Niet heel handig van Paulo, maar geef 'm eens ongelijk.. De hele wedstrijd was het al gedoe met tijdrekken. Tuurlijk, Roda komt voor een puntje en je moet je dan als thuisploeg niet laten provoceren. Maar veel gebeurde er verder ook niet. Paulo was 'net iets te laat', risico van 't vak van keeper en geel op z'n plaats..quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:14 schreef LeonH het volgende:
[..]
Doe ik niet. In de herhaling zag je dondersgoed dat hij al zag dat Castro de bal al oppakt. En nog gaat ie even een beuk uitdelen...
Maargoed... het is gebeurd, punt is binnen, op naar de volgende wedstrijd!
Ik denk dat je het gemis van Hadouir wat onderschat.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:07 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Feli met het punt. We waren een aantal malen dichtbij, maar al met al niet genoeg kunnen brengen. Als ik jullie was zou ik me overigens wel zorgen maken. Ondanks de verzachtende omstandigheden van het missen van basisspelers als onder meer Hadouir en Kah was het niet best vanavond. Zou zo maar nog een seizoen lang knokken om de nacompetitie te ontlopen kunnen worden.
Dat vind ik dus niet. Roda kwam voor een punt en daar was de tactiek op aangepast. Natuurlijk had er meer dreiging van uit moeten gaan op bepaalde momenten, dat moet absoluut verbeteren, maar voor een eerste wedstrijd uit in Heerenveen kan ik met dit voetbal best leven.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:07 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Als ik jullie was zou ik me overigens wel zorgen maken. Ondanks de verzachtende omstandigheden van het missen van basisspelers als onder meer Hadouir en Kah was het niet best vanavond.
Ik denk dat dat absoluut niet op te vangen is met de spelers die jij noemt. Bodor is wel een speler die met zijn verstand voetbalt en als hij in vorm is en blijft scheelt dat alweer een stukje. En hopen dat Sutchuin zich ontwikkelt die is wel sterk aan de bal heb ik gezien raken we de bal tenminste niet meer zo snel kwijt.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 08:41 schreef iehlaak het volgende:
Als ik naar de wedstrijd van gisteren kijk, dan zal het probleem vooral voorin komen te liggen. Keeper (!), verdediging en middenveld zijn stug en knokken, maar veel creativiteit komt er niet uit voort. De Junkers, van Tornhouts, Gommannen en Skoubo's zijn geen spitsen die uit zichzelf een kans creeeren. Aanvallen via de vleugels wordt lastig, vanwege het gebrek aan buitenspelers. Desondanks zou je dit met De Jong, Bodor, Delorge en Sutchuin kunnen opvangen. Via het midden moet het komen van Hadouir, maar die is veel te wisselvallig gebleken. Aan de andere kant: als Roda blijft knokken zoals gisteren en we hebben een beetje geluk dan kan het best een aardig seizoen worden.
Dat het geen wereldspits is weten we allemaal, maar op de wedstrijd van gisteren kun je een spits eigenlijk niet beoordelen, hij heeft amper een bespeelbare bal gehad.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 15:53 schreef Professional het volgende:
Junker viel beetje tegen, maar we zijn pas begonnen.
Als het aan ons positievo's ligt zeker wel ja!!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:06 schreef Ixnay het volgende:
0-0 tegen Heerenveen uit is altijd goed. Ik denk dat zelfs Ajax daar tevreden mee zou zijn.
En al zeker als je ziet hoeveel spelers er ontbraken bij Roda. Tegen Groningen thuis worden 3 punten denk ik.
ik let dan ook voornamelijk op passing, balaannames etc en daarin viel ie me gister ook tegen. Maargoed na 1 wedstrijd is moeilijk oordelen. Ook over de kansen van dit seizoen. De selectie is niet beter geworden maar het oogde wel als één geheel en er werd niet nerveus gedaan terwijl we onder druk stonden. Dat is al positief maar een type hadouir erbij zou wel wenselijk zijn. Jammer dat die Losada niet lijkt te komenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat het geen wereldspits is weten we allemaal, maar op de wedstrijd van gisteren kun je een spits eigenlijk niet beoordelen, hij heeft amper een bespeelbare bal gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |