abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 maart 2009 @ 20:01:29 #1
154193 TheYoung1
Lief zijn loont nog steeds!!
pi_66807114
Gaan we hier dus verder met het supporteren van de spelers en het afgeven op de "leiding".

Voorlaatste post uit vorig topic..

Valt me overigens een beetje tegen, dat nog niemand gevraagt heeft wie die knappe blondine was, die in de "Uitkijk" op de 2de pagina stond. Op de "Zuid-limburger" stond ze zelfs op de voorpagina...
Foto van afgelopen zondag tegen De Graafschap
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
pi_66807680
Piep!
"You can't be a real country unless you have a beer and an airline - it helps if you have some kind of football team, or some nuclear weapons, but in the very least you need a beer." (Frank Zappa)
pi_66809104
vooruit dan maar.. wellicht het laatste roda topic ooit?
pi_66809278
Wie was die knappe blondine?
  zaterdag 7 maart 2009 @ 21:16:34 #5
154193 TheYoung1
pi_66809786
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 21:00 schreef DeVinger het volgende:
Wie was die knappe blondine?
Ze is ook al fotm geweest! De middelste dus...

En @ toffe_ellende. Nee, nog lang niet!!!
Patat, dat is het!!
pi_66809858
Jezus, heftig.
pi_66809905
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 21:16 schreef TheYoung1 het volgende:

[..]

En @ toffe_ellende. Nee, nog lang niet!!!
hap
  zaterdag 7 maart 2009 @ 21:23:44 #8
154193 TheYoung1
pi_66809981
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 21:19 schreef DeVinger het volgende:
Jezus, heftig.
Nee man. Is niet mn zus
Patat, dat is het!!
  zaterdag 7 maart 2009 @ 21:39:29 #9
122102 blonchi
Blauwgilborgel
pi_66810473
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 20:54 schreef Toffe_Ellende het volgende:
vooruit dan maar.. wellicht het laatste roda topic ooit?
Hoeft niet hoor. Er zal vast wel ooit iemand met een "Herinnert U zich..." - topic op de proppen komen.

Ik moet helaas vernechten dat dit plochterig gerinf uiterst vlamelig en imprumptueel verjuind is.
Bovendien jiften de druimels me teveel in de luimtenissen van kwappipappi.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 22:08:10 #10
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_66811328
Roda Till I Die!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_66814114
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 22:08 schreef DarkShine het volgende:
Roda Till I Die!
Hoe doe je dat dan bij een fusie?(serieuze vraag)
  zondag 8 maart 2009 @ 01:54:51 #12
122102 blonchi
Blauwgilborgel
pi_66816300
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 23:51 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Dan laat hij zich 'fusie-eren'.
Ik moet helaas vernechten dat dit plochterig gerinf uiterst vlamelig en imprumptueel verjuind is.
Bovendien jiften de druimels me teveel in de luimtenissen van kwappipappi.
pi_66818453
quote:
Op zondag 8 maart 2009 01:54 schreef blonchi het volgende:

[..]

Dan laat hij zich 'fusie-eren'.
Moet jij van je therapeut niet wat meer onder de mensen komen? Zaterdagnacht om twee uur fokken is een beetje triest.
"You can't be a real country unless you have a beer and an airline - it helps if you have some kind of football team, or some nuclear weapons, but in the very least you need a beer." (Frank Zappa)
pi_66818459
Winnen vandaag!
  zondag 8 maart 2009 @ 11:08:57 #15
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_66819580
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 23:51 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Als familie van je overlijd is dat dan geen familie meer? Als Roda niet meer bestaat betekent dat niet dat het mijn club niet meer is...!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  zondag 8 maart 2009 @ 11:18:10 #16
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_66819759
Zal weer een zware worden vanmiddag.
Ben benieuwd.

En nog wat, ik begin me steeds meer te irriteren aan de wekelijkse waardeloze praatjes van Van Veldhoven. Die man heeft werkelijk niks zinnigs te melden. Laten we hopen dat die volgend jaar geen trainer meer is.
pi_66819838
Het valt me op internet op mensen of sterk voorstander of sterk tegenstander van de fusie zijn. Als ik naar mijn eigen opinie kijk en ook naar de opinie van de mensen waarmee ik naar Roda ga, dan zie ik een veel genuanceerder beeld. Tinten van grijs in plaats van zwart/wit.

Het beeld dat aanvankelijk van de fusie werd geschapen vond ik acceptabel mits Roda niet veel van haar identiteit hoefde op te geven. Ik herkende dit ook sterk in mijn omgeving. (Even terzijde: Als Roda beleid had gevoerd de afgelopen 10 jaar, dan was dit ook zonder fusie mogelijk geweest. Gewoon Roda agressief als de club van Limburg neerzetten. Binnen en buiten een stadion een marketingaanpak die aansluit bij het publiek.) Voor de fusievariant die er nu wordt neergezet zijn er echter nauwelijks voorstanders te vinden. We geven een eerstedivisieclub met een aardige traditie en een middenmotor in de eredivisie die het goed doet in de beker op voor een middenmotor zonder toeschouwers die overeind wordt gehouden door gemeenschapsgeld. Ik vind het onbegrijpelijk dat ze zijn uitgekomen bij een optie die voor geen enkele partij voordeel biedt.
pi_66819859
quote:
Op zondag 8 maart 2009 11:08 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Als familie van je overlijd is dat dan geen familie meer? Als Roda niet meer bestaat betekent dat niet dat het mijn club niet meer is...!
Mwam ok, al zal dat denk ik eerder als kansloos bestempeld worden. Maargoed, je kunt ook niet zomaar overlopen en voor VVV zijn dus je krijgt het voordeel van de twijfel.
pi_66819892
Twee lessen die elke beginnende trainer krijgt, maar Harmke misschien vergeten is:

1.) Stel spelers op hun eigen positie op
2.) Begin elke wedstrijd met een redelijk vast elftal
3.) Wissel rond de 70e minuut
pi_66819918
Sturing (als interim-trainer) wisselde ook altijd pas in 88ste minuut of helemaal niet, maar in de beker pas in de verlenging begreep ik?
pi_66820168
Er zijn met deze spelersgroep gewoon best aardige opstelling te maken. Laat ik Harmke eens een paar ideeen geven:

442
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
keeper
De Wree 
De Fauw 
Addo
De Jong 
Delorge 
Meeuwis 
Vormer 
Bodor  
Cissé 
Hadouir 

433
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
keeper
De Wree 
De Fauw 
Kah 
De Jong 
Vormer 
Meeuwis 
Bodor  
Vandamme 
Yulu-Matondo 
Cissé 

352
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
keeper
De Wree 
De Fauw 
Kah 
Delorge 
Vormer 
Hadouir 
Meeuwis 
Bodor  
Cissé 
Yulu-Matondo 

Zelf denk ik dat je met 352 het beste team kan opstellen. Hierbij aangetekend dat je elke andere speler voor Yulu kan (misschien wel: moet) neerzetten. Ik bedoel met Yulu meer vul hier een naam in van de spits die we niet hebben. Ik denk dat je zelfs beter Addo, Castro of Kah in de punt kan neerzetten dan Yulu.
pi_66820229
quote:
Op zondag 8 maart 2009 11:26 schreef DeVinger het volgende:
Sturing (als interim-trainer) wisselde ook altijd pas in 88ste minuut of helemaal niet, maar in de beker pas in de verlenging begreep ik?
2-3 achter. 106e minuut:
quote:
Linssen (uit) - Delorge (in)
Hadouir (uit) - Vandamme (in)
Middenvelder voor middenvelder, aanvaller voor aanvaller.

2-3 achter. 116e minuut:
quote:
Cissé (uit) - Kah (in)
Verdediger voor een spits.
  zondag 8 maart 2009 @ 12:08:44 #23
154193 TheYoung1
pi_66820766
Het selectie-beleid en de wissels van Harm zijn idd niet te begrijpen. Zou hopen dat met de toegevoegde Trost er wat meer lijn in zou komen.
Hopelijk doen ze het vandaag wel beter!

En @ iehlaak: Hij zette Kah toch ook in de spitst afgelopen donderdag? Dat dan weer wel, maar toen was het kalf allang verdronken.
Patat, dat is het!!
  zondag 8 maart 2009 @ 12:46:04 #24
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_66821885
Wat ik ook niet snapte is dat je bijvoorbeeld bij die 2-1 voorsprong een extra "spits" moet inbrengen, zodat je de druk van je eigen goal afhoudt en Volendam wel nog meer moest gaan verdedigen. Dit is me opgevallen bij de tegenstanders die dit WEL doen.
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  zondag 8 maart 2009 @ 12:47:14 #25
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_66821922
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 20:01 schreef TheYoung1 het volgende:
Gaan we hier dus verder met het supporteren van de spelers en het afgeven op de "leiding".

Voorlaatste post uit vorig topic..

Valt me overigens een beetje tegen, dat nog niemand gevraagt heeft wie die knappe blondine was, die in de "Uitkijk" op de 2de pagina stond. Op de "Zuid-limburger" stond ze zelfs op de voorpagina...
Foto van afgelopen zondag tegen De Graafschap
Nou en wie is het? Of moet je het zelf weten?
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')