Hyves is overratedquote:
Ja, hoezo?quote:Op woensdag 16 december 2009 18:49 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Zeg, fiets jij langs Paddepoel naar Zernike?
Je Facebook is wel te vindenquote:Op woensdag 16 december 2009 19:01 schreef JH87 het volgende:
[..]
Daar ga je me ook niet vinden denk ik.
TVPen zonder voor te stellen? Verklaar jezelf nader!quote:
Jop Groningen.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:01 schreef JH87 het volgende:
[..]
Daar ga je me ook niet vinden denk ik.
Ik zag je laatst fietsen.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:03 schreef Luco het volgende:
[..]
Ja, hoezo?
[..]
Je Facebook is wel te vinden
Dat moet dan afgelopen vrijdag zijn. Ik ga je nu wel eng vinden trouwens, waarom herkende je me in godsnaamquote:Op woensdag 16 december 2009 19:07 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Jop Groningen.
[..]
Ik zag je laatst fietsen.
Ik oefen alvast voor een baan bij de AIVD.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:10 schreef Luco het volgende:
[..]
Dat moet dan afgelopen vrijdag zijn. Ik ga je nu wel eng vinden trouwens, waarom herkende je me in godsnaam?
Dan nog, waarom herken je me in godsnaamquote:Op woensdag 16 december 2009 19:11 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ik oefen alvast voor een baan bij de AIVD.
(en dat meldt ik hier)
Je fobo.
Ok, dan zag je ik je niet. Ook goed.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:12 schreef Luco het volgende:
[..]
Dan nog, waarom herken je me in godsnaam? Ik had verdomme een muts op. Enge lurker
Paar kennen me misschien nog wel vaag.. Ben gewoon weer terug gekomen sinds een pauze van pak-em-beet 2,5 jaarquote:Op woensdag 16 december 2009 19:03 schreef Luco het volgende:
[..]
TVPen zonder voor te stellen? Verklaar jezelf nader!
Klinkt bekend, ik ben rond topic 90 afgehaakt en doe nu zo'n 40 topics weer mee...quote:Op woensdag 16 december 2009 19:22 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
Paar kennen me misschien nog wel vaag.. Ben gewoon weer terug gekomen sinds een pauze van pak-em-beet 2,5 jaar
quote:Op woensdag 16 december 2009 19:56 schreef ChipsZak. het volgende:
Zat jij ooit eerder in dit topic dan?
Topicje nummer 10 al!quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:18 schreef Luco het volgende:
Nieuwe inwoner meldt zich ook maar!!!
Zit in Zeeheldenbuurt/Hoendiepflat
Het is dan ook een vet gave flat als je net nieuw bent in de stadquote:Op woensdag 16 december 2009 20:07 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Echt half Groningen heeft in die flat gewoond.
Vanaf wanneer ben jij in dit topic te vinden dan?quote:Op woensdag 16 december 2009 20:14 schreef ChipsZak. het volgende:
Ohmy Bob.! Je was er ook eerder?
Ik heb zoveel gemist in mijn virtuele fok!leven.
Nou, ik had in 1996 al internet en ik heb de eerste negen jaar van Fok! helemaal gemist.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:14 schreef ChipsZak. het volgende:
Jawel, Groningen-topic pauzes zijn hip.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:14 schreef ChipsZak. het volgende:
Waarover?quote:Op woensdag 16 december 2009 20:17 schreef Bob. het volgende:
En nu moet ik mijn essay af maken, anders kan ik nooit naar m'n jaarclub.STIL ALLEMAAL!
Best wel heel erg lang en best wel heel erg veel al.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:15 schreef Luco het volgende:
[..]
Vanaf wanneer ben jij in dit topic te vinden dan?
Azië. En nu moet ik eigenlijk wel een kick-ass essay schrijven omdat ik Azië tof vind, maar ik kan mezelf er niet toe zetten.quote:
Eens.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:11 schreef Luco het volgende:
[..]
Het is dan ook een vet gave flat als je net nieuw bent in de stad
Dat is inderdaad wel heftig.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:48 schreef kikoooooo het volgende:
Tsjah, we konden deze maand de dubbele huur niet dragen en hadden ivm beiden een nieuwe baan ook geen tijd om direct al veel dagen vrij te nemen, dus daarom moest het maar zo op t laatst allemaal.
Ik vind Groningen verlaten heel erg jammer, ga het echt missen. Vooral mijn vrienden en ons huisZo'n huis op zo'n plek vinden we nooit weer terug in de toekomst.
De reisafstanden ga ik niet missen. 6 uur per dag in de auto + 8.5 uur werken komt me wel aardig de strot uit, heb ongeveer 1.5 uur per dag vrije tijd (over 3 kwartier ga ik weer naar bed)
Ja, dat laatste is dan begrijpelijk. Dat komt dan wel weer goed uit.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:48 schreef kikoooooo het volgende:
Tsjah, we konden deze maand de dubbele huur niet dragen en hadden ivm beiden een nieuwe baan ook geen tijd om direct al veel dagen vrij te nemen, dus daarom moest het maar zo op t laatst allemaal.
Ik vind Groningen verlaten heel erg jammer, ga het echt missen. Vooral mijn vrienden en ons huisZo'n huis op zo'n plek vinden we nooit weer terug in de toekomst.
De reisafstanden ga ik niet missen. 6 uur per dag in de auto + 8.5 uur werken komt me wel aardig de strot uit, heb ongeveer 1.5 uur per dag vrije tijd (over 3 kwartier ga ik weer naar bed)
Je werkt leeft jou eigenlijk dus nu? Klinkt inderdaad verdomd heftig, bijna net zoveel reizen als dat je op je werk zit...quote:Op woensdag 16 december 2009 20:48 schreef kikoooooo het volgende:
Ham-K's.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:49 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk je favoriete chips?
Correct. Om 4:30 gaat de wekker weerquote:Op woensdag 16 december 2009 20:52 schreef Luco het volgende:
[..]
Je werkt leeft jou eigenlijk dus nu? Klinkt inderdaad verdomd heftig, bijna net zoveel reizen als dat je op je werk zit...
Wokkels en Nibbit zijn wel lekkerquote:Op woensdag 16 december 2009 20:53 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ham-K's.
Alleen ik eet geen kaas, en daar zit kaas in, dus dat `kan' ik niet meer eten![]()
Dus dan maar ehm.. nibb-it? paprika wokkels? Zoiets
Dat is zo.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:55 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Wokkels en Nibbit zijn wel lekker
Dan moet ik eerst naar de winkel.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:56 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat is zo.
Wilde je me trakteren op chips?
De eerste treinen rijden toch om 5 uur pas?quote:Op woensdag 16 december 2009 20:53 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Correct. Om 4:30 gaat de wekker weer![]()
Als ik het met het OV moest doen was ik helemaal gek geworden, met de auto is het nog wel vol te houden
Oh.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:01 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst naar de winkel.
Je hebt ook nog steeds geen hoi teruggezegd.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:10 schreef ChipsZak. het volgende:
Astrid moet zo weer leren.
Nog maar 3 pagina's oid en ik kan me er niet tot zetten terwijl ik het per se vandaag af wil hebben.
Neuh heb al gegeten, maar ik eet om half 10/ 10 meestal nog wat. EN TOCH POTEVRDIERDEBBULTJES AFGEVALLEN GVD... Ooit was ik nog 86 kilo... en nu net 81 volgens de weegschaalquote:Op woensdag 16 december 2009 21:22 schreef ChipsZak. het volgende:
Je dacht, ik doe het vandaag simpel?
Oh,quote:Op woensdag 16 december 2009 21:23 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook msn maar dit is ook goed.
Hai Arne.quote:
Komt van het stilzitten?quote:Op woensdag 16 december 2009 21:24 schreef Slaif het volgende:
[..]
Neuh heb al gegeten, maar ik eet om half 10/ 10 meestal nog wat. EN TOCH POTEVRDIERDEBBULTJES AFGEVALLEN GVD... Ooit was ik nog 86 kilo... en nu net 81 volgens de weegschaal![]()
Mn identiteit wat doe je...quote:Op woensdag 16 december 2009 21:26 schreef JH87 het volgende:
[..]
Hai Arne.
[..]
Komt van het stilzitten?
Ik ben ook wat kilo's kwijt geloof ik.
Ik heb geen van beide, dus weet ook niet waar het aan licht.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:26 schreef Q.E.D. het volgende:
Spieren hebben ook een hogere dichtheid dan vet.
Ja duh.quote:
ik ben gezakt in de fok top 500.. stond ooit op 25, nu op 27quote:Op woensdag 16 december 2009 21:30 schreef ChipsZak. het volgende:
Dag dag 19.999 posts, welkom 20.000 posts.
Een nieuw dieptepunt.
oh sorry hoorquote:
De woordspeling was te subtiel he... mijn fout.quote:
quote:Op maandag 14 december 2009 20:57 schreef nietzman het volgende:
ARGHL DEXTER.
http://www.rtvnoord.nl/home/home_webcam.aspquote:Op woensdag 16 december 2009 21:52 schreef 2cv het volgende:
Is er ook een webcam die de Grote Markt in de gaten houdt ? Dit i.v.m. het opbouwen vna het Glazen Huis van 3FM.
Ken d'r al een brandbom op?quote:Op woensdag 16 december 2009 21:54 schreef Bullet-tooth het volgende:
Dat glazen huis staat er al.
Gewoon die boom in de fik zetten.quote:
Van mij mag je.quote:
Berlijn in de winter.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:04 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Van mij mag je.
Ik ga er denk ik niet zoveel last van hebben, aangezien ik dan in Berlijn zit.
Pff waar zie je me voor aan. Ik ben geen HBO'er.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:46 schreef ChipsZak. het volgende:
De woordspeling had ik enigszins wel door, maar ik twijfelde of het nou expres of perongeluk ging.
Danku !quote:Op woensdag 16 december 2009 21:55 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
http://www.rtvnoord.nl/home/home_webcam.asp
Ik ga ook slapen!quote:Op woensdag 16 december 2009 22:16 schreef JH87 het volgende:
Zo even een lange nacht maken. Truste Groningen.
Dat is toevalligquote:Op woensdag 16 december 2009 22:16 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik ga ook slapen!
Trusten iedereen.
EN QED GAAT ERACHTERAAN!quote:Op woensdag 16 december 2009 22:20 schreef nietzman het volgende:
HAHA JOP EN CHIPS GAAN MET ELKAAR NAAR BED.
BT, Hoe heb je die foto eigenlijk gemaakt? De ontspanner van je toestel zit toch aan de rechterkant? Heb je twee rechterhanden ofzo?quote:Op woensdag 16 december 2009 12:15 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn eerste Groningse sneeuwbui vastgelegd.
Ik heb om half 9 een tentamen, moet naar Zernike, woon in Helpman. Wordt leukquote:Op donderdag 17 december 2009 07:07 schreef Albert86 het volgende:
Moet wel boodschappen doen met de auto vandaag. Kijken hoe dat gaat op de sneeuw xD Zijn al wat ongelukken gebeurd hoorde ik op de radio.
Hoop voor je dat je zeker anderhalf uur eerder vertrekt?quote:Op donderdag 17 december 2009 07:08 schreef Luco het volgende:
[..]
Ik heb om half 9 een tentamen, moet naar Zernike, woon in Helpman. Wordt leuk
Ik ookquote:Op donderdag 17 december 2009 08:16 schreef JH87 het volgende:
Het begint weer hard te sneeuwen, ik vertrek maar gewoon denk ik.
De eerste 2 uren vallen sowieso uitquote:Op donderdag 17 december 2009 09:02 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik weet niet of mijn les doorgaat en ze nemen niet op bij de frontoffice. Natuurlijk is blackboard ook niet bijgewerkt.
Oh... Zernike college of hanzehogeschool?quote:Op donderdag 17 december 2009 09:28 schreef RickoKun het volgende:
ik hoorde op radio noord dat zernike toen had besloten de hele dag maar dicht te blijven.
Oh, ehhh dat weet ik dan weer nietquote:Op donderdag 17 december 2009 09:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oh... Zernike college of hanzehogeschool?
quote:Beste student en medewerker,
Het College van Bestuur heeft besloten dat vandaag de lessen en tentamens uitvallen vanwege de hevige sneeuwval en de chaotische verkeerssituatie.
De verwachting is dat het sneeuwfront vandaag over Groningen blijft liggen. De gebouwen zijn open, zodat studenten die op pad zijn gegaan wel worden ontvangen.
Mocht er nieuwe informatie zijn dan zullen wij dat communiceren via BlackBoard.
Met vriendelijke groet,
Namens het College van Bestuur,
Henk Pijlman
Dat is de Hanze? RuG had gewoon tentamens vanochtend, al was bij 2 v/d 4 tentamens in de Tennishal de docent met de opgaves nog niet gesignaleerdquote:
Op nestor staat dat studenten die vanwege het weer niet bij tts kunnen zijn dit kunnen melden bij de faculteit. Eén dag sneeuw en Groningen ligt weer platquote:Op donderdag 17 december 2009 10:40 schreef Luco het volgende:
[..]
Dat is de Hanze? RuG had gewoon tentamens vanochtend, al was bij 2 v/d 4 tentamens in de Tennishal de docent met de opgaves nog niet gesignaleerd
Het is ook wel veul sneeuw, hoor.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:45 schreef EricT het volgende:
[..]
Op nestor staat dat studenten die vanwege het weer niet bij tts kunnen zijn dit kunnen melden bij de faculteit. Eén dag sneeuw en Groningen ligt weer plat
Ja, idd. Het is niet dat er een klein laagje over het wegdek ligt ofzo.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:47 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het is ook wel veul sneeuw, hoor.
Je hoort altijd weer dit soort dom gezeik als de boel ontregeld raakt. Dan is dat weer 'typisch Nederland'. Bullshit.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:50 schreef Luco het volgende:
Ach stik, in Zwitserland valt verdomme elk jaar meerdere meters en dat land is toch ook niet meteen ontregeld? Zimbabwe, daar mogen ze klagen over ontregeling door sneeuw, maar niet in fucking Nederland
Daar weten ze er dan ook mee om te gaan malle Pietje.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:50 schreef Luco het volgende:
Ach stik, in Zwitserland valt verdomme elk jaar meerdere meters en dat land is toch ook niet meteen ontregeld?
Kom je dan meehelpen met een sneeuwpop bouwen voor m'n werk?quote:Op donderdag 17 december 2009 11:14 schreef Breathtaking het volgende:
IK HEB IJSVRIJ! En had anders van 9 tot 6!
Ik heb twee rechterhanden, jwz!quote:Op woensdag 16 december 2009 22:30 schreef Luco het volgende:
[..]
BT, Hoe heb je die foto eigenlijk gemaakt? De ontspanner van je toestel zit toch aan de rechterkant? Heb je twee rechterhanden ofzo?
Okay. Waar werk je?quote:Op donderdag 17 december 2009 11:15 schreef nietzman het volgende:
[..]
Kom je dan meehelpen met een sneeuwpop bouwen voor m'n werk?
Zitjedan?quote:Op donderdag 17 december 2009 11:24 schreef Breathtaking het volgende:
Hmm, niet eens zo ver weg.
Wat een kutlinkquote:Op donderdag 17 december 2009 11:26 schreef MaxMark het volgende:
Grappig, OOG Radio heeft extra uitzendingen ivm sneeuw: http://www.oogtv.nl/ontwikkelen/html/popup.html
Das onze voortuin. Als je over die heg springt, naar rechts gaat en 100m doorloopt kom je bij ChipsZak. uitquote:
En dan?quote:Op donderdag 17 december 2009 11:34 schreef Stevie_ het volgende:
Wie is er nu op Hanzehogeschool?! Bel naar 035-6771188, is de NOS voor radio
Ik bedoelde iets meer welke wijk/straat :quote:Op donderdag 17 december 2009 11:35 schreef Luco het volgende:
[..]
Das onze voortuin. Als je over die heg springt, naar rechts gaat en 100m doorloopt kom je bij ChipsZak. uit
Helpman, Van Royenlaanquote:Op donderdag 17 december 2009 11:37 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik bedoelde iets meer welke wijk/straat :
Was er net, maar ben nu weer thuis.quote:Op donderdag 17 december 2009 11:34 schreef Stevie_ het volgende:
Wie is er nu op Hanzehogeschool?! Bel naar 035-6771188, is de NOS voor radio
Valt wel meequote:Op donderdag 17 december 2009 11:43 schreef Luco het volgende:
Ik heb zin om naar buiten te gaan, maar heb het nu al koud
Hip. Ze zijn hier al een winterpeen voor z'n neus aan het halen.quote:Op donderdag 17 december 2009 11:41 schreef Breathtaking het volgende:
Vlakbij faculteit Psychologie.
Ach wat cutequote:Op donderdag 17 december 2009 11:48 schreef nietzman het volgende:
[..]
Hip. Ze zijn hier al een winterpeen voor z'n neus aan het halen..
Goede spotquote:Op donderdag 17 december 2009 11:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoezo dat nou weer?quote:Op donderdag 17 december 2009 11:50 schreef Bob. het volgende:
Ik wil ook de sneeuw in!Maar ik sta al een uur in de rij voor de douche.
Ja ik ook.quote:Op donderdag 17 december 2009 11:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoorde net iemand die het over 1.5 uur hadquote:Op donderdag 17 december 2009 13:00 schreef Ewaldus het volgende:
Op NS wordt gesproken over wisselstoring op het traject Groningen - Leeuwarden. Enig idee hoe groot de vertraging is?
Stoptreinen rijden gewoon, dus hoogstens krijg je +5quote:Op donderdag 17 december 2009 13:00 schreef Ewaldus het volgende:
Op NS wordt gesproken over wisselstoring op het traject Groningen - Leeuwarden. Enig idee hoe groot de vertraging is?
Wat doe je m'n foto na johquote:Op donderdag 17 december 2009 13:33 schreef MaxMark het volgende:
[ afbeelding ]
Heb hier een albumpje gemaakt. Foto's van een uurtje geleden
Waar staat jouw foto dan, jong?quote:Op donderdag 17 december 2009 13:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat doe je m'n foto na joh!
quote:Op donderdag 17 december 2009 13:41 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Waar staat jouw foto dan, jong?
quote:
Niemand is tot nu toe op komen dagenquote:Op donderdag 17 december 2009 13:56 schreef nietzman het volgende:
Alleen als iedereen ook daadwerkelijk komt..
Hoendiepskade 26 begreep ik. Maar gaan we dan serieus een Groningen-FoK!pop bouwen?quote:Op donderdag 17 december 2009 13:57 schreef Miss_paraplu het volgende:
ikke wil best komen hoor, waar dat dan ? en hoelaat enzo? dicht bij het plantsoen?
quote:You're born, you take shit. You get out in the world, you take more shit. You climb a little higher, you take less shit. Till one day you're up in the rarefied atmosphere and you've forgotten what shit even looks like. Welcome to the layer cake son.
quote:Op donderdag 17 december 2009 13:57 schreef Miss_paraplu het volgende:
ikke wil best komen hoor, waar dat dan ? en hoelaat enzo? dicht bij het plantsoen?
Boteringe de nieuwe tegenover de belchinezen.quote:
quote:Op donderdag 17 december 2009 14:09 schreef Luco het volgende:
Als er meer volk komt laat ik m'n gezicht ook wel zien!
Je kan vanuit het Centrum best even bij ons langskomen!quote:Op donderdag 17 december 2009 14:10 schreef Breathtaking het volgende:
Ik zou ook graag willen maar ga zo richting centrum dus helaas pindakaas.
Ik weet niet tot hoe laat ik daar benquote:Op donderdag 17 december 2009 14:12 schreef Luco het volgende:
[..]
Je kan vanuit het Centrum best even bij ons langskomen!
Nu dus wel, tot kwart over 3. Daarna kom je naar het Noorderplantsoen!quote:Op donderdag 17 december 2009 14:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik weet niet tot hoe laat ik daar ben!
Ja daaaaaaaag, dan heb ik niet genoeg tijd voor chocolademelk en winterseks.quote:Op donderdag 17 december 2009 14:15 schreef Luco het volgende:
[..]
Nu dus wel, tot kwart over 3. Daarna kom je naar het Noorderplantsoen!
quote:Op donderdag 17 december 2009 14:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
chocolademelk en winterseks.
Lijkt ie een beetje?quote:Op donderdag 17 december 2009 14:22 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is mijn bijdrage, voor op de schouder van de sneeuwpopaf te halen op mijn dak.
Voor mij niet.quote:Op donderdag 17 december 2009 14:34 schreef Luco het volgende:
Half 4 wordt 'm dus niet?
Jammerquote:
We kunnen altijd een uur later afspreken in Plantsoen, zeg half 5? Nietz, kan jij dan ook?quote:Op donderdag 17 december 2009 14:58 schreef ChipsZak. het volgende:
Fok-sneeuwpop. Hoe zag j die voor je?
Met zoeen gezicht? -->
Maar d'r zijn geen leuke, spannende sneeuwafspraakjes vandaag meer?
Je hebt toch straatverlichting?quote:Op donderdag 17 december 2009 15:01 schreef Bob. het volgende:
Over een uurtje kan ik het misschien ook wel weer aan.Maar is het dan nog niet donker?
En je verwacht anders mij mee te kunnen sleuren in je val?quote:Op donderdag 17 december 2009 15:02 schreef ChipsZak. het volgende:
Als dat doorgaat ga ik wel samen met jou, Luco.
Anders val ik in mn eentje op de grond.
Dan zou ik kunnen. Nietz?quote:Op donderdag 17 december 2009 15:01 schreef Bob. het volgende:
Over een uurtje kan ik het misschien ook wel weer aan.Maar is het dan nog niet donker?
Nou dan niet.quote:Op donderdag 17 december 2009 15:02 schreef Luco het volgende:
[..]
En je verwacht anders mij mee te kunnen sleuren in je val?
Oja, in Groningen wel!quote:
Ik vang je wel op hoor!quote:
Ik moet net zo ver!quote:Op donderdag 17 december 2009 15:06 schreef ChipsZak. het volgende:
Hmm. Ik wil wel, maar ik moet wel 'vet ver' fietsen in vergelijking met jullie.
Tenminste, vet ver.. wel zo met dit weer.![]()
Ga je bij Luco achterop!quote:Op donderdag 17 december 2009 15:06 schreef ChipsZak. het volgende:
Hmm. Ik wil wel, maar ik moet wel 'vet ver' fietsen in vergelijking met jullie.
Tenminste, vet ver.. wel zo met dit weer.![]()
Uitstekend plan.quote:
quote:
Dat is wel een voordeel.quote:Op donderdag 17 december 2009 15:16 schreef Bob. het volgende:
[..]
Dat is wel minder eng, als je dan valt spring je er zo af.
We hebben altijd nog mijn roze meisjesfiets.quote:
En je punt isquote:
Hoe wil je in godesnaam op die fiets achterop zitten?quote:
quote:Op donderdag 17 december 2009 15:17 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
We hebben altijd nog mijn roze meisjesfiets.
Slaifquote:Op donderdag 17 december 2009 15:49 schreef ChipsZak. het volgende:
Wie zouden er nog meer gaan dan behalve nietz, jij en eventueel moi?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |