abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77134292
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 10:47 schreef planethugo het volgende:

[..]

de gemeente heeft ongeveer 10 maanden geleden voor 2,5(?) miljoen aan aandelen gekocht van het stadion. Dat was eerder een schenking in een andere vorm maar men was vanaf dat moment wel de bezitter van 51% vd aandelen.

Daarvoor heeft de gemeente nooit (financieel) wat gedaan met roda. Dankzij het stadion ligt er nu wel een compleet bedrijventerrein eromheen, dat is ze ook wat waard denk ik
Alleen verneukt de Gemeente dat hele bedrijven terrein. Hoeveel ideeen of leuke zaken zijn er al in ons stadion geweest?
Die zaak van Kah en Rudgde, die outlet store van sport artikelen past niet in het bestemmingsplan. Die grote AH XL daar hoor je niks meer over, die speelgoedwinkel moest weg, ooit was er sprake van een bioscoop?

Dit zijn 4/5 hele aparte winkels, wat is in hemelsnaam dan het bestemmingsplan? En waarom is de Gemeente niet gewoon blij als er wat ligt. Een Bioscoop, AH XL zou daar zo'n enorme boost kunnen geven he, omdat een Bioscoop is er gewoon niet in de buurt, of je moet na Foroxity of na Belgie of na Venlo (?) Een AH XL is daar geweldig alleen al door de hoeveelheid parkeerplaatsen.

En dat de gemeente of Roda zelf niet gewoon in de zomerperiode als het stadion niet gebruikt wordt concerten geven in de vorm van alles Rowen Hezze, Schintalers, Frans Bauer (als die uberhaupt optreedt voor ongeveer 30/35 duizend mensen. Als je dat 3/4 weken achter elkaar doet, met een 4/5 tal aan artiesten heb je ook weer genoeg uitstraling en inkomsten binnen. En je spreekt een hele andere doelgroep aan die de weg na het stadion vindt. En wie weet gaat het seizoen daarop volgend vrouwlief wel mee na Roda, omdat het daar zo gezellig is.
Heb schijt aan de dingen die je wel hebt gedaan, in plaats van spijt van de dingen die je niet hebt gedaan.
pi_77135041
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 11:48 schreef Foxio het volgende:

[..]

Alleen verneukt de Gemeente dat hele bedrijven terrein. Hoeveel ideeen of leuke zaken zijn er al in ons stadion geweest?
Die zaak van Kah en Rudgde, die outlet store van sport artikelen past niet in het bestemmingsplan. Die grote AH XL daar hoor je niks meer over, die speelgoedwinkel moest weg, ooit was er sprake van een bioscoop?

Dit zijn 4/5 hele aparte winkels, wat is in hemelsnaam dan het bestemmingsplan? En waarom is de Gemeente niet gewoon blij als er wat ligt. Een Bioscoop, AH XL zou daar zo'n enorme boost kunnen geven he, omdat een Bioscoop is er gewoon niet in de buurt, of je moet na Foroxity of na Belgie of na Venlo (?) Een AH XL is daar geweldig alleen al door de hoeveelheid parkeerplaatsen.

En dat de gemeente of Roda zelf niet gewoon in de zomerperiode als het stadion niet gebruikt wordt concerten geven in de vorm van alles Rowen Hezze, Schintalers, Frans Bauer (als die uberhaupt optreedt voor ongeveer 30/35 duizend mensen. Als je dat 3/4 weken achter elkaar doet, met een 4/5 tal aan artiesten heb je ook weer genoeg uitstraling en inkomsten binnen. En je spreekt een hele andere doelgroep aan die de weg na het stadion vindt. En wie weet gaat het seizoen daarop volgend vrouwlief wel mee na Roda, omdat het daar zo gezellig is.
helemaal mee eens. Dat hotel vraag ik me ook af of dat ooit open gaat....
Maar een fatsoenlijke bios zou daar ideaal zijn. Ik ga nu altijd naar Maasmechelen want in een H5 of Royal wil je nog niet dood gevonden worden...

Is die sportzaak van Kah alweer dicht dan? Kan me opzich wel voorstellen dat wanneer een bedrijf als decathlon daar een zaak opent men niet wil dat daar een andere sportzaak komt en dat daarover afspraken met de gemeente gemaakt zijn
pi_77136010
Volgens mij zijn ze nog steeds bezig met die bioscoop, zal wel 50/50 zijn of ie er nu komt of niet... ding is in ieder geval wel helemaal uitgetekend.
AH XL is de parkstad schuld.. beetje cru als je denkt dat ze er wel Roda Parkstad van wilden maken.
En die speelgoedwinkel is inderdaad al helemaal belachelijk..
Hotel komt er als het goed is binnenkort in, dacht van Golden Tulip.
  vrijdag 22 januari 2010 @ 12:41:24 #79
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_77136066
Morgenavond tegen FC Utrecht, zit er een verrassing in?
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_77137123
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 12:41 schreef Zapper het volgende:
Morgenavond tegen FC Utrecht, zit er een verrassing in?
wat noem je een verrassing?
  vrijdag 22 januari 2010 @ 13:13:22 #81
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_77137265
Winst.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_77137286
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 12:08 schreef planethugo het volgende:

[..]

helemaal mee eens. Dat hotel vraag ik me ook af of dat ooit open gaat....
Maar een fatsoenlijke bios zou daar ideaal zijn. Ik ga nu altijd naar Maasmechelen want in een H5 of Royal wil je nog niet dood gevonden worden...

Is die sportzaak van Kah alweer dicht dan? Kan me opzich wel voorstellen dat wanneer een bedrijf als decathlon daar een zaak opent men niet wil dat daar een andere sportzaak komt en dat daarover afspraken met de gemeente gemaakt zijn
Volgens mij las ik een aantal weken terug dat de winkel van Kah en Rudge dicht moest, dus ik denk dat dit inmiddels wel het geval is.

Daarnaas denk ik dat Decathlon en de zaak van die twee niet vergelijkbaar is. Decathlon heeft weinig voetbalshirts e.d. Dus al helemaal geen outletafdeling met Roda JC shirts. En daarnaast heeft Decathlon zooveel meer dat ze een outlet-store van Kah en Rudgde een paar honderd meter verderop totaal niet merken.

Dat hotel lijkt me echt pure kapitaalsvernietiging. Alleen de plek al? Wie wil er nu in een hotel op Industrieterrein 'De Locht'. Dat heb ik nooit begrepen, daarnaast heeft Kerkrade überhaupt toeristen? Valkenburg kan ik me nog voorstellen zo mooi in de bergen. Maar op het Rodaterrein is toch niks te beleven voor hotelgangers, lijkt me.

Zelf denk ik dat we tegen Utrecht heel zwaar krijgen en laten we hopen dat we de eerste helft van dinsdag doorzetten tegen Utrecht. Het wordt zwaar, maar kan je het PSV moeilijk maken dan moet Utrecht ook lukken.
Heb schijt aan de dingen die je wel hebt gedaan, in plaats van spijt van de dingen die je niet hebt gedaan.
  vrijdag 22 januari 2010 @ 13:22:41 #83
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_77137636
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 13:13 schreef Foxio het volgende:

[..]

Volgens mij las ik een aantal weken terug dat de winkel van Kah en Rudge dicht moest, dus ik denk dat dit inmiddels wel het geval is.

Daarnaas denk ik dat Decathlon en de zaak van die twee niet vergelijkbaar is. Decathlon heeft weinig voetbalshirts e.d. Dus al helemaal geen outletafdeling met Roda JC shirts. En daarnaast heeft Decathlon zooveel meer dat ze een outlet-store van Kah en Rudgde een paar honderd meter verderop totaal niet merken.

Dat hotel lijkt me echt pure kapitaalsvernietiging. Alleen de plek al? Wie wil er nu in een hotel op Industrieterrein 'De Locht'. Dat heb ik nooit begrepen, daarnaast heeft Kerkrade überhaupt toeristen? Valkenburg kan ik me nog voorstellen zo mooi in de bergen. Maar op het Rodaterrein is toch niks te beleven voor hotelgangers, lijkt me.

Zelf denk ik dat we tegen Utrecht heel zwaar krijgen en laten we hopen dat we de eerste helft van dinsdag doorzetten tegen Utrecht. Het wordt zwaar, maar kan je het PSV moeilijk maken dan moet Utrecht ook lukken.
Ik denk dat het hotel is voor al die supporters uit Europa die langskomen als we CL spelen.
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
  vrijdag 22 januari 2010 @ 13:42:41 #84
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_77138413
Die bios mag er van mij ook komen. Wij moeten nu naar Foroxity waar je niet altijd lekker zit, of helemaal naar Maasmechelen waar je tenminste heerlijk zit. H5 en Royal begin ik maar niet over de beenruimte en het ouderwetse... Daarbij zou een 3D bios (liefst Imax) hier ideaal zijn!

Dat hotel gaat in februari of maart dacht ik open. Stond althans groot op de voorkant. Maar ik kan me ook niet voorstellen dat mensen daar willen pitten, of het moet al voor die zakenlui zijn. Snowworld heeft al zijn eigen hotel dus daarvoor zal het ook niet zijn. Misschien hebben ze ook wel genoeg faciliteiten om hier de tegenstanders te laten slapen. Zou kunnen dat dat ook een doel is van hun.

Die AH XL was Heerlen schuld toch?
En die speelgoedwinkel is toch gewoon weer open?

Verder: op naar morgen! Heb er weer zin in! Klote winterstop altijd!
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_77138588
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 13:13 schreef Zapper het volgende:
Winst.
Dat is toch geen verrassing, we hebben al 17 jaar niet meer in Kerkrade gewonnen geloof ik.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_77139811
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 13:42 schreef LeonH het volgende:
Die bios mag er van mij ook komen. Wij moeten nu naar Foroxity waar je niet altijd lekker zit, of helemaal naar Maasmechelen waar je tenminste heerlijk zit. H5 en Royal begin ik maar niet over de beenruimte en het ouderwetse... Daarbij zou een 3D bios (liefst Imax) hier ideaal zijn!

Dat hotel gaat in februari of maart dacht ik open. Stond althans groot op de voorkant. Maar ik kan me ook niet voorstellen dat mensen daar willen pitten, of het moet al voor die zakenlui zijn. Snowworld heeft al zijn eigen hotel dus daarvoor zal het ook niet zijn. Misschien hebben ze ook wel genoeg faciliteiten om hier de tegenstanders te laten slapen. Zou kunnen dat dat ook een doel is van hun.

Die AH XL was Heerlen schuld toch?
En die speelgoedwinkel is toch gewoon weer open?

Verder: op naar morgen! Heb er weer zin in! Klote winterstop altijd!
Ach Foroxity is wel chill opzich, maar een keuze voor erbij is altijd mooi. H5 en Royal ben ik al niet meer geweest sinds de uitstapjes van Groep 7 en 8. Zal wel niet veel veranderd zijn daar.

Als ze tegenstanders daar willen laten slapen zou het nog kunnen maar om nou een hotel te bouwen voor plusminus 25/30 man eens in de twee weken lijkt me niks.

Natuurlijk lijkt het me wel grappig een weekend in dat hotel te zitten met een thuiswedstrijd van os Roda. En dan wel die kamer hebben met uitzicht op het veld, die zou er toch komen dacht ik?

Een bios, Hotel, AH XL, zou al heel wat meer bezoekers daarheen brengen en wie weet komen er dan ook meer dan 2 klanten per week de Roda Fanshop in.
pi_77144825
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 14:16 schreef Foxio het volgende:

[..]

