Bussen zijn organisatorisch niet meer te doen.quote:Op donderdag 9 april 2009 17:57 schreef Robinhoo het volgende:
komt er nog wat vollek zaterdag?
dat denk ik wel ja, of er gaat een flink spandoek over...quote:Op donderdag 9 april 2009 18:07 schreef TheFrankey het volgende:
hebben jullie de stoeltjes al weer gerepareerd ?
Ben nu in het stadion. Stoeltjes zijn nog niet gemaakt.quote:Op donderdag 9 april 2009 18:07 schreef TheFrankey het volgende:
hebben jullie de stoeltjes al weer gerepareerd ?
Dat stuk van de tribune, zou ook best wel eens leeg kunnen zijn bij de volgende thuiswedstrijd....quote:Op donderdag 9 april 2009 19:10 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ben nu in het stadion. Stoeltjes zijn nog niet gemaakt.
ik ook! maar niet in het uitvakquote:Op donderdag 9 april 2009 22:22 schreef DarkShine het volgende:
WE SHALL NOT
WE SHALL NOT BE MOVED!
Ik ga toch naar Enschede! Come on Roda Kirchroa!
Op de tribune was het best gezellig, totdat de 3-4 viel. Het voetbal was eigenlijk, op een paar momenten na, niet om aan te zien. Alhoewel de 2e helft dan wel iets beter was dan de 1equote:Op donderdag 9 april 2009 22:42 schreef Professional het volgende:
En hoe waren de dames?
Tweede helft was leuk hoor! Wie weet hoe we naar Twente kunnen gaan, ondanks dat er geen busreis is? In ieder geval gaan we met z'n allen naar Nijmegen!!!!quote:Op donderdag 9 april 2009 22:44 schreef LeonH het volgende:
[..]
Op de tribune was het best gezellig, totdat de 3-4 viel. Het voetbal was eigenlijk, op een paar momenten na, niet om aan te zien. Alhoewel de 2e helft dan wel iets beter was dan de 1e
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |