Ik hoop dat jullie het reddenquote:Op maandag 4 mei 2009 19:46 schreef DarkShine het volgende:
Net 8 kaarten voor zondag geregeld...
Roda supporter ben je niet alleen als we zoals in '97 in 2000 met de beker op de Markt staan, ook niet tijdens vele andere hoogtepunten die Roda heeft gehad in de laatste 36 jaar onafgebroken Eredivisie.
Nee zondag ben ik erbij, hoe zwart de dag ook kan worden.
I'm Roda till I die, and damn proud on that!
Ik vind vooral de user SuzukiSwift opmerkelijk.quote:Op maandag 4 mei 2009 19:47 schreef Sjechov het volgende:
Je zou er nu maar met je nick tussenstaan zeg
quote:Op maandag 4 mei 2009 20:05 schreef iehlaak het volgende:
[..]
Ik vind vooral de user SuzukiSwift opmerkelijk.
[ afbeelding ]
Al een paar dagen niets van hem gehoord trouwens.
Helaas niet erbij. Had wel gewild maar hebben al een paar weken een etentje vaststaan i.v.m. moederdag. Uitgerekend bij de Wok in het stadion.quote:Op maandag 4 mei 2009 19:46 schreef DarkShine het volgende:
Roda supporter ben je niet alleen als we zoals in '97 in 2000 met de beker op de Markt staan, ook niet tijdens vele andere hoogtepunten die Roda heeft gehad in de laatste 36 jaar onafgebroken Eredivisie.
Konden ze beter omdraaienquote:
Nee, je eigen clubspelers afvallen door te vragen om te degraderen, daar gaat een team pas door presteren.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:26 schreef DarkShine het volgende:
Als je Kah zegt dat je direct kampioen wilt spelen gaat die gast voor zijn eerherstel!
de Fauw blijkt de laatste weken ook maar een grote lamlul te zien, een slappe zak waar je in moeilijke tijden geen zak aan hebt!
Succesquote:Op maandag 4 mei 2009 19:46 schreef DarkShine het volgende:
Nu Feijenoord de play-offs kan halen heb je een kaartje gehaald?quote:
Eens. Zit komend weekend in het buitenland, dus ik ga het allemaal missen. Vorig jaar tijdens de bekerfinale constant vanuit Florida met mijn Pa aan het SMS'en. Zal dit jaar wel hetzelfde gaan.quote:Op maandag 4 mei 2009 19:46 schreef DarkShine het volgende:
Present!quote:Op maandag 4 mei 2009 20:05 schreef iehlaak het volgende:
[..]
Ik vind vooral de user SuzukiSwift opmerkelijk.
[ afbeelding ]
Al een paar dagen niets van hem gehoord trouwens.
quote:
En daar heb je tenminste niet die ruk playoffs voor europees voetbalquote:Op maandag 4 mei 2009 22:18 schreef Professional het volgende:
Waren het maar amateurs, kon je tenminste nog wat regelen met wat vaten bier.
gebeurt vaker op professioneel niveau dan je denktquote:Op maandag 4 mei 2009 22:18 schreef Professional het volgende:
Waren het maar amateurs, kon je tenminste nog wat regelen met wat vaten bier.
quote:Omkoopschandaal Nederlands Voetbal? - Wedstrijd RodaJC-WillemII lijkt verkocht
www.nujij.nl/sport
Spanning en sensatie als ze bij de Telegraaf beginnen met een artikel kop in hoofdletters neer te zetten. Via, via via via hebben ze te horen gekregen dat de wedstrijd RodaJC-Willem II verkocht zou zijn.
171 dagen geleden door ronapjes
Iets serieus aannemen van die zeiksnor?quote:Op maandag 4 mei 2009 22:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
Onmogelijk om zonder externe middelen door te gaan volgend seizoen, laat staan bij degradatie. Volgens Derksen gaat de begroting met 20% achteruit ten opzichte van dit seizoen.
Blijf toch fijn geloven in je eigen waarheden. Veel plezier in veendam hequote:Op maandag 4 mei 2009 22:45 schreef DarkShine het volgende:
Ik heb VI ook opstaan hier, Derksen raakt wederom kant nog wal met zijn Roda opmerkingen.
Dat zou kunnen, volgens de geruchten zal dat namelijk onze Jupiler begroting zijn.quote:Op maandag 4 mei 2009 22:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Volgens mij zijn dat gewoon de cijfers die naar de KNVB zijn gestuurd voor komend seizoen hoor, dus zullen absoluut niet ver van de waarheid af zitten.
Als jij tevreden bent met jupiler league wedstrijden. Veel plezier danquote:Op maandag 4 mei 2009 23:04 schreef DarkShine het volgende:
Mensen die nu nog niet doorhebben dat ze mij niet hebben met een degradatie
Nogmaals, een maand geleden was mijn club dood. Nu heb ik mijn club nog, de degradatie is wel kut maar neem ik voor lief.
Wel met een kampioenschap volgend seizoen, dat zal namelijk de doelstelling zijn.quote:Op maandag 4 mei 2009 23:09 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Als jij tevreden bent met jupiler league wedstrijden. Veel plezier dan
Echte clubliefde, zo hoort hetquote:Op maandag 4 mei 2009 19:46 schreef DarkShine het volgende:
Moet je wel hopen dat die Harm van Veldhoven weg gaan. Want dat moet je met mij eens zijn die gast is gewoon zo'n slecht trainer.quote:Op maandag 4 mei 2009 23:11 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Wel met een kampioenschap volgend seizoen, dat zal namelijk de doelstelling zijn.
Zorg jij nu maar dat je eigen club niet failliet gaat.
Die zou bij degradatie sowieso gaan.quote:Op maandag 4 mei 2009 23:26 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Moet je wel hopen dat die Harm van Veldhoven weg gaan. Want dat moet je met mij eens zijn die gast is gewoon zo'n slecht trainer.
Bij degradatie is het contract van die clown direct ontbonden.quote:Op maandag 4 mei 2009 23:26 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Moet je wel hopen dat die Harm van Veldhoven weg gaan. Want dat moet je met mij eens zijn die gast is gewoon zo'n slecht trainer.
Over welk bedrag hebben we het dan?quote:Op maandag 4 mei 2009 23:08 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, volgens de geruchten zal dat namelijk onze Jupiler begroting zijn.
Ik was geen fan van Vloet, maar misschien is hij wel de geschikte man om ons terug te brengen naar de Eredivisie. Hij heeft in ieder geval nog een band met de club want hij was zondag oprecht emotioneel.quote:Op maandag 4 mei 2009 23:14 schreef DarkShine het volgende:
Kameraad van me ving zondag na afloop nog wat woorden van Vloet op... "Die Kuijer heeft dit veroorzaakt! Die was hier al mee bezig toen ik hier nog zat!"
En op FP forum kwam ik vandaag een zelfde uitspraak tegen...
Lijkt me voor de JL een prima begroting, daarmee ben je meteen favoriet voor het kampioenschap.quote:Op maandag 4 mei 2009 23:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
9.nogiets, het was 12.nogiets.
Volgens Derksen gaat dit om de Eredivisie begroting voor volgend seizoen en dat lijkt me net iets realistischer dan dat het om een JL begroting zou gaan in vergelijking met de huidige begroting van VVV bijv.quote:Op maandag 4 mei 2009 23:38 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Lijkt me voor de JL een prima begroting, daarmee ben je meteen favoriet voor het kampioenschap.
Wellicht., maar Derksen is totaal niet ingevoerd in Roda, dat heeft hij de laatste maanden wel bewezen. Maar ik denk zelf aan een begroting van 7/8 miljoen in de JL.quote:Op maandag 4 mei 2009 23:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Volgens Derksen gaat dit om de Eredivisie begroting voor volgend seizoen en dat lijkt me net iets realistischer dan dat het om een JL begroting zou gaan in vergelijking met de huidige begroting van VVV bijv.
Nou ja, dit was een rijtje cijfers voor alle eredivisie-clubs, dus ik neem aan dat het gewoon een onderzoeksvraag van de VI is geweest en niet een belletje wat Derksen zelf heeft gepleegd of uit zijn duim komt.quote:Op maandag 4 mei 2009 23:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wellicht., maar Derksen is totaal niet ingevoerd in Roda, dat heeft hij de laatste maanden wel bewezen. Maar ik denk zelf aan een begroting van 7/8 miljoen in de JL.
Wat ik begreep zou het om 8-9 moeten gaan in de Jup. Het leek me al sterk, maar Derksen kwam met 9,5.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |