Ze is ook al fotm geweest! De middelste dus...quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:00 schreef DeVinger het volgende:
Wie was die knappe blondine?
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:16 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
En @ toffe_ellende. Nee, nog lang niet!!!
Nee man. Is niet mn zusquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:19 schreef DeVinger het volgende:
Jezus, heftig.
Hoeft niet hoor. Er zal vast wel ooit iemand met een "Herinnert U zich..." - topic op de proppen komen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:54 schreef Toffe_Ellende het volgende:
vooruit dan maar.. wellicht het laatste roda topic ooit?
Dan laat hij zich 'fusie-eren'.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:51 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan bij een fusie?(serieuze vraag)
Moet jij van je therapeut niet wat meer onder de mensen komen? Zaterdagnacht om twee uur fokken is een beetje triest.quote:
Als familie van je overlijd is dat dan geen familie meer? Als Roda niet meer bestaat betekent dat niet dat het mijn club niet meer is...!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:51 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan bij een fusie?(serieuze vraag)
Mwam ok, al zal dat denk ik eerder als kansloos bestempeld worden. Maargoed, je kunt ook niet zomaar overlopen en voor VVV zijn dus je krijgt het voordeel van de twijfel.quote:Op zondag 8 maart 2009 11:08 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Als familie van je overlijd is dat dan geen familie meer? Als Roda niet meer bestaat betekent dat niet dat het mijn club niet meer is...!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | De Wree De Fauw Addo De Jong Delorge Meeuwis Vormer Bodor Cissé Hadouir |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | De Wree De Fauw Kah De Jong Vormer Meeuwis Bodor Vandamme Yulu-Matondo Cissé |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | De Wree De Fauw Kah Delorge Vormer Hadouir Meeuwis Bodor Cissé Yulu-Matondo |
2-3 achter. 106e minuut:quote:Op zondag 8 maart 2009 11:26 schreef DeVinger het volgende:
Sturing (als interim-trainer) wisselde ook altijd pas in 88ste minuut of helemaal niet, maar in de beker pas in de verlenging begreep ik?
Middenvelder voor middenvelder, aanvaller voor aanvaller.quote:Linssen (uit) - Delorge (in)
Hadouir (uit) - Vandamme (in)
Verdediger voor een spits.quote:Cissé (uit) - Kah (in)
Nou en wie is het? Of moet je het zelf weten?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:01 schreef TheYoung1 het volgende:
Gaan we hier dus verder met het supporteren van de spelers en het afgeven op de "leiding".
Voorlaatste post uit vorig topic..![]()
Valt me overigens een beetje tegen, dat nog niemand gevraagt heeft wie die knappe blondine was, die in de "Uitkijk" op de 2de pagina stond. Op de "Zuid-limburger" stond ze zelfs op de voorpagina...
Foto van afgelopen zondag tegen De Graafschap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |