Ze is ook al fotm geweest! De middelste dus...quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:00 schreef DeVinger het volgende:
Wie was die knappe blondine?
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:16 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
En @ toffe_ellende. Nee, nog lang niet!!!
Nee man. Is niet mn zusquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:19 schreef DeVinger het volgende:
Jezus, heftig.
Hoeft niet hoor. Er zal vast wel ooit iemand met een "Herinnert U zich..." - topic op de proppen komen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:54 schreef Toffe_Ellende het volgende:
vooruit dan maar.. wellicht het laatste roda topic ooit?
Dan laat hij zich 'fusie-eren'.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:51 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan bij een fusie?(serieuze vraag)
Moet jij van je therapeut niet wat meer onder de mensen komen? Zaterdagnacht om twee uur fokken is een beetje triest.quote:
Als familie van je overlijd is dat dan geen familie meer? Als Roda niet meer bestaat betekent dat niet dat het mijn club niet meer is...!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:51 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan bij een fusie?(serieuze vraag)
Mwam ok, al zal dat denk ik eerder als kansloos bestempeld worden. Maargoed, je kunt ook niet zomaar overlopen en voor VVV zijn dus je krijgt het voordeel van de twijfel.quote:Op zondag 8 maart 2009 11:08 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Als familie van je overlijd is dat dan geen familie meer? Als Roda niet meer bestaat betekent dat niet dat het mijn club niet meer is...!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | De Wree De Fauw Addo De Jong Delorge Meeuwis Vormer Bodor Cissé Hadouir |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | De Wree De Fauw Kah De Jong Vormer Meeuwis Bodor Vandamme Yulu-Matondo Cissé |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | De Wree De Fauw Kah Delorge Vormer Hadouir Meeuwis Bodor Cissé Yulu-Matondo |
2-3 achter. 106e minuut:quote:Op zondag 8 maart 2009 11:26 schreef DeVinger het volgende:
Sturing (als interim-trainer) wisselde ook altijd pas in 88ste minuut of helemaal niet, maar in de beker pas in de verlenging begreep ik?
Middenvelder voor middenvelder, aanvaller voor aanvaller.quote:Linssen (uit) - Delorge (in)
Hadouir (uit) - Vandamme (in)
Verdediger voor een spits.quote:Cissé (uit) - Kah (in)
Nou en wie is het? Of moet je het zelf weten?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:01 schreef TheYoung1 het volgende:
Gaan we hier dus verder met het supporteren van de spelers en het afgeven op de "leiding".
Voorlaatste post uit vorig topic..![]()
Valt me overigens een beetje tegen, dat nog niemand gevraagt heeft wie die knappe blondine was, die in de "Uitkijk" op de 2de pagina stond. Op de "Zuid-limburger" stond ze zelfs op de voorpagina...
Foto van afgelopen zondag tegen De Graafschap
Ik hoop het toch van niet, waarom?quote:Op zondag 8 maart 2009 11:18 schreef Professional het volgende:
En nog wat, ik begin me steeds meer te irriteren aan de wekelijkse waardeloze praatjes van Van Veldhoven. Die man heeft werkelijk niks zinnigs te melden. Laten we hopen dat die volgend jaar geen trainer meer is.
Och nee, ik weet wie het is. Ik sta nl naast haarquote:Op zondag 8 maart 2009 12:47 schreef LeonH het volgende:
[..]
Nou en wie is het? Of moet je het zelf weten?
Delorge vind ik persoonlijk wel een meerwaarde hebben. Dat ie niet opstaat snap ik ook niet...quote:Op zondag 8 maart 2009 15:23 schreef iehlaak het volgende:
Hadden we voor het geld van Addo, Delorge en Suitchin -die allemaal niet opstaan- geen aardige spits kunnen halen. Het hoeft geen topper te zijn, gewoon een nummer 9, die tien doelpunten maakt in een seizoen.
Had trouwens nog een gele kaart gegeven moeten worden. Die keeper die al vanaf de eerste minuut tijdrektquote:Op zondag 8 maart 2009 17:00 schreef Tha_Duck het volgende:
Wat een fletse wedstrijd vandaag. Van 2 kanten. 2 overtredingen die geel waard waren in de eerste helft voor roda die niet gegeven werden en 2e helft werd het een kaartenfestijn in de laatste 10 minuten.
En tot zover mijn uitgebreide samenvattingMeer was het simpelweg niet.
Bepaalde Utrechtse spelers dachten dat anders wel...quote:Op zondag 8 maart 2009 17:04 schreef Tha_Duck het volgende:
Kwamen we even winnen? Zo heb ik het nooit ervaren.
Ik vermoed dat ze alleen melden dat de wedstrijd geweest isquote:Op zondag 8 maart 2009 17:05 schreef LeonH het volgende:
Ben eens benieuwd hoelang de samenvatting vanavond duurt. Ik verwacht iets van een opstelling, beginsignaal en eindsignaal
Dom van zequote:Op zondag 8 maart 2009 17:07 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Bepaalde Utrechtse spelers dachten dat anders wel...
Er zit ons dit jaar ook echt niets mee. Maar ik vind het vooral heel erg lullig voor die jongen. Twee keer de kruisband is meestal einde carrière.quote:Op zondag 8 maart 2009 19:45 schreef TheYoung1 het volgende:
Wtf met Vandamme?
net op studio sport, kniebanden gescheurt?
Hey Iehlaak, heij bin iech werrem.quote:Op zondag 8 maart 2009 19:45 schreef TheYoung1 het volgende:
Wtf met Vandamme?
net op studio sport, kniebanden gescheurt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet helaas vernechten dat dit plochterig gerinf uiterst vlamelig en imprumptueel verjuind is.
Bovendien jiften de druimels me teveel in de luimtenissen van kwappipappi.
hahaquote:Op zondag 8 maart 2009 18:43 schreef DarkShine het volgende:
Iemand trouwens nog die arrogante Utrechter meegekregen die tegen die Jaguar was aangereden op de rotonde/bushalte?
Zegt die "Jij in je dikke bak denkt zeker dat je overal voor mag!" waarop die als antwoord "ïk zit op een voorrangsweg" kreeg. Dat kon dat Utrechtsupportertje niet echt waarderen (mocht dan ook in een busje met blauwe lampen instappen...
Dat was bij de Leenbakker.quote:Op maandag 9 maart 2009 12:42 schreef planethugo het volgende:
[..]
hahajammer dat ik dat niet meegekregen heb. Die van t uitvak rijden ook meestal als idioten langs als de weg voor ze afgezet wordt, meestal natuurlijk met middelvinger onder t rijden omhoog dus heb me altijd verbaasd dat er nog nooit iemand gewoon tegen de rotonde aangereden is
Ik zei dat gisteren ook al. Atte en de spelers lagen elkaar dan misschien niet, er zat nog wel enigzins lijn in het spel en er was nog iets wat op een aanval leek. Nu is er niks meer, behalve een trainer die met de meest domme uitspraken komt!quote:Denk dat we met Atteveld nog wel hoger gestaan haddenEr zit gewoon geen enkel idee achter
volgens mij kunnen ze 'm zo ontslaan en dan Trost voor de groep gooien, die is er toch al en kan het onmogelijk slechter doen. Dan moeten ze denk ik alleen tot het einde vh seizoen doorbetalen en trost zal wel niets extra's vragen denk ik dus in principe zou het niets extra's kosten.quote:Op maandag 9 maart 2009 13:59 schreef DeVinger het volgende:
Is die Velthoven zo duur dan? Want hij lijkt me namelijk niet de man die Roda voor degradatie kan behoeden....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |