abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 februari 2010 @ 15:48:57 #176
154193 TheYoung1
Lief zijn loont nog steeds!!
pi_77731632
Wat is dat voor gezever over "3 palen" op de fan-site? Heb ik iets gemist??
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
pi_77732372
De link in de OP naar rodaworld klopt niet mee. Moet http://www.rodaworld.limboo.com/ zijn. Kan een mod deze even aanpassen?
"You can't be a real country unless you have a beer and an airline - it helps if you have some kind of football team, or some nuclear weapons, but in the very least you need a beer." (Frank Zappa)
  zondag 7 februari 2010 @ 16:32:25 #178
154193 TheYoung1
pi_77732880
quote:
Op zondag 7 februari 2010 16:14 schreef iehlaak het volgende:
De link in de OP naar rodaworld klopt niet mee. Moet http://www.rodaworld.limboo.com/ zijn. Kan een mod deze even aanpassen?
Moet je ff een topic report doen
Patat, dat is het!!
  maandag 8 februari 2010 @ 09:44:40 #179
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_77759874
3 punten zijn binnen en daar is alles mee gezegd. Wel weer kut dat Heerenveen en vooral VVV weer winnen. Maar de onderste plaatsen zijn alweer ietsje verder weg.
pi_77761981
we moeten niet meer naar beneden kijken. Vooral de trainer moet nu eens naar boven gaan kijken. We zijn echt niet minder dan minstens de helft van de ploegen, de denkwijze moet weer terug naar die van 2 jaar geleden
  maandag 8 februari 2010 @ 13:36:51 #181
122102 blonchi
Blauwgilborgel
pi_77766441
quote:
Op maandag 8 februari 2010 11:10 schreef planethugo het volgende:
de denkwijze moet weer terug naar die van 2 jaar geleden
Dus toch fuseren?
Ik moet helaas vernechten dat dit plochterig gerinf uiterst vlamelig en imprumptueel verjuind is.
Bovendien jiften de druimels me teveel in de luimtenissen van kwappipappi.
pi_77767210
quote:
Op maandag 8 februari 2010 13:36 schreef blonchi het volgende:

[..]

Dus toch fuseren?

3 Punten in eigen huis gehouden, we hebben weer een keeper op doel staan én een jonge speler (Janssen) ontwikkelt zich weer, nadat 'ie bijna anderhalf seizoen stil gestaan heeft. Ik stapte zaterdagavond dik tevreden de tribune af! Hopelijk gaat van Veldhoven trouwens in de komende wedstrijden Meulens eens de kans geven ipv Matondo, want laatstgenoemde bracht zaterdagavond weer niet veel...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  maandag 8 februari 2010 @ 17:37:38 #183
154193 TheYoung1
pi_77775621
Matondo doet me altijd denken aan een blije enthousiaste puppy die ff door het gras mag rennen...Lekker rennen, boeit niet waarheen..
Patat, dat is het!!
pi_77775929
Yulu moet natuurlijk af en toe een wedstrijd bij kunnen schrijven, hij wil immers hogerop en vooral een beter contract ergens krijgen
pi_77783237
quote:
Op maandag 8 februari 2010 17:37 schreef TheYoung1 het volgende:
Matondo doet me altijd denken aan een blije enthousiaste puppy die ff door het gras mag rennen...Lekker rennen, boeit niet waarheen..
Dit seizoen tel ik altijd hoeveel duels hij per wedstrijd wint. Meestal zit hij op nul en dat was tegen Sparta ook het geval.
"You can't be a real country unless you have a beer and an airline - it helps if you have some kind of football team, or some nuclear weapons, but in the very least you need a beer." (Frank Zappa)
  dinsdag 9 februari 2010 @ 09:33:37 #186
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_77797774
Meest trieste van Yulu was de actie uit tegen Ajax. Meneer staat gewoon stil op de bal en probeert deze te verdedigen. Maar er komt een Ajax speler aanlopen die gewoon heel simpel de bal van zijn voet wegtikt en richting de helft van Roda loopt. Ik moest echt serieus lachen toen.

Zaterdag AZ, zal zwaar worden maar ook hun zijn te pakken. Qua supporters zal wel niks worden.
  dinsdag 9 februari 2010 @ 09:47:23 #187
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_77798131
Ik ben zwaar aan het twijfelen om te gaan het ...-Stadion staat nog niet op mijn lijstje! Maar het valt steeds op rotdagen zoals rondom kerst, door de week enz.
pi_77798380
Het lijkt dan toch dat het eindelijk weer enigszins op de rails is. De wedstrijden tegen psv twente en ajax waren niet slecht gespeeld, maar helaas geen punten. Al is het natuurlijk niet noodzakelijk om de punten tegen die clubs te pakken. Dat het dan wel gebeurd tegen een team waartegen dit wel moet, sparta, stelt me gerust ( Al was het spel tegen Sparta weer iets minder). Voor de rest zie ik de rest van het seizoen met goede moed tegenmoet. Voor degradatie hoef Roda zich absoluut geen zorgen te gaan maken als ze deze lijn doortrekken. Kruiswijk is echt een aanwinst. Hopen ( waarschijnlijk tegen beter weten in ), dat we hem kunnen behouden. Met Junker heeft Roda een spits die absoluut op zijn plek is, en voor de rest staat er geen slecht elftal.
Wie weet valt er tegen AZ nog iets te behalen, maar dat is in mijn ogen niet noodzakelijk, oftewel er valt niks te verliezen. Wel een groot pluspunt dat de Fauw en Saeijs ( die naast Kruiswijk stukken beter staan te ballen dan voorheen ) terug zijn!
pi_77799814
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 09:56 schreef RockGod--- het volgende:
Wel een groot pluspunt dat de Fauw en Saeijs ( die naast Kruiswijk stukken beter staan te ballen dan voorheen ) terug zijn!
Klopt, tegen Sparta was het af en toe billenknijpen omdat ze Kah weer vrij lieten om op te bouwen end at is niet goed voor je hartslag. Hij mag van mij eerder vertrekken als Saeijs, verdedigend is Kah wel ok(maar niet geweldig) en aan de bal is het een drama, ook voor de rest van het elftal
pi_77800132
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 10:48 schreef planethugo het volgende:

[..]

Klopt, tegen Sparta was het af en toe billenknijpen omdat ze Kah weer vrij lieten om op te bouwen end at is niet goed voor je hartslag. Hij mag van mij eerder vertrekken als Saeijs, verdedigend is Kah wel ok(maar niet geweldig) en aan de bal is het een drama, ook voor de rest van het elftal
Ik heb de wedstrijd via Eredivisie Live gevolgd, en op een gegeven moment hoorde je Kruiswijk en Delorge gewoon naar Kah roepen : Inleveren die bal!

Vond ik zelf wel een grappige situatie. Verder is Kah inderdaad opbouwend dramatisch. Ik vind het een fantastische kerel, en ik ben er van overtuigd dat hij zich altijd 110% zal inzetten voor de club, maar ik heb toch meer vertrouwen in de verdediging; de Fauw-Saeijs-Kruiswijk-de Jong.
pi_77800938
eensch...
Kah is een geweldig cult-figuur maar helaas win je met die status geen wedtrijden. Ik heb een tijdje zitten piekeren wie ik dan liever in de basis zie: Kah of Addo. Vooral omdat Addo opbouwend beter is. Maar ik ben er nog steeds niet uit, tis een beetje de zwakke vs de blinde
pi_77808215
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 11:25 schreef planethugo het volgende:
eensch...
Kah is een geweldig cult-figuur maar helaas win je met die status geen wedtrijden. Ik heb een tijdje zitten piekeren wie ik dan liever in de basis zie: Kah of Addo. Vooral omdat Addo opbouwend beter is. Maar ik ben er nog steeds niet uit, tis een beetje de zwakke vs de blinde
Ik heb het (wederom) aantrekken van Addo nooit zo goed begrepen. Hij heeft immers verschillende keren bewezen, dat hij niet de missende schakel was. Bij psv heeft ie misschien wel eens aardig meegedraaid, maar helaas hebben wij geen spelers van het kaliber Alex om naast hem te posteren.

Ik hoop eigenlijk dat beiden in de toekomst niet in het eerste plan meer hoeven voor te komen, maar als back-up gaat mijn voorkeur dan toch uit naar Kah. Al moet ik wel erbij vermelden dat die keuze meer op sentiment berust dan op voetbalkwaliteiten, want dat zou ik, net als jij, geen keuze kunnen maken tussen de twee.
  dinsdag 9 februari 2010 @ 15:47:22 #193
154193 TheYoung1
pi_77810923
Kah mag van mij gerust blijven. Is een aanjager, weet spelers èn publiek te stimuleren en is toch een beetje gangmaker.
Alleen zijn plaats op het veld zit me tegen. Ik meen het serieus als ik zeg, dat je Kah in de spits moet zetten. Of er net achter. Klinkt mss raar, maar hij is voor de tegenstander een onrust-stoker en dat zie ik hem liever voorin doen, dan in de verdediging. Laat hem maar lekker rond de middenstip dartellen, creeert ook weer meer ruimte voor Junker. (die wel eens op zijn afronding moet trainen!!!)

Aan Addo maak ik verder geen woorden meer vuil....
Patat, dat is het!!
pi_77817607
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 15:47 schreef TheYoung1 het volgende:
Kah mag van mij gerust blijven. Is een aanjager, weet spelers èn publiek te stimuleren en is toch een beetje gangmaker.
Alleen zijn plaats op het veld zit me tegen. Ik meen het serieus als ik zeg, dat je Kah in de spits moet zetten. Of er net achter. Klinkt mss raar, maar hij is voor de tegenstander een onrust-stoker en dat zie ik hem liever voorin doen, dan in de verdediging. Laat hem maar lekker rond de middenstip dartellen, creeert ook weer meer ruimte voor Junker. (die wel eens op zijn afronding moet trainen!!!)

Aan Addo maak ik verder geen woorden meer vuil....
Je bent het toch met me eens dat Kah zijn zwakste punt opbouwen aan de bal is? Hoe kan je dan in godsnaam voorstellen om hem op het middenveld te zetten!? Snap je idee over de spitspositie helemaal, maar je mist 4 van de 5 gevallen wel een schakel in je spel, daar weegt het betere kopwerk en de onruststokerij m.i. niet tegenop..
  dinsdag 9 februari 2010 @ 19:14:06 #195
154193 TheYoung1
pi_77818701
Ben ik helemaal met je eens. Daarom zie ik hem ook liever niet in de verdedeging staan.
Maar ik zie de aandacht die hij van een tegenstander trekt, en als hij zn dag heeft, ook nog goeie passes geven, liever voorin dan achterin. Daar is hij alleen maar onrustig.
Na de komst van Kruiswijk, valt hij sowieso alleen nog maar een laatste kwartiertje in. Laat het 'm daar dan eens onrustig maken...

Realiteit, ik zal 'm volgend seizoen missen...
Patat, dat is het!!
pi_77836251
gisteren VI teruggekeken en daar meldde derksen even snel bij het nieuws dat Roda een naamgever voor het stadion het zoeken is. Ach voor de meeste zal het toch gewoon het PLS blijven. Ook al heet het straks het Hornbach-stadion ofzo

zal straks wel in de nieuwe VI staan
  woensdag 10 februari 2010 @ 09:36:32 #197
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_77836367
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 09:30 schreef planethugo het volgende:
gisteren VI teruggekeken en daar meldde derksen even snel bij het nieuws dat Roda een naamgever voor het stadion het zoeken is. Ach voor de meeste zal het toch gewoon het PLS blijven. Ook al heet het straks het Hornbach-stadion ofzo

zal straks wel in de nieuwe VI staan
Wss is dit zo omdat de huidige naam voor 10 jaar gekocht is geloof ik en die verbintenis loopt af.

Ik hoop wel dat het een mooie naam is, want Ecco, Wagner & Partners, Fujifilm, en Mitsubishi Forklift is 3x niks.
  woensdag 10 februari 2010 @ 09:49:41 #198
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_77836647
Het moet gewoon het PLS blijven.
pi_77836653
of zoals Youp van het hek ooit zei: 'hoe heet dat stadion van NAC nogeens: het kodak klak nac stadion
  woensdag 10 februari 2010 @ 11:37:15 #200
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_77839472
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 09:49 schreef Ixnay het volgende:
Het moet gewoon het PLS blijven.
Terwijl verschillende verslaggevers het soms nog steeds het Parkstad Stadion noemen....(ook niet verkeerd, maar dat terzijde)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')