abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71558580
Hahahah! Morgenavond kan ik niet.
Ik zag Kah trouwens ook in die nieuwe commercial van Eredivisie Live, wel grappig.
pi_71558660
'en iek heb ut'
  maandag 3 augustus 2009 @ 14:35:15 #28
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_71564372
Jammer dat ik er al één heb anders was ik Pa even gaan helpen
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
  maandag 3 augustus 2009 @ 16:25:52 #29
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_71567319
tvp
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  maandag 3 augustus 2009 @ 18:18:03 #30
154193 TheYoung1
Lief zijn loont nog steeds!!
pi_71570242
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 10:54 schreef planethugo het volgende:
kan ook morgen
[ afbeelding ]
Dan hou je maar vast.... Wij maken het drukwerk voor Roda.. Komen me toch een paar leuke posters aan
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
pi_71578461
OMG, nou dat belooft veel goeds.
pi_71588872
Dieter wilt weg, wilt meer speeltijd.
Is een jaar geblesseerd geweest en dan al meteen klagen over speeltijd.
Ik zou zeggen vertrek aub, hebben 5 jaar teveel van je meegemaakt.
pi_71589510
en hij speelt de eerste wedstrijd ook nog
maar lijkt me idd beter als ie vertrekt. Wel pas op 31 augustus als onze andere spitsen weer fit zijn.

Maar ik zie nog liever dieter dan yulu in de basis
pi_71595006
quote:
Kijkoperatie voor Roda JC’er Rihairo Meulens
door onze correspondent

MAAND AAN DE KANT

VOETBAL – Roda JC-nieuweling Rihairo Meulens heeft gisteren een kijkoperatie aan zijn knie ondergaan.

Trainer Harm van Veldhoven verwacht zeker vier weken niet over de aanvaller te kunnen beschikken.

De eveneens geblesseerde middenvelder Anouar Hadouir is inmiddels weer met de individuele training begonnen. Naar verwachting sluit hij woensdag of donderdag weer aan bij de groep.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 21:34:47 #35
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_71606442
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 12:02 schreef planethugo het volgende:
en hij speelt de eerste wedstrijd ook nog
maar lijkt me idd beter als ie vertrekt. Wel pas op 31 augustus als onze andere spitsen weer fit zijn.

Maar ik zie nog liever dieter dan yulu in de basis
Yulu is niks waard. Dieter heeft veel pech gehad, maar is op dit moment één van de weinig spitsen bij Roda. We zullen het voorlopig met hem moeten doen.
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
pi_71626976
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 18:18 schreef TheYoung1 het volgende:

[..]

Dan hou je maar vast.... Wij maken het drukwerk voor Roda.. Komen me toch een paar leuke posters aan
In de oostelijke mijnstreek zie ik geen posters hangen van Roda - Groningen, hoe kan dat? Normaal hangen die maandag al op.

Schiet eens een beetje op met dat drukwerk.
pi_71627279
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 16:50 schreef ZoneKill het volgende:

[..]

In de oostelijke mijnstreek zie ik geen posters hangen van Roda - Groningen, hoe kan dat? Normaal hangen die maandag al op.

Ik zag er eentje in de onze lieve vrouwenstraat in het bushokje aldaar. Wesley Schors staat er nog op.
Een stukje verder op de St. Pieterstraat staat een gigantisch billboard met Nederlandse Alemannia reclame.
pi_71627633
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 17:02 schreef Schimpie het volgende:

[..]

Ik zag er eentje in de onze lieve vrouwenstraat in het bushokje aldaar. Wesley Schors staat er nog op.
Een stukje verder op de St. Pieterstraat staat een gigantisch billboard met Nederlandse Alemannia reclame.
Er is dus echt geen geld meer.
pi_71627891
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 21:34 schreef Kn0x het volgende:

[..]

Yulu is niks waard. Dieter heeft veel pech gehad, maar is op dit moment één van de weinig spitsen bij Roda. We zullen het voorlopig met hem moeten doen.
Nou, naast van Tornhout hebben we altijd nog Gommans, Hadouir, Junker, Vandamme en Skoubo.
Komen nog bij Meulens (niet fit), Willem Janssen (meer middenvelder) en de eerdergenoemde Yulu-Matondo.

Sterker, we komen om in de matige spitsten. Ik zie liever een goede spits of rechtsback zien, dan vier statische spitsen en wat trendy jongens van glas.
"You can't be a real country unless you have a beer and an airline - it helps if you have some kind of football team, or some nuclear weapons, but in the very least you need a beer." (Frank Zappa)
pi_71629224
Alemannia is flink reclame aan het maken, die borden zie ik echt overal. Van Meerssen tot Geleen!
  woensdag 5 augustus 2009 @ 18:28:29 #41
218159 Tripless
Roda JC Kerkrade
pi_71629319
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 18:24 schreef Professional het volgende:
Alemannia is flink reclame aan het maken, die borden zie ik echt overal. Van Meerssen tot Geleen!
Klopt. Slim van Alemannia en (voor zover wij kunnen oordelen) dom van Roda JC. Zij hadden in 'hun eigen' gebied gewoon voor moeten zijn, maar ik heb nergens een poster gezien.
We should not be moved!
  woensdag 5 augustus 2009 @ 19:36:50 #42
154193 TheYoung1
Lief zijn loont nog steeds!!
pi_71631015
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 16:50 schreef ZoneKill het volgende:

[..]

De wedstrijdposters maken we weer niet, zijn te groot. Maar we mogen straks wel gaan gokken op uitslagen en gescoorde doelpunten. Hebben we vandaag een berg kaarten voor gemaakt.
Net zoals de parkeerkaarten, wat een takkewerk was dat
De posters die wij maken, hebben iets met de geschiedenis en cijfers van Roda te maken. You'll see

Vandaag overigens uiteindelijk SK verlengt. Was nog druk bij de receptie van het PLS Kunt jans joot mit os
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
pi_71646912
Sint Truiden wil dieter hebben. Doe de onderhandelingen dan maar 2 weken vertragen en dan strik erom en uitzwaaien. Nu nog Yulu en Vandamme
pi_71647445
Heeft Ticketing vanavond "koopavond"? Kan niet zo snel vinden, anders ga ik straks eindelijk eens voor me seizoenskaart. Kan ik zaterdag tenminste naar binnen.

Trouwens, is Bavaria nu echt verdwenen uit stadion?
pi_71648610
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 11:55 schreef Professional het volgende:
Heeft Ticketing vanavond "koopavond"? Kan niet zo snel vinden, anders ga ik straks eindelijk eens voor me seizoenskaart. Kan ik zaterdag tenminste naar binnen.

Trouwens, is Bavaria nu echt verdwenen uit stadion?
heb even een brief erbij gepakt, daar staat gewoon van maandag t/m vrijdag 10 tot 16uur... maar kunt t altijd ff proberen. Wel slecht dat daar op de site niets van te vinden is.

Bavaria is nog t/m oktober in het stadion geloof ik. Daarna wordt het Brand en dat gaat nog een hele operatie worden
  donderdag 6 augustus 2009 @ 19:22:48 #46
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71659363
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 12:40 schreef planethugo het volgende:
Daarna wordt het Brand en dat gaat nog een hele operatie worden
Hoezo? Is toch niet meer dan een kwestie van logo's vervangen en ander bier door de leidingen pompen?
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 01:15:11 #47
101281 Robjuhhh
Ultras Kerkrade
pi_71670474
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 19:22 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Hoezo? Is toch niet meer dan een kwestie van logo's vervangen en ander bier door de leidingen pompen?
Als ik me niet vergis is de complete tapinstallatie in het hele stadion eigendom van Bavaria, in dat geval zal het mogelijk eruit gemonteerd worden en zo plaats Brand zijn nieuwe eigen tapinstallaties erin!
Forza Roda
pi_71675277
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 01:15 schreef Robjuhhh het volgende:

[..]

Als ik me niet vergis is de complete tapinstallatie in het hele stadion eigendom van Bavaria, in dat geval zal het mogelijk eruit gemonteerd worden en zo plaats Brand zijn nieuwe eigen tapinstallaties erin!
precies.
Zo een eenvoudig ligt dat allemaal niet. Die dingen kosten een fortuin, laat staan voor een compleet stadion
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 11:19:23 #49
233746 Runselpink
Op snelheid wazig.
pi_71676255
Zijn Hadouir, Skoubo en Junker fit voor morgen?
Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
pi_71676342
Hadouir wel, andere twee is nog niet zeker.

En weer ben ik niet me seizoenskaart gaan verlengen, moet straks echt gaan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')