Want met een fusie verander je inderdaad de waardeloze mentaliteit in onze provincie.quote:
Op naar Nijmegen, daar halen wij normaal gesproken altijd de punten op. Op naar de PlayOffs!quote:verder niks aan de hand, hopelijk kan er gewonnen worden in nijmegen en/of groningen
Geen Zulise Reccom 2 - Koutenveld 6 voor jouw dus?quote:Op maandag 8 maart 2010 10:51 schreef RD4 het volgende:
[..]
Op naar Nijmegen, daar halen wij normaal gesproken altijd de punten op. Op naar de PlayOffs!
Niet helemaal waar hoor. De speler was wel degelijk door geweest. Stomme overtreding van Vormer. Normaliter is dit gewoon 100% rood. Maaaaaar....dan had hij inderdaad consequenter moeten zijn in zijn kaarten.quote:Op maandag 8 maart 2010 10:48 schreef planethugo het volgende:
Die roda kaart had ie makkelijk met geel af kunnen doen. Geloof dat er een meter voor 'm nog een roda speler stond maar dan een paar meter naar het midden toe. Technisch gezien(waar de scheidsrechters altijd over zeuren) is het dus zeker geen doorgebroken speler. Maargoed wat RD4 zegt, Feyenoord lijkt elk jaar weer met slecht spel toch 4x te scorenAjax en psv verspelen meer punten dan dat ze hier pakken, maar feyenoord....
verder niks aan de hand, hopelijk kan er gewonnen worden in nijmegen en/of groningen
Heb me al afgemeldquote:Op maandag 8 maart 2010 11:12 schreef Professional het volgende:
[..]
Geen Zulise Reccom 2 - Koutenveld 6 voor jouw dus?
Ben eens benieuwd wat Ruudje krijgt... Zou me niks verwonderen als die maffia organisatie hem 3 waarvan 1 voorwaardelijk geeft...quote:Feyenoord hoeft Darley slechts één duel te missen
08/03/2010 16:28
De tuchtcommissie van de KNVB heeft Darley voor twee wedstrijden geschorst, waarvan één voorwaardelijk. De doelman kreeg de straf naar aanleiding van zijn rode kaart tegen Roda JC.
Tijdens het uitduel in Kerkrade (4-2 winst) werd de Feyenoord-keeper in de slotfase van het veld gestuurd, na een overtreding op Jeanvion Yulu-Matondo. Darley en Feyenoord hebben het schikkingsvoorstel van de voetbalbond maandag geaccepteerd.
Darley speelde zondag tegen Roda vanwege de blessure van Rob van Dijk, die zondag tijdens het thuisduel met Heracles Almelo weer onder de lat hoopt plaats te nemen.
VI
Één wedstrijd schorsing, valt gelukkig wel mee dus.quote:Op maandag 8 maart 2010 16:48 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ben eens benieuwd wat Ruudje krijgt... Zou me niks verwonderen als die maffia organisatie hem 3 waarvan 1 voorwaardelijk geeft...
Ik vond het lang niet zo bewust als iedereen doet overkomen.quote:Op maandag 8 maart 2010 17:39 schreef TheYoung1 het volgende:
Terwijl Darley er vrij goed vanaf komt na zo'n bewuste aanslag. Deed mee ff denken aan ene Schumacher tijdens het WK van '82...
Het was gericht op de speler. Gelukkig was het niet zó'n zware body-check, maar het was er wel 1. En buiten de 16 ook, dusss...quote:Op maandag 8 maart 2010 17:54 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik vond het lang niet zo bewust als iedereen doet overkomen.
nee vond ik ook niet, ook hier had luinge het af kunnen doen met geel alhoewel hij hem wel hard raakt. Hij komt erg lomp in maar dat was meer onkunde.quote:Op maandag 8 maart 2010 17:54 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik vond het lang niet zo bewust als iedereen doet overkomen.
Wanneer zie je - als Rodafan - wél eens een wedstrijd?quote:Op maandag 8 maart 2010 15:02 schreef LeonH het volgende:
Op naar Nijmegen! Kan helaas de wedstrijd niet zien.
Mooie zaak van Roda.quote:oda JC is ook de komende twee seizoenen verzekerd van de diensten van aanvaller Mads Junker, zo weet De Limburger te berichten.
Junker wordt dit seizoen door Roda gehuurd van Vitesse. In het huurcontract was een optie opgenomen die voor 1 april moest worden gelicht door de Limburgers. Daar Junker een aflopend contract had in Arnhem, legt Roda hem transfervrij vast.
In Kerkrade is Junker, die tot medio 2012 is vastgelegd, helemaal opgebloeid. De Deen scoorde elf keer in 26 wedstrijden en is daarmee een belangrijke kracht gebleken voor de ploeg van trainer Harm van Veldhoven. Momenteel staat Roda op de tiende plaats in de Eredivisie.
Micheal Jackson heeft fans, Roda heeft supporters.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 01:08 schreef blonchi het volgende:
[..]
Wanneer zie je - als Rodafan - wél eens een wedstrijd?
idd prima deal. Hij had ook kunnen zoeken naar een vage buitenlandse club met zijn statistieken van dit seizoen, maar denk dat Junker teveel heeft meegemaakt de laatste jaren dat ie beseft dat een beetje stabiliteit geen kwaad kan.quote:
Ik zie er genoeg. Bijna iedere thuiswedstrijd, plus nog eens een paar uitwedstrijden wat ik bezoek. Daarnaast eredivisie live, dusja heb nog wel wat over voor m'n cluppie. En heb in die 16 jaar dat ik nu een seizoenskaart heb denk ik toch wel 90% van de thuiswedstrijden gezien. Dus waar praat je over dat ik toevallig 2x in zo'n korte tijd een wedstrijd niet kan zien? Beroepszeikerd...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 01:08 schreef blonchi het volgende:
[..]
Wanneer zie je - als Rodafan - wél eens een wedstrijd?
Aardig van je dat je je privéleven met mij wil delen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:42 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ik zie er genoeg. Bijna iedere thuiswedstrijd, plus nog eens een paar uitwedstrijden wat ik bezoek. Daarnaast eredivisie live, dusja heb nog wel wat over voor m'n cluppie. En heb in die 16 jaar dat ik nu een seizoenskaart heb denk ik toch wel 90% van de thuiswedstrijden gezien. Dus waar praat je over dat ik toevallig 2x in zo'n korte tijd een wedstrijd niet kan zien? Beroepszeikerd...
Ben een kort weekendje weg met m'n vriendin. Weet niet of je weet wat dat is als eeuwige negatieveling, aangezien ik jou er wel voor aan zie dat je iedere dag wel even loopt te rukken op het logo van Sporting Limburg. Om vervolgens al jankend met het logo in je armen in slaap te vallen...
OT: Blij dat Junker nog 2 jaartjes blijft!
Wat een verademing vergeleken met de tijd, toen we nog tot de laatste dag van de transferperiode moesten wachten op spelers voor vrij gekomen posities...quote:Jimmy Hempte opvolger Marcel de Jong
Roda JC heeft Jimmy Hempte voor drie jaar vastgelegd.
Voetbal
Van onze verslaggever
De bijna 28-jarige verdediger komt transfervrij over van KV Kortrijk, de verrassende nummer vier in België. Hempte wordt gehaald als opvolger van Marcel de Jong die zijn aflopende contract niet wilde verlengen en op zoek is naar een andere club.
Algemeen directeur Martin van Geel omschrijft Hempte als een type De Jong. ,,Een jongen met veel drive naar voren en een geweldig linkerbeen. Bij Kortrijk neemt hij alle vrije trappen en corners."
Bron: limburger.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |