bron: www.l1.nlquote:Gommans mag vertrekken bij Roda
Harrie Gommans mag vertrekken bij Roda JC. Trainer Van Veldhoven ziet geen toekomst voor Gommans bij Roda. Dat heeft hij de aanvaller dinsdag laten weten.
Aanvankelijk mocht Gommans alleen weg bij een verkoop. Roda vraagt 200.000 euro voor de speler. Voor dat bedrag werd hij afgelopen zomer overgenomen van Vitesse. Maar voor Roda JC is nu ook een verhuuroptie mogelijk.Roermondenaar Gommans kwam afgelopen zomer naar Roda op voordracht van Raymond Atteveld.
Laten we het hopen, ik wil in ieder geval een spits en als het enigszins kan ook nog een keeper.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:54 schreef DarkShine het volgende:
Ik heb een vermoeden dat Roda nog niet is uitgeshopt...
Als Harry vertrekt vermoed ik dat er nog een spits komt. Dat Saeijs vertrekt lijkt me ook wel duidelijk, dat getouwtrek rondom een contract zie je wel vaker. Als JP dan een keer weg is zal achterin ook wel een versterking komen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Laten we het hopen, ik wil in ieder geval een spits en als het enigszins kan ook nog een keeper.
of bij eventueel vertrek van meeuwis kan linssen doorschuiven naar het middenveld en met de aanwinst van Anderlecht is het aantrekken van een middenvelder dan geen must, eerder een aanvaller, maar dan zal denk ik ook eerst harrie weg moetenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:17 schreef DarkShine het volgende:
Aldus Martin van Geel op L1 zou Delorge als rechtsback moeten beginnen bij Roda. Linssen is dus terug op de bank.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |