Niet heel handig van Paulo, maar geef 'm eens ongelijk.. De hele wedstrijd was het al gedoe met tijdrekken. Tuurlijk, Roda komt voor een puntje en je moet je dan als thuisploeg niet laten provoceren. Maar veel gebeurde er verder ook niet. Paulo was 'net iets te laat', risico van 't vak van keeper en geel op z'n plaats..quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:14 schreef LeonH het volgende:
[..]
Doe ik niet. In de herhaling zag je dondersgoed dat hij al zag dat Castro de bal al oppakt. En nog gaat ie even een beuk uitdelen...
Maargoed... het is gebeurd, punt is binnen, op naar de volgende wedstrijd!
Ik denk dat je het gemis van Hadouir wat onderschat.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:07 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Feli met het punt. We waren een aantal malen dichtbij, maar al met al niet genoeg kunnen brengen. Als ik jullie was zou ik me overigens wel zorgen maken. Ondanks de verzachtende omstandigheden van het missen van basisspelers als onder meer Hadouir en Kah was het niet best vanavond. Zou zo maar nog een seizoen lang knokken om de nacompetitie te ontlopen kunnen worden.
Dat vind ik dus niet. Roda kwam voor een punt en daar was de tactiek op aangepast. Natuurlijk had er meer dreiging van uit moeten gaan op bepaalde momenten, dat moet absoluut verbeteren, maar voor een eerste wedstrijd uit in Heerenveen kan ik met dit voetbal best leven.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:07 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Als ik jullie was zou ik me overigens wel zorgen maken. Ondanks de verzachtende omstandigheden van het missen van basisspelers als onder meer Hadouir en Kah was het niet best vanavond.
Ik denk dat dat absoluut niet op te vangen is met de spelers die jij noemt. Bodor is wel een speler die met zijn verstand voetbalt en als hij in vorm is en blijft scheelt dat alweer een stukje. En hopen dat Sutchuin zich ontwikkelt die is wel sterk aan de bal heb ik gezien raken we de bal tenminste niet meer zo snel kwijt.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 08:41 schreef iehlaak het volgende:
Als ik naar de wedstrijd van gisteren kijk, dan zal het probleem vooral voorin komen te liggen. Keeper (!), verdediging en middenveld zijn stug en knokken, maar veel creativiteit komt er niet uit voort. De Junkers, van Tornhouts, Gommannen en Skoubo's zijn geen spitsen die uit zichzelf een kans creeeren. Aanvallen via de vleugels wordt lastig, vanwege het gebrek aan buitenspelers. Desondanks zou je dit met De Jong, Bodor, Delorge en Sutchuin kunnen opvangen. Via het midden moet het komen van Hadouir, maar die is veel te wisselvallig gebleken. Aan de andere kant: als Roda blijft knokken zoals gisteren en we hebben een beetje geluk dan kan het best een aardig seizoen worden.
Dat het geen wereldspits is weten we allemaal, maar op de wedstrijd van gisteren kun je een spits eigenlijk niet beoordelen, hij heeft amper een bespeelbare bal gehad.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 15:53 schreef Professional het volgende:
Junker viel beetje tegen, maar we zijn pas begonnen.
Als het aan ons positievo's ligt zeker wel ja!!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:06 schreef Ixnay het volgende:
0-0 tegen Heerenveen uit is altijd goed. Ik denk dat zelfs Ajax daar tevreden mee zou zijn.
En al zeker als je ziet hoeveel spelers er ontbraken bij Roda. Tegen Groningen thuis worden 3 punten denk ik.
ik let dan ook voornamelijk op passing, balaannames etc en daarin viel ie me gister ook tegen. Maargoed na 1 wedstrijd is moeilijk oordelen. Ook over de kansen van dit seizoen. De selectie is niet beter geworden maar het oogde wel als één geheel en er werd niet nerveus gedaan terwijl we onder druk stonden. Dat is al positief maar een type hadouir erbij zou wel wenselijk zijn. Jammer dat die Losada niet lijkt te komenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat het geen wereldspits is weten we allemaal, maar op de wedstrijd van gisteren kun je een spits eigenlijk niet beoordelen, hij heeft amper een bespeelbare bal gehad.
Dan hou je maar vast.... Wij maken het drukwerk voor Roda.. Komen me toch een paar leuke posters aanquote:
quote:Kijkoperatie voor Roda JC’er Rihairo Meulens
door onze correspondent
MAAND AAN DE KANT
VOETBAL – Roda JC-nieuweling Rihairo Meulens heeft gisteren een kijkoperatie aan zijn knie ondergaan.
Trainer Harm van Veldhoven verwacht zeker vier weken niet over de aanvaller te kunnen beschikken.
De eveneens geblesseerde middenvelder Anouar Hadouir is inmiddels weer met de individuele training begonnen. Naar verwachting sluit hij woensdag of donderdag weer aan bij de groep.
Yulu is niks waard. Dieter heeft veel pech gehad, maar is op dit moment één van de weinig spitsen bij Roda. We zullen het voorlopig met hem moeten doen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:02 schreef planethugo het volgende:
en hij speelt de eerste wedstrijd ook nog![]()
maar lijkt me idd beter als ie vertrekt. Wel pas op 31 augustus als onze andere spitsen weer fit zijn.
Maar ik zie nog liever dieter dan yulu in de basis
In de oostelijke mijnstreek zie ik geen posters hangen van Roda - Groningen, hoe kan dat? Normaal hangen die maandag al op.quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:18 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Dan hou je maar vast.... Wij maken het drukwerk voor Roda.. Komen me toch een paar leuke posters aan
Ik zag er eentje in de onze lieve vrouwenstraat in het bushokje aldaar. Wesley Schors staat er nog op.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:50 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
In de oostelijke mijnstreek zie ik geen posters hangen van Roda - Groningen, hoe kan dat? Normaal hangen die maandag al op.
Schiet eens een beetje op met dat drukwerk.
Er is dus echt geen geld meer.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:02 schreef Schimpie het volgende:
[..]
Ik zag er eentje in de onze lieve vrouwenstraat in het bushokje aldaar. Wesley Schors staat er nog op.![]()
Een stukje verder op de St. Pieterstraat staat een gigantisch billboard met Nederlandse Alemannia reclame.
Nou, naast van Tornhout hebben we altijd nog Gommans, Hadouir, Junker, Vandamme en Skoubo.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:34 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Yulu is niks waard. Dieter heeft veel pech gehad, maar is op dit moment één van de weinig spitsen bij Roda. We zullen het voorlopig met hem moeten doen.
Klopt. Slim van Alemannia en (voor zover wij kunnen oordelen) dom van Roda JC. Zij hadden in 'hun eigen' gebied gewoon voor moeten zijn, maar ik heb nergens een poster gezien.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:24 schreef Professional het volgende:
Alemannia is flink reclame aan het maken, die borden zie ik echt overal. Van Meerssen tot Geleen!
De wedstrijdposters maken we weer niet, zijn te groot. Maar we mogen straks wel gaan gokken op uitslagen en gescoorde doelpunten. Hebben we vandaag een berg kaarten voor gemaakt.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:50 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
In de oostelijke mijnstreek zie ik geen posters hangen van Roda - Groningen, hoe kan dat? Normaal hangen die maandag al op.
Schiet eens een beetje op met dat drukwerk.
heb even een brief erbij gepakt, daar staat gewoon van maandag t/m vrijdag 10 tot 16uur... maar kunt t altijd ff proberen. Wel slecht dat daar op de site niets van te vinden is.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:55 schreef Professional het volgende:
Heeft Ticketing vanavond "koopavond"? Kan niet zo snel vinden, anders ga ik straks eindelijk eens voor me seizoenskaart. Kan ik zaterdag tenminste naar binnen.
Trouwens, is Bavaria nu echt verdwenen uit stadion?
Hoezo? Is toch niet meer dan een kwestie van logo's vervangen en ander bier door de leidingen pompen?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:40 schreef planethugo het volgende:
Daarna wordt het Brand en dat gaat nog een hele operatie worden
Als ik me niet vergis is de complete tapinstallatie in het hele stadion eigendom van Bavaria, in dat geval zal het mogelijk eruit gemonteerd worden en zo plaats Brand zijn nieuwe eigen tapinstallaties erin!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:22 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hoezo? Is toch niet meer dan een kwestie van logo's vervangen en ander bier door de leidingen pompen?
precies.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:15 schreef Robjuhhh het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis is de complete tapinstallatie in het hele stadion eigendom van Bavaria, in dat geval zal het mogelijk eruit gemonteerd worden en zo plaats Brand zijn nieuwe eigen tapinstallaties erin!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |