Bussen zijn organisatorisch niet meer te doen.quote:Op donderdag 9 april 2009 17:57 schreef Robinhoo het volgende:
komt er nog wat vollek zaterdag?
dat denk ik wel ja, of er gaat een flink spandoek over...quote:Op donderdag 9 april 2009 18:07 schreef TheFrankey het volgende:
hebben jullie de stoeltjes al weer gerepareerd ?
Ben nu in het stadion. Stoeltjes zijn nog niet gemaakt.quote:Op donderdag 9 april 2009 18:07 schreef TheFrankey het volgende:
hebben jullie de stoeltjes al weer gerepareerd ?
Dat stuk van de tribune, zou ook best wel eens leeg kunnen zijn bij de volgende thuiswedstrijd....quote:Op donderdag 9 april 2009 19:10 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ben nu in het stadion. Stoeltjes zijn nog niet gemaakt.
ik ook! maar niet in het uitvakquote:Op donderdag 9 april 2009 22:22 schreef DarkShine het volgende:
WE SHALL NOT
WE SHALL NOT BE MOVED!
Ik ga toch naar Enschede! Come on Roda Kirchroa!
Op de tribune was het best gezellig, totdat de 3-4 viel. Het voetbal was eigenlijk, op een paar momenten na, niet om aan te zien. Alhoewel de 2e helft dan wel iets beter was dan de 1equote:Op donderdag 9 april 2009 22:42 schreef Professional het volgende:
En hoe waren de dames?
Tweede helft was leuk hoor! Wie weet hoe we naar Twente kunnen gaan, ondanks dat er geen busreis is? In ieder geval gaan we met z'n allen naar Nijmegen!!!!quote:Op donderdag 9 april 2009 22:44 schreef LeonH het volgende:
[..]
Op de tribune was het best gezellig, totdat de 3-4 viel. Het voetbal was eigenlijk, op een paar momenten na, niet om aan te zien. Alhoewel de 2e helft dan wel iets beter was dan de 1e
Enkel autocombi, neem voor 12 uur morgen contact op met henk bakker!quote:Op donderdag 9 april 2009 22:46 schreef TuggsPandaFoundation het volgende:
[..]
Tweede helft was leuk hoor! Wie weet hoe we naar Twente kunnen gaan, ondanks dat er geen busreis is? In ieder geval gaan we met z'n allen naar Nijmegen!!!!
Via een Twentse collega een kaart voor de hoofdtribune weten te regelen. Als jullie na de 0-3 iemand direct achter Steve McClaren juichend in beeld zien ben ik dat waarschijnlijkquote:Op donderdag 9 april 2009 22:54 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Enkel autocombi, neem voor 12 uur morgen contact op met henk bakker!
Eens kijken of we met een paar man met de auto gaan...even interesse polsen.quote:Op donderdag 9 april 2009 22:53 schreef DarkShine het volgende:
Kaarten voor uitvak zijn nog verkrijgbaar indien je morgen voor 12 uur contact opneemt met henk bakker!
Dan kijk ook even goed in vak 112 op de hoofdtribune want daar springt nog iemand op!quote:Op donderdag 9 april 2009 22:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Via een Twentse collega een kaart voor de hoofdtribune weten te regelen. Als jullie na de 0-3 iemand direct achter Steve McClaren juichend in beeld zien ben ik dat waarschijnlijk.
De laatste keer dat ik met de auto bij Twente was en naar Limburg terug moest ben ik via Duitsland gereden. Wat ik nu doe moet ik even bekijken, het is pas op het laatste moment geregeld, misschien neem ik een cheap hotel in Enschede.quote:Op donderdag 9 april 2009 23:04 schreef LeonH het volgende:
[..]
Dan kijk ook even goed in vak 112 op de hoofdtribune want daar springt nog iemand op!
Wat is trouwens het beste qua reis? Duitsland of over Nederland? Heb zo'n idee als je over die nieuwe A73 gaat, dat je zo daar bent.... Daar kan je kiezen volgens mij om via Nijmegen te gaan of toch de rest over Duitsland...
Alhoewel ik nu weer helemaal opgefokt ben door het feit datquote:Op donderdag 9 april 2009 23:37 schreef Plato1980 het volgende:
Goed, ik ga voor het eerst sinds lang weer eens rustig slapen.
We gaan tegen het einde van het seizoen vol ervoor! Fucking Tukkers gaan eraan!quote:Op donderdag 9 april 2009 23:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Alhoewel ik nu weer helemaal opgefokt ben door het feit datonze
grote
liefde
blijft bestaan
.
Look who's talking.quote:Op donderdag 9 april 2009 23:28 schreef TuggsPandaFoundation het volgende:
AJAX sucks btw, volgend seizoen pakken we ze! Kutjoden.
Hadden jullie de voorgaande 3 edities gewonnen dan hoefde die pannenkoek niet om een ster op zijn shirt te zeuren...quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:45 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Look who's talking.![]()
1-2 mijn freund, 1-2.
DANKE!
BITTE!
Tot over vijf jaar.
Ja inderdaad, gefeliciteerd met jullie zinkende schepen die van oudsher toch al fusie clubs zijn. Pfff dat kinderachtige gezeik dat supporters geen fusie willen, Roda JC en Fortuna zijn altijd al fusie clubs geweest, en daar hoor je geen enkele supporter meer over! Hypocriet gezeik!quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:25 schreef meami het volgende:
Ook namens deze Fortuna supporter gefeliciteerd met het behoud van jullie cluppie
Onzin, apekoek wat je uitkraamt.quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:46 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ja inderdaad, gefeliciteerd met jullie zinkende schepen die van oudsher toch al fusie clubs zijn. Pfff dat kinderachtige gezeik dat supporters geen fusie willen, Roda JC en Fortuna zijn altijd al fusie clubs geweest, en daar hoor je geen enkele supporter meer over! Hypocriet gezeik!![]()
![]()
Je bent goed gebrainwashed door oLAF en de zijnen. Laat ons naar onze club gaan, kun jij met je apakoek naar het gaiapark!quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:46 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ja inderdaad, gefeliciteerd met jullie zinkende schepen die van oudsher toch al fusie clubs zijn. Pfff dat kinderachtige gezeik dat supporters geen fusie willen, Roda JC en Fortuna zijn altijd al fusie clubs geweest, en daar hoor je geen enkele supporter meer over! Hypocriet gezeik!![]()
![]()
Kan iemand dat hier uitleggen? Waarom supporters wel massaal achter een oud fusie club gaan staan, maar ow wee wanneer er een nieuwe fusie komt?quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:51 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Je bent goed gebrainwashed door oLAF en de zijnen. Laat ons naar onze club gaan, kun jij met je apakoek naar het gaiapark!
WE SHALL NOT BE MOVED!
Misschien moet je je oogkleppen afzetten?quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:53 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Kan iemand dat hier uitleggen? Waarom supporters wel massaal achter een oud fusie club gaan staan, maar ow wee wanneer er een nieuwe fusie komt?
Goed inhoudelijk argument, nee serieus zou je het verder op een normale manier kunnen toelichten? Waarom sta je nu wel achter een van oudsher fusie club, maar waarom zou het nu het ergste zijn wat er is? Het blijft toch immers dezelfde organisatie, eerst was je Rapid fan, dat heet nu Roda JC en had in de toekomst Sporting Limburg geheten. Graag een wat langer antwoord dan oogkleppen afzetten etc. En ik heb het niet over de bestuursleden maar de fusie op zich.quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:55 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Misschien moet je je oogkleppen afzetten?
Er was trouwens geen enkel argument, behalve de reputatie van enkele dikkoppen meer, om door te gaan met Corrupting
Ik heb totaal geen zin meer om nog ook maar iets wat op een discussie lijkt te voeren over Corrupting. Daar heb ik al teveel tijd aan besteed.quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:59 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Goed inhoudelijk argument, nee serieus zou je het verder op een normale manier kunnen toelichten? Waarom sta je nu wel achter een van oudsher fusie club, maar waarom zou het nu het ergste zijn wat er is? Het blijft toch immers dezelfde organisatie, eerst was je Rapid fan, dat heet nu Roda JC en had in de toekomst Sporting Limburg geheten. Graag een wat langer antwoord dan oogkleppen afzetten etc. En ik heb het niet over de bestuursleden maar de fusie op zich.
Jammer dat je er geen antwoord op wilt geven. Het lijkt dat je de feiten van Rapid naar Roda fusie heel normaal was, eigenlijk heb je nooit achter een op zich zelfs staande club gestaan want het was altijd al een fusie. Ik heb het slechts en alleen over het fusie aspect, niet over bestuursleden.quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:02 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik heb totaal geen zin meer om nog ook maar iets wat op een discussie lijkt te voeren.
Indien je argumenten wilt verwijs ik je naar Fanproject98.nl en Fortunahome.com
quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:08 schreef Apekoek het volgende:
[..]
En nee ik ga niet naar die websites, mijn gevoel zegt dat daar ook stoeltjes vernielers tussen zitten. En dat keur ik gewoon weg niet goed, en ben bang dat inhoudelijke nette gesprekken er niet echt in zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |