals El Hamdaoui moet hebben gedacht:

"Krijg nou Tyton"
  dinsdag 16 februari 2010 @ 14:46:19 #224
154193 TheYoung1
pi_78057160
Kah in de spits tegen Heracles!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Die gasten weten niet wat hun overkomt
Patat, dat is het!!
pi_78117383
Liever zie ik Junker gewoon in de spits, in plaats van overal op het veld omdat anderen weigeren bij balverlies mee te verdedigen...
pi_78118169
Liever zie ik Djoum een paar wedstrijden niet meer meedoen. Tegen AZ deed hij Yulu-style 70 minuten werkelijk alles fout. Voor Hadiour gold hetzelfde, maar hij probeert tenminste nog een slimme pass te geven die elke keer mislukt.
pi_78129971
Djoum is erg teruggezakt na zijn sterk begin. Bodor raakt ook geen pepernoot de laatste wedstrijden dus waarom die erin staat is mij ook een raadsel. Zal zwaar worden morgenavond.
pi_78132806
Wat mij betreft mag van Veldhoven vrijdag trouwens wel eens met een verrassende wissel gaan komen; ipv alwéér ergens in de 80e minuut letterlijk Matondo op te laten draven, mag Meulens wel eens een kans gaan krijgen!
pi_78133075
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 11:20 schreef DDDDDaaf het volgende:
Wat mij betreft mag van Veldhoven vrijdag trouwens wel eens met een verrassende wissel gaan komen; ipv alwéér ergens in de 80e minuut letterlijk Matondo op te laten draven, mag Meulens wel eens een kans gaan krijgen!
Ik vind het ook al prima als die eens besluit NIET in de 80e minuut in te grijpen maar wat eerder.
pi_78133245
Altijd dat gewissel rond de 80ste minuut slaat ook nergens op. In 10 minuten kan een speler niet eens warmdraaien, Yulu draait letterlijk nooit warm dus laat hem aub lekker op de bank zitten.

Vind die 16de plaats weer akelig dichtbij komen. Na Heracles komt Ado en dan Feyenoord. Worden zeer zware wedstrijden waar zeker punten gepakt moeten worden. Anders begint de stress weer!!
  donderdag 18 februari 2010 @ 11:51:35 #231
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_78133794
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 11:34 schreef Professional het volgende:

Vind die 16de plaats weer akelig dichtbij komen. Na Heracles komt Ado en dan Feyenoord. Worden zeer zware wedstrijden waar zeker punten gepakt moeten worden. Anders begint de stress weer!!
Met het programma wat we hebben moeten we ons zeker veilig kunnen spelen. De punten zullen vooral thuis gepakt moeten worden. VVV heeft in mijn ogen sowieso nog een moeilijker programma en ADO, W2 en RKC zullen zich zeker weten niet veilig spelen aangezien ze allemaal nog tegens ons moeten.

En dit seizoen word in tegenstelling tot andere seizoenen wel de punten gepakt tegen de kleinere ploegen (enkele uitzonderingen daargelaten).
pi_78136869
we hadden de pech dat we ajax, twente en az uit in 4 wedstrijden kregen. Zonde dat je dan 2x goed speelt maar geen puntje pakt maar het is niet anders. Als je tussendoor nog tegen willem II of rkc thuis had kunnen spelen dan had je wat meer lucht gehad. Thuis heb ik inmiddels weer het gevoel dat er tot 2 jaar geleden altijd wel was, namelijk dat we van iedereen kunnen winnen.

En Heracles doet het goed, maar moeten we daar bang voor zijn? Dacht het niet. De selecties van de nr 6 t/m de nr16 liggen zo dicht bij elkaar dat je zomaar zoals nec en groningen binnen 3 wedstrijden een compleet andere wereld hebt
  donderdag 18 februari 2010 @ 18:31:43 #233
154193 TheYoung1
pi_78149223
Ik zeg; staan we bij de rust niet geruststellend voor>>KAH IN DE SPITS!!!!

En idd dat domme gekut van Harm om 10 minuten voor tijd te wisselen... Heb het nooit begrepen. Niet alleen van hem niet.

Alléz bon. Zal niet gemakkelijk worden morgen. Gok op een kleine overwinning.
Patat, dat is het!!
pi_78206411
belangrijke overwinning!

1e helft echt heel zwak, 2e helft ging het al een stuk beter, ik zag hadouir de penalty nemen en zag em al over gaan maar toch mooi om in de 88e minuut alsnog te winnen
  vrijdag 19 februari 2010 @ 23:40:15 #235
60704 LeonH
pi_78208802
1e helft was niet om aan te zien!
2e helft heeeeeeel veel goed gemaakt. Op echte vechtlust de terechte overwinning eruit gehaald! Heracles stond goed opgesteld, maar vond het nou niet een denderend elftal. Daarbij zijn ze maar hooguit 3x bij de goal geweest. Maar dat zal Verbeek vast anders gezien hebben

Janssen vond ik vandaag erg sterk spelen, en ik wist niet dat ik het ooit zou zeggen maar Yulu vond ik het (op die 2 gemiste kansen) ook niet slecht doen
  zaterdag 20 februari 2010 @ 01:25:55 #236
122102 blonchi
Blauwgilborgel
pi_78214023
Dit is mijn Roda niet meer: na carnaval presteren...

OT: Gefeli allemaal. Verdiende overwinning denk ik.
  zaterdag 20 februari 2010 @ 02:03:05 #237
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_78215330
Het was wel mooi geweest als die omhaal van Yulu er in was gegaan.
pi_78228837
stel hij had 'm gemaakt, dan waren we 'm na dit seizoen waarschijnlijk wel kwijtgeraakt, zo een bandje met zo een goal(en dan nog die tegen willem II vorig seizoen) erop en hopsakee, een griekse middenmotor wil het wel met je proberen. Maar helaas

Hadouir had die penalty natuurlijk nooit mogen nemen, hij speelde een waardeloze wedstrijd en de corners nam ie regelmatig met een arrogant stiftje waardoor de bal veel te langzaam voor kwam om gevaarlijk te worden. De penalty nam ie op dezelfde manier en dat zag je vantevoren al gebeuren. Maar ach, eind goed al goed. Na de dra-ma-tische eerste helft hebben ze in de 2de helft gevochten en de beloning was geweldig. Lekkere ontlading op de tribune
  zaterdag 20 februari 2010 @ 14:31:04 #239
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_78228960
Wat is een middenmotor?

Gefeliciteerd met de punten, verdiend.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  zaterdag 20 februari 2010 @ 17:17:27 #240
154193 TheYoung1
pi_78233848
Eelco Horsten volgend seizoen bij Roda.
Jonge verdediger (20) van PSV die transfervrij voor 2 jaar tekend in Kerkrade. PSV wilde wel verder met hem, zal dus best een jongen met potentie zijn.
Patat, dat is het!!
pi_78238073
nooit van 'm gehoord maar wat je zegt, zal wel aardige speler zijn. Goede rechtsbacks zijn zowiezo schaars en Saeijs zal zowiezo wel vertrekken en die jongen zal nog niet de helft van het salaris van saeijs krijgen lijkt me
  zaterdag 20 februari 2010 @ 19:41:38 #242
154193 TheYoung1
pi_78238430
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 19:31 schreef planethugo het volgende:
nooit van 'm gehoord maar wat je zegt, zal wel aardige speler zijn. Goede rechtsbacks zijn zowiezo schaars en Saeijs zal zowiezo wel vertrekken en die jongen zal nog niet de helft van het salaris van saeijs krijgen lijkt me
Had ff wat na gekeken over hem. Heeft de hele jeugdopleiding bij PSV doorlopen. De abc-elftallen tot de beloften 2 seizoenen.
PSV wilde wel verder met hem, maar hij zelf wilde aan spelen toe komen. Heeft bewust voor Roda gekozen om ervaring op te doen en te groeien.

Kon nog wel eens een goeie zet blijken te zijn van van Geel.
Transfervrij, loon-eisen zullen ook wel mee vallen. En mocht hij daadwerkelijk een talent blijken te zijn, verdienen we er over 2 jaar nog wat aan ook.
Patat, dat is het!!
  dinsdag 23 februari 2010 @ 14:09:36 #243
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
  vrijdag 26 februari 2010 @ 21:37:58 #244
60704 LeonH
pi_78497203
Saeijs moet er af. Zijn maar 2 wedstrijden waar ik dit tot nu toe heb geroepen en laat die vorige toevallig ook tegen ADO zijn geweest.
Daarbij had de goal van ADO niet mogen tellen. Tyton werd wel degelijk gehinderd binnen zijn gebied.

2e helft zie ik tot nu toe wel met vertrouwen tegemoet!
pi_78497521
Kan nog alle kanten op.

En wat een overzicht van Yulu, dat hij Junker zag staan.
  vrijdag 26 februari 2010 @ 23:07:46 #246
96925 gunk77
Zo ik iets ben, ben ik ADO fan
pi_78502517
Gefeliciteerd! Het was van beide kanten bar slecht, maar jullie hebben de kwaliteit om dan toch te scoren...
  vrijdag 26 februari 2010 @ 23:13:32 #247
60704 LeonH
pi_78503011
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 23:07 schreef gunk77 het volgende:
Gefeliciteerd! Het was van beide kanten bar slecht, maar jullie hebben de kwaliteit om dan toch te scoren...
Eerlijk is eerlijk. Het zijn inderdaad 2 punten "gestolen". Het was vooral de 2e helft een echte gelijkspel wedstrijd. Uiteraard ben ik heeeeeel blij met de 3 punten die mee gaan naar Limburg!
Met wat gunstige uitslagen dit weekend is het linkerrijtje ook weer wat in zicht
  zaterdag 27 februari 2010 @ 04:18:28 #248
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_78511576
We staan gewoon 10e.

Maar hoe vaak is het gebeurd dit seizoen dat we met goed voetbal gewoon 0 punten hadden. Ik denk dat we nu meer dan terecht in de middenmoot spelen en het linker rijtje moet lukken.
En Tyton mag van mij wel 1e keeper worden/blijven.
pi_78515509
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 23:13 schreef LeonH het volgende:

[..]

Eerlijk is eerlijk. Het zijn inderdaad 2 punten "gestolen". Het was vooral de 2e helft een echte gelijkspel wedstrijd. Uiteraard ben ik heeeeeel blij met de 3 punten die mee gaan naar Limburg!
Met wat gunstige uitslagen dit weekend is het linkerrijtje ook weer wat in zicht
mwa gestolen punten vind ik wat overdreven, het kon de 2de helft allebei de kanten op, gelukkig maakt hadouir 'm dan wel. Maar wat een kans van Junker ALWEER

volgens mij heeft ie van de 11 goals, 9 intikkertjes gemaakt
pi_78518813
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 12:12 schreef planethugo het volgende:

[..]

mwa gestolen punten vind ik wat overdreven, het kon de 2de helft allebei de kanten op, gelukkig maakt hadouir 'm dan wel. Maar wat een kans van Junker ALWEER

volgens mij heeft ie van de 11 goals, 9 intikkertjes gemaakt
Je kan zeggen dat hij geluk heeft als hij op de goede plek staat en de bel erin pist. Feit is dat i op de goede plek staan en (ii) de bal erin krijgen een kwaliteit is die niet veel spelers hebben in de Eredivisie.
pi_78518883
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 14:02 schreef iehlaak het volgende:

[..]

Je kan zeggen dat hij geluk heeft als hij op de goede plek staat en de bel erin pist. Feit is dat i op de goede plek staan en (ii) de bal erin krijgen een kwaliteit is die niet veel spelers hebben in de Eredivisie.
dat klopt natuurlijk, hij komt ook zo aangeslopen uit de rug van de tegenstander die hem nieteens in de gaten heeft. Maar 1 op 1 vraag je je af hoe het in hemelsnaam mogelijk is dat ie er al zoveel in heeft liggen.

Maar idd, een yulu bijv heeft die kwaliteit totaal niet, die begint pas te rennen als de bal gespeeld is, Junker weet waar die bal gaat komen voordat de pass gegeven is
  maandag 1 maart 2010 @ 08:45:20 #252
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_78580145
Hij staat dan wel vaak op de goede plek maar hij mist er veel te veel. Hij had op veel meer kunnen staan dan 11 (of 10) goals.
pi_78580832
quote:
Op maandag 1 maart 2010 08:45 schreef Kn0x het volgende:
Hij staat dan wel vaak op de goede plek maar hij mist er veel te veel. Hij had op veel meer kunnen staan dan 11 (of 10) goals.
Maar dan waren we hem na dit seizoen gegarandeerd kwijt...
  dinsdag 2 maart 2010 @ 10:33:17 #254
60704 LeonH
pi_78626447
Zo.... Snor heeft het ook weer op Roda gemunt nu het sportief weer wat beter gaat met de club...
Eerst noemt ie Saeijs een oud wijf en nu is het opeens een leuke gozer omdat ie zo open is in interviews en Roda naar beneden kan halen.
pi_78627048
"De snor" mag wat mij betreft longkanker krijgen met z'n sigaren...
  dinsdag 2 maart 2010 @ 10:58:18 #256
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_78627356
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 10:50 schreef DDDDDaaf het volgende:
"De snor" mag wat mij betreft longkanker krijgen met z'n sigaren...
Kanker wens je niemand toe.....AIDS daarentegen wel.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 11:05:47 #257
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_78627640
ach de teksten van saeijs heeft ie een paar weken geleden in heerlen aan bekende van me al precies hetzelfde uitgesproken. Van Geel is een klootzak, roda boeit 'm geen zak, het enige wat 'm boeit is een goed contract voor volgend seizoen bij een nieuwe club eruit slepen. In eerste instantie heb je zoiets: oprotten met die mongool maar opzich zegt hij wel wat heel veel voetballers denken. Vrijwel niemand heeft nog een bindingen met een club en er wordt puur gevoetbald om zo snel mogelijk binnen te zijn. Een compleet ander type met dezelfde instelling zit sinds januari 2009 op de bank en speelt alleen op de africa cup.

Dat ie in het interview ook nog wat over van veldhoven en atteveld zegt is dan minder fatsoenlijk.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 11:21:07 #258
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_78628327
Namen noemen is idd not-done. Maar hoeveel voetballers met een clubhart zijn er nog? Saijs mag van mij zeggen wat ie wil als ie zo blijft ballen zoals nu. Alleen jammer dat ie strax gratis de deur uit wandelt
  dinsdag 2 maart 2010 @ 11:24:14 #259
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_78628486
voor hem had je toch geen bedrag meer gekregen. Is oud en clubs die nog wel geld hebben die hebben niets aan 'm.

Ben ook benieuwd of Hadouir nog een jaartje blijft en zijn contract dus uitdient, een Nederlandse club gaat/kan geen transfersom voor 'm betalen komende zomer

[ Bericht 0% gewijzigd door planethugo op 02-03-2010 11:30:06 ]
pi_78629987
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 10:58 schreef RD4 het volgende:

[..]

Kanker wens je niemand toe.....AIDS daarentegen wel.
Ik denk dat de kans op eerder genoemde ziekte bij hem toch wel wat groter is.

Maar goed, hij mag, wat mij betreft, ook gerust een stoeptegel proberen weg te koppen met z'n stemmingmakerij en "story/privé voor mannen". Een hogere ranking in die belachelijke cpm-matrix - op basis waarvan de knvb de televisiegelden verdeelt - kunnen we ook wel vergeten zo lang derksen zijn hetze tegen Roda volhoudt...
  dinsdag 2 maart 2010 @ 13:31:36 #261
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_78633704
die cpm is in het leven geroepen om de grote 3/4 te behagen, de clubs die eronder vallen hebben daar alleen maar last van, een willekeurige belronde door het land en natuurlijk zegt niemand uit groningen dat ie sympathie voor roda heeft. Iemand uit limburg zou dat andersom wellicht wel doen omdat Jans een goede uitstraling heeft en soms grappig uit de hoek komt, maar is zoiets dan een rede om minder geld te krijgen? Volstrekt belachelijk.

Oe en vvv doet het zou geweldig, honda was zo geinig, het stadion is nog zo authentiek en bij studio sport kwijlen ze mee. Dan scoort vvv opeens hoog in die matrix maar buiten de provincie (op die ene uit utrecht na ) interesseert verder niemand zich écht voor vvv, of voor roda. Maar toch scoort vvv hoog op die matrix. Het enige dat de marketingboys ertegenin kunne brengen is 'in engeland en duitsland doen ze het ook zo verdelen '
  dinsdag 2 maart 2010 @ 20:09:10 #262
152195 Foxio
Zeker wel
pi_78650469
CPM Matrix is niet enkel het imago he. Bezettingsgraad van het stadion telt ook mee ofzoiets. bij ons is dat net 70% bij de meeste clubs ruim 90% bij VVV zelfs 100%. Dus daar scoort VVV gewoon stukken beter. Daarnaast heeft VVV niet het imago van een vreemdelingenlegioen, een Duits imago hebben ze niet, ze zijn nooit groot gehouden door Nol Hendriks en spelen fris voetbal met de nodige resultaten. Daarnaast hadden ze met Honda, Andre Wetzel, nu Jan van Dijk, Calabro allemaal sympathiek mannen die uitkomen voor de club.

Op wiki staat:

Imago van de club

Uit een onderzoek uit 2007 van het bureau Sport+Markt voor de Eredivisie CV, waarin de imagowaarde van de eredivisieclubs werd bekeken, kwam naar voren dat PSV op de eerste plaats stond wat betreft aantrekkelijkheid.[18] Het onderzoek maakte deel uit van het zogenaamde CPM-model (Club Positioning Matrix), dat door de Eredivisie CV gebruikt wordt als barometer voor het verdelen van de tv-gelden onder de clubs. De CPM-ranking telt voor de helft mee. Sportieve prestaties in de Eredivisie voor de andere helft. Bij de CPM tellen naast het imago (voor 23% bepalend) ook de merkwaarde (23%), de doelgroep (9%), het stadion (13%), de omzet (23%) en de UEFA-ranglijst (9%) mee bij het bepalen van de score.

Bij al die andere factoren scoort Roda de laatste jaren ook slecht.
Heb schijt aan de dingen die je wel hebt gedaan, in plaats van spijt van de dingen die je niet hebt gedaan.
pi_78651513
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 20:09 schreef Foxio het volgende:
CPM Matrix is niet enkel het imago he. Bezettingsgraad van het stadion telt ook mee ofzoiets. bij ons is dat net 70% bij de meeste clubs ruim 90% bij VVV zelfs 100%. Dus daar scoort VVV gewoon stukken beter. Daarnaast heeft VVV niet het imago van een vreemdelingenlegioen, een Duits imago hebben ze niet, ze zijn nooit groot gehouden door Nol Hendriks en spelen fris voetbal met de nodige resultaten. Daarnaast hadden ze met Honda, Andre Wetzel, nu Jan van Dijk, Calabro allemaal sympathiek mannen die uitkomen voor de club.
VVV heeft een stadion wat amper een stadion genoemd kan worden met een schamele 7.000 zitplaatsen. Bovendien wilde Berden maar wát graag de wedstrijden tegen de top drie in het stadion van BMG afwerken, hoezo geen Duits imago? En die resultaten? Ze staan één plaats onder ons, zelfs zonder enige uit-overwinning op hun conto. Wetzel en Honda zijn inmiddels pleite en de nieuwe diamant (Uchebu) is op voorspraak van Hendriks (en op diens kosten) naar Venlo gehaald.

Ik denk eerder dat VVV er nu van profiteert dat ze de nieuweling in de eredivisie zijn, net als ons zullen ze de grootst mogelijke moeite gaan krijgen om voor volgend seizoen een eredivisiewaardige selectie op de been te krijgen. Ik geef het een paar jaar, dan vindt voetbalminnend Nederland weer een nieuw speeltje en is VVV gewoon een middelmatig clubje waar je iedere keer weer voor naar dat vervelende, verre Limburg moet afreizen. Wat me echter enorm irriteert is het gedweep van de Limburgse dagbladen met VVV...
  dinsdag 2 maart 2010 @ 20:39:04 #264
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_78652220
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 20:27 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat VVV er nu van profiteert dat ze de nieuweling in de eredivisie zijn, net als ons zullen ze de grootst mogelijke moeite gaan krijgen om voor volgend seizoen een eredivisiewaardige selectie op de been te krijgen. Ik geef het een paar jaar, dan vindt voetbalminnend Nederland weer een nieuw speeltje en is VVV gewoon een middelmatig clubje waar je iedere keer weer voor naar dat vervelende, verre Limburg moet afreizen. Wat me echter enorm irriteert is het gedweep van de Limburgse dagbladen met VVV...
Mee eens, het is elk jaar een andere club, vorig jaar volendam, nu vvv, volgend jaar cambuur ofzo. Niks mis mee, maar om dat dan meteen met een paar ton verschil in mediagelden uit te drukken is belachelijk. En de bezettingsgraad, leuk en aardig, haal dan maar 3000 stoeltjes uit het pls en het zit vrijwel vol.

Overigens krijgt roda nog verreweg de meeste aandacht in het LD. Alleen komt Berden regelmatig met een non-nieuws persverklaring en dat pikken de kranten dan gewillig op, best doorzichtig commercieel beleid
  zondag 7 maart 2010 @ 15:35:05 #265
154193 TheYoung1
pi_78848936
Tja.... Luinge beslist de wedstrijd al heel vroeg. Zwaar onder niveau alweer de arbitrage, wordt er echt wekelijks slechter op.

De sfeer-acties vond ik anderzijds weer geslaagd. Zag er goed uit alweer!!
Patat, dat is het!!
  zondag 7 maart 2010 @ 15:37:36 #266
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_78849013
Jullie hadden ook zonder die rode kaart wel verloren.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  zondag 7 maart 2010 @ 15:57:00 #267
154193 TheYoung1
pi_78849637
quote:
Op zondag 7 maart 2010 15:37 schreef Happel het volgende:
Jullie hadden ook zonder die rode kaart wel verloren.

Makkelijk lullen vanaf waar je zit.
Feyenoord was ook onthutsend slecht hoor. Het is dat Roda de weg kwijt was ná die rode kaart. Waar we net voorafgaande wel wat recht op een pingel hadden.
En dat Luinge meteen een roda kaart moest geven was veel te zwaar bestraft. Hij heeft de wedstrijd beslist en niet jullie met jullie povere getik.
Patat, dat is het!!
  zondag 7 maart 2010 @ 16:53:44 #268
154193 TheYoung1
pi_78851518
Blijft vreemd stil hier vandaag......
Patat, dat is het!!
pi_78851840
quote:
Op zondag 7 maart 2010 15:57 schreef TheYoung1 het volgende:

[..]

Makkelijk lullen vanaf waar je zit.
Feyenoord was ook onthutsend slecht hoor. Het is dat Roda de weg kwijt was ná die rode kaart. Waar we net voorafgaande wel wat recht op een pingel hadden.
En dat Luinge meteen een roda kaart moest geven was veel te zwaar bestraft. Hij heeft de wedstrijd beslist en niet jullie met jullie povere getik.
Rode kaart viel bij een 1-0 achterstand... en was volledig terecht. Was gewoon een domme overtreding
  zondag 7 maart 2010 @ 17:13:46 #270
154193 TheYoung1
pi_78852172
quote:
Op zondag 7 maart 2010 17:03 schreef Tallie1982 het volgende:

[..]

Rode kaart viel bij een 1-0 achterstand... en was volledig terecht. Was gewoon een domme overtreding

Had Luinge de overtreding aan de andere kant, 30 seconden daarvoor, ook moeten bestraffen. Dat deed 'ie niet en daarom is het te zwaar gestraft. Punt.
De gele kaart voor Tyton was zelfs meer terecht.
Patat, dat is het!!
pi_78855344
Zo, na twee overwinningen op rij weer terug op aarde en stevig met beide benen op de grond. Vantevoren had ik verwacht/gehoopt vandaag een puntje (of misschien zelfs wel drie) te kunnen halen, maar die overmoed wordt dan weer meteen afgestraft. Jammer, maar op naar volgend weekend en hopelijk dan wél weer drie punten!

Ik heb me trouwens kapot staan ergeren aan de vrije combi van de Rotterdammers; op oost zaten er ik-weet-niet-hoeveel buiten het uitvak en op de terugweg ongeveer een half uur kunnen wachten met de auto omdat de complete colonne Feyenoorders voorrang kreeg bij het wegrijden.
  zondag 7 maart 2010 @ 19:48:28 #272
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_78857662
quote:
Op zondag 7 maart 2010 18:48 schreef DDDDDaaf het volgende:
Ik heb me trouwens kapot staan ergeren aan de vrije combi van de Rotterdammers; op oost zaten er ik-weet-niet-hoeveel buiten het uitvak en op de terugweg ongeveer een half uur kunnen wachten met de auto omdat de complete colonne Feyenoorders voorrang kreeg bij het wegrijden.
Wij zijn overal.

Al ben ik zelf nog nooit in Parkstad geweest. Volgend jaar maar eens.
Elite
Tegen TTIP
pi_78858441
quote:
Op zondag 7 maart 2010 19:48 schreef Happel het volgende:

[..]

Wij zijn overal.

Al ben ik zelf nog nooit in Parkstad geweest. Volgend jaar maar eens.
Alleen nooit op het stadshuisplein
  maandag 8 maart 2010 @ 00:34:57 #274
122102 blonchi
Blauwgilborgel
pi_78872725
Die kaart was zó duidelijk rood voor Roda dat je er zelfs geen herhaling voor nodig had.

En dan dat publiek. Stelletje gefrustreerde apen! Ik hoop op een forse boete.
Lekker je club wat staan naaien.

Snel een fusie graag!
  maandag 8 maart 2010 @ 08:51:50 #275
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_78877545
Ah daar is onze grote fusievriend weer.

Gewoon verdiende nederlaag, van Roda kant was het gewoon bizar slecht.
Wat mij wel verbaasde is het grote verschil in arbitrage. Vormer krijgt rood maar voor een soort gelijke overtreding van Ajax tegen de spits van Sparta krijgt Vertonghen gewoon geel. Dat snap ik niet echt?

En nog een punt, kan iemand ff Bodor vertellen om die verschrikkelijke blauwe schoenen weg te gooien? Mijn god zoiets staat toch niet onder gele sokken.
pi_78879002
quote:
Op maandag 8 maart 2010 00:34 schreef blonchi het volgende:

Snel een fusie graag!
Want met een fusie verander je inderdaad de waardeloze mentaliteit in onze provincie.
  maandag 8 maart 2010 @ 10:22:23 #277
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_78879597
De rode kaart van Vormer had ie kunnen geven, maar ook met geel kunnen af doen. Hoe slecht Feyenoord ook voetbalt, in Kerkrade winnen ze altijd.
  maandag 8 maart 2010 @ 10:48:07 #278
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_78880501
Die roda kaart had ie makkelijk met geel af kunnen doen. Geloof dat er een meter voor 'm nog een roda speler stond maar dan een paar meter naar het midden toe. Technisch gezien(waar de scheidsrechters altijd over zeuren) is het dus zeker geen doorgebroken speler. Maargoed wat RD4 zegt, Feyenoord lijkt elk jaar weer met slecht spel toch 4x te scoren Ajax en psv verspelen meer punten dan dat ze hier pakken, maar feyenoord....

verder niks aan de hand, hopelijk kan er gewonnen worden in nijmegen en/of groningen
  maandag 8 maart 2010 @ 10:51:19 #279
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_78880612
quote:
verder niks aan de hand, hopelijk kan er gewonnen worden in nijmegen en/of groningen
Op naar Nijmegen, daar halen wij normaal gesproken altijd de punten op. Op naar de PlayOffs!
  maandag 8 maart 2010 @ 11:12:34 #280
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_78881409
quote:
Op maandag 8 maart 2010 10:51 schreef RD4 het volgende:

[..]

Op naar Nijmegen, daar halen wij normaal gesproken altijd de punten op. Op naar de PlayOffs!
Geen Zulise Reccom 2 - Koutenveld 6 voor jouw dus?
  maandag 8 maart 2010 @ 11:20:53 #281
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_78881716
quote:
Op maandag 8 maart 2010 10:48 schreef planethugo het volgende:
Die roda kaart had ie makkelijk met geel af kunnen doen. Geloof dat er een meter voor 'm nog een roda speler stond maar dan een paar meter naar het midden toe. Technisch gezien(waar de scheidsrechters altijd over zeuren) is het dus zeker geen doorgebroken speler. Maargoed wat RD4 zegt, Feyenoord lijkt elk jaar weer met slecht spel toch 4x te scoren Ajax en psv verspelen meer punten dan dat ze hier pakken, maar feyenoord....

Niet helemaal waar hoor. De speler was wel degelijk door geweest. Stomme overtreding van Vormer. Normaliter is dit gewoon 100% rood. Maaaaaar....dan had hij inderdaad consequenter moeten zijn in zijn kaarten.
  maandag 8 maart 2010 @ 11:57:54 #282
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_78883162
quote:
Op maandag 8 maart 2010 11:12 schreef Professional het volgende:

[..]

Geen Zulise Reccom 2 - Koutenveld 6 voor jouw dus?
Heb me al afgemeld

Zit jij bij Zulise?
  maandag 8 maart 2010 @ 15:02:56 #283
60704 LeonH
pi_78890431
Roda JC - FC Luinge 2-4...
- Geen strafschop Hadouir?
- Matondo alleen op doel maar wordt afgefloten wegens uitgestoken been van iemand?
- Geel voor Vormer was voldoende
- Wat was onze verdediging gister triest!
+ Nu krijgen we alleen nog maar ploegen waar we zeker weten punten tegen kunnen pakken!

Op naar Nijmegen! Kan helaas de wedstrijd niet zien.
  maandag 8 maart 2010 @ 15:25:00 #284
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_78891379
- Matondo alleen op doel maar wordt afgefloten wegens uitgestoken been van iemand?

dat was idd ook een vreemd moment
  maandag 8 maart 2010 @ 16:48:03 #285
60704 LeonH
pi_78895321
quote:
Feyenoord hoeft Darley slechts één duel te missen
08/03/2010 16:28

De tuchtcommissie van de KNVB heeft Darley voor twee wedstrijden geschorst, waarvan één voorwaardelijk. De doelman kreeg de straf naar aanleiding van zijn rode kaart tegen Roda JC.

Tijdens het uitduel in Kerkrade (4-2 winst) werd de Feyenoord-keeper in de slotfase van het veld gestuurd, na een overtreding op Jeanvion Yulu-Matondo. Darley en Feyenoord hebben het schikkingsvoorstel van de voetbalbond maandag geaccepteerd.

Darley speelde zondag tegen Roda vanwege de blessure van Rob van Dijk, die zondag tijdens het thuisduel met Heracles Almelo weer onder de lat hoopt plaats te nemen.
VI
Ben eens benieuwd wat Ruudje krijgt... Zou me niks verwonderen als die maffia organisatie hem 3 waarvan 1 voorwaardelijk geeft...
pi_78895419
quote:
Op maandag 8 maart 2010 16:48 schreef LeonH het volgende:

[..]

Ben eens benieuwd wat Ruudje krijgt... Zou me niks verwonderen als die maffia organisatie hem 3 waarvan 1 voorwaardelijk geeft...
Één wedstrijd schorsing, valt gelukkig wel mee dus.
  maandag 8 maart 2010 @ 17:24:38 #287
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_78896813
valt niet mee, lijkt me gewoon de normale straf voor een dergelijke kaart
  maandag 8 maart 2010 @ 17:39:14 #288
154193 TheYoung1
pi_78897419
Terwijl Darley er vrij goed vanaf komt na zo'n bewuste aanslag. Deed mee ff denken aan ene Schumacher tijdens het WK van '82...
Patat, dat is het!!
  maandag 8 maart 2010 @ 17:54:17 #289
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_78898057
quote:
Op maandag 8 maart 2010 17:39 schreef TheYoung1 het volgende:
Terwijl Darley er vrij goed vanaf komt na zo'n bewuste aanslag. Deed mee ff denken aan ene Schumacher tijdens het WK van '82...
Ik vond het lang niet zo bewust als iedereen doet overkomen.
Elite
Tegen TTIP
  maandag 8 maart 2010 @ 18:46:41 #290
154193 TheYoung1
pi_78900411
quote:
Op maandag 8 maart 2010 17:54 schreef Happel het volgende:

[..]

Het was gericht op de speler. Gelukkig was het niet zó'n zware body-check, maar het was er wel 1. En buiten de 16 ook, dusss...
--
Patat, dat is het!!
  maandag 8 maart 2010 @ 18:48:57 #291
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_78900509
quote:
Op maandag 8 maart 2010 17:54 schreef Happel het volgende:

[..]

nee vond ik ook niet, ook hier had luinge het af kunnen doen met geel alhoewel hij hem wel hard raakt. Hij komt erg lomp in maar dat was meer onkunde.
  maandag 8 maart 2010 @ 18:52:21 #292
154193 TheYoung1
pi_78900644
Ochja, whatever...
Wat geweest is geweest. Het gaat nu weer om de volgende wedstrijd.

Duurt wl wat lang, eer we weer thuis spelen
Patat, dat is het!!
  maandag 8 maart 2010 @ 19:37:21 #293
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_78903005
quote:
Op maandag 8 maart 2010 11:57 schreef RD4 het volgende:

[..]

Heb me al afgemeld

Zit jij bij Zulise?
Ja 2, niet 3. 3 is bagger, paar misselijke ventjes bij.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 01:08:24 #294
122102 blonchi
Blauwgilborgel
pi_78917457
quote:
Op maandag 8 maart 2010 15:02 schreef LeonH het volgende:

Op naar Nijmegen! Kan helaas de wedstrijd niet zien.
Wanneer zie je - als Rodafan - wél eens een wedstrijd?
  dinsdag 9 maart 2010 @ 09:10:19 #295
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_78919839
quote:
oda JC is ook de komende twee seizoenen verzekerd van de diensten van aanvaller Mads Junker, zo weet De Limburger te berichten.

Junker wordt dit seizoen door Roda gehuurd van Vitesse. In het huurcontract was een optie opgenomen die voor 1 april moest worden gelicht door de Limburgers. Daar Junker een aflopend contract had in Arnhem, legt Roda hem transfervrij vast.

In Kerkrade is Junker, die tot medio 2012 is vastgelegd, helemaal opgebloeid. De Deen scoorde elf keer in 26 wedstrijden en is daarmee een belangrijke kracht gebleken voor de ploeg van trainer Harm van Veldhoven. Momenteel staat Roda op de tiende plaats in de Eredivisie.
Mooie zaak van Roda.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 09:19:17 #296
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_78920044
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 01:08 schreef blonchi het volgende:

[..]

Micheal Jackson heeft fans, Roda heeft supporters.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 10:13:36 #297
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_78921593
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 09:10 schreef Kn0x het volgende:

[..]

Mooie zaak van Roda.
idd prima deal. Hij had ook kunnen zoeken naar een vage buitenlandse club met zijn statistieken van dit seizoen, maar denk dat Junker teveel heeft meegemaakt de laatste jaren dat ie beseft dat een beetje stabiliteit geen kwaad kan.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 10:42:26 #298
60704 LeonH
pi_78922446
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 01:08 schreef blonchi het volgende:

[..]

Ik zie er genoeg. Bijna iedere thuiswedstrijd, plus nog eens een paar uitwedstrijden wat ik bezoek. Daarnaast eredivisie live, dusja heb nog wel wat over voor m'n cluppie. En heb in die 16 jaar dat ik nu een seizoenskaart heb denk ik toch wel 90% van de thuiswedstrijden gezien. Dus waar praat je over dat ik toevallig 2x in zo'n korte tijd een wedstrijd niet kan zien? Beroepszeikerd...

Ben een kort weekendje weg met m'n vriendin. Weet niet of je weet wat dat is als eeuwige negatieveling, aangezien ik jou er wel voor aan zie dat je iedere dag wel even loopt te rukken op het logo van Sporting Limburg. Om vervolgens al jankend met het logo in je armen in slaap te vallen...

OT: Blij dat Junker nog 2 jaartjes blijft!
  woensdag 10 maart 2010 @ 02:11:52 #299
122102 blonchi
Blauwgilborgel
pi_78957295
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 10:42 schreef LeonH het volgende:

[..]

Ik zie er genoeg. Bijna iedere thuiswedstrijd, plus nog eens een paar uitwedstrijden wat ik bezoek. Daarnaast eredivisie live, dusja heb nog wel wat over voor m'n cluppie. En heb in die 16 jaar dat ik nu een seizoenskaart heb denk ik toch wel 90% van de thuiswedstrijden gezien. Dus waar praat je over dat ik toevallig 2x in zo'n korte tijd een wedstrijd niet kan zien? Beroepszeikerd...

Ben een kort weekendje weg met m'n vriendin. Weet niet of je weet wat dat is als eeuwige negatieveling, aangezien ik jou er wel voor aan zie dat je iedere dag wel even loopt te rukken op het logo van Sporting Limburg. Om vervolgens al jankend met het logo in je armen in slaap te vallen...

OT: Blij dat Junker nog 2 jaartjes blijft!
Aardig van je dat je je privéleven met mij wil delen.

Fijn weekend alvast
pi_79001834
De Jong misschien weg? Dan halen we toch gewoon nu zijn opvolger al in huis:
quote:
Jimmy Hempte opvolger Marcel de Jong

Roda JC heeft Jimmy Hempte voor drie jaar vastgelegd.

Voetbal
Van onze verslaggever

De bijna 28-jarige verdediger komt transfervrij over van KV Kortrijk, de verrassende nummer vier in België. Hempte wordt gehaald als opvolger van Marcel de Jong die zijn aflopende contract niet wilde verlengen en op zoek is naar een andere club.
Algemeen directeur Martin van Geel omschrijft Hempte als een type De Jong. ,,Een jongen met veel drive naar voren en een geweldig linkerbeen. Bij Kortrijk neemt hij alle vrije trappen en corners."

Bron: limburger.nl
Wat een verademing vergeleken met de tijd, toen we nog tot de laatste dag van de transferperiode moesten wachten op spelers voor vrij gekomen posities...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')