Natuurlijk lijkt het me wel grappig een weekend in dat hotel te zitten met een thuiswedstrijd van os Roda. En dan wel die kamer hebben met uitzicht op het veld, die zou er toch komen dacht ik?
Dat was het plan wel ja, maar volgens mij is dat geschrapt..
Heb een half jaar stage gelopen bij het architectenbureau wat het hotel getekend heeft (en de megabios bij het stadion), alleen het hotel was toen al af helaas Die megabios heb ik verder ook geen info meer over, ook die was al lang getekend..
pi_77146585
Morgen Tyton in de goal!
ben benieuwd hoe die het gaat doen
  vrijdag 22 januari 2010 @ 17:03:30 #89
60704 LeonH
pi_77146768
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 16:58 schreef planethugo het volgende:
Morgen Tyton in de goal!
ben benieuwd hoe die het gaat doen
quote:
Castro is basisplaats kwijt na fout tegen PSV
Bram Castro moet zaterdag tegen FC Utrecht genoegen nemen met een plaats op de bank van Roda JC. De doelman is na zijn fout tegen PSV gepasseerd. De Pool Przemyslaw Tyton zal daarom onder de lat staan.
Dat meldt De Limburger. Castro blunderde dindag bij een schot van Stanislav Manolev. Door die fout kon Danny Koevermans de winnende treffer achter zijn naam zetten (0-1). De goalie miste dit seizoen nog geen enkele wedstrijd, maar ziet dat trainer Harm Van Veldhoven nu de voorkeur geeft aan Tyton.

De Poolse goalie staat sinds 2007 onder contract bij de Limburgse club. Hij speelde, mede door blessureleed, pas één wedstrijd voor Roda JC. Dat was op 29 maart 2008 tegen Heracles Almelo. Volgens Van Veldhoven is Tyton momenteel helemaal fit. "Anders had ik deze keuze niet gemaakt", zegt de oefenmeester in het regionale dagblad.
Eindelijk!
Nu Janssen nog
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  vrijdag 22 januari 2010 @ 17:13:30 #90
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_77147148
Ik gok op een 0-2.
  vrijdag 22 januari 2010 @ 17:24:33 #91
154193 TheYoung1
Lief zijn loont nog steeds!!
pi_77147581
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 17:03 schreef LeonH het volgende:

[..]

[..]

Eindelijk!
Nu Janssen nog
Damn yes goed nieuws!!!!
Hehe, zit er echt ff van te zuchten

Grijp je kans Tyton. Het liefst met 2 handen, en niet met van die slappe handjes zoals Castro.

-ik gok op een 3-1-

[ Bericht 7% gewijzigd door TheYoung1 op 22-01-2010 17:32:53 ]
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
pi_77148428
Oke dit is een best wel risicovolle beslissing. Die ene wedstrijd dat Tyton uit bij Heracles gespeeld had deed die het goed. Maar ik hoor dat hij bij Jong Roda JC nogaltijd een grabbelaar is. en onderstaande filmpje belooft weinig goeds. Ik wil niet negatief overkomen, maar stel Tyton blijkt geen haar beter te zijn, wie weet nog wel slechter dan krijg je het vertrouwen van de al onzekere Castro helemaal niet meer boven NAP.

pi_77151385
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 17:45 schreef Foxio het volgende:
Oke dit is een best wel risicovolle beslissing. Die ene wedstrijd dat Tyton uit bij Heracles gespeeld had deed die het goed. Maar ik hoor dat hij bij Jong Roda JC nogaltijd een grabbelaar is. en onderstaande filmpje belooft weinig goeds. Ik wil niet negatief overkomen, maar stel Tyton blijkt geen haar beter te zijn, wie weet nog wel slechter dan krijg je het vertrouwen van de al onzekere Castro helemaal niet meer boven NAP.

tja dan kun je nooit een keeper wisselen he.... en dan hebben nog altijd die mardulier

castro heeft tig kansen gehad maar nooit bewezen dat ie de basisplaats verdient. Eens houdt het natuurlijk op
pi_77152051
Haha durf je dat wel aan Mardulier met die belchinezen die overal opduiken?

Ach ik gun Tyton zijn kans alleen sommige mensen reageren alsof we weer een topkeeper hebben. De laatste jaren hebben we qua keepers gewoon altijd wel goed gezeten met Waterreus, Hesp, Kalac Kujovic (in mindere mate)
  zaterdag 23 januari 2010 @ 23:03:41 #95
154193 TheYoung1
pi_77192927
Niet dat 'ie erg veel te doen heeft gehad, wat mij alleen maar prettig stemt, maar na de ergste spanning verloren te zijn, stond hij toch wel goed te keepen.
Heeft een balletje gepakt, die Castro zeker gelost zou hebben.

Roda stond heel strak te ballen, spel was een vooruitgang, de 3 punten meer dan verdiend.
Ik zie een stijgende lijn!! Positief!!
Patat, dat is het!!
  zondag 24 januari 2010 @ 00:35:08 #96
60704 LeonH
pi_77196227
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 23:03 schreef TheYoung1 het volgende:
Niet dat 'ie erg veel te doen heeft gehad, wat mij alleen maar prettig stemt, maar na de ergste spanning verloren te zijn, stond hij toch wel goed te keepen.
Heeft een balletje gepakt, die Castro zeker gelost zou hebben.

Roda stond heel strak te ballen, spel was een vooruitgang, de 3 punten meer dan verdiend.
Ik zie een stijgende lijn!! Positief!!
Inderdaad, maar hij heeft ook maar 2 (redelijk serieuze) ballen ofzo gehad. Je merkte wel dat ie regelmatig gezocht werd gewoon om zijn vertrouwen wat op te bouwen en dat balgevoel te krijgen.

Verder inderdaad goed gevoetbald! Met Kruiswijk achterin vind ik de verdediging ook een stuk rustiger. Alleen Lachambre heeft zijn kans niet gegrepen voor de afwezige De Jong. Wat een drama die man...
pi_77207331
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 17:13 schreef Zapper het volgende:
Ik gok op een 0-2.
verrassend he

meer dan terechte overwinning, eindelijk was er weer het gevoel van een tijdje terug toen we ook gewoon om de 5de plek speelde(2 jaar geleden dus). Prima combinaties, goed verzorgd spel en een tegenstander waar niets lukte. Jammer dat het maar 2-0 was, had net zo goed (met name voor rust) 5-0 kunnen zijn.

Tyton kwam in het begin erg nerveus over maar daarna heeft ie een makkelijk debuut gehad
  zondag 24 januari 2010 @ 15:36:06 #98
154193 TheYoung1
pi_77211922
Ik zat gisteren op Noord, uitje met het bedrijf zeg maar....
Nog ff met Vandamme kunnen babbelen. Van Veldhoven wil hem dus niet meer gebruiken, Trost daaraantegen wel....
Ik mis juist nog zo'n speler als hem hè. Iemand die eens aan de zijlijn blijft plakken en de achterlijn opzoekt. Geef die gast nog een kans om zich in de kijker te spelen, schaad het niet baad het niet (ofzo)..
Patat, dat is het!!
pi_77212719
quote:
Op zondag 24 januari 2010 15:36 schreef TheYoung1 het volgende:
Ik zat gisteren op Noord, uitje met het bedrijf zeg maar....
Nog ff met Vandamme kunnen babbelen. Van Veldhoven wil hem dus niet meer gebruiken, Trost daaraantegen wel....
Ik mis juist nog zo'n speler als hem hè. Iemand die eens aan de zijlijn blijft plakken en de achterlijn opzoekt. Geef die gast nog een kans om zich in de kijker te spelen, schaad het niet baad het niet (ofzo)..
Och, Delorge doet het nu ook wel aardig aan die kant
"You can't be a real country unless you have a beer and an airline - it helps if you have some kind of football team, or some nuclear weapons, but in the very least you need a beer." (Frank Zappa)
  zondag 24 januari 2010 @ 17:48:16 #100
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_77216368
quote:
Op zondag 24 januari 2010 16:01 schreef iehlaak het volgende:

[..]

Och, Delorge doet het nu ook wel aardig aan die kant
Vond ik ook al. Was verbaas over het spel van Delorge. Ik hoop dat die dit kan blijven volhouden en dan Harm hem ook laat spelen.
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')