Dat ding van NAC heet toch nu Rat Verlegh Stadion ofzoiets?quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:36 schreef RD4 het volgende:
[..]
Wss is dit zo omdat de huidige naam voor 10 jaar gekocht is geloof ik en die verbintenis loopt af.
Ik hoop wel dat het een mooie naam is, want Ecco, Wagner & Partners, Fujifilm, en Mitsubishi Forklift is 3x niks.
Had ik ook liever gehad, maja het is nu eenmaal Brand wat een sponsor isquote:Op woensdag 10 februari 2010 12:36 schreef Kn0x het volgende:
De Alfa Dome...Klinkt ook wel goed.
De Brand Boerderijquote:Op woensdag 10 februari 2010 13:31 schreef LeonH het volgende:
Lees net in de nieuwe VI dat Van Den Bunder inderdaad wat meer wilt gaan proberen bij Brand.
quote:Als het aan Roda JC ligt heet het onderkomen van de Limburgse club in de toekomst geen Parkstad Limburg Stadion meer. De directie hoopt de naam vrij te krijgen zodat in de toekomst een gesponsorde naam op het stadion prijkt.
Roda ergert zich eraan dat Parkstad gemeenten Landgraaf en Brunssum nooit hun bijdrage betaald hebben.
'De afspraak was dat het stadion levenslang dezelfde naam zou hebben maar er is nooit aan de verplichtingen voldaan, dat is raar en dus kijken we naar de mogelijkheden'. Niet onbelangrijk daarbij is dat onlangs alleen de gemeente Kerkrade financiële steun verleende en de andere gemeenten (naast eerder genoemde ook bijv. Heerlen) angstvallig stil bleven.
De nieuwe commercieel directeur Marcel van den Bunder ziet Brand Bier als een mogelijke partij om de stadionnaam over te nemen. 'Bier uit de regio met nationale ambitie. Brand en Roda kunnen elkaar alleen maar versterken. Op de shirts mag er geen drankreclame staan dus het stadion zou daarbij een hele mooie optie zijn'. Voorbeelden zijn er genoeg volgens Van den Bunder: 'ASR komt uit Rotterdam, Aegon heeft het hoofdkantoor in Amsterdam en Philips heeft zijn roots in Eindhoven liggen. En dat zijn toch echt geen bedrijven met een regionale uitstraling'
De financiele situatie bij Roda hoeft geen obstakel te vormen voor de plannen: 'Bij PSV (waar vd Bunder tot 1 feb. werkte) was het ook niet makkelijk om sponsors binnen te halen maar onmogelijk is het niet. Bedrijven kunnen een hoog rendement halen. Als je vergelijkt hoeveel geld ze stoppen in reguliere radio- en tv-reclame dan kan je in het voetbal voor hetzelfde bedrag een veel hoger rendement halen. Ik kan de bedrijven daartoe overtuigen' aldus onze gemotiveerde nieuwe commercieel directeur.
De Trieste Pistequote:Op woensdag 10 februari 2010 12:52 schreef DDDDDaaf het volgende:
Asjeblieft niks met "dome" of "arena" in de naam.
Zag 'm ook staan op rjcfans. Idd een mooie naam! Na het PLS de BBB :pquote:Op donderdag 11 februari 2010 09:46 schreef Foxio het volgende:
De Brand Bier Burcht zag ik ergens staan en in principe vind ik die nog wel kunnen. Niks met Brand stadion, Brand Arena, Brand Dome alsjeblieft zeg.
Daarnaast zijn er sowieso weinig fatsoenlijke sponsornamen in stadionnamen die goed klinken.
Allianz Arena klinkt dan wel aardig.
Ger Senden Arenaquote:Op donderdag 11 februari 2010 10:14 schreef LeonH het volgende:
[..]
Zag 'm ook staan op rjcfans. Idd een mooie naam! Na het PLS de BBB :p
Had ook al iemand in een reactie geschreven: Ger Senden Arena
Maar Roda is toch geen eigenaar van het stadion meer?quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:40 schreef planethugo het volgende:
Heb even stukje overgetypt voor fp site:
[..]
Nee dat niet, maar Gemeente zal dit niet tegen houden omdat hun gebaat zijn bij een financieel gezond Roda JC, dus hier zullen ze absoluut niet dwars liggen. Verder hetzelfde met bijvoorbeeld Fortuna, hebben ook stadionnaam verkocht, terwijl ze zelf ook geen eigenaar zijn!quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Maar Roda is toch geen eigenaar van het stadion meer?
geen idee hoe dat zit, wellicht dat de gemeente een percentage van het sponsorbedrag krijgtquote:Op donderdag 11 februari 2010 19:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Maar Roda is toch geen eigenaar van het stadion meer?
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 01:10 schreef Robjuhhh het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar Gemeente zal dit niet tegen houden omdat hun gebaat zijn bij een financieel gezond Roda JC, dus hier zullen ze absoluut niet dwars liggen. Verder hetzelfde met bijvoorbeeld Fortuna, hebben ook stadionnaam verkocht, terwijl ze zelf ook geen eigenaar zijn!
Vond het meer een ongelukkig moment dan een fout... Het probleem is dat het je nu dat ene puntje gekost, al kon het niet uitblijven. Daarna heeft ie trouwens de meeste ballen wel gehad. Maar in dit geval had je 'm beter voorin kunnen zetten en wat laten jagen ja...quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:19 schreef TheYoung1 het volgende:
Hoe vaak heb ik niet gezegt dat Kah spits moet staan.....
Roda gaat terug naar het land van Rowwen Hèzequote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:19 schreef TheYoung1 het volgende:
Hoe vaak heb ik niet gezegt dat Kah spits moet staan.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |