Moet je ff een topic report doenquote:Op zondag 7 februari 2010 16:14 schreef iehlaak het volgende:
De link in de OP naar rodaworld klopt niet mee. Moet http://www.rodaworld.limboo.com/ zijn. Kan een mod deze even aanpassen?
Dus toch fuseren?quote:Op maandag 8 februari 2010 11:10 schreef planethugo het volgende:
de denkwijze moet weer terug naar die van 2 jaar geleden
quote:
Dit seizoen tel ik altijd hoeveel duels hij per wedstrijd wint. Meestal zit hij op nul en dat was tegen Sparta ook het geval.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:37 schreef TheYoung1 het volgende:
Matondo doet me altijd denken aan een blije enthousiaste puppy die ff door het gras mag rennen...Lekker rennen, boeit niet waarheen..
Klopt, tegen Sparta was het af en toe billenknijpen omdat ze Kah weer vrij lieten om op te bouwen end at is niet goed voor je hartslag. Hij mag van mij eerder vertrekken als Saeijs, verdedigend is Kah wel ok(maar niet geweldig) en aan de bal is het een drama, ook voor de rest van het elftalquote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:56 schreef RockGod--- het volgende:
Wel een groot pluspunt dat de Fauw en Saeijs ( die naast Kruiswijk stukken beter staan te ballen dan voorheen ) terug zijn!
Ik heb de wedstrijd via Eredivisie Live gevolgd, en op een gegeven moment hoorde je Kruiswijk en Delorge gewoon naar Kah roepen : Inleveren die bal!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:48 schreef planethugo het volgende:
[..]
Klopt, tegen Sparta was het af en toe billenknijpen omdat ze Kah weer vrij lieten om op te bouwen end at is niet goed voor je hartslag. Hij mag van mij eerder vertrekken als Saeijs, verdedigend is Kah wel ok(maar niet geweldig) en aan de bal is het een drama, ook voor de rest van het elftal
Ik heb het (wederom) aantrekken van Addo nooit zo goed begrepen. Hij heeft immers verschillende keren bewezen, dat hij niet de missende schakel was. Bij psv heeft ie misschien wel eens aardig meegedraaid, maar helaas hebben wij geen spelers van het kaliber Alex om naast hem te posteren.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:25 schreef planethugo het volgende:
eensch...
Kah is een geweldig cult-figuur maar helaas win je met die status geen wedtrijden. Ik heb een tijdje zitten piekeren wie ik dan liever in de basis zie: Kah of Addo. Vooral omdat Addo opbouwend beter is. Maar ik ben er nog steeds niet uit, tis een beetje de zwakke vs de blinde
Je bent het toch met me eens dat Kah zijn zwakste punt opbouwen aan de bal is? Hoe kan je dan in godsnaam voorstellen om hem op het middenveld te zetten!? Snap je idee over de spitspositie helemaal, maar je mist 4 van de 5 gevallen wel een schakel in je spel, daar weegt het betere kopwerk en de onruststokerij m.i. niet tegenop..quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:47 schreef TheYoung1 het volgende:
Kah mag van mij gerust blijven. Is een aanjager, weet spelers èn publiek te stimuleren en is toch een beetje gangmaker.
Alleen zijn plaats op het veld zit me tegen. Ik meen het serieus als ik zeg, dat je Kah in de spits moet zetten. Of er net achter. Klinkt mss raar, maar hij is voor de tegenstander een onrust-stoker en dat zie ik hem liever voorin doen, dan in de verdediging. Laat hem maar lekker rond de middenstip dartellen, creeert ook weer meer ruimte voor Junker. (die wel eens op zijn afronding moet trainen!!!)
Aan Addo maak ik verder geen woorden meer vuil....
Wss is dit zo omdat de huidige naam voor 10 jaar gekocht is geloof ik en die verbintenis loopt af.quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:30 schreef planethugo het volgende:
gisteren VI teruggekeken en daar meldde derksen even snel bij het nieuws dat Roda een naamgever voor het stadion het zoeken is. Ach voor de meeste zal het toch gewoon het PLS blijven. Ook al heet het straks het Hornbach-stadion ofzo
zal straks wel in de nieuwe VI staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |