abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71506816

DarkShine:
West 7

TheGHunter:
Theo Pickee Tribune, Vak 17

Schimpie:
West, overal & nergens

planethugo:
West 12

RD4:
West 3

LeonH:
Noord 11

Professional:
West 12

Robjuhhh:
West, overal & nergens

ZoneKill:
Theo Pickee Tribune, Vak 18

Plato1980:
Ergens op de Theo Pickée tribune

SuzukiSwift:
Theo Pickee Tribune, Vak 13

[Roda JC] #49: Vechte, Valle, Opstaon en weer Vechte!

[..]

[Roda JC | #30] Geel-Zwart lint richting de Kuip!
[Roda JC | #29] Ut sjunste op de welt!
[Roda JC | #28] Op naar de Kuip, beker halen!
[Roda JC | #27] We are going for a European Tour!
[Roda JC #26] We are Roda; Kaalheide is the place!
[Roda JC #25] Wie wordt op Kaalhei vermoord?
[Roda JC #24] VVV - Roda, Derby of streekduel?
[Roda JC #23] Butcher is back in town
[Centraal] Roda JC #22 Waar versterkingen noodzakelijk zijn
[Centraal] Roda JC #21: Met Atte Europa in!
[Centraal] Roda JC #20: Wij gaan Europa in!
[Centraal] Roda JC #19 met De Fauw in de spits!
[Centraal]Roda JC #18 Huub's Army on tour!
[Centraal]Roda JC #17 KNVB weg ermee!
[Centraal] Roda JC #16: Nieuw seizoen, nieuwe kansen!
[Centraal] Roda JC #15 Huub's Yellow-Blacks Army!
[Roda JC] Roda los mer joa [Deel 11]
[Roda JC] Huuuuuuuuuuuuub! [Deel 10]
[Roda JC] Op naar volgend seizoen! [Deel 9]
[Roda JC]De Trots van het Zuiden[Deel 8]
[Roda JC] De Trots van het Zuiden [Deel 7]
[Roda JC] De Trots van het Zuiden [Deel 6]
[Roda JC] De Trots van het Zuiden deeltje 5
[Centraal] Roda JC [Topic 4]
[Centraal] Trots van het Zuiden - Roda JC [Topic4]
[Centraal]Trots van het Zuiden topic (Roda), # 3
[Centraal] Trots van het Zuiden topic (Roda)
Roda JC landskampioen 02/03, Deel II alweer
Roda JC landskampioen 02/03

Ger Senden stopt ermee! [Roda JC: 1989 - 2008]
Vriendin van Kah overleden in auto ongeval
Dankbetuiging Roda JC
Theo Pickée overleden

Roda JC
West Side Ultras
Roda World
Koempel's Pleasure Dome
Fanproject '98
Rodafans Helden

• ...

• ...

De op vind je hier
  • I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
    Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
    Hattrick: SC diepFries (1295088)
    pi_71506920
    quote:
    Op vrijdag 31 juli 2009 23:14 schreef LeonH het volgende:

[..]

Doe ik niet. In de herhaling zag je dondersgoed dat hij al zag dat Castro de bal al oppakt. En nog gaat ie even een beuk uitdelen...

Maargoed... het is gebeurd, punt is binnen, op naar de volgende wedstrijd!
    Niet heel handig van Paulo, maar geef 'm eens ongelijk.. De hele wedstrijd was het al gedoe met tijdrekken. Tuurlijk, Roda komt voor een puntje en je moet je dan als thuisploeg niet laten provoceren. Maar veel gebeurde er verder ook niet. Paulo was 'net iets te laat', risico van 't vak van keeper en geel op z'n plaats..

Feli met het punt. We waren een aantal malen dichtbij, maar al met al niet genoeg kunnen brengen. Als ik jullie was zou ik me overigens wel zorgen maken. Ondanks de verzachtende omstandigheden van het missen van basisspelers als onder meer Hadouir en Kah was het niet best vanavond. Zou zo maar nog een seizoen lang knokken om de nacompetitie te ontlopen kunnen worden.

Oja, mocht de OP/TT aangepast moeten worden, dan vragen jullie maar een Modje. Heb in de OP wat megaverouderde zaken weggehaald en nieuwe elftalfoto geplakt. Leek me netjes genoeg
    I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
    Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
    Hattrick: SC diepFries (1295088)
    pi_71506922
    knap
    pi_71506969
    It takes years to built trust,
    And a few seconds to destroy it...
    pi_71507473
    quote:
    Op zaterdag 1 augustus 2009 01:07 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

Feli met het punt. We waren een aantal malen dichtbij, maar al met al niet genoeg kunnen brengen. Als ik jullie was zou ik me overigens wel zorgen maken. Ondanks de verzachtende omstandigheden van het missen van basisspelers als onder meer Hadouir en Kah was het niet best vanavond. Zou zo maar nog een seizoen lang knokken om de nacompetitie te ontlopen kunnen worden.
    Ik denk dat je het gemis van Hadouir wat onderschat.
    pi_71507816
    Verrassend eerste punt.
    Ben benieuwd of Roda weer degradatiekandidaat wordt. Vind het nog maar een aparte gewaarwording. Maargoed, de beste spelers zijn weg, en er is voor zover ik weet weinig interessants bijgehaald? Dan kan het inderdaad wel weer een lang seizoen worden. Eerlijk gezegd verwacht ik een 14e plaats ofzo.
    Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
    pi_71509114
    Als ik naar de wedstrijd van gisteren kijk, dan zal het probleem vooral voorin komen te liggen. Keeper (!), verdediging en middenveld zijn stug en knokken, maar veel creativiteit komt er niet uit voort. De Junkers, van Tornhouts, Gommannen en Skoubo's zijn geen spitsen die uit zichzelf een kans creeeren. Aanvallen via de vleugels wordt lastig, vanwege het gebrek aan buitenspelers. Desondanks zou je dit met De Jong, Bodor, Delorge en Sutchuin kunnen opvangen. Via het midden moet het komen van Hadouir, maar die is veel te wisselvallig gebleken. Aan de andere kant: als Roda blijft knokken zoals gisteren en we hebben een beetje geluk dan kan het best een aardig seizoen worden.
    "You can't be a real country unless you have a beer and an airline - it helps if you have some kind of football team, or some nuclear weapons, but in the very least you need a beer." (Frank Zappa)
      zaterdag 1 augustus 2009 @ 09:18:47 #8
    25957 Reddiablo
    Football Manager Researcher NL
    pi_71509350
    inderdaad, zelfs Castro was goed --- en die was vorig seizoen toch echt heel erg ondermaats!

tvp
    Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
    www.3voor12denhaag.nl
    http://www.last.fm/user/Reddiablo
      zaterdag 1 augustus 2009 @ 10:44:59 #9
    91676 Plato1980
    Gloriosus et liber
    pi_71510262
    quote:
    Op zaterdag 1 augustus 2009 01:07 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
    Als ik jullie was zou ik me overigens wel zorgen maken. Ondanks de verzachtende omstandigheden van het missen van basisspelers als onder meer Hadouir en Kah was het niet best vanavond.
    Dat vind ik dus niet. Roda kwam voor een punt en daar was de tactiek op aangepast. Natuurlijk had er meer dreiging van uit moeten gaan op bepaalde momenten, dat moet absoluut verbeteren, maar voor een eerste wedstrijd uit in Heerenveen kan ik met dit voetbal best leven.

Kan de tt trouwens aangepast worden? Die is veel te negatief.
    Giallo e nero è il tuo colore,
    giallo e nero Roda nel cuore.
      zaterdag 1 augustus 2009 @ 10:49:17 #10
    218159 Tripless
    Roda JC Kerkrade
    pi_71510317
    Ik sta er niet bij in de OP. Zit sinds dit seizoen op Oost 5. Kan dat aangepast worden? On-topic: we hebben gewonnen met 0-0. Fantastisch resultaat met een half B-team op het veld. Prima, echt. Het is een zaak om de eerste wedstrijden vooral niet te verliezen.
    We should not be moved!
      zaterdag 1 augustus 2009 @ 11:27:59 #11
    154193 TheYoung1
    Lief zijn loont nog steeds!!
    pi_71510885
    tvp
    ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
    Patat, dat is het!!
    pi_71513071
    hoezo staat tyton eigenlijk niet op de elftalfoto?

toch mooi een punt meegenomen uit Friesland, kan niet meer dan tevreden zijn
    pi_71514707
    quote:
    Op zaterdag 1 augustus 2009 08:41 schreef iehlaak het volgende:
    Als ik naar de wedstrijd van gisteren kijk, dan zal het probleem vooral voorin komen te liggen. Keeper (!), verdediging en middenveld zijn stug en knokken, maar veel creativiteit komt er niet uit voort. De Junkers, van Tornhouts, Gommannen en Skoubo's zijn geen spitsen die uit zichzelf een kans creeeren. Aanvallen via de vleugels wordt lastig, vanwege het gebrek aan buitenspelers. Desondanks zou je dit met De Jong, Bodor, Delorge en Sutchuin kunnen opvangen. Via het midden moet het komen van Hadouir, maar die is veel te wisselvallig gebleken. Aan de andere kant: als Roda blijft knokken zoals gisteren en we hebben een beetje geluk dan kan het best een aardig seizoen worden.
    Ik denk dat dat absoluut niet op te vangen is met de spelers die jij noemt. Bodor is wel een speler die met zijn verstand voetbalt en als hij in vorm is en blijft scheelt dat alweer een stukje. En hopen dat Sutchuin zich ontwikkelt die is wel sterk aan de bal heb ik gezien raken we de bal tenminste niet meer zo snel kwijt.

Als je kijkt naar de gemiddelde kwaliteit is Roda er niet beter op geworden. Logisch ook omdat er nauwelijks geld is.

Het zal elke wedstrijd knokken voor de punten worden dat is gisteren i.i.g. gelukt. Heb de wedstrijd overigens niet gezien, ja 3 minuten maar dat mag geen naam hebben.
    pi_71516243
    Vooraf tekende ik voor een punt, toch netjes gedaan. Junker viel beetje tegen, maar we zijn pas begonnen. Over 10 wedstrijden hebben we een beter beeld.
      zaterdag 1 augustus 2009 @ 16:03:50 #15
    91676 Plato1980
    Gloriosus et liber
    pi_71516433
    quote:
    Op zaterdag 1 augustus 2009 15:53 schreef Professional het volgende:
    Junker viel beetje tegen, maar we zijn pas begonnen.
    Dat het geen wereldspits is weten we allemaal, maar op de wedstrijd van gisteren kun je een spits eigenlijk niet beoordelen, hij heeft amper een bespeelbare bal gehad.
    Giallo e nero è il tuo colore,
    giallo e nero Roda nel cuore.
      zaterdag 1 augustus 2009 @ 16:06:52 #16
    44745 Ixnay
    On The Hombre
    pi_71516484
    0-0 tegen Heerenveen uit is altijd goed. Ik denk dat zelfs Ajax daar tevreden mee zou zijn.
    En al zeker als je ziet hoeveel spelers er ontbraken bij Roda. Tegen Groningen thuis worden 3 punten denk ik.
      zaterdag 1 augustus 2009 @ 16:33:43 #17
    154193 TheYoung1
    pi_71517123
    quote:
    Op zaterdag 1 augustus 2009 16:06 schreef Ixnay het volgende:
    0-0 tegen Heerenveen uit is altijd goed. Ik denk dat zelfs Ajax daar tevreden mee zou zijn.
    En al zeker als je ziet hoeveel spelers er ontbraken bij Roda. Tegen Groningen thuis worden 3 punten denk ik.
    Als het aan ons positievo's ligt zeker wel ja!!

Snap dat gezeur over het 'verstoppertjevoetbal' van Roda gisteren sowieso niet. Met de middellen die Roda had, het juk van het afgelopen seizoen nog een beetje zwaar op de schouders, uit bij Heerenveen die toch wel hun oorveeg van de de cruijff-schaal recht wilden zetten en gezien de spelerswissels en de korte voorbereiding....

Ik vind het een hoopvol begin
    Patat, dat is het!!
    pi_71520500
    quote:
    Op zaterdag 1 augustus 2009 16:03 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Dat het geen wereldspits is weten we allemaal, maar op de wedstrijd van gisteren kun je een spits eigenlijk niet beoordelen, hij heeft amper een bespeelbare bal gehad.
    ik let dan ook voornamelijk op passing, balaannames etc en daarin viel ie me gister ook tegen. Maargoed na 1 wedstrijd is moeilijk oordelen. Ook over de kansen van dit seizoen. De selectie is niet beter geworden maar het oogde wel als één geheel en er werd niet nerveus gedaan terwijl we onder druk stonden. Dat is al positief maar een type hadouir erbij zou wel wenselijk zijn. Jammer dat die Losada niet lijkt te komen

Overigens leek die actie van Paulo Henrique me ook wel een bewuste en hij keek opgelucht toen ie geel kreeg. Kan het ook verkeerd gezien hebben omdat Contador in heerlen voor het beeld fietste
      zaterdag 1 augustus 2009 @ 21:23:34 #19
    134116 RD4
    Reinigingsdiensten
    pi_71524278
    0-0 is netjes, nu op naar Grunn @ home.
      zondag 2 augustus 2009 @ 13:17:31 #20
    138965 Kn0x
    BLLAAARGH!
    pi_71534997
    Eindelijk het Roda topic gevonden (niet dat het verstopt is, heb gewoon nog nooit gezocht). Ondergetekende zit braaf op West11. Puntje uit Heerenveen ben ik tevreden mee. We hebben geen mooi voetbal gespeeld, maar wel geknokt. Iets dat we vorig jaar heel erg mistten vaak. Ik ben zeer benieuwd naar de komende wedstrijden. Eerst Groningen thuis maar eens aanpakken.
    Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
      zondag 2 augustus 2009 @ 13:23:13 #21
    154193 TheYoung1
    pi_71535175
    Mwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ik moet mn sk nog verlengen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dacht dat ik dat allang gedaan had.....
    Iemand hier toevallig het rekeningnummer van Roda daar voor bij de hand? Kan op de site's niets vinden
    Patat, dat is het!!
      zondag 2 augustus 2009 @ 13:36:50 #22
    154193 TheYoung1
    pi_71535574
    Morgen maar ff naar PLS gaan dan....
    Patat, dat is het!!
      zondag 2 augustus 2009 @ 16:30:57 #23
    101281 Robjuhhh
    Ultras Kerkrade
    pi_71540904
    Helaas kan ik pas in september mijn SK aanvragen, ben blij als ik weer naar Roda kan gaan!
    Forza Roda
    pi_71557049
    Dus hier zijn ook mensen die afgelopen week een brief thuis kregen om aub je seizoenskaart te verlengen. Zal het ook komende week even gaan doen.
    pi_71558456
    kan ook morgen
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')