Ze is ook al fotm geweest! De middelste dus...quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:00 schreef DeVinger het volgende:
Wie was die knappe blondine?
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:16 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
En @ toffe_ellende. Nee, nog lang niet!!!
Nee man. Is niet mn zusquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:19 schreef DeVinger het volgende:
Jezus, heftig.
Hoeft niet hoor. Er zal vast wel ooit iemand met een "Herinnert U zich..." - topic op de proppen komen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:54 schreef Toffe_Ellende het volgende:
vooruit dan maar.. wellicht het laatste roda topic ooit?
Dan laat hij zich 'fusie-eren'.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:51 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan bij een fusie?(serieuze vraag)
Moet jij van je therapeut niet wat meer onder de mensen komen? Zaterdagnacht om twee uur fokken is een beetje triest.quote:
Als familie van je overlijd is dat dan geen familie meer? Als Roda niet meer bestaat betekent dat niet dat het mijn club niet meer is...!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:51 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan bij een fusie?(serieuze vraag)
Mwam ok, al zal dat denk ik eerder als kansloos bestempeld worden. Maargoed, je kunt ook niet zomaar overlopen en voor VVV zijn dus je krijgt het voordeel van de twijfel.quote:Op zondag 8 maart 2009 11:08 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Als familie van je overlijd is dat dan geen familie meer? Als Roda niet meer bestaat betekent dat niet dat het mijn club niet meer is...!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | De Wree De Fauw Addo De Jong Delorge Meeuwis Vormer Bodor Cissé Hadouir |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | De Wree De Fauw Kah De Jong Vormer Meeuwis Bodor Vandamme Yulu-Matondo Cissé |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | De Wree De Fauw Kah Delorge Vormer Hadouir Meeuwis Bodor Cissé Yulu-Matondo |
2-3 achter. 106e minuut:quote:Op zondag 8 maart 2009 11:26 schreef DeVinger het volgende:
Sturing (als interim-trainer) wisselde ook altijd pas in 88ste minuut of helemaal niet, maar in de beker pas in de verlenging begreep ik?
Middenvelder voor middenvelder, aanvaller voor aanvaller.quote:Linssen (uit) - Delorge (in)
Hadouir (uit) - Vandamme (in)
Verdediger voor een spits.quote:Cissé (uit) - Kah (in)
Nou en wie is het? Of moet je het zelf weten?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:01 schreef TheYoung1 het volgende:
Gaan we hier dus verder met het supporteren van de spelers en het afgeven op de "leiding".
Voorlaatste post uit vorig topic..![]()
Valt me overigens een beetje tegen, dat nog niemand gevraagt heeft wie die knappe blondine was, die in de "Uitkijk" op de 2de pagina stond. Op de "Zuid-limburger" stond ze zelfs op de voorpagina...
Foto van afgelopen zondag tegen De Graafschap
Ik hoop het toch van niet, waarom?quote:Op zondag 8 maart 2009 11:18 schreef Professional het volgende:
En nog wat, ik begin me steeds meer te irriteren aan de wekelijkse waardeloze praatjes van Van Veldhoven. Die man heeft werkelijk niks zinnigs te melden. Laten we hopen dat die volgend jaar geen trainer meer is.
Och nee, ik weet wie het is. Ik sta nl naast haarquote:Op zondag 8 maart 2009 12:47 schreef LeonH het volgende:
[..]
Nou en wie is het? Of moet je het zelf weten?
Delorge vind ik persoonlijk wel een meerwaarde hebben. Dat ie niet opstaat snap ik ook niet...quote:Op zondag 8 maart 2009 15:23 schreef iehlaak het volgende:
Hadden we voor het geld van Addo, Delorge en Suitchin -die allemaal niet opstaan- geen aardige spits kunnen halen. Het hoeft geen topper te zijn, gewoon een nummer 9, die tien doelpunten maakt in een seizoen.
Had trouwens nog een gele kaart gegeven moeten worden. Die keeper die al vanaf de eerste minuut tijdrektquote:Op zondag 8 maart 2009 17:00 schreef Tha_Duck het volgende:
Wat een fletse wedstrijd vandaag. Van 2 kanten. 2 overtredingen die geel waard waren in de eerste helft voor roda die niet gegeven werden en 2e helft werd het een kaartenfestijn in de laatste 10 minuten.
En tot zover mijn uitgebreide samenvattingMeer was het simpelweg niet.
Bepaalde Utrechtse spelers dachten dat anders wel...quote:Op zondag 8 maart 2009 17:04 schreef Tha_Duck het volgende:
Kwamen we even winnen? Zo heb ik het nooit ervaren.
Ik vermoed dat ze alleen melden dat de wedstrijd geweest isquote:Op zondag 8 maart 2009 17:05 schreef LeonH het volgende:
Ben eens benieuwd hoelang de samenvatting vanavond duurt. Ik verwacht iets van een opstelling, beginsignaal en eindsignaal
Dom van zequote:Op zondag 8 maart 2009 17:07 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Bepaalde Utrechtse spelers dachten dat anders wel...
Er zit ons dit jaar ook echt niets mee. Maar ik vind het vooral heel erg lullig voor die jongen. Twee keer de kruisband is meestal einde carrière.quote:Op zondag 8 maart 2009 19:45 schreef TheYoung1 het volgende:
Wtf met Vandamme?
net op studio sport, kniebanden gescheurt?
Hey Iehlaak, heij bin iech werrem.quote:Op zondag 8 maart 2009 19:45 schreef TheYoung1 het volgende:
Wtf met Vandamme?
net op studio sport, kniebanden gescheurt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet helaas vernechten dat dit plochterig gerinf uiterst vlamelig en imprumptueel verjuind is.
Bovendien jiften de druimels me teveel in de luimtenissen van kwappipappi.
hahaquote:Op zondag 8 maart 2009 18:43 schreef DarkShine het volgende:
Iemand trouwens nog die arrogante Utrechter meegekregen die tegen die Jaguar was aangereden op de rotonde/bushalte?
Zegt die "Jij in je dikke bak denkt zeker dat je overal voor mag!" waarop die als antwoord "ïk zit op een voorrangsweg" kreeg. Dat kon dat Utrechtsupportertje niet echt waarderen (mocht dan ook in een busje met blauwe lampen instappen...
Dat was bij de Leenbakker.quote:Op maandag 9 maart 2009 12:42 schreef planethugo het volgende:
[..]
hahajammer dat ik dat niet meegekregen heb. Die van t uitvak rijden ook meestal als idioten langs als de weg voor ze afgezet wordt, meestal natuurlijk met middelvinger onder t rijden omhoog dus heb me altijd verbaasd dat er nog nooit iemand gewoon tegen de rotonde aangereden is
Ik zei dat gisteren ook al. Atte en de spelers lagen elkaar dan misschien niet, er zat nog wel enigzins lijn in het spel en er was nog iets wat op een aanval leek. Nu is er niks meer, behalve een trainer die met de meest domme uitspraken komt!quote:Denk dat we met Atteveld nog wel hoger gestaan haddenEr zit gewoon geen enkel idee achter
volgens mij kunnen ze 'm zo ontslaan en dan Trost voor de groep gooien, die is er toch al en kan het onmogelijk slechter doen. Dan moeten ze denk ik alleen tot het einde vh seizoen doorbetalen en trost zal wel niets extra's vragen denk ik dus in principe zou het niets extra's kosten.quote:Op maandag 9 maart 2009 13:59 schreef DeVinger het volgende:
Is die Velthoven zo duur dan? Want hij lijkt me namelijk niet de man die Roda voor degradatie kan behoeden....
Het lijkt me dat mocht Roda het redden dat enkel te danken is aan de spelersgroep zelf en niet aan de coach als ik het zo allemaal bekijk.quote:Op maandag 9 maart 2009 14:50 schreef planethugo het volgende:
[..]
volgens mij kunnen ze 'm zo ontslaan en dan Trost voor de groep gooien, die is er toch al en kan het onmogelijk slechter doen. Dan moeten ze denk ik alleen tot het einde vh seizoen doorbetalen en trost zal wel niets extra's vragen denk ik dus in principe zou het niets extra's kosten.
Denk alleen dat van geel daar niet aanwil omdat hij dan gezichtsverlies lijdt...
als je ziet met welke instelling ze het veld in gaan de laatste wedstrijden dan is het vrij duidelijk dat de trainer iig helemaal niets extra's brengt. En van tachtiek kan ik ook al niet echt spreken aangezien er totaal geen lijn in het spel zit. Maar van de andere kant: de spelers zijn ook gewoon een stel lamzakken. Als je degradatievoetbal moet spelen dan moet je elke meter opvreten en ook oprecht voor de winst van élk duel willen gaan en niet zo slapjes de supporters het gevoel geven dat het ze allemaal geen fuck kan schelen.quote:Op maandag 9 maart 2009 14:54 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Het lijkt me dat mocht Roda het redden dat enkel te danken is aan de spelersgroep zelf en niet aan de coach als ik het zo allemaal bekijk.
Ik heb maar 2 spelers die zondag een voldoende kregen bij mij. Vormer omdat hij tenminste de enige was die niet bang was om ergens in te gaan, daar waar de rest maar bleef hangen bang dat ze een stootje kregen.quote:Op maandag 9 maart 2009 14:59 schreef planethugo het volgende:
[..]
als je ziet met welke instelling ze het veld in gaan de laatste wedstrijden dan is het vrij duidelijk dat de trainer iig helemaal niets extra's brengt. En van tachtiek kan ik ook al niet echt spreken aangezien er totaal geen lijn in het spel zit. Maar van de andere kant: de spelers zijn ook gewoon een stel lamzakken. Als je degradatievoetbal moet spelen dan moet je elke meter opvreten en ook oprecht voor de winst van élk duel willen gaan en niet zo slapjes de supporters het gevoel geven dat het ze allemaal geen fuck kan schelen.
quote:Het beduidend sterkere Roda duwde Utrecht steeds verder terug, maar kwam in de jacht naar de verlossende 1-0 niet verder dan een goede kans voor Boldizsar Bodor. „Als je ziet hoe je na donderdag vandaag speelt, moet je het team een compliment maken”, aldus trainer Harm van Veldhoven. „Qua inzet en mentaliteit hebben ze alles gedaan. Je mist alleen het surplus om wedstrijden te beslissen en dat achtervolgt je meer en meer.”
quote:Op maandag 9 maart 2009 18:49 schreef planethugo het volgende:
omfg die van veldhoven heeft ze echt niet op een rijtje
[..]
Dan heb je Vitesse - Roda zeker niet gezien.quote:Op maandag 9 maart 2009 12:42 schreef planethugo het volgende:
[..]
hahajammer dat ik dat niet meegekregen heb. Die van t uitvak rijden ook meestal als idioten langs als de weg voor ze afgezet wordt, meestal natuurlijk met middelvinger onder t rijden omhoog dus heb me altijd verbaasd dat er nog nooit iemand gewoon tegen de rotonde aangereden is
de eerste helft was toch wel een van de slechtste 45 minuten die ik ooit gezien heb. Utreg probeerde nog wel iets maar bij ons was er overduidelijk totaal geen instelling of passie te vinden. Lijkt me duidelijk dat harmke de spelers niet kan raken. Denk dat we met Atteveld nog wel hoger gestaan haddenEr zit gewoon geen enkel idee achter, ze doen maar wat en het is allemaal zo voorspelbaar. Daarnaast is er voorin, zeker zonder Oper, ook gewoon te weinig kwaliteit. Onze aanval werd al op het middenveld geblokkeerd waarna een kansloze bal richting superspits yulu kwam met de bekende afloop: balverlies
2de helft was IETSJE beter, er was zowaar nog 1 hele kans voor ons
Zucht....
ABN?quote:Op maandag 9 maart 2009 19:11 schreef Toffe_Ellende het volgende:
alleen d'r herjod kan roda nog redden
helaas wel, dat was idd nog ietsje slechter...quote:Op maandag 9 maart 2009 22:07 schreef iehlaak het volgende:
[..]
Dan heb je Vitesse - Roda zeker niet gezien.
de 1e helft tegen volendam was idd ook dramatisch, de 2e was ook niet best, maar wel een stuk beter dan de kansloze wedstrijd van afgelopen zondagquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:22 schreef TheYoung1 het volgende:
Ik vond de wedstrijd tegen volendam (beker) eigenlijk de slechtste. Maar toen scoorden ze wel dus.... Hmmmmmmmm.....
Sorry hoor, maar deze enquête is net zo belachelijk als die suggestieve van RMI... díe heb ik trouwens wel gekregen en ingevuld, deze, net zoals velen, nooit gezien..quote:In totaal reageerden 339 supporters op de enquête. Dit zorgt voor een betrouwbaarheid van 99%, aangezien vrijwel alle vragen door de respondenten werden ingevuld.
Je zult deze nog wel te zien krijgen, de uitslagen komen nog online meen ik.quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:05 schreef NoMercy285 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar deze enquête is net zo belachelijk als die suggestieve van RMI... díe heb ik trouwens wel gekregen en ingevuld, deze, net zoals velen, nooit gezien..
de vraagstelling is anders niet suggestief maar gewoon direct. Het aantal ondervraagde is net zo gedaan als bij een 'professionele' enquete, maar dan aan seizoenskaarthouders ipv lukraak mensen vragen die 1x of nog nooit in een stadion geweest zijn. Een stuk representatiever dan die RMI shit. Er zijn relatief evenveel kaarthouders van iedere tribune ondervraagd dus het fabeltje dat alleen de harde kern tegen is, is hiermee iig ook van de baanquote:Op woensdag 11 maart 2009 00:05 schreef NoMercy285 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar deze enquête is net zo belachelijk als die suggestieve van RMI... díe heb ik trouwens wel gekregen en ingevuld, deze, net zoals velen, nooit gezien..
Ze kunnen beide representatief zijn voor verschillende groepen. De ene voor vast bezoekers van Roda JC, de andere voor mensen die niet van voetbal houden.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:35 schreef planethugo het volgende:
[..]
de vraagstelling is anders niet suggestief maar gewoon direct. Het aantal ondervraagde is net zo gedaan als bij een 'professionele' enquete, maar dan aan seizoenskaarthouders ipv lukraak mensen vragen die 1x of nog nooit in een stadion geweest zijn. Een stuk representatiever dan die RMI shit. Er zijn relatief evenveel kaarthouders van iedere tribune ondervraagd dus het fabeltje dat alleen de harde kern tegen is, is hiermee iig ook van de baan
nog zo iemand die zo betrokken is bij de clubquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:38 schreef ZoneKill het volgende:
Heb net op de bus gedaan.![]()
Dus dat komt op 340 deelnemers.
Ruim 300 respondenten -mits mooi random- geven een prima beeld van een populatie. Of die populatie nu 20.000, 16 miljoen of 6 miljard is.quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:19 schreef NoMercy285 het volgende:
Ik bedoel ook niet dat de uitslag niks voorstelt, die spreekt wel voor zich, echter over een erg kleine groep... als je dan als supportersverenigingen genoeg aanspraak kan hebben op tribunes en de wsu met de op een na drukstbezochte supporterssite van nederland, tsja dan kun je wel wat meer mensen dan die 339 krijgen toch? Ik vraag me echt af wie hem heeft ingevuld, want ik ken niemand (!) die hem gezien heeft... zal de resultaten dus eens afwachten
quote:Ultimatum FC Limburg vrijdag 13 mrt 2009 07:35uur
Roda JC wil uiterlijk op 20 maart garanties omtrent FC Limburg hebben, anders trekt de club uit Kerkrade zich terug uit het project. De KNVB geeft de Stuurgroep Topvoetbal Limburg tot 1 april de tijd. De voorvechters van een fusie tussen Roda JC en Fortuna Sittard presteren vandaag de financiële onderbouwing van hun plannen.
Fortuna Sittard heeft signalen gekregen dat de KNVB bij het afketsen van een fusie de licentie zal intrekken. De stichting Trots Op Fortuna (TOF) heeft een reddingsplan voor de club klaar, maar dat is voor het bestuur nog geen reden om af te treden. De enige twee commissarissen Sjra Phillipen en Jo Abelshausen hebben zich zwart op wit aan een fusie gecommitteerd en veel privékapitaal in de club gestoken. Bij een fusie zal de provincie Limburg naar verluidt de schuldsanering van de club regelen. Voor Phillipen en Abelshausen houdt dat in dat zij nog iets van hun geld terug zullen zien.
Bronquote:Dinsdag D-day! - Gemeentes op audiëntie bij provincie!
De krant van wakker Nederland weet vanmorgen te melden dat volgende week vrijdag (20 maart 2009) als ultimatum geldt voor de fusie-besprekingen. Wij kunnen u echter melden dat 3 dagen eerder de daadwerkelijke beslissing zal gaan vallen.
Op dinsdag 17 maart zal een afvaardiging van de gemeente Kerkrade en de gemeente Sittard-Geleen op audientie gaan bij Frissen en zijn collega's. Indien tijdens dit overleg een oplossing wordt gevonden voor de financiële problemen in Sittard zal de stemming binnen STAK & Stichting slechts een formaliteit zijn. Beide organen zullen dan zonder al te veel moeite instemmen met het fusie-verhaal. De toekomst van onze geliefde club ligt dus in handen van een aantal ambtenaren zonder enig gevoel met Roda JC en/of Fortuna. Concluderend kunnen we zeggen dat als het tegenzit we volgende week een staatsbegrafenis dienen te organiseren voor onze club, zit het mee dan mogen we ons opmaken voor een 2de carnaval dit jaar!
ik zie het niet echt meer zitten dat het nog goed gaat komenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:07 schreef planethugo het volgende:
het echt besluit valt dinsdag:
[..]
Bron
Harm luistert al goed.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:01 schreef iehlaak het volgende:
Hopelijk speelt hij zonder Janssen en Matondo. Zoiets lijkt me wel aardig:
Castro
de Wree de Fauw Kah de Jong
Meeuwis Vormer
Delorge Hadouir Bodor
Cissé
0-0 bij rust beschouw ik als goed spelen. Maar als Groningen scoort dan kunnen we ook meteen ophouden.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:40 schreef iehlaak het volgende:
Ik heb het gevoel dat we wel eens aardig zouden kunnen gaan spelen.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:50 schreef Timo20 het volgende:
k* knvb!!!! bah bah bah. triest dat ze daar een vrije trap krijgen. stelletje trieste figuren![]()
![]()
![]()
en dat hadouir die bal niet afspeelt bij een 0-0 stand: ook afschieten! arrogante klootzak!![]()
![]()
![]()
heb je het gezien? hadouir die de bal maar hoeft af te spelen op ( ik geloof) Cisse die dan vrij baan heeft naar de keeper. Nee, meneer gaat weer alleen. mijn fucking god, wat doet die kerel nog in het elftal? stempel op de kop en weg ermeequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |