Ik hoop dat jullie het reddenquote:Op maandag 4 mei 2009 19:46 schreef DarkShine het volgende:
Net 8 kaarten voor zondag geregeld...
Roda supporter ben je niet alleen als we zoals in '97 in 2000 met de beker op de Markt staan, ook niet tijdens vele andere hoogtepunten die Roda heeft gehad in de laatste 36 jaar onafgebroken Eredivisie.
Nee zondag ben ik erbij, hoe zwart de dag ook kan worden.
I'm Roda till I die, and damn proud on that!
Ik vind vooral de user SuzukiSwift opmerkelijk.quote:Op maandag 4 mei 2009 19:47 schreef Sjechov het volgende:
Je zou er nu maar met je nick tussenstaan zeg
quote:Op maandag 4 mei 2009 20:05 schreef iehlaak het volgende:
[..]
Ik vind vooral de user SuzukiSwift opmerkelijk.
[ afbeelding ]
Al een paar dagen niets van hem gehoord trouwens.
Helaas niet erbij. Had wel gewild maar hebben al een paar weken een etentje vaststaan i.v.m. moederdag. Uitgerekend bij de Wok in het stadion.quote:Op maandag 4 mei 2009 19:46 schreef DarkShine het volgende:
Roda supporter ben je niet alleen als we zoals in '97 in 2000 met de beker op de Markt staan, ook niet tijdens vele andere hoogtepunten die Roda heeft gehad in de laatste 36 jaar onafgebroken Eredivisie.
Konden ze beter omdraaienquote:
Nee, je eigen clubspelers afvallen door te vragen om te degraderen, daar gaat een team pas door presteren.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:26 schreef DarkShine het volgende:
Als je Kah zegt dat je direct kampioen wilt spelen gaat die gast voor zijn eerherstel!
de Fauw blijkt de laatste weken ook maar een grote lamlul te zien, een slappe zak waar je in moeilijke tijden geen zak aan hebt!
Succesquote:Op maandag 4 mei 2009 19:46 schreef DarkShine het volgende:
Nu Feijenoord de play-offs kan halen heb je een kaartje gehaald?quote:
Eens. Zit komend weekend in het buitenland, dus ik ga het allemaal missen. Vorig jaar tijdens de bekerfinale constant vanuit Florida met mijn Pa aan het SMS'en. Zal dit jaar wel hetzelfde gaan.quote:Op maandag 4 mei 2009 19:46 schreef DarkShine het volgende:
Present!quote:Op maandag 4 mei 2009 20:05 schreef iehlaak het volgende:
[..]
Ik vind vooral de user SuzukiSwift opmerkelijk.
[ afbeelding ]
Al een paar dagen niets van hem gehoord trouwens.
quote:
En daar heb je tenminste niet die ruk playoffs voor europees voetbalquote:Op maandag 4 mei 2009 22:18 schreef Professional het volgende:
Waren het maar amateurs, kon je tenminste nog wat regelen met wat vaten bier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